ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

petrosp13

Κουβέντα δεν ειπώθηκε για το εξεταστικό
Πότε θα το ψηφίσετε κύριοι;
Με την λήξη του διδακτικού έτους;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής


fupat2

#633
Παράθεση από: Diotima στις 16 Απρ 2015, 03:32:02 ΜΜ
Το σχόλιο του προέδρου του Συλλόγου Ελλήνων Κοινωνιολόγων σε αυτό το άρθρο μας αφορά.

http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B2%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B5-%CF%84%CE%B9-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%B2%CE%AC%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CF%85%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CF%83%CF%87%CE%AD%CE%B4%CE%B9%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CF%87%CE%B7%CF%83-%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7

Πόσα μέλη έχει άραγε ο σύλλογος;;; Έλεος πια με αυτούς τους προέδρους συλλόγων με το πολύ 50-100 άτομα, που θεωρούν ότι αντιπροσωπεύουν κάτι και ότι δικαιούνται να ομιλούν εξ΄ονόματι όλων!


Παράθεση από: Diotima στις 16 Απρ 2015, 03:32:02 ΜΜ
Να καταργηθεί το ισχύον εξεταστικό σύστημα ζητεί το 85,2% των μαθητών.

http://www.alfavita.gr/arthron/%C2%AB%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CF%83%CF%84%CE%B5-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%AC-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CE%B5%CE%AF%CE%BC%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B5-%CE%B4%CF%85%CF%83%CF%84%CF%85%CF%87%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CE%B9%C2%BB-%CE%BB%CE%AD%CE%BD%CE%B5-%CE%BF%CE%B9-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CE%AD%CF%82

....ζητεί το 82,5% των μαθητών του Αριστοτελείου Κολλεγίου! Έτσι όπως το αναφέρουν είναι σαν να έγινε πανελλαδική έρευνα!
Έλεος πια με αυτούς τους δημοσιογράφους και τα δημοσιογραφικά τρικ της πλάκας που σκοπό έχουν να αποσπάσουν την προσοχή μας.

Όταν στα παχιά λόγια της αντιπροσωπευτικής φλυαρίας αντιπαραθέτεις τα μετρήσιμα μεγέθη της ψηφοφορίας από την οποία εξάγουν τα συμπεράσματά τους, τότε η γύμνια τους και η προσπάθεια τους να καθοδηγήσουν-παραπλανήσουν τον κόσμο είναι κάτι παρά πάνω από εμφανής.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

jfk1976

Παράθεση από: fof στις 15 Απρ 2015, 10:41:06 ΠΜ

Και όχι μόνο αυτό αλλά να ξεπουλάει (όπως το είπες) τον Κλάδο με προτάσεις ενάντια στα συμφέροντα και τις επιθυμίες των συναδέλφων


Να σε ρωτήσω κάτι , ξέρεις να διαβάζεις ή σκόπιμα διαστρεβλώνεις σκόπιμα αυτά που έγραψα? Από πότε ΕΙΠΑ ΕΓΩ ΟΤΙ ΞΕΠΟΥΛΑΕΙ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΜΕ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ????

Ρώτα σε παρακαλώ έναν δικηγόρο αν αυτές τις λασπολογίες και συκοφαντίες  που πετάς σηκώνουν μήνυση. Γιατί σκέφτομαι σοβαρά να σε μηνύσω αν δεν ανακαλέσεις.

Για τους συνάδελφους του φορουμ παραθέτω τι έγραψα και λέω σε όλους ότι επιθυμω να σταματησει αυτή η αντιπαράθεση εφόσον βέβαια η fof ανακαλέσει.. Το θέμα είναι το εξεταστικό και όχι οι λασπολογίες και τα φανταστικά σεναρια του καθενός

"όχι η ΕΠΕ δεν πούλησε το κλάδο. ούτε ήθελε να είναι το μάθημα πληροφορικής μόνο γενικής παιδείας και δεν την ένοιαζε αν θα είναι εξεταζόμενο ή όχι.Απεναντίας ήταν κόκκινη γραμμή το να είναι εξεταζόμενο μάθημα η πληροφορική.

Αυτό που ξέρω είναι ότι ήθελαν να βγάλουν ανακοίνωση όπου όλες οι ενώσεις θα καλούσαν το υπουργείο για διαβούλευση το νέο εξεταστικό . Βέβαια δεν κατάφεραν να βγάλουν αυτήν την ανακοίνωση ..

