ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

petrosp13

Πεδίο Οικονομίας-Πληροφορικής και βαρύτητα έχουν τα Μαθηματικά...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

dpa2006

Κάποια πράγματα δεν αλλάζουν... ???
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

ApoAntonis

Έχω χορτάσει τρολάρισμα αυτές τις μέρες στα σόσιαλ, όμως η απορία είναι ειλικρινής και προέκυψε σε συζήτηση.

Ανάμεσα στις άλλες απορίες που έχω, θέλω να ρωτήσω μια πιο "τεχνική". Αν καταλαβαίνω σωστά η υπουργική απόφαση
εννοεί ιδιωτικά ηλεκτρονικά μέσα για τους εκπαιδευτικούς. Αν στα μηχανήματα αυτά, υπάρχουν δημόσια έγγραφα
-τέτοια δεν είναι αυτά που περιγράφονται στο άρθρο 3 εδάφιο 3;-
την ευθύνη για την ασφάλεια τους ποιός την έχει;

Αν έχω ένα δημόσιο έγγραφο δημόσιο αποθηκευμένο
στον προσωπικό υπολογιστή μου ο οποίος βρίσκεται στο οικιακό μου δίκτυο,
και αύριο-μεθαύριο ισχυρίζεται κάποιος καθηγητής/μαθητής/διευθυντής ότι έχει υποστεί τροποποίηση ποιόν βαραίνει η ευθύνη;

Υ.Γ. Τα λοιπά αναφερόμενα του ΦΕΚ καθοριζόμενα ως "οφείλει", "υποχρεούνται" κ.α.
νομίζω εύκολα θα αποδομηθούν με ένδικα μέσα αν χρειαστεί και για αυτό δεν αναφέρομαι σε αυτά.

happiness

Συνάδελφοι πείτε εσείς που είσαστε σε υπο κατάληψη σχολεία τι κάνετε με την υποχρεωτική σύγχρονη. Είμαι Αθμια και δεν έχω feedback για το πως το αντιμετωπίζουν οι συνάδελφοι αυτό το καινούριο απαράδεκτο.

andreas_p

Webex
    NAI  στην πανδημία.

telits

Καλησπέρα στο ομορφο στεκι.
Εχω ενα προβλημα στο φροντιστηριο που εργαζομαι
και θελω να το μοιραστω μαζι σας.
Ξεκινησε ενα τμημα 6 ατομων Γ Λυκειου ΓΕΛ , στις 15 Σεπτεμβρη,
χωρις καμια καλοκαιρινη προετοιμασια.

Ενω επεμεινα αρκετα στο 4ωρο, το φροντιστηριο μου εδωσε
3 ωρες την βδομαδα .

Ξεκινησα απο την επεξηγηση εντολων εισοδου και εξοδου καθως τα παιδια δεν ηξεραν ουτε τα βασικα.

Φοβαμαι οτι θα βγαλω την υλη στην καλυτερη μετα το Πασχα με τετοιους ρυθμους και επιφανειακα σε πολλα σημεια.

Μπορει καποιος να υπολογισει αν θα εχω προβλημα με την ολοκληρωση της υλης;



Τηλέμαχος Ελευθερίου
Καθηγητης Πληροφορικης στο Ρεθυμνο☘

petrosp13

Έχει και χειρότερα, όμοια κατάσταση με 2 ώρες την εβδομάδα
Κάνε απλά ό,τι μπορείς...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ntzios kostas

Εσύ την ύλη κουτσά στραβά θα την βγάλεις. Οι μαθητές δεν ξέρω...
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

ApoAntonis

Τώρα ίσως και να μην είναι σωστό αυτό το thread αλλά ας ρωτήσω.

Το "νέο" σύστημα εισαγωγής προβλέπει, από του χρόνου, τα τμήματα να ορίζουν μάθημα αυξημένης βαρύτητας. Έχει καταλάβει κανείς
τι θα γίνει:
α. στα ΕΠΑΛ (... θα είναι το μάθημα του ΕΠΑΛ αυξημένης βαρύτητας, θα είναι το μάθημα της ειδικότητας, θα είναι δεν ξέρω 'γω τι)
β. στα τμήματα στα οποία εισάγονται φοιτητές από διαφορετικές κατευθύνσεις/προσανατολισμούς;


dpa2006

Παράθεση από: ApoAntonis στις 12 Φεβ 2021, 12:11:55 ΜΜ
Τώρα ίσως και να μην είναι σωστό αυτό το thread αλλά ας ρωτήσω.

Το "νέο" σύστημα εισαγωγής προβλέπει, από του χρόνου, τα τμήματα να ορίζουν μάθημα αυξημένης βαρύτητας. Έχει καταλάβει κανείς
τι θα γίνει:
α. στα ΕΠΑΛ (... θα είναι το μάθημα του ΕΠΑΛ αυξημένης βαρύτητας, θα είναι το μάθημα της ειδικότητας, θα είναι δεν ξέρω 'γω τι)
β. στα τμήματα στα οποία εισάγονται φοιτητές από διαφορετικές κατευθύνσεις/προσανατολισμούς;


Θα φανεί στην πράξη...
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

dski

Άρθρο γνώμης από τον Αλέξανδρο Μωραϊτάκη, πρόεδρο της NUNTIUS ΑΧΕΠΕΥ με τίτλο:


Δεν ξέρω αν τα στοιχεία που αναφέρονται για τις δυσκολίες των φοιτητών που δεν έχουν διδαχθεί ΑΕΠΠ στη Γ' Λυκείου ισχύουν (και σε ποιο βαθμό) όμως νομίζω ότι είναι θετικό να ακούγεται από τρίτους η άποψη ότι τα μαθήματα πληροφορικής πρέπει να ενισχυθούν.

Από το λίγο που έψαξα στη σελίδα του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Πληροφορικής (εδώ) φαίνεται ότι πράγματι οι διακριθέντες σε ολυμπιάδες πληροφορικής δεν μπορούν να εισαχθούν στους ΗΜΜΥ του ΕΜΠ (και σε άλλα αντίστοιχα πολυτεχνικά τμήματα πληροφορικής) γιατί στην θετική κατεύθυνση (μόνο από την οποία προσφέρονται τα εν λόγω τμήματα)  δεν υπάρχει μάθημα πληροφορικής στη Γ' λυκείου! Προσωπικά το βρίσκω λίγο παράδοξο...

ApoAntonis

Δεν μπορώ (!) να αντιληφθώ γιατί υπάρχει το άρθρο γνώμης. Μπορώ να έχω γνώμη και εγώ για τα εμβόλια, αλλά δεν ξέρω πρέπει να γράψω κάποιο άρθρο;

Τέλος πάντων. Η μισή αλήθεια είναι μάλλον ψέμα.

ΚΑ-ΝΕ-ΝΑΣ κάτοχος μεταλλίου δεν εισάγεται απ'ευθείας σε κάποιο τμήμα. Η αλλαγή του 2015 στον νόμο περιλαμβάνει την ρομποτική στην πληροφορική.

Πάμε να ανοίξουμε μεγάλη κουβέντα, αλλά νιάου νιάου στα κεραμίδια ξέρουμε όλοι τι κάνει.

dski

Απλά για ενημέρωση (μιας και δεν έχει άμεση σχέση με το θέμα του νήματος) η τρέχουσα μορφή (και η εξέλιξη) της σχετικής διάταξης για την εισαγωγή μαθητών με διακρίσεις σε μαθητικές ολυμπιάδες είναι διαθέσιμη εδώ (Νόμος 3194/2003, άρθρο 8, παρ. 4).