ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

fupat2

Παράθεση από: demodosm στις 08 Μαΐου 2015, 05:27:41 ΜΜ
Ελάτε... παιδιά αφήστε τα κλάματα......
Πάθαμε χοντρή ήτα....  :'( 
Είμαστε οι καρπαζοειπρακτρορες της εκπαίδευσης....

Αλήθεια... Πόσοι είμαστε εξω από την Βουλή στις  3:00.
Ξέρω θα αρχίσουμε τα διάφορα .... είχα δουλειά... είχα τα παιδιά.
Και για να μην λέω για σας, εγω θα πω "Που να έρθω Αθήνα από την επαρχία 3,5 ώρες δρόμο"

Αλήθεια γιατι να μην βάλουμε όλοι μάζι ένα λεωφορείο και να ανέβουμε.....

Θέλει αγώνα.... Μέχρι και οι κοινωνιολόγοι κέρδισαν κάτι. Για τους φυσικούς του κλείνουν το μάτι...
Εντάξει δεν έγινε και τίποτα συμπληρώνεις με Χημεία... Εδώ και στην Β' Λυκείου θα βάλουμε μάθημα Κατεεύθυνσης....

Πάλι τα ίδια. Πάλι ο ίδιος ξύλινος παλαιοσυνδικαλιστικός λόγος. Ούτε να διαμαρτυρόμαστε έχει νόημα, ούτε να κάνουμε συγκεντρώσεις σε άδεια γραφεία και σε τοίχους κτιρίων και να φωνάζουμε έχει νόημα.

Αυτό που πρέπει να γίνει είναι να φτιαχτεί ένα στέκι πληροφοριών, ώστε να γνωρίζουμε ανά πάσα στιγμή που βρίσκεται ο μπαλτάς, ο κουράκης και οποιασδήποτε άλλος μας επηρεάζει με τις αποφάσεις του.

Αν γνωρίζουμε που βρίσκονται αυτά τα πρόσωπα ανά πάσα στιγμή, τότε πολύ εύκολα συνεννοούμαστε και κάνουμε μια παράσταση διαμαρτυρίας μπροστά τους, στα ξαφνικά και εκεί που δεν μας περιμένουν.  Και τότε θα έχει αξία η διαμαρτυρία μας. Και όχι να επιμένουμε σε ραντεβού στα τυφλά στις 3 το μεσημέρι, για να φωνάξουμε έξω από τοίχους κρατώντας σημαίες σαν τους κκουέδες.

Είμαστε στην εποχή της πληροφορικής, και η πληροφορία είναι το όπλο μας. Εγώ ξεκινάω και ρωτάω, ποιός ξέρει που είναι ο μπαλτάς αυτή την στιγμή; Αν είναι στο υπουργείο, γιατί δεν παίρνουμε ένα ταξί να πάμε να τον βρούμε στο γραφείο του;
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

demodosm

fupat2  Είσαι αλήθεια πληροφορικός.....
Σε ποιό σχολείο διδάσκεις.......
Τα όσα γράφεις τόσο καιρό μου θυμίζει... Troll.

Θέλεις να αποτρέψεις τους συναδέλφους από την οποιαδήποτε προσπάθεια....



fupat2

Παράθεση από: demodosm στις 08 Μαΐου 2015, 05:45:24 ΜΜ
fupat2  Είσαι αλήθεια πληροφορικός.....
Σε ποιό σχολείο διδάσκεις.......
Τα όσα γράφεις τόσο καιρό μου θυμίζει... Troll.

Θέλεις να αποτρέψεις τους συναδέλφους από την οποιαδήποτε προσπάθεια....

Μας κάλεσες στις 3 το μεσημέρι στην βουλή. Να κάνουμε τι; Δεν θα ήταν καλύτερα να μας έλεγες: "ο μπαλτάς πάει στο γραφείο του στις 12, να πάμε να τον βρούμε!". Το να βρούμε τον μπαλτά και τον κουράκη ή έστω αυτόν τον μπουγελέκα και να μιλήσουμε έχει νόημα. Εξω από την βουλη τι θα πάμε να κάνουμε;

Μήπως εσύ τελικά είσαι το τρολλ, που θες να μας κουράσεις με άσκοπες ενέργειες;
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

demodosm

fupat

Δεν μου απάντησες σε ποιο σχολείο διδάσκεις.... δεν μου απάντησες....

Αγαπητοί Συνάδελφοι... όπως βλέπετε τα χημικά και φυσικά στοιχεία σας καλούν σε αδράνεια...
Είναι όλα μάταια....

