ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Vagnes

Δεν περιγράφω άλλο... stpdt!!!

fupat2

#886
Παράθεση από: Vagnes στις 08 Μαΐου 2015, 09:27:30 ΜΜ
Δεν περιγράφω άλλο... stpdt!!!
Ναι έχει προδιαγράψει ο stpdt το στέκι των πληροφοριών. Προϋποθέτει καταρχήν ένα συνέδριο όπου θα μαζευτούμε σε μια αίθουσα όλοι όσοι ενδιαφερόμαστε για την πληροφορική εκπαίδευση και θα ανανταλλάξουμε τα δημόσια κλειδιά μας. Αυτό είναι το πρώτο και απαραίτητο βήμα, αυτό της αξιόπιστης γνωριμίας και της ανταλλαγής ηλεκτρονικών διαπιστευτηρίων, έτσι ώστε να μην μπορούν να παρεισφρήσουν στην συνέχεια ξένα προς τον σκοπό μας στοιχεία. Με το τέλος του συνεδρίου ξεκινάει η δεύτερη φάση, η ηλεκτρονική-διαδικτυακή συνεννόηση και δράση. Κατασκευαζεται ένα σύστημα (π.χ. σαν το tahoe-lafs) οπου δεν θα μπορεί να καταστραφεί η πληροφορία σε αυτό, το οποίο ψηφιζεται ηλεκτρονικά και ως αξιόπιστο από τα μέλη που συμμετείχαν στο συνέδριο. Σε αυτό το σύστημα θα συγκεντρώνεται εφεξής όλη η πληροφορία της οργάνωσής μας. Εκεί πρέπει να γίνει ψηφοφορία (100% αξιόπιστη εφόσον έχουν ανταλλαχθεί κλειδιά σε συνέδριο) ώστε να ψηφίσουμε ποιά είναι τα πρόσωπα που αποφασίζουν για μας χωρίς εμάς και οι αποφάσεις τους καταστρέφουν τον κλάδο μας. Εκεί, για τα πρόσωπα τα οποία τελικά ψηφίστηκαν από την πλειοψηφία ως πρόσωπα που αποφασίζουν ενάντια στην πληροφορική παιδεία, θα αρχίσουν να δίνονται ανώνυμες ή επώνυμες πληροφορίες (οι οποίες επίσης θα ψηφιζονται από όσους συμμετείχαν στο συνέδριο όσον αφορά την αξιοπιστία τους) για το που βρίσκονται αυτά τα πρόσωπα και πως μπορουμε να επικοινωνήσουμε με αυτά. Έτσι με την βοήθεια αυτής της πληροφορίας, θα έχουμε την δυνατότητα όποτε διευκολύνει εμας τους ίδιους να διαμαρτυρόμαστε στα πρόσωπα αυτά, ακόμα και αν αυτό δεν τους πολυαρέσει, και ενδεχομένως να κάνουμε και κάποια παράσταση διαμαρτυρίας αν το έχουν πραγματικά παραξηλώσει. Και αν σε κάποιον δεν του πολυαρέσει αυτό το σύστημα, ας σταματήσει να αποφασίζει για μας χωρίς εμάς, ας σταματήσει να ασκεί εξουσία πάνω μας χωρίς την συναίνεσή μας, και τότε βεβαίως θα σταματήσουμε και εμείς να τον ενοχλούμε με τις διαμαρτυρίες μας.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

itt

Παράθεση από: fupat2 στις 09 Μαΐου 2015, 09:04:37 ΠΜ
Ναι έχει προδιαγράψει ο stpdt το στέκι των πληροφοριών. Προϋποθέτει καταρχήν ένα συνέδριο όπου θα μαζευτούμε σε μια αίθουσα όλοι όσοι ενδιαφερόμαστε για την πληροφορική εκπαίδευση και θα ανανταλλάξουμε τα δημόσια κλειδιά μας. Αυτό είναι το πρώτο και απαραίτητο βήμα, αυτό της αξιόπιστης γνωριμίας και της ανταλλαγής ηλεκτρονικών διαπιστευτηρίων, έτσι ώστε να μην μπορούν να παρεισφρήσουν στην συνέχεια ξένα προς τον σκοπό μας στοιχεία. Μετά πρέπει να κατασκευαστεί ένα σύστημα π.χ. σαν το tahoe-lafs οπου δεν θα μπορεί να καταστραφεί η πληροφορία σε αυτό, το οποίο θα ψηφιστεί και ως αξιόπιστο από τα μέλη που συμμετείχαν στο συνέδριο. Μετά πρέπει να γίνει ψηφοφορία (100% αξιόπιστη εφόσον έχουν ανταλλαχθεί κλειδιά σε συνέδριο) ώστε να ψηφίσουμε ποιά είναι τα πρόσωπα που αποφασίζουν για μας χωρίς εμάς και οι αποφάσεις τους καταστρέφουν τον κλάδο μας. Και τέλος για τα πρόσωπα τα οποία τελικά ψηφίστηκαν από την πλειοψηφία ως πρόσωπα που αποφασίζουν ενάντια στην πληροφορική παιδεία, θα αρχίσουν να δίνονται ανώνυμες ή επώνυμες πληροφορίες (οι οποίες επίσης θα ψηφιζονται από όσους συμμετείχαν στο συνέδριο όσον αφορά την αξιοπιστία τους) για το που βρίσκονται αυτά τα πρόσωπα και πως μπορουμε να επικοινωνήσουμε με αυτά. Έτσι ώστε να έχουμε την δυνατότητα όποτε διευκολύνει εμας τους ίδιους να διαμαρτυρόμαστε σε αυτούς, ακόμα και αν αυτό δεν τους πολυαρέσει, και ενδεχομένως να κάνουμε και κάποια παράσταση διαμαρτυρίας αν το έχουν πραγματικά παραξηλώσει. Και αν σε κάποιον δεν του πολυαρέσει αυτό το σύστημα, ας σταματήσει να αποφασίζει για μας χωρίς εμάς, ας σταματήσει να ασκεί εξουσία πάνω μας χωρίς την συναίνεσή μας, και τότε βεβαίως θα σταματήσουμε και εμείς να τον ενοχλούμε με τις διαμαρτυρίες μας.

Ό,τι νανε.

fupat2

Παράθεση από: itt στις 09 Μαΐου 2015, 09:55:26 ΠΜ
Ό,τι νανε.

To "ότι νανε" σημαίνει ότι δεν καταλαβαίνεις τι λέω; ότι θεωρείς ότι μιλάω ασυνάρτητα; ή ότι διαφωνείς με τα λεγόμενά μου;
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

Αθανάσιος Πέρδος

Παράθεση από: fupat2 στις 09 Μαΐου 2015, 09:04:37 ΠΜ
Ναι έχει προδιαγράψει ο stpdt το στέκι των πληροφοριών. Προϋποθέτει καταρχήν ένα συνέδριο όπου θα μαζευτούμε σε μια αίθουσα όλοι όσοι ενδιαφερόμαστε για την πληροφορική εκπαίδευση και θα ανανταλλάξουμε τα δημόσια κλειδιά μας. Αυτό είναι το πρώτο και απαραίτητο βήμα, αυτό της αξιόπιστης γνωριμίας και της ανταλλαγής ηλεκτρονικών διαπιστευτηρίων, έτσι ώστε να μην μπορούν να παρεισφρήσουν στην συνέχεια ξένα προς τον σκοπό μας στοιχεία. Με το τέλος του συνεδρίου ξεκινάει η δεύτερη φάση, η ηλεκτρονική-διαδικτυακή συνεννόηση και δράση. Κατασκευαζεται ένα σύστημα (π.χ. σαν το tahoe-lafs) οπου δεν θα μπορεί να καταστραφεί η πληροφορία σε αυτό, το οποίο ψηφιζεται ηλεκτρονικά και ως αξιόπιστο από τα μέλη που συμμετείχαν στο συνέδριο. Σε αυτό το σύστημα θα συγκεντρώνεται εφεξής όλη η πληροφορία της οργάνωσής μας. Εκεί πρέπει να γίνει ψηφοφορία (100% αξιόπιστη εφόσον έχουν ανταλλαχθεί κλειδιά σε συνέδριο) ώστε να ψηφίσουμε ποιά είναι τα πρόσωπα που αποφασίζουν για μας χωρίς εμάς και οι αποφάσεις τους καταστρέφουν τον κλάδο μας. Εκεί, για τα πρόσωπα τα οποία τελικά ψηφίστηκαν από την πλειοψηφία ως πρόσωπα που αποφασίζουν ενάντια στην πληροφορική παιδεία, θα αρχίσουν να δίνονται ανώνυμες ή επώνυμες πληροφορίες (οι οποίες επίσης θα ψηφιζονται από όσους συμμετείχαν στο συνέδριο όσον αφορά την αξιοπιστία τους) για το που βρίσκονται αυτά τα πρόσωπα και πως μπορουμε να επικοινωνήσουμε με αυτά. Έτσι με την βοήθεια αυτής της πληροφορίας, θα έχουμε την δυνατότητα όποτε διευκολύνει εμας τους ίδιους να διαμαρτυρόμαστε στα πρόσωπα αυτά, ακόμα και αν αυτό δεν τους πολυαρέσει, και ενδεχομένως να κάνουμε και κάποια παράσταση διαμαρτυρίας αν το έχουν πραγματικά παραξηλώσει. Και αν σε κάποιον δεν του πολυαρέσει αυτό το σύστημα, ας σταματήσει να αποφασίζει για μας χωρίς εμάς, ας σταματήσει να ασκεί εξουσία πάνω μας χωρίς την συναίνεσή μας, και τότε βεβαίως θα σταματήσουμε και εμείς να τον ενοχλούμε με τις διαμαρτυρίες μας.

