Γενικό Λύκειο > Γ΄ Λυκείου

Ύλη πανελλαδικών εξετάσεων 2022

(1/9) > >>

nikosx:
https://www.alfavita.gr/panellinies/353972_panellinies-gel-2022-i-didaktea-exetastea-yli-ton-mathimaton

petrosp13:
Τα ίδια Παντελάκη μου


--- Παράθεση από: petrosp13 στις 23 Ιαν 2020, 01:31:54 μμ ---Είναι φανερό ότι η αύξηση της ύλης έγινε πρόχειρα σε διάφορα σημεία και καλό θα είναι να εξορθολογιστούν, για να μην χρειάζεται οι μαθητές να μπερδεύονται μέσα σε αυτό το χάος κι εμείς να μην έχουμε πρόβλημα να εξηγούμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες

Για πλάκα μπορούν και πρέπει να γίνουν οι εξής αλλαγές από την επόμενη χρονιά. Αφορούν "διπλοεγγραφές ύλης" που δεν έχει κανένα νόημα να καλύπτονται σε δυο διαφορετικά σημεία, με διαφορετικούς ορισμούς και λεπτομέρειες:

1. Αφαίρεση παραγράφου τμηματικού προγραμματισμού από το Κεφάλαιο 6. Καλύπτεται πλήρως στο Κεφάλαιο 10 των υποπρογραμμάτων και δεν προσφέρει ΤΙΠΟΤΑ
2. Αφαίρεση παραγράφου αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού από το Κεφάλαιο 6. Καλύπτεται πλήρως στο νέο Κεφάλαιο του Αντικειμενοστραφούς Προγραμματισμού και δεν προσφέρει ΤΙΠΟΤΑ
3. Αφαίρεση παραγράφων που αφορούν τα λάθη από το Κεφάλαιο 6. Καλύπτεται πλήρως και πιο αναλυτικά στο νέο Κεφάλαιο της Εκσφαλμάτωσης
4. Αφαίρεση της παραγράφου 3.1. για τα Δεδομένα και τις Πληροφορίες γιατί είναι πολύ άσχημα γραμμένη και καλύπτεται πλήρως από το Κεφάλαιο 1.
5. Αφαίρεση παραγράφων Στοίβας-Ουράς από το Κεφάλαιο 3. Καλύπτονται από το αντίστοιχο κεφάλαιο του νέου βιβλίου.

Από εκεί και πέρα, υπάρχουν και σημεία που πραγματικά δεν προσφέρουν τίποτα στην ύλη ενός μαθήματος Πληροφορικής για διάφορους λόγους:

1. Το Κεφάλαιο 1. Καλύπτεται σχετικά στο βιβλίο της Β.
2. Το Κεφάλαιο 4. Αναφέρονται τόσο λίγα πράγματα και τόσο θεωρητικά που δεν προσφέρουν τίποτα. Η Δυαδική αναζήτηση έχει ήδη διδαχθεί, οπότε η λογική του "Διαίρει και Βασίλευε" δεν προσφέρει κάτι νέο.
3. Η παράγραφος 6.1. που αφορά το αντικείμενο του προγραμματισμού. Είναι ξεκομμένη από το υπόλοιπο κεφάλαιο και δεν προσφέρει τίποτα στον μαθητή.

Κατανοούμε ότι λόγω αύξησης ωρών, έπρεπε να αυξηθεί και η ύλη, ΑΛΛΑ αυτό δεν σημαίνει ότι έπρεπε να προστεθούν κεφάλαια 2-3 διδακτικών ωρών, να προστεθούν παράγραφοι που διπλο-παρουσιάζονται, ή ανούσια θεωρητικά τμήματα.
Η εισαγωγή "μεγάλων" κεφαλαίων όπως ο Αντικειμενοστραφής, η Εκσφαλμάτωση και οι Δομές Δεδομένων έχει περισσότερο νόημα, παρά την δυσκολία τους.

--- Τέλος παράθεσης ---

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ:
τα καινουρια παιδια ερχονται εντελως απροετοιμαστα απο την Β λυκειου.
δεν επρεπε να μπουν λιστες, αντικειμενα κλπ.
οσο για το:

--- Παράθεση από: petrosp13 στις 20 Ιουλ 2021, 11:11:58 πμ ---Τα ίδια Παντελάκη μου


--- Τέλος παράθεσης ---
και ολα τα υπολοιπα που εχουν γραφτει Πετρο (και να πω οτι έχουμε συμφωνησει παλαιοτερα με οσα γραφεις), ειναι πλεον προφανες ότι δεν λαμβάνεται υπ οψιν η γνώμη των διδασκόντων...
ασε μαθητες και καθηγητες να τρεχουν...

pvs:
ελπίζω και εύχομαι αρχές Σεπτέμβρη να καταλάβουν τι λάθος (να το γράψω κομψά) έχουν κάνει.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ:

--- Παράθεση από: pvs στις 20 Ιουλ 2021, 02:18:47 μμ ---ελπίζω και εύχομαι αρχές Σεπτέμβρη να καταλάβουν τι λάθος (να το γράψω κομψά) έχουν κάνει.

--- Τέλος παράθεσης ---
Και εγώ το εύχομαι αλλά δεν το ελπίζω...
Θα πρέπει να σεβαστούν καθηγητές και μαθητές που έρχονται από μία δύσκολη και κουραστική χρονιά. τα παιδιά της Β Λυκείου είναι απροετοίμαστα. η ύλη είναι ήδη μεγάλη και μπορεί με την ίδια ύλη με τη φετινή να ξεχωρίσει το στάρι από το κριθάρι. Δεν χρειαζόταν να μπουν επιπλέον πράγματα. πρέπει να εισακουστούμε οπωσδήποτε. Δυστυχώς όμως δεν το νομιζω να γινει.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση