Πόσα χρόνια υπηρεσίας έχετε;

Ξεκίνησε από psyblaster, 15 Οκτ 2009, 04:05:14 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πόσα χρόνια υπηρεσίας έχετε;

0-5
5-10
10-15
15-20
Πάνω από 20

pentsas

Γιατί πάντοτε να προκαλεί, ένα θέμα που έχει να κάνει με τον χρόνο γενικά;
Πάντοτε την είχα την απορία.
Εγώ είμαι 14ων ετών.
Μόλις μπήκα στην (όψιμη) εφηβεία!
Αφιερώνω λοιπόν το παρακάτω link σε όσους είναι αλλά και σε όσους νοιώθουν έφηβοι.

http://xantho.lis.upatras.gr/test2_pleias.php?art=94691

Καρκαμάνης Γεώργιος

Στον 6ο χρόνο και άλλα 3 πριν

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 15 Οκτ 2009, 07:19:06 ΜΜ
Ευρυπίδη, όπως ξέρεις όμως την παρούσα στιγμή απασχολούνται στα ολοήμερα δημοτικά στο μάθημα "Νέες Τεχνολογίες" καθηγητές πληροφορικής κυρίως ωρομίθιοι.

Παναγιώτη και όχι μόνο αυτό, υπάρχει εγκύκλιος από το υπουργείο που οι καθηγητές των καλλιτεχνικών, ξένων γλωσσών και πληροφορικής μπορούν να διατεθούν από την δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια και αντίστροφα και κάλυψη ωραρίου. Σε ορισμένες περιοχές εφαρμόζεται. Αλίμονο όταν εφαρμοστεί υποχρεωτικά

za√‘ag

Ας απαντήσω κι εγώ ... έκλεισα τα 16 !!

Ψήφισα και είμαστε 3 από 15-20 :)

Σεβασμός στους παλιούς :) ... Είμαι και Δεινόσαυρος εδώ μέσα !! (ε.... πλάκα κάνω)
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Πάρτε και άλλα νούμερα από εμένα: 8 χρόνια στη δημόσια και 5 χρόνια στην ιδιωτική... Περαστικά μας!!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

P.Tsiotakis

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 15 Οκτ 2009, 11:42:20 ΜΜ
Παναγιώτη και όχι μόνο αυτό, υπάρχει εγκύκλιος από το υπουργείο που οι καθηγητές των καλλιτεχνικών, ξένων γλωσσών και πληροφορικής μπορούν να διατεθούν από την δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια και αντίστροφα και κάλυψη ωραρίου. Σε ορισμένες περιοχές εφαρμόζεται. Αλίμονο όταν εφαρμοστεί υποχρεωτικά

Γιώργο, σε μένα έχει εφαρμοστεί το 2004-2005  :D

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παναγιώτη εφαρμόζεται για τους καθηγητές πληροφορικής; Στην περιοχή μου, για την ώρα στέλνουν μόνο τους καθηγητές ξένων γλωσσών.

psyblaster

Παράθεση από: evry στις 15 Οκτ 2009, 07:31:08 ΜΜ
   Δηλαδή τι είναι καλύτερο για τα παιδιά? να τους κάνει μάθημα ένας δάσκαλος που έχει επιμορφωθεί στη διδασκαλία με ΝΤ ή ένας πληροφορικός?

Το συντεχνιακό φυσικά το αγνοώ παντελώς
Ίσως ξέχασες κάτι με το οποίο μπορεί εύκολα κάποιος να αλλάξει την απάντηση του. Στην πρόταση σου λοιπόν θα προσθέσω και κάτι ακόμη.
"Δηλαδή τι είναι καλύτερο για τα παιδιά? να τους κάνει μάθημα ένας δάσκαλος που έχει επιμορφωθεί στη διδασκαλία με ΝΤ ή ένας πληροφορικός" με παιδαγωγική κατάρτιση;
Επειδή πρόκειται για άλλο θέμα, θα δημιουργήσω μια νέα ψηφοφορία εδώ:
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2273.0

P.Tsiotakis

Ναι, Γιώργο μου, στο νομό Κορινθίας συνηθίζεται αυτό.

Βέβαια, πολλές φορές υπάρχουν και ωρομίσθιοι...