Πολύ καλά τα λες. Αλλά για να υλοποιηθούν αυτά που γράφεις θα πρέπει ως πρώτο βήμα να μας πεις και ποιος είσαι ώστε να μπορέσουμε να έρθουμε σε επαφή. Κανείς δεν συστρατεύεται μαζί με έναν ανώνυμο λογαριασμό σε κάτι τόσο μεγάλο που περιγράφεις. Περιμένουμε λοιπόν.

Diotima

Ένα από τα τραγικά που θέλω να καταγγείλω σχετικά με το νέο εξεταστικό και το αντίστοιχο υπουργείο Παιδείας είναι ο ρατσισμός που επιβάλλει πάνω στους μαθητές, πλέον του ρατσισμού μεταξύ επιστημών και ειδικοτήτων καθηγητών που τον τελευταίο τον αποκρύπτουν και δεν τον παραδέχονται φανερά.
Το ρατσισμό όμως μεταξύ των παιδιών που θέλουν να γίνουν γιατροί (οι καλοί μαθητές) και των υπόλοιπων παιδιών, τον διατυμπανίζουν ως κατόρθωμα τους και ως διόρθωση της στρέβλωσης ότι αυτά τα παιδιά έμεναν εκτός σχολών παρ' όλο που έγραφαν μεγάλους βαθμούς. Και το λένε και το ξαναλένε για να πάρουν την επιβράβευση του κόσμου που το ακούει. Όπως το λένε και πολλοί βουλευτές εκτός από τον Μπαλτά και τον Κουράκη.
Και τα υπόλοιπα παιδιά κύριοι τι είναι, παιδιά ενός κατώτερου θεού; Σας ενδιαφέρουν μόνο οι καλοί μαθητές που θέλουν Ιατρικές να έχουν επιλογές και προνόμια και στα υπόλοιπα παιδιά να κόψουμε τις επιλογές τους, να τις χάσουν;
Γιατί δηλαδή είναι καλύτερος ο μαθητής που θέλει να γίνει Γιατρός και αξίζει ειδική μεταχείριση στο εξεταστικό, από εκείνον που θέλει να γίνει Πληροφορικός ή Μαθηματικός ή Οικονομολόγος;
Μήπως γιατί οι Ιατρικές είναι οι πιο δύσκολες σχολές για να τις τελειώσεις;
Αυτό το υποστηρίζουν αρκετοί αλλά όσες στατιστικές έρευνες έχω διαβάσει δεν το αποδεικνύουν. Η Ιατρική χρειάζεται πάρα πολύ διάβασμα αλλά όχι ιδιαίτερα έξυπνο μυαλό. Αυτός ο μύθος πρέπει να τελειώνει κάποτε, δε θα επεκταθώ περισσότερο. 
Και τα παιδιά που περνούσαν με υψηλότατα μόρια στο Πολυτεχνείο από Τεχνολογική ΙΙ τι ήταν, κακοί μαθητές; Όλοι αυτοί οι μαθητές ήταν άριστοι και θα παρέμεναν άριστοι ακόμα κι αν πήγαιναν Θετική και αυτό το υπογράφω και εγώ όπως και όλοι οι άλλοι καθηγητές τους πιστεύω. Και έγιναν φοιτητές γιατί κοπίασαν πολύ και τους αξίζει.
Και βγαίνουν και μιλάνε κατά του ρατσισμού στους μαθητές και ο Κουράκης ειδικά, ο μεγάλος υπερασπιστής της διαφορετικότητας, και βγάζουν πύρινους λόγους κατά του ρατσισμού, παρ' όλα αυτά εφαρμόζουν τον απόλυτο ρατσισμό στο εξεταστικό:
Οι μελλοντικοί γιατροί με όλες τις επιλογές και όλοι οι άλλοι με λίγες επιλογές. Γιατί άραγε αυτό είναι αποδεκτό;
Μα γιατί εδώ και πάρα πάρα πολλά χρόνια το συγκεκριμένο επάγγελμα έχει θεοποιηθεί στη συνείδηση του μορφωμένου ή αμόρφωτου Έλληνα. Βλέπει γιατρό και κάνει μετάνοιες, βλέπεις έχει στα χέρια του το αγαθό της υγείας του.
Είναι ο Θεός, αυτόν που δεν τον αμφισβητεί κανείς. Ότι πει, είτε μιλήσει νευρικά και άσχημα, είτε δε σου δώσει να καταλάβεις τι ακριβώς έχεις, είτε δεν σου εξηγήσει τη θεραπεία, είτε σε κλέβει με τα φακελάκια κ.α. πάντα θα είναι ο Γιατρός ο Μέγας. Σε κανένα άλλο επάγγελμα δεν υπάρχει τέτοια δουλοπρέπεια από τους υπόλοιπους όσο στο επάγγελμα του γιατρού. Και η μεγάλη πλειοψηφία των γιατρών αυτό το γνωρίζει και θέλει να το συντηρεί γιατί της δίνει εξουσία, πλούτο, κοινωνική αξία, συγχωροχάρτι από τα λάθη και ένα σωρό άλλα πλεονεκτήματα που άλλα επαγγέλματα δεν έχουν. Και έχω δει πολλές φορές η υπεροψία των γιατρών απέναντι στους άλλους να έχει περάσει και σε πολλούς μαθητές της Θετικής ακόμα, χωρίς να θέλω να πω ότι φταίνε τα παιδιά. Έτσι μεγαλώνουν άλλωστε, αυτές τις αντιλήψεις τους δίνει η κοινωνία. Σε όλα τα παραπάνω βέβαια υπάρχουν πάντα και οι εξαιρέσεις.
Σε παλαιότερες εποχές τα πράγματα ήταν χειρότερα, όσο μορφώνεται ο κόσμος αρχίζει και αμφισβητεί την αυθεντία διάφορων συγκεκριμένων επαγγελμάτων αλλά υπάρχει πολύς δρόμος ακόμα στο να καταλάβει ο κάθε ένας ότι είναι εξίσου σημαντικός για την κοινωνία και ας μην είναι γιατρός.
Με αηδιάζει όμως απίστευτα η υποκρισία κατά του ρατσισμού από το υπουργείο Παιδείας και η απόλυτη εφαρμογή του ρατσισμού μεταξύ των παιδιών που θέλουν να γίνουν γιατροί και όλων των υπόλοιπων παιδιών. Θεωρώ ότι είναι τρομερή ιδεολογική οπισθοδρόμηση, που αν εφαρμοστεί, θα έχει ολέθριες συνέπειες σε όλη την κοινωνία της εκπαίδευσης και όχι μόνο. Και κυρίως στις νέες γενιές. Και αυτή η οπισθοδρόμηση είναι πάρα πολύ επικίνδυνη για όλους.

