ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tropheus

Παράθεση από: merlin στις 26 Νοε 2014, 05:19:49 ΜΜ
Από εκεί και πέρα δεν αναλαμβάνει την ευθύνη...

Το να αναλάβεις την ευθύνη σημαίνει ότι έχεις πολιτικό ανάστημα και δεν είσαι κωλοτούμπας...

kostas76

Για να δει κανείς πόσο συνάφεια έχουν οι σχολές μαθηματικών με αυτές τις πληροφορικής, όταν κάποιος ήθελε να δώσει κατατακτήριες, από Πληροφορική στο Μαθηματικό, μπορούσε να πάει κατευθείαν στο 3ο έτος (Από  κανένα άλλο τμήμα Θετικών Επιστημών δεν είχε κάποιος αυτή τη δυνατότητα  - Αυτό μέχρι το προηγούμενο έτος, όταν και  άλλαξε το διάταγμα των κατατακτήριων γενικά).

merlin

Παράθεση από: tropheus στις 26 Νοε 2014, 05:23:15 ΜΜ
Το να αναλάβεις την ευθύνη σημαίνει ότι έχεις πολιτικό ανάστημα και δεν είσαι κωλοτούμπας...

Δηλαδή θα έπρεπε πιστεύεις να ορίσει ο ίδιος ποιες σχολές απαιτούν Πληροφορική και ποιες Χημεία (πέρα από τις προφανείς); Εγώ θεωρώ ότι είναι πολιτική απόφαση ο αριθμός των εξεταζόμενων μαθημάτων, γιατί έχει άμεσες κοινωνικές επιπτώσεις, αλλά το που θα οδηγούν αυτά τα μαθήματα θα πρέπει να τα ορίζουν τα τμήματα, ή τουλάχιστον να έχουν πολύ βαρύνουσα άποψη.
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

thana$i$

Παρακολουθείτε το Ν/Σ; Θέλετε να τα πούμε εδώ
http://www.chatzy.com/67474379393853

να μην «spam» άρουμε το forum;

Gnirut

Και κάτι ...λεπτής υφής και όποιος το πιάνει:
ξέρετε ότι αν δεν μας καθήσει καλά η παρούσα τροπολογία στη συνέχεια, μετά τον τωρινό τράκο που έχουν παθει οι "πατρογονικές" ειδικότητες, θα βάλουν στόχο να μας πετάξουν εκτός β'θμιας το συντομότερο δυνατόν;...

andrika

Τι εγινε διακοψανε;;;;
Κατι βρωμαει....και ας γινομαι κουραστικος...

Παντελης Τσιράκης

Κοινές σχολες δεν θα υπαρχουν;αυτό είχε εννοηθεί από τον Λοβέρδο

NiColas1957

Επειδή γράφτηκαν πολλοί ομιλητές, είχαν από το πρωί αποφασίσει ότι θα πάει και για τρίτη μέρα!
Έτσι είπε ο προεδρεύον και σε κάποιον βουλευτή που ρώτησε το μεσημέρι.

dion

Λοβέρδος "Για τμήματα της πληροφορικής εξεταζόμενο μάθημα θα είναι η πληροφορική. Από κει και πέρα, κύριε Πρόεδρε, θα καταθέσουμε αίτημα στην ΑΔΙΠ να μας εκφράσει γνώμη αν και κάπου αλλού -με φειδωλό τρόπο- πρέπει αυτό το μάθημα να τεθεί ως προϋπόθεση για τις πανελλαδικές του 2016".
Ανταλλάχθηκαν 2 ώρες πληροφορική σε όλους τους μαθητές της Γ λυκείου, με πανελλαδικό μάθημα που θα το κάνουν μόνο όσοι θέλουν να περάσουν σε τμήματα πληροφορικής και μόνο. Στα περισσότερα Λύκεια δεν θα γίνεται καν τμήμα. Σε ερώτημα στο σχολείο μου (με 90 μαθητές στη Γ λυκείου, 36 στη Τεχνολογική ΙΙ) μόνο 2 θα επέλεγαν αποκλειστικά σχολή Πληροφορικής.   

petrosp13

Παράθεση από: dion στις 26 Νοε 2014, 09:44:09 ΜΜ
Σε ερώτημα στο σχολείο μου (με 90 μαθητές στη Γ λυκείου, 36 στη Τεχνολογική ΙΙ) μόνο 2 θα επέλεγαν αποκλειστικά σχολή Πληροφορικής.   