Loukritia

Να κάνω μια παρατήρηση;Μήπως στο poll έπρεπε να είναι της μορφής
(0,5]
(5,10]
κλπ;
Ή μήπως ο πολύς προγραμματισμός  με έχει βαρέσει κατακούτελα; :D
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

Νίκος Αδαμόπουλος


psyblaster

Παράθεση από: k.p. στις 16 Οκτ 2009, 06:00:23 ΜΜ
Να κάνω μια παρατήρηση;Μήπως στο poll έπρεπε να είναι της μορφής
(0,5]
(5,10]
κλπ;
Ή μήπως ο πολύς προγραμματισμός  με έχει βαρέσει κατακούτελα; :D
Το διόρθωσα  ;)

iliasthes

Η απόσπαση στην πρωτοβάθμια εφαρμόζεται και είναι ήδη "αναγκαστική". Όσοι συνάδελφοι δεν συμπληρώνουν ωράριο, διατίθενται στην πρωτοβάθμια, υποχρεωτικά και μετά αν περισσέψουν τους κρατάνε σε γραφεία και άλλου είδους υποστήριξη στα σχολεία. Αυτό λέει τουλάχιστον η σχετική εγκύκλιος. Στην πράξη δεν συμβαίνει σε πολλά μέρη, αλλά ιδιαίτερα τα τελευταία δύο χρόνια, επειδή οι πιστώσεις για ωρομίσθιους ήταν περιορισμένες, έγινε σε μεγάλο βαθμό.  Στον νομό Καβάλας, αρκετοί συνάδελφοι διατέθηκαν σε δημοτικά σχολεία και πέρσι και φέτος.

Συμφωνώ απόλυτα για το ρόλο του δασκάλου στο δημοτικό και όποιον ψυχολόγο, αναπτυξιολόγο κλπ και να ρωτήσετε, θα σας πει πως είναι καταστροφικό για παιδιά της ηλικίας του δημοτικού να "αντιμετωπίζουν" πολλούς διαφορετικούς διδάσκοντες. Αλλά βάζω ένα αστεράκι για όλους μας, τι θα λέγαμε αν ήμασταν μερικά χρόνια νεότεροι και ο διορισμός ήταν τόσο δύσκολη υπόθεση όσο είναι σήμερα.

Νομίζω πως αν ως κλάδος θα έπρεπε να διεκδικήσουμε κάτι που και αδιόριστους συναδέλφους θα εξυπηρετούσε και πραγματικά θα είχε ωφέλεια για το υπουργείο και θα άξιζε τα λεφτά του είναι να δοθεί ένας ικανοποιητικός αριθμός θέσεων σε προσωπικό μηχανοργάνωσης (μερικές εκατοντάδες) με διάφορα τμήματα (ανάπτυξης εφαρμογών, τεχνικής υποστήριξης, υποστήριξης χρηστών κλπ). Θα απελευθέρωνε και εμάς να αφοσιωθούνε καλύτερα στα διδακτικά μας καθήκοντα και αν οργανωθεί καλά ένα τέτοιο εγχείρημα και με αξιοκρατία θα γλιτώσουμε, από τα ακριβοπληρωμένα προγράμματα της εταιρείας μονοπώλιο που νομίζω οι περισσότεροι από εμάς τα χλευάζουμε κι όλας για την ποιοότητα τους.

stratosg

8 ετών και 4 μηνών. Να το αφήσω;

Δεν ξέρω ρε παιδιά για το δημοτικό και την πληροφορική σ' αυτό. Μήπως πρέπει να αφήσουμε τα παιδιά να είναι παιδιά, με χρώματα, μουσικές, παιχνίδι, μολύβι και χαρτί; Και όχι πληκτρολόγιο και κουτί;

Ναι η εξέλιξη είναι ασταμάτητη αλλά μήπως χάνεται ολοενα και περισσότερο η παιδικότητα απο τα παιδιά. Γιατί να θέλουμε τόσο έντονα να τα κάνουμε σα τα μούτρα μας; Γιατί πρέπει ο ανταγωνισμός να ξεκινά από το δημοτικό; Μήπως από την άλλη όλα αυτά είναι ένα καλοστημένο σχέδιο ώστε να φαίνεται ότι παρέχεται πολύ γνώση αλλά στην ουσία τίποτα; Ημιμαθείς ή αμαθείς αγέλες εύκολα καθοδηγούμενες; Θυμηθείτε λιγο την ταινία Karate Kid. Ή ξέρεις καράτε ή δεν ξέρεις. Αν ξέρεις έτσι κι έτσι σε λιώνουν σα σταφύλι.