andreas_p

Diotima , ίσως να μη γνωρίζεις κάτι : "Ο Κ ___ ς είναι γιατρός ..."

Α

fupat2

#892
Παράθεση από: aperdos στις 09 Μαΐου 2015, 01:45:49 ΜΜ
Πολύ καλά τα λες. Αλλά για να υλοποιηθούν αυτά που γράφεις θα πρέπει ως πρώτο βήμα να μας πεις και ποιος είσαι ώστε να μπορέσουμε να έρθουμε σε επαφή. Κανείς δεν συστρατεύεται μαζί με έναν ανώνυμο λογαριασμό σε κάτι τόσο μεγάλο που περιγράφεις. Περιμένουμε λοιπόν.

Δεν είναι το ζητούμενο η συστράτευση με λογαριασμούς ή με πρόσωπα. Συστράτευση με ιδέες είναι το ζητούμενο. Αν συμφωνείς με την ιδέα συστρατεύσου, και διάδωσέ την. Θα την μάθουν πολλοί, θα συμφωνήσουν πολλοί, και έτσι θα καταφέρουμε στο τέλος να κάνουμε το συνέδριο, να ανταλλάξουμε κλειδιά, και να ξεκινήσουμε επιτέλους την συνδικαλιστική αυτή δράση του μέλλοντός μας.