Με το υπάρχον σύστημα
Τους πληροφόρησες φαντάζομαι ότι οι εναλλακτικές τους είναι ένα πεδίο μόνο με παιδαγωγικές, ένα πεδίο μόνο με οικονομικές και ένα πεδίο στο οποίο θα εξετάζονται ουσιαστικά αυτά που απέφυγαν στην τωρινή Θετική
Γιατί προδικάζεις ότι θα αφορά μόνο τα τμήματα Πληροφορικής;
Ποιες θα είναι οι κινήσεις σου ώστε να καταλάβουν όλοι ότι δεν αφορά το μάθημα μας μόνο τις σχολές Πληροφορικής;
Τι σε κάνει να νομίζεις ότι το μάθημα ΓΠ θα σε εξασφάλιζε ή ότι θα έκανες ποιοτικό μάθημα, ειδικά με την τωρινή εμπειρία μαθημάτων που δεν εξετάζονται;

Και φυσικά, αν και δεν απαιτώ να σε νοιάζει, τι θα κάναμε όλοι εμείς αν παρέμενε το μάθημα ΓΠ;

Με συγχωρείς για την έκρηξη, αλλά έχουμε τους χημικούς απέναντι να τορπιλίζουν τα πάντα που επιχειρήθηκαν να γίνουν, θα έχουμε και συναδέλφους να θεωρούν καλύτερο το μάθημα ΓΠ
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Δημήτρης Αρ.

Συμφωνώ απολύτως με όσα λέει ο Πέτρος. Άλλωστε πιστεύω οπώς και πολλοί ότι αυτός ο τρόπος εξετάσεων δεν θα κρατήσει για πολύ. Είναι μια τεράστια νίκη για την επιστήμη μας ότι παρά τις προσπάθειες να εξοβελιστεί η Πληροφορική από τις εισαγωγικές εξετάσεις τελικά δεν επετεύχθη και μάλιστα πιστέυω ότι αφού δεν μπόρεεσαν να "διώξουν" την πληροφορική τώρα είναι εξαιρετικά δύσκολο να συμβεί αυτό στο μέλλον!

ΥΓ: Προτιμώ να κάνω μάθημα με 5 μαθητές που ενδιαφέρονται και θέλουν να ασχοληθούν με τον προγραμματισμό, παρά να έχω να κάνω με 90 μαθητές που δεν ενδιαφέρονται!

batos

Παράθεση από: Δημήτρης Αρ. στις 26 Νοε 2014, 10:12:25 ΜΜ
.....

ΥΓ: Προτιμώ να κάνω μάθημα με 5 μαθητές που ενδιαφέρονται και θέλουν να ασχοληθούν με τον προγραμματισμό, παρά να έχω να κάνω με 90 μαθητές που δεν ενδιαφέρονται!

Πολύ σύντομα, κατευθύνσεις-ομάδες προσανατολισμού με 5 μαθητές θα είναι ανάμνηση...

gkatsion

Προσπαθώ να κάνω υπομονή να δω που θα κάτσει η μπίλια με όλα αυτά που γίνονται.

Αλλά ρε παιδιά, θέλετε να μου πείτε πως οι συνάδελφοι μου του ιδιωτικού τομέα θα σωθούν με 5 παιδιά στα 100,
που θα δίνουν Πληροφορική!!! Θα με τρελάνετε;;

Τότε καταστραφήκαμε όλοι, και η επιστήμη που θα την μελετούν λίγοι, και τα δημόσια με ούτε καν τμήμα τα μισά,
και τα ιδιωτικά-φροντιστήρια με ελάχιστα τμήματα για να διδάξουν οι εκεί συνάδελφοι!!!!

Ούτε να τα ακούω δεν θέλω αυτά. Πρέπει οπωσδήποτε Μαθηματικό και Ηλεκτρολόγοι Μηχ. και Η.Υ αλλιώς χαθήκαμε όλοι!!!!!
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

dski

Κατ' αρχήν κι εγώ νομίζω ότι είναι σημαντική επιτυχία το ότι η Πληροφορική είναι πάλι στις Πανελλήνιες εξετάσεις. Με δεδομένη την πρότερη κατάσταση αυτό δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητο κατόρθωμα και είναι σημαντικό επίτευγμα για τον κλάδο μας.