Αν πάντως επιμένεται στο αντίθετο να μου το πείτε σύντομα για να βάλω έναν USB αντάπτορα στον αφαλό στης γυναίκας μου. Δύο μήνες έμειναν για να σκάσει μύτη ο δεύτερος ποντικο-μικρούλης. Αν είναι να τον μάθω τις ΝΤ από την κοιλιά της μάνας του.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

psyblaster

Το πληκτρολόγιο αντικαθιστά το μολύβι
Πάλι παιδιά θα είναι απλά θα έχουν περισσότερες δυνατότητες
Άποψη μου είναι ότι όσο νωρίς ασχολείται ο άνθρωπος με κάτι, τόσο πιο ψηλά μπορεί να φτάσει.
Αρκεί να μην εθιστεί και να μην πέσει στις παγίδες που κρύβει η τεχνολογία (π.χ. ίντερνετ)
Στο κάτω κάτω αν δεν έχει ταλέντο όπως λες, ας μην ασχοληθεί.
Το θέμα είναι ότι αν έχει, μπορεί να κάνει θαύματα.

za√‘ag

Μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν και οι οθόνες αφής και με μολύβι ... μήπως πρέπει να μάθουμε τα παιδιά να γράφουν με το μολύβι στην οθόνη αντί της κλασικής μεθόδου μολύβι-χαρτί;

Διαφωνώ κάθετα..... Θεωρώ λάθος την "σύγχρονη τάση" αντί να μάθουν να πιάνουν το μολύβι να μάθουν να κάνουν τα ίδια με το ποντίκι. Πολλοί πιστεύουν ότι πρέπει να γίνει έτσι (να χρησιμοποιούν υπολογιστή αντί μολύβι-χαρτί).

Θεωρώ απαράδεκτο να βλέπω παιδιά 6-12 ετών με ένα playstation ή ένα "τιμόνι" στο pc και να παίζουν αφειδώς όλη μέρα πολλές ώρες. Έχω αρκετά παραδείγματα γονιών που επειδή το παιδί τους πήρε "μπράβο" από το δάσκαλο το αφήνουν 2-4 ώρες στο pc να παίζει παιχνίδια (ακόμα και "παιδαγωγικά παιχνίδια" και μέσω διαδικτύου)!!

Πιστεύω ότι πρέπει να καταλάβουν τα παιδιά ότι ο υπολογιστής είναι απλά και μόνο ένα ΕΡΓΑΛΕΙΟ και μπορεί να κάνει συγκεκριμένα πράγματα, δεν μπορεί να υποκαταστήσει τα πάντα. Όπως λοιπόν μαθαίνει κανείς να χρησιμοποιεί ένα εργαλείο (πχ κατσαβίδι) έτσι πρέπει να μάθει να χρησιμοποιεί και τον υπολογιστή.

Αναλφάβητος δεν είναι αυτός που δεν έμαθε να πατάει το Α στο πληκτρολόγιο αλλά αυτός που δεν μπορεί να πιάσει μολύβι και να ΓΡΑΨΕΙ το Α σε χαρτί. Σωστά;

Ας μάθουν λοιπόν τα παιδιά από όσο πιο μικρά γίνεται να ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ, να κατανοούν απλές έννοιες και να ΚΡΙΝΟΥΝ. Αν κάποια από αυτά μπορούν να βελτιωθούν και να πάνε πιο γρήγορα με τη σωστή χρήση του υπολογιστή τότε ναι ... να χρησιμοποιείται ΟΣΟ και ΟΠΟΤΕ χρειάζεται .... σαν "εργαλείο" και μόνο και όχι σαν αυτοσκοπός.

Ας μην ξεχνάμε πόσα παιδιά πάνε στο Γυμνάσιο και αργότερα στο Λύκειο που ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να γράφουν (δε λέω για ορθογραφία, αλλά για σωστή διατύπωση, απόσταση λέξεων, συλλαβές, ακόμα και τα γράμματα)
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