Οσό για το που είναι ο Μπαλτας .... τώρα είναι στην Βουλή.... Πάρε το τάξι που λες...
Οι Συνάδελφοι σε περιμένουν... όταν βγείς να του μιλήσεις....

fupat2

Παράθεση από: demodosm στις 08 Μαΐου 2015, 06:00:05 ΜΜ
fupat

Δεν μου απάντησες σε ποιο σχολείο διδάσκεις.... δεν μου απάντησες....

Αγαπητοί Συνάδελφοι... όπως βλέπετε τα χημικά και φυσικά στοιχεία σας καλούν σε αδράνεια...
Είναι όλα μάταια....

Οσό για το που είναι ο Μπαλτας .... τώρα είναι στην Βουλή.... Πάρε το τάξι που λες...
Οι Συνάδελφοι σε περιμένουν... όταν βγείς να του μιλήσεις....

Ακριβώς. Τώρα ο μπαλτάς είναι πίσω από τα τείχη της Βουλής, προστατευμένος και απρόσιτος και δεν μπορεί κανείς να του μιλήσει.
Και μας καλείς να έρθουμε τώρα; Τι εξυπηρετεί άραγε μια τέτοια ενέργεια εκτός από ξόδεμα δυνάμεων;

Περίεργος ο ρόλος σου, και ανακριτικός θα έλεγα, όσον αφορά τις ερωτήσεις που μου κάνεις.

Εφόσον γνωρίζεις που είναι ο μπαλτάς, ελπίζω να μας πεις και αύριο που θα είναι, και μεθαύριο, και εμείς θα κανονίσουμε να τον βρούμε και να του μιλήσουμε. Και όχι μόνο ο μπαλτάς. Και οι υπόλοιποι που αποφασίζουν για μας χωρίς εμάς, καλό θα ήταν να μας δίνεις μια αναφορά αν ξέρεις, για το που συχνάζουν και για το πότε είναι εύκολο  ΓΙΑ ΜΑΣ να τους συναντήσουμε και να τους μιλήσουμε.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

demodosm


Δεν σε ανακρίνω στο είπα ευθέως... δεν πιστεύω οτι είσαι Πληροφορικός

Εχεις εγγραφεί :
Ημερομηνία εγγραφής:
    07 Δεκ 2014, 10:22:44 μμ


όταν ξέσπασε το θέμα με τον Λοβερδο και την Πληροφορική....
και αυτά που γράφεις είναι για αποπροσανατολισμό και για αδράνεια....

Και είναι σαφες γιατί δεν μπορείς να απαντήσεις....

Κανένας πληροφορικός επίσης δεν θα έβαζε αυτόν τον υπότιτλο...

Συνάδελφοι είναι σαφές ότι τα χημικά και φυσικά στοιχεία είναι οργανωμένα...

fupat2

#876
Παράθεση από: demodosm στις 08 Μαΐου 2015, 06:14:56 ΜΜ
Δεν σε ανακρίνω στο είπα ευθέως... δεν πιστεύω οτι είσαι Πληροφορικός

Εχεις εγγραφεί :
Ημερομηνία εγγραφής:
    07 Δεκ 2014, 10:22:44 μμ


όταν ξέσπασε το θέμα με τον Λοβερδο και την Πληροφορική....
και αυτά που γράφεις είναι για αποπροσανατολισμό και για αδράνεια....

Και είναι σαφες γιατί δεν μπορείς να απαντήσεις....

Κανένας πληροφορικός επίσης δεν θα έβαζε αυτόν τον υπότιτλο...

Συνάδελφοι είναι σαφές ότι τα χημικά και φυσικά στοιχεία είναι οργανωμένα...

Εγώ από την άλλη καλόπιστα θεωρώ ότι είσαι πληροφορικός (παλαιότερος βέβαια από εμένα αφού έχεις ημερομηνία εγγραφής την παλαιότατη αυτή εποχή της 22 Σεπτεβρίου 2014, παλαίουρας δηλαδή, τρεις ολόκληρους μήνες πριν από εμένα) και ότι έχεις απλά κάποιον παλαιοσυνδικαλιστικό κάλο στον εγκέφαλό σου.

Οπότε καλόπιστα σε ρωτάω:

Μας κάλεσες να έρθουμε στην βουλη.
Που να έρθουμε, σε ποια γωνία;
Και τι θα κάνουμε άμα έρθουμε εκεί;
Υπάρχει κάποιο σχέδιο;
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

P.Tsiotakis

 
Μοιράζονται ώρες και σχολές, όπως έγραψα στο esos, για να επέλθει ηρεμία.

Φήμες ότι θα γίνει διάβημα στην Κύπρο να αποσύρει το σχέδιο για την Παιδεία μέχρι την Τρίτη, δεν επιβεβαιώνονται.