Κατόπιν, νομίζω ότι επί της ουσίας η νομοτεχνική βελτίωση δεν αλλάζει κάτι. Και με την προηγούμενη διατύπωση ξέραμε ότι την απόφαση για την κατάταξη των τμημάτων θα την έπαιρνε η ΑΔΙΠ. Η νέα διατύπωση κάπως κατευνάζει τους φόβους των χημικών ότι θα μπορούσαμε να πάρουμε ακόμη και όλο το πεδίο (αν π.χ. έκαναν την επιλογή οι μαθητές) αλλά νομίζω ότι ποτέ δεν ήταν αυτή η επιδίωξη μας. Το θέμα είναι τώρα πως θα λειτουργήσει η ΑΔΙΠ και νομίζω ότι εκεί βρίσκεται η ανησυχία όλων μας. Ενώ αντικειμενικά πιστεύουμε ότι στην πληροφορική μπορεί να αντιστοιχηθεί ένας αρκετά σημαντικός αριθμός τμημάτων, ο φόβος, λόγω κυρίως της σύνθεσης της ΑΔΙΠ από τη οποία απουσιάζει ένας εκπρόσωπος της πληροφορικής, μας κάνει επιφυλακτικούς. Εκτιμώ πάντως ότι ακόμη και αν η ΑΔΙΠ με οποιονδήποτε τρόπο δράσει μεροληπτικά (κάτι το οποίο μόνο το εικάζουμε τώρα, δεν έχουμε κάποια άλλη ένδειξη) υπέρ της χημείας πάλι το αποτέλεσμα δε μπορεί να είναι 0-200. Πέρα δε από την ποσότητα θα έχει σημασία και η ποιότητα των σχολών.

Ας χαρούμε λοιπόν με την επιστροφή του μαθήματος (μας αξίζει νομίζω) και ας επαγρυπνούμε για τη συνέχεια.

dion

Παράθεση από: petrosp13 στις 26 Νοε 2014, 09:52:12 ΜΜ
Με το υπάρχον σύστημα
Τους πληροφόρησες φαντάζομαι ότι οι εναλλακτικές τους είναι ένα πεδίο μόνο με παιδαγωγικές, ένα πεδίο μόνο με οικονομικές και ένα πεδίο στο οποίο θα εξετάζονται ουσιαστικά αυτά που απέφυγαν στην τωρινή Θετική
Γιατί προδικάζεις ότι θα αφορά μόνο τα τμήματα Πληροφορικής;
Ποιες θα είναι οι κινήσεις σου ώστε να καταλάβουν όλοι ότι δεν αφορά το μάθημα μας μόνο τις σχολές Πληροφορικής;
Τι σε κάνει να νομίζεις ότι το μάθημα ΓΠ θα σε εξασφάλιζε ή ότι θα έκανες ποιοτικό μάθημα, ειδικά με την τωρινή εμπειρία μαθημάτων που δεν εξετάζονται;

Και φυσικά, αν και δεν απαιτώ να σε νοιάζει, τι θα κάναμε όλοι εμείς αν παρέμενε το μάθημα ΓΠ;

Με συγχωρείς για την έκρηξη, αλλά έχουμε τους χημικούς απέναντι να τορπιλίζουν τα πάντα που επιχειρήθηκαν να γίνουν, θα έχουμε και συναδέλφους να θεωρούν καλύτερο το μάθημα ΓΠ
Συνήθως Πέτρο συμφωνώ με όσα γράφεις. Τώρα έκανες λάθος σε όλα όσα γράφεις.
1)Δεν μίλησα για το επόμενο σύστημα. Μίλησα με μαθητές της φετινής Τεχνολογικής με ξεκάθαρο ερώτημα αν θέλουν να περάσουν σε σχολή Πληροφορικής.
2)Δεν προδικάζω τίποτα, διαβάζω ότι ανέφερε σήμερα ο Λοβέρδος.
3)Μέχρι στιγμής μόνο αυτές αφορά
4)Δε γράφω πουθενά ότι προτιμώ τις ώρες γενικής παιδείας.  Πάντως στη Β Λυκείου το μάθημα είναι πολύ καλύτερο από την Τεχν. Επικοινωνιών...
5)Αν συμβούν όσα λέει σήμερα (μέχρι στιγμής) ο Λοβέρδος (και όχι εγώ)  πιστεύω ότι ούτε στα φροντιστήρια θα υπάρχουν ώρες.