Υ.Γ1 Προς Σκίκο: Νίκο θα μπορούσες απλά να ρωτήσεις τι έγινε σε αυτήν την συνάντηση και να πάρεις τον Δημήτρη τον Κυριακό τον πρόεδρο της ΕΠΕ και να τον ρωτήσεις αντί να μιλάς για πουλητάρια κτλ..
Υ.Γ2 Πιστεύω πως οι άλλες ενώσεις κατάλαβαν ότι δεν έπρεπε να συγκρουστούν με τους πληροφορικούς χάρις βέβαια και στον αγώνα που κάναμε για  να επικοινωνήσουμε στον κόσμο την αξία του μαθήματος της πληροφορικής σε όλες τις βαθμίδες. Απλά τώρα άφησαν τους πληροφορικούς και έπιασαν τους οικονομολόγους.."




petrosp13

Πρέπει να βγει μια ανακοίνωση, έστω κι αν φανεί πάλι ότι έχουμε πολλές ενώσεις. Δεν ξέρω αν είναι αργά πλέον, αλλά η ΕΠΕ έχει γράψει πολλά τεκμηριωμένα κείμενα και θα ήταν καλό να καταθέσει άλλο ένα, όπως έκαναν τόσες ενώσεις τον τελευταίο καιρό
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Diotima

Παράθεση από: jfk1976 στις 16 Απρ 2015, 05:39:37 ΜΜ
Για τους συνάδελφους του φορουμ παραθέτω τι έγραψα και λέω σε όλους ότι επιθυμω να σταματησει αυτή η αντιπαράθεση εφόσον βέβαια η fof ανακαλέσει.. Το θέμα είναι το εξεταστικό και όχι οι λασπολογίες και τα φανταστικά σεναρια του καθενός

Παρακαλώ κι εγώ να σταματήσει η συζήτηση γι αυτό το θέμα που προκάλεσαν οι απορίες μου και ζητώ συγγνώμη για τη λάθος χρονική στιγμή.
Σε ευχαριστώ προσωπικά γιατί μας έδωσες κάποιες πληροφορίες για τις σκέψεις και τις κινήσεις της ΕΠΕ πάνω στο εξεταστικό μια και δεν έχουμε καμία δημόσια πληροφόρηση από την ίδια.
Έχω πολλές απορίες αλλά δε θέλω με τίποτα να τις θέσω τώρα, αλλά μόνο όταν το θέμα με το εξεταστικό θα έχει τελειώσει, αυτό μας καίει τώρα και εκεί πρέπει να ενώσουμε τις δυνάμεις μας όλοι. Ας μην τσακωνόμαστε, δεν κάνει καλό σε κανέναν αυτήν τη στιγμή.

Diotima

Παράθεση από: fupat2 στις 16 Απρ 2015, 04:07:04 ΜΜ
Πόσα μέλη έχει άραγε ο σύλλογος;;; Έλεος πια με αυτούς τους προέδρους συλλόγων με το πολύ 50-100 άτομα, που θεωρούν ότι αντιπροσωπεύουν κάτι και ότι δικαιούνται να ομιλούν εξ΄ονόματι όλων!

Το θέμα δεν είναι πόσα άτομα έχει ο σύλλογος, αυτό δε θα το ψάξει αυτός που διαβάζει το σχόλιο, το θέμα είναι η άποψη που περνάει στον κόσμο για την Πληροφορική.
Και η άποψη
"κάνατε εξεταζόμενο μάθημα την πληροφορική και μάλιστα, δημιουργήσατε ολόκληρο πεδίο... πετώντας εκτός εξετάσεων αλλά και στην γενική παιδεία τις κοινωνικές επιστήμες..." , δηλαδή είμαστε απόλυτα ευνοημένοι και μάλιστα εις βάρος άλλων, είναι ένα από αυτά που πρέπει να πολεμήσουμε με νύχια και με δόντια.
Την άποψη αυτή για το πόσο μας ευνοεί το εξεταστικό, το πόσο μας αναβαθμίζει κ.τ.λ. εκεί που ήμασταν εντελώς εκτός, τη συνάντησα σε διάφορα άρθρα και ως ένα σημείο πέρασε σε κάποιον κόσμο. Εγώ όπου τη βρήκα απάντησα κατάλληλα, αλλά θεωρώ πάρα πολύ κακό να αποκτήσει ο κλάδος κι άλλους εχθρούς. Έναν έχουμε και είδατε πως καταλήξαμε.
Δε θα ήθελα απέναντι μας ούτε Κοινωνιολόγους, ούτε Οικονομολόγους, δεν έχω τίποτα μαζί τους, ούτε θέλω να πάρω τη θέση τους για να κερδίσω ώρες, και δυστυχώς το εξεταστικό είναι φτιαγμένο ώστε να δημιουργήσει τέτοιες συγκρούσεις.

fupat2

#638
Παράθεση από: Diotima στις 16 Απρ 2015, 08:12:29 ΜΜ
Το θέμα δεν είναι πόσα άτομα έχει ο σύλλογος, αυτό δε θα το ψάξει αυτός που διαβάζει το σχόλιο, το θέμα είναι η άποψη που περνάει στον κόσμο για την Πληροφορική.