Ας ελπίσουμε ότι ο τομέας Παιδείας του Σύριζα και των ΑΝΕΛ που είδαν το σχεδιασμό, ηγεσιών που έχουν όραμα, δε θα επιτρέψουν το πισωγύρισμα της Εκπαίδευσής μας.

ΥΓ:   Μα καλα, δεν υπάρχει ΕΚΧ;;;

thana$i$

«Λέτε ότι διευρύνονται οι επιλογές. Εμένα ο γιος μου πέρυσι έδινε Πανελλαδικές, και μπορούσε να επιλέξει Πληροφορική, Οικονομικές Σχολές και Πολυτεχνείο, κάτι που κανένα παιδί δεν μπορεί να κάνει τώρα. Κάτι κάνετε λάθος»

Γιώργος Μαυρωτάς , Καθηγητής Χημικών Μηχανικών ΕΜΠ, Βουλευτής με το Ποτάμι.

demodosm

Παναγιώτη που το εγραψες στο esos....

P.Tsiotakis

http://www.esos.gr/comment/28532#comment-28532
όποιος διασταυρώσει 4-5 πράγματα από το Διαδίκτυο, καταλαβαινει τι λέω, δεν γίνεται για την ώρα πιο συγκεκριμένο
άλλωστε ο κύριος μπουγελέκας είναι εκει ψηλά στα έδρανα τώρα και μελετάει

Φανταστείτε να γίνει κάποτε ο Μαυρωτάς Υπουργός Παιδείας, πόσες απεργίες έχουν να γίνουν στο γενικό χημείο του κράτους
ελπίζω να μην ειναι > 60 τότε

demodosm

fupat2... και ουδεμία απάντηση....

Συγνώμη το ξέχασα οτι... δεν είσαι Πληροφορικός.

Ποια είναι η ΠΕΚΑΠ αλήθεια;

"Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής καλεί τους συναδέλφους, που υπηρετούν στην περιοχή της Αττικής, να συμμετάσχουν στην Παράσταση Διαμαρτυρίας που διοργανώνει την Παρασκευή 8 Μαΐου 2015 και ώρα 15:00 έξω από τη Βουλή. Εκείνη την ημέρα θα συζητηθεί και θα ψηφιστεί στην ολομέλεια το Σχέδιο Νόμου «Επείγοντα μέτρα για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση», που περιέχει τις επίμαχες διατάξεις για την αναμόρφωση του εξεταστικού συστήματος και την επιλογή των στελεχών εκπαίδευσης. Η μαζική συμμετοχή κρίνεται απαραίτητη, για να στείλουμε όλοι μαζί ξεκάθαρο μήνυμα προς την πολιτική ηγεσία του ΥΠΟΠΑΙΘ, ενάντια στην υποβάθμιση της Πληροφορικής στο Γενικό Λύκειο και στην άνιση μεταχείριση των καθηγητών Πληροφορικής σε σχέση με τους καθηγητές των άλλων κλάδων.

Διαβάστε περισσότερα: Διαμαρτυρία καθηγητών Πληροφορικής 8/5 στις 15.00 στη Βουλή"

Σσσ... ησυχία μην ξυπνήσουν οι ... ΠΛηροφορικοί....

fupat2

#882
Παράθεση από: demodosm στις 08 Μαΐου 2015, 07:11:59 ΜΜ
fupat2... και ουδεμία απάντηση....

Συγνώμη το ξέχασα οτι... δεν είσαι Πληροφορικός.

Ποια είναι η ΠΕΚΑΠ αλήθεια;

"Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής καλεί τους συναδέλφους, που υπηρετούν στην περιοχή της Αττικής, να συμμετάσχουν στην Παράσταση Διαμαρτυρίας που διοργανώνει την Παρασκευή 8 Μαΐου 2015 και ώρα 15:00 έξω από τη Βουλή. Εκείνη την ημέρα θα συζητηθεί και θα ψηφιστεί στην ολομέλεια το Σχέδιο Νόμου «Επείγοντα μέτρα για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση», που περιέχει τις επίμαχες διατάξεις για την αναμόρφωση του εξεταστικού συστήματος και την επιλογή των στελεχών εκπαίδευσης. Η μαζική συμμετοχή κρίνεται απαραίτητη, για να στείλουμε όλοι μαζί ξεκάθαρο μήνυμα προς την πολιτική ηγεσία του ΥΠΟΠΑΙΘ, ενάντια στην υποβάθμιση της Πληροφορικής στο Γενικό Λύκειο και στην άνιση μεταχείριση των καθηγητών Πληροφορικής σε σχέση με τους καθηγητές των άλλων κλάδων.