Γιατί ρωτάς επίμονα το όνομά μου; Δεν θα με χάσεις! Παραμένω εδώ (μέχρι να με διαγράψουν) και συζητάω και απαντάω σε ερωτήσεις για να συνεισφέρω στην υλοποίηση αυτής της ιδέας. Με την συζήτηση και κυρίως με την τεχνική συζήτηση, δίνουμε όπλα και επιχειρήματα στους υποστηρικτές της ιδέας που θα γεννηθούν εδώ στο φόρουμ, να την διαδίδουν ευκολότερα και να πείθουν αποτελεσματικότερα τους άλλους που δεν έχουν ακόμα ενημερωθεί. Ώστε να γίνουμε στο τέλος αυτό που ονομάζεται "κρίσιμη μάζα" και μετά όλα θα έρθουν φυσιολογικά, χωρίς να χρειαστούμε ηγέτες και αρχηγούς και πρόσωπα κλειδιά, με τα οποία θα πρέπει να συστρατευτούμε.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

Diotima

Παράθεση από: andreas_p στις 10 Μαΐου 2015, 05:55:16 ΜΜ
Diotima , ίσως να μη γνωρίζεις κάτι : "Ο Κ ___ ς είναι γιατρός ..."

Α
Το γνωρίζω πολύ καλά, αυτό όμως δεν του δίνει το δικαίωμα να διαχωρίζει ρατσιστικά τα παιδιά όπως είπα και να μεροληπτεί υπέρ της επιστήμης του.
Το αντίθετο, θα έπρεπε να προσέχει να μη μεροληπτήσει λόγω της αδυναμίας του σε αυτό που έχει σπουδάσει και να είναι δίκαιος απέναντι στις άλλες επιστήμες και κυρίως απέναντι στους μαθητές. Αυτό απαιτεί η θέση του.
Αλλά φαίνεται έχει σε μεγάλο βαθμό την υπεροψία που περιέγραψα παραπάνω.
Και επειδή φέρεται έτσι τον θεωρώ οπισθοδρομικό και επικίνδυνο για την εκπαίδευση. Ως εκπαιδευτικοί αυτά θα πρέπει να τα καταγγέλλουμε στην κοινωνία, ακόμα κι αν αυτή διαφωνεί λόγω προκαταλήψεων. Θα πρέπει να ξεσκεπάζουμε τις αιτίες που δημιουργούν τα λάθη, τις στρεβλώσεις και τα ολέθρια αποτελέσματα τους.
Ο Γιατρός δεν είναι ανώτερος άνθρωπος με περισσότερα δικαιώματα από τον Πληροφορικό ή τον Μαθηματικό ή τον Οικονομολόγο ή οποιονδήποτε άλλον άνθρωπο που αποφάσισε να σπουδάσει την επιστήμη που του αρέσει. Και αν ο κ. Κουράκης πιστεύει το αντίθετο, τότε δεν έχει δικαίωμα να μιλάει ούτε υπέρ της διαφορετικότητας ούτε κατά του ρατσισμού.

pthomop

Με δεδομένο ότι ο ένας Πληροφορικός που θα μείνει σε Λύκειο την επόμενη σχολική χρονιά και θα του λείπουν από 3 μέχρι 8 ώρες, να μην περιμένει ότι θα εχει την δυνατότητα να αρνηθεί να κάνει εξωδιδακτικές εργασίες. Με την αιτιολογία ότι θα του λείπουν ώρες, θα φορτωθούν περισσότερες αγγαρείες από ότι πριν(και σχολικές εορτές μήπως;). Για συμπλήρωση σε άλλο σχολείο δεν θα υπάρχει περίπτωση αφού η ίδια κατάσταση θα επικρατεί σε όλα τα Λύκεια. Επομένως ο επίσημος γραμματέας που έλειπε από τα σχολεία βρέθηκε.

Δυστυχώς ως κλάδος ηττηθήκαμε. Το τι έφταιξε δεν νομίζω ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να συζητηθεί μέσα από το forum. Άποψη μου είναι ότι ο κλάδος δεν πρέπει να εμφανίζεται κατακερματισμένος αλλά να υπάρξει μια Ένωση που θα συμπεριλάβει όλους που ασχολούνται με το αντικείμενο κάτω από μια ομπρέλα προστασίας και θα έχει την ισχύ να κοντράρει στα ίσια γραφικές φιγούρες( βλέπε Φιλένια) και νοσταλγούς απηρχαιωμένων εκπαιδευτικών συστημάτων.

Τέλος για όλους εμας που θα ήμαστε στην διάθεση των ΠΥΣΔΕ του χρόνου(και ήμαστε πάρα πολλοί) έχω μια πληροφορία που περιμένω να την διασταυρώσω από συνδικαλιστικό υψηλόβαθμο μέλος των ΣΥΝΕΚ. Σχεδιάζουν αποσπάσεις αν όχι μετατάξεις σε γραφεία ή οργανισμούς. Γραφειοκρατικές αγγαρείες για΄ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΑΡΙΟΥΣ' υπάρχουν παντού.