Για να περάσει μια άποψη στο κόσμο πρέπει δύο πράγματα να συμβούν. Είτε να είναι δίκαια άποψη, είτε να υποστηρίζεται από πολλούς και έτσι να παρασυρθούν κάποιοι και να την πιστέψουν.

Εφόσον η άποψη του δεν είναι δίκαια τι μένει;  Μένει να υποστηρίζεται η άποψη από πολλούς. Και αυτό είναι που προσπαθεί να περάσει ο εν λόγω πρόεδρος, ότι η άποψή του είναι και άποψη των κοινωνιολόγων. Εξού και ο βαρύγδουπος τίτλος του συλλόγου. Ενώ αυτό δεν είναι αλήθεια, γιατί ο σύλλογός τους έχει το πολύ 100 άτομα, τα οποία σχεδόν σίγουρα δεν τα ρώτησε πριν εκφράσει την άποψή του για την πληροφορική.

Γι αυτό και τονίζω πόσα άτομα έχει ο σύλλογος.

Γιατί τελικά αυτή η ποσοτική μέτρηση έχει πολύ πολύ μεγάλη σημασία, και πολύ συχνά παρασυρόμαστε και ξεχνάμε να την λάβουμε υπόψη. Ακόμα και αν την λάβουμε υπόψη, συχνά στην συζήτηση ξεχνάμε να φανερώσουμε αυτή την μέτρηση στους άλλους τους ανυποψίαστους. Και πρέπει να το κάνουμε, γιατί πρέπει να απαξιώνουμε όλους αυτούς τους προέδρους και τους αντιπροσώπους με τους βαρύγδουπους τίτλους των συλλόγων τους, που στην πράξη δεν αντιπροσωπεύουν παρά ελάχιστους.

Και για να κοιτάμε και την καμπούρα μας, βαρύγδουπο τίτλο έχει και αυτό το φόρουμ, μιας και δεν ειναι "Το Στέκι των Πληροφορικών" αλλά "Στέκι Πληροφορικών" σκέτο. Νομίζω έχει ξαναειπωθεί αυτό, αλλά οι διαχειριστές δεν δέχτηκαν να αλλάξουν τον τίτλο. 
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: fupat2 στις 16 Απρ 2015, 10:30:06 ΜΜ
Για να περάσει μια άποψη στο κόσμο πρέπει δύο πράγματα να συμβούν. Είτε να είναι δίκαια άποψη, είτε να υποστηρίζεται από πολλούς και έτσι να παρασυρθούν κάποιοι και να την πιστέψουν.

Εφόσον η άποψη του δεν είναι δίκαια τι μένει;  Μένει να υποστηρίζεται η άποψη από πολλούς. Και αυτό είναι που προσπαθεί να περάσει ο εν λόγω πρόεδρος, ότι η άποψή του είναι και άποψη των κοινωνιολόγων. Εξού και ο βαρύγδουπος τίτλος του συλλόγου. Ενώ αυτό δεν είναι αλήθεια, γιατί ο σύλλογός τους έχει το πολύ 100 άτομα, τα οποία σχεδόν σίγουρα δεν τα ρώτησε πριν εκφράσει την άποψή του για την πληροφορική.

Γι αυτό και τονίζω πόσα άτομα έχει ο σύλλογος.

Γιατί τελικά αυτή η ποσοτική μέτρηση έχει πολύ πολύ μεγάλη σημασία, και πολύ συχνά παρασυρόμαστε και ξεχνάμε να την λάβουμε υπόψη. Ακόμα και αν την λάβουμε υπόψη, συχνά στην συζήτηση ξεχνάμε να φανερώσουμε αυτή την μέτρηση στους άλλους τους ανυποψίαστους. Και πρέπει να το κάνουμε, γιατί πρέπει να απαξιώνουμε όλους αυτούς τους προέδρους και τους αντιπροσώπους με τους βαρύγδουπους τίτλους των συλλόγων τους, που στην πράξη δεν αντιπροσωπεύουν παρά ελάχιστους.