Διαβάστε περισσότερα: Διαμαρτυρία καθηγητών Πληροφορικής 8/5 στις 15.00 στη Βουλή"

Σσσ... ησυχία μην ξυπνήσουν οι ... ΠΛηροφορικοί....

Δεν αμφισβητώ τις καλές προθέσεις της ΠΕΚΑΠ, όμως θεωρώ τελείως λάθος την τακτική της.

Η παράσταση διαμαρτυρίας πρέπει να γίνει μπροστά στα πρόσωπα και όχι να διαμαρτυρηθούμε στους τοίχους και στα κτίρια. Μπροστά στον μπαλτά ή στον κουράκη ή σε οποιονδήποτε άλλο εμπλέκεται και αποφασίζει για μας χωρίς εμάς, ώστε να έχουμε έτσι την δυνατότητα να τους μιλήσουμε. Άρα η παράσταση διαμαρτυρίας πρέπει να γίνει στο γραφείο τους ή οπουδήποτε αλλού τους πετύχουμε, προτιμότερο μάλιστα κάποια στιγμή που δεν θα μας περιμένουν.

Αυτό λέω. Και αν δεν ήρθε κανείς σήμερα στην Βουλή, μάλλον πρέπει αυτό να προβληματίσει την ΠΕΚΑΠ όσον αφορά την τακτική της. Γιατί δεν δοκιμάζει η ΠΕΚΑΠ να καλέσει έτσι όπως λέω τους πληροφορικούς, να δει τι ανταπόκριση θα υπάρχει; Και πριν από αυτό, γιατί δεν φτιάχνει ένα φόρουμ όπου να μας δίνει την πληροφορία για το που βρίσκεται και που συχνάζει αυτός που θέλουμε να συναντήσουμε;

Θεωρώ ότι αν γνωρίζουμε ανά πάσα στιγμή που βρίσκεται αυτός που αποφασίζει για μας χωρίς εμάς, και αν αυτός δέχεται κάθε μέρα αναπάντεχες επισκέψεις από 5-10 συναδέλφους οι οποίοι έτσι απλά πέρασαν να διαμαρτυρηθούν, θεωρώ ότι μάλλον θα αλλάξει τακτική ο εν λόγω. Στέκι πληροφοριών λοιπόν, αυτό είναι που χρειαζόμαστε και αυτό είναι που θα κάνει τον αγώνα μας αποτελεσματικό.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

Vagnes

Τι βλέπουν τα ματάκια μας σ αυτό το φόρουμ τελικά.... Μήπως να την ονομάζαμε CIA-ΠΕΚΑΠ ή KGB-ΠΕΚΑΠ?? Do not feed the trolls OK.. αλλα έχει και η γραφικότητα τα όριά της...

fupat2

#884
Παράθεση από: Vagnes στις 08 Μαΐου 2015, 08:30:39 ΜΜ
Τι βλέπουν τα ματάκια μας σ αυτό το φόρουμ τελικά.... Μήπως να την ονομάζαμε CIA-ΠΕΚΑΠ ή KGB-ΠΕΚΑΠ?? Do not feed the trolls OK.. αλλα έχει και η γραφικότητα τα όριά της...

Δεν καταλαβαίνω; Που το βλέπεις το παράλογο;

Θεωρείς τόσο κακό να θέλουμε οι διαμαρτυρίες μας να έχουν ως αποδέκτες τα ίδια τα πρόσωπα που αποφασίζουν για εμάς χωρίς εμάς;

Θεωρείς τόσο κακό που δεν μας αρέσει να μαζευόμαστε και να φωνάζουμε σε άψυχα κτίρια και σε πλατείες; Δεν είμαστε εμείς οι γραφικοί, γραφικοί είναι όσοι φωνάζουν και διαμαρτύρονται σε κτίρια και σε πλατείες και σε πεζοδρόμια.  Το μπετόν δεν έχει αυτιά για να μας ακούσει, ούτε στόμα να απαντήσει.

Ας αναγκάσουμε όσους αποφασίζουν για μας χωρίς εμάς, να είναι πάντα κλεισμένοι από ντροπή πίσω από το μπετόν, γιατί δεν έχουν τι να μας απαντήσουν και γιατί δεν αντέχουν να μας ακούνε.

Τέλος είναι παραπλανητικό να παρομοιάζεις την τακτική που προτείνω με μυστικές υπηρεσίες, όταν είναι στην πραγματικότητα μια εκ διαμέτρου αντίθετη τακτική. Οι μυστικές υπηρεσίες παρακολουθούν τον λαό, ενώ με μια τέτοια τακτική ο λαός , με το όπλο την πληροφορικής, θα παρακολουθεί όσους τολμούν να τον εξουσιάζουν και να αποφασίζουν για αυτόν χωρίς αυτόν.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).