Συνάδελφοι η επόμενη τριετία θα είναι πολύ δύσκολη. Ας ενωθούμε επιτέλους όλοι για την δικαίωση μας.

Αθανάσιος Πέρδος

Παράθεση από: fupat2 στις 10 Μαΐου 2015, 06:00:14 ΜΜ
Δεν είναι το ζητούμενο η συστράτευση με λογαριασμούς ή με πρόσωπα. Συστράτευση με ιδέες είναι το ζητούμενο. Αν συμφωνείς με την ιδέα συστρατεύσου, και διάδωσέ την. Θα την μάθουν πολλοί, θα συμφωνήσουν πολλοί, και έτσι θα καταφέρουμε στο τέλος να κάνουμε το συνέδριο, να ανταλλάξουμε κλειδιά, και να ξεκινήσουμε επιτέλους την συνδικαλιστική αυτή δράση του μέλλοντός μας.

Γιατί ρωτάς επίμονα το όνομά μου; Δεν θα με χάσεις! Παραμένω εδώ (μέχρι να με διαγράψουν) και συζητάω και απαντάω σε ερωτήσεις για να συνεισφέρω στην υλοποίηση αυτής της ιδέας. Με την συζήτηση και κυρίως με την τεχνική συζήτηση, δίνουμε όπλα και επιχειρήματα στους υποστηρικτές της ιδέας που θα γεννηθούν εδώ στο φόρουμ, να την διαδίδουν ευκολότερα και να πείθουν αποτελεσματικότερα τους άλλους που δεν έχουν ακόμα ενημερωθεί. Ώστε να γίνουμε στο τέλος αυτό που ονομάζεται "κρίσιμη μάζα" και μετά όλα θα έρθουν φυσιολογικά, χωρίς να χρειαστούμε ηγέτες και αρχηγούς και πρόσωπα κλειδιά, με τα οποία θα πρέπει να συστρατευτούμε.

Δεν ρωτάω επίμονα το όνομα σου. Δεν με ενδιαφέρει άλλωστε και ούτε σε βρήκα ποτέ για να σε χάσω. Κρύβεσαι μια χαρά. Απλά έχουμε διαφορά φιλοσοφίας ως προς το πως αγωνίζεται κάποιος.
Αν εγώ θέλω να υποστηρίξω κάτι, βγαίνω με ονοματεπώνυμο και το διαδίδω με ότι συνέπεια μπορεί να έχει αυτό. Κάποιοι με ακούνε και προβληματίζονται ενώ άλλοι μπορούν να με βρουν αδιάφορο ή γραφικό. Όποιος πιστεύει σε κάτι δεν φοβάται να εκτεθεί.
Εσύ λοιπόν πως ακριβώς υποστηρίζεις τον σκοπό σου; Απευθύνεσαι σε ένα ακροατήριο μερικών ατόμων από τους οποίους όσοι έκαναν τον κόπο να ασχοληθούν μαζί σου σε θεωρούν από γραφικό ως troll λογω της ανωνυμίας σου.
Και σε ρωτάω. Πως ακριβώς θα πρέπει να διαδώσω την ιδέα; Αν κάνω και εγώ έναν ανώνυμο λογαριασμό και γράφω ακριβώς τα ίδια πράγματα με εσένα στο Στέκι η ιδέα θα διαδοθεί καλύτερα; Πως θα διαμορφωθεί ακριβώς αυτή η "κρίσιμη μάζα". Θα γίνουν καμιά 50 λογαριασμοί fupat2.1, fupat2.2 ... και κάποια στιγμή θα δώσουμε ραντεβού κάπου για να συνεδριάσουμε και εκεί θα αποκαλυφτούμε;
Κάποιος πρέπει να γίνει αρχικά ο φορέας της ιδέας, ρόλο μάλλον που δεν θέλεις να παίξεις αφού κρύβεσαι πίσω από έναν λογαριασμό.
Όπως και να χει καλή επιτυχία στον στόχο σου.

fupat2

#896
Παράθεση από: aperdos στις 10 Μαΐου 2015, 08:24:30 ΜΜ
Δεν ρωτάω επίμονα το όνομα σου. Δεν με ενδιαφέρει άλλωστε και ούτε σε βρήκα ποτέ για να σε χάσω. Κρύβεσαι μια χαρά.

Φυσικά και με βρήκες! Εδώ στο φόρουμ είμαι εγώ, εδώ είσαι και εσύ. Και αν φύγω από το φόρουμ, ή αν φύγεις εσύ, ή αν οι διαχειριστές διαγράψουν έναν από τους δυό μας, θα χαθούμε φυσικά.

Παράθεση από: aperdos στις 10 Μαΐου 2015, 08:24:30 ΜΜ
Απλά έχουμε διαφορά φιλοσοφίας ως προς το πως αγωνίζεται κάποιος.
Αν εγώ θέλω να υποστηρίξω κάτι, βγαίνω με ονοματεπώνυμο και το διαδίδω με ότι συνέπεια μπορεί να έχει αυτό. Κάποιοι με ακούνε και προβληματίζονται ενώ άλλοι μπορούν να με βρουν αδιάφορο ή γραφικό. Όποιος πιστεύει σε κάτι δεν φοβάται να εκτεθεί.
Εσύ λοιπόν πως ακριβώς υποστηρίζεις τον σκοπό σου; Απευθύνεσαι σε ένα ακροατήριο μερικών ατόμων από τους οποίους όσοι έκαναν τον κόπο να ασχοληθούν μαζί σου σε θεωρούν από γραφικό ως troll λογω της ανωνυμίας σου.

Όσον αφορά το θέμα επωνυμίας και ανωνυμίας, και εγώ επώνυμα τα λέω, στις συνελεύσεις και στο σχολείο μου. Στο ίντερνετ τα λέω ανώνυμα. Αν ήσουν στο σχολείο μου, ή στην ελμέ μου, θα με ήξερες. Όταν λέμε "να μαζευτούμε σε μια αίθουσα και να ανταλλάξουμε ψηφιακά διαπιστευτήρια" εννοούμε ΑΝΑ ΕΛΜΕ 'Η ΠΕΡΙΟΧΗ, και όχι να έρθει ο πληροφορικός της ξάνθης στην ίδια αίθουσα με τον κρητικό.

Εϊναι προφανές ότι υπάρχει διαφορά φιλοσοφίας, στην έκθεση του καθενός μας στο ανώνυμο και αιώνιο ιντερνετ. Εγώ δεν προτιμάω τον τρόπο σου, και εσύ δεν προτιμάς τον δικό μου, και δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε σε αυτό.

Παράθεση από: aperdos στις 10 Μαΐου 2015, 08:24:30 ΜΜ
Και σε ρωτάω.

Πως ακριβώς θα πρέπει να διαδώσω την ιδέα; Αν κάνω και εγώ έναν ανώνυμο λογαριασμό και γράφω ακριβώς τα ίδια πράγματα με εσένα στο Στέκι η ιδέα θα διαδοθεί καλύτερα; Πως θα διαμορφωθεί ακριβώς αυτή η "κρίσιμη μάζα". Θα γίνουν καμιά 50 λογαριασμοί fupat2.1, fupat2.2 ... και κάποια στιγμή θα δώσουμε ραντεβού κάπου για να συνεδριάσουμε και εκεί θα αποκαλυφτούμε;
Κάποιος πρέπει να γίνει αρχικά ο φορέας της ιδέας, ρόλο μάλλον που δεν θέλεις να παίξεις αφού κρύβεσαι πίσω από έναν λογαριασμό.
Όπως και να χει καλή επιτυχία στον στόχο σου.

Και σου απαντάω.

Για να διαδώσεις την ιδέα, δεν χρειάζεται να γράψεις 100 λογαριασμούς και να λες τα ίδια ακριβώς πράγματα με εμένα εδώ στο στέκι. Εδώ την ξέρουμε την ιδέα και δεν χρειαζόμαστε κανέναν για να γίνει "φορέας" της ιδέας. Αυτό που είναι πράγματι καλό να κάνεις  είναι να συμβάλεις θετικά στην συζήτηση για την τεχνική υλοποίησης της ιδέας. Αν πράγματι υποστηρίζεις την ιδέα, μπορείς επίσης να γραφτείς επώνυμα ή ανώνυμα σε άλλα φόρουμ, και να την διαδώσεις. Και φυσικά να την λες στο σχολείο σου και στην ελμέ σου. Έτσι θα δημιουργηθει η κρίσιμη μάζα.

Να σου πω ένα παράδειγμα του πως δημιουργείται η κρίσιμη μάζα. Υποστηρίζω το ψηφιακό χρήμα που δεν εκδίδεται από μια αρχή αλλά από μια κοινότητα (όπως το bitcoin και τόσα άλλα) ως ιδέα από το 2000. Έκανα μεγάλη χαρά όταν ηρθε ένας συνάδελφος μου που δεν ήταν πληροφορικός και μου είπε να κάνουμε κάποιο κόμμα ψηφιακού χρήματος. Κάποτε ήμουν μόνο εγώ που υποστήριζα την ιδέα, αλλά με την τακτική μου, και φυσικά με παρόμοια τακτική χιλιάδων άλλων, η ιδέα διαδώθηκε, υλοποιήθηκε, και βρέθηκα στην ευχάριστη θέση κάποιος άσχετος με πληροφορική από το κοντινό μου περιβάλλον να προσπαθεί να με προσεγγίσει και να με "προσυλητίσει" στην ιδέα που είχα εδώ και καιρό. Δεν είπα τίποτε, απλά χαμογέλασα και τον ενθάρρυνα ένθερμα για την καταπληκτική ιδέα που είχε για την δημιουργία του κόμματος,  και φυσικά και εγώ με την σειρά μου τον ενημέρωσα για τις τεχνικές λεπτομέρειες που γνωρίζω λόγω ειδικότητας. :)  Έτσι δημιουργείται η "κρίσιμη μάζα".

Στο σχολείο σου λοιπόν, στην ελμέ σου, στην περιοχή σου, εκεί που κοιτάς τους συνάδελφους πληροφορικούς στα μάτια, εκεί παίζεται κυρίως το παιχνίδι της κρίσιμης μάζας των υποστηρικτών της ιδέας. Το παιχνίδι της κρίσιμης μάζας παίζεται και εδώ στο στέκι, αν ξεκινήσουμε ζεστά να συζητάμε τις τεχνικές λεπτομέρειες υλοποίησης της, και βεβαίως αν διαδώσουμε την ιδέα και σε άλλα φόρουμ. Το παιχνίδι της τεχνικής υλοποίησής της ιδέας παίζεται αποκλειστικά στο ίντερνετ, σε αντίθεση με το παιχνίδι των υποστηρικτών της, που παίζεται κυρίως όταν συζητάμε και κοιτάμε τους άλλους στα μάτια. Στο τεχνικό κομμάτι της υλοποίησης της ιδέας λοιπόν, μπορεί να συμβάλλει ο καθένας, είτε επώνυμα είτε ανώνυμα. Μην υποτιμάς την τεχνική βoήθεια των ανωνύμων, π.χ. το bitcoin ανώνυμοι το έφτιαξαν.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

Αθανάσιος Πέρδος

@fupat2
Τι να πω; Είσαι πολύ μπροστά από την εποχή σου.
Είσαι ένας "Satoshi Nakamoto".
Και πάλι καλή επιτυχία στην διάδοση  της ιδέας.

fupat2

Παράθεση από: aperdos στις 10 Μαΐου 2015, 10:28:19 ΜΜ
@fupat2
Τι να πω; Είσαι πολύ μπροστά από την εποχή σου.
Είσαι ένας "Satoshi Nakamoto".
Αν ήμουν satoshi θα είχα φτιάξει το bitoin από το 2000, αλλά είναι προφανές ότι δεν είχα (και δεν έχω) την τεχνική ικανότητα να κάνω κάτι τέτοιο. Οι δυνατότητές μου είναι περιορισμενες και αναγκαστικα βασίζομαι στην βοήθεια άλλων για το τεχνικό κομμάτι υλοποίησης, για οποιαδήποτε δύσκολη ιδέα τυγχάνει να υποστηρίζω ένθερμα.

Παράθεση από: aperdos στις 10 Μαΐου 2015, 10:28:19 ΜΜ
Και πάλι καλή επιτυχία στην διάδοση  της ιδέας.

Όχι καλή επιτυχία μόνο. Αν ενδιαφέρεσαι, ας ανοίξουμε ένα άλλο thread, να συζητήσουμε τεχνικές λεπτομέρειες.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

Αθανάσιος Πέρδος

@fupat2
Στο έγραψα και πριν, εμένα με ενδιαφέρει να ξέρω ποιος φέρει την ιδέα. Ιδίως όταν πρόκειται για συνδικαλισμό στον οποίο κρύβονται τόσα συμφέροντα.  Έχεις διαβάσει την φάρμα των ζώων φαντάζομαι. Άλλο τα γουρούνια στο τέλος και άλλο ο γάιδαρος.
Νομίζω όμως ότι έχουμε ξεφύγει από το θέμα που καίει την κοινότητα αυτή τη στιγμή. Εγώ δεν έχω να συνεισφέρω κάτι άλλο στη συζήτηση.