Και για να κοιτάμε και την καμπούρα μας, βαρύγδουπο τίτλο έχει και αυτό το φόρουμ, μιας και δεν ειναι "Το Στέκι των Πληροφορικών" αλλά "Στέκι Πληροφορικών" σκέτο. Νομίζω έχει ξαναειπωθεί αυτό, αλλά οι διαχειριστές δεν δέχτηκαν να αλλάξουν τον τίτλο.

Για αυτό είναι πολύ σημαντικό σε κάθε ευκαιρία να εξηγούμε στο κόσμο ποια είναι η πραγματικότητα, τι πήγε να κάνει ο Αρβανιτόπουλος της Παντείου, ποιος είναι ο Φιλάρετος, ποια είναι η πραγματική θέση της επιστήμης μας κτλ κτλ..Εχουμε και εμείς ευθύνη στην διαμόρφωση της κοινής γνώμης,,Η πλειοψηφία του κόσμου σιγά μην κάθετε να διαβάζει τις ανακοινώσεις της ΣΕΚ

peter13

http://xenesglosses.eu/2015/04/katanomi-ton-sxolon-sta-pedia-apo-2016/

Ελαφρώς πιο λογικό σε σύγκριση με το προηγούμενο...
Φυσικά παραμένει παράλογο ότι τα πολυτεχνεία μένουν μόνο στο θετικό πεδίο...

nikosx

-η Πληροφορική και Τηλεπικοινωνιών του ΕΚΠΑ δηλαδή που είναι;
-υπάρχουν τμήματα Πληροφορικής στο ΟΠΑ (μόνο 1) και στο ΠΑΠΕΙ (άντε 2)
-και μάθημα βαρύτητας για τις σχολές Πληροφορικής το ΑΟΘ, μάλιστα.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

petrosp13

Παράθεση από: peter13 στις 18 Απρ 2015, 12:13:40 ΜΜ
http://xenesglosses.eu/2015/04/katanomi-ton-sxolon-sta-pedia-apo-2016/

Ελαφρώς πιο λογικό σε σύγκριση με το προηγούμενο...
Φυσικά παραμένει παράλογο ότι τα πολυτεχνεία μένουν μόνο στο θετικό πεδίο...

Μα δεν άλλαξε τίποτα, αυτό έλεγε ο Κουράκης, αυτό έγινε
Μάθαμε ότι υπάρχουν και τεχνολογικού προσανατολισμού σχολές Πληροφορικής
Το είπαν και το έκαναν. Δηλώνεις Πληροφορική Μακεδονίας με ΑΕΠΠ, δεν δηλώνεις Πληροφορική ΑΠΘ

ΥΓ. Το πρόβλημα δεν είναι τόσο η κατανομή των σχολών, όσο η μη επικοινωνία των πεδίων, ειδικά για τους μαθητές δεύτερης ταχύτητας της θεωρητικής και οικονομικής κατεύθυνσης
ΥΓ2. Αν βρει κάποιος έστω και μια αληθοφανή λογική του να είναι κοινά τα ΤΕΙ αλλά όχι τα ΑΕΙ, παρακαλείται να την παραθέσει
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Spyridon

Παράθεση από: petrosp13 στις 18 Απρ 2015, 12:37:47 ΜΜ

ΥΓ2. Αν βρει κάποιος έστω και μια αληθοφανή λογική του να είναι κοινά τα ΤΕΙ αλλά όχι τα ΑΕΙ, παρακαλείται να την παραθέσει

Πέτρο νομίζω η μόνη "λογική" είναι αυτή που σου έχω ξαναπεί. Θα ισχυριστούν ότι όλα τα τμήματα των θετικών σχολών θα πρέπει να μπορούν να δηλώνονται "πακέτο" μαζί από παντού.  Βάζοντας τις πληροφορικές των θετικών σχολών και στην οικονομική κατεύθυνση αυτό σημαίνει ότι μπορεί να μη "σπάνε"οι θετικές σχολές  από τη θετική αλλά θα σπάνε από την οικονομική. Αν βάλουν την πληροφορική πχ του ΑΠΘ στην οικονομική αυτό σημαίνει ότι όποιος μαθητής την δηλώσει από οικονομική δεν μπορεί να δηλώσει πχ και το μαθηματικό...άρα σπάει η σχολή θετικών από την οικονομική!!! Δε συμφωνώ εννοείται απλά προσπαθώ να δω τι θα ισχυριστούν για να δικαιολογησουν την παράνοια που αποφάσισαν.

petrosp13

Να σου πω εγώ γιατί;
Γιατί 4000 μαθητές κάθε χρόνο έχουν πρώτη επιλογή τα ΑΕΙ Πληροφορικής και 1000 μαθητές τα ΤΕΙ...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής