Επαγγελματικό Λύκειο > Γενικά

METADOSH DEDOMENWN KAI DIKTYA

(1/2) > >>

ΛΕΥΤΕΡΗΣ_Δ:
THA ithela thn gnwmh kapoion synaderfwn gia to mathma METADOSH DEDOMENWN KAI DIKTYA
   ekplhktos anakalipsa to ...poion toy en logoy mathmatos (mia kai o mikros moy aderfos dinei to mathma ayto gia thn eisagwgh toy sta tei) . Den tha asxolithw meto poso kala einai grammeno to biblio ... alla theorw ena tetoio mathma na eksetazetai paneladika san basiko mathma toy tomea mas ...aparadekto . Katharh apostithish enoiwn poy erxetai ganti se ....papagalakia kai anagkastika tha thimithw to mathima ths COBOL poy htan eksetazomeno mathma sta TEL prin kapoia xronia. Parolo poy tote to biblio htan tragiko toylaxiston h thematologia toy aforoyse mathites ...eksipnoys kai kritika skeptomenoys ...

perimenw tis apopseis sas

leyterhs

SPY:
Φίλε Λευτέρη

συμφωνώ μαζί σου, για το συγκεκριμένο μάθημα.
Μένει να δούμε τα θέματα των εξετάσεων.
Ελπίζω τουλάχιστον να αξιολογηθεί η κατανόηση κάποιων ουσιαστικών σημείων της θεωρίας και όχι η απομνημόνευση και αποστήθιση της.

Καλή επιτυχία στον αδελφό σου.

Thanasis:
Το βιβλίο αυτό είναι ότι πιο απαράδεκτο έχω συναντήσει μέχρι τώρα στην Εκπαίδευση. Ακόμα και να θέλεις να το παπαγαλίσεις ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ. Η ξύλινη γλώσσα του και το ύφος του δεν απευθύνεται σε μαθητές. Είναι ασύνδετο, με ξεκάρφωτες έννοιες και ορολογίες.
Πρόσφατα ανακάλυψα και το εξής: Στο διαδίκτυο και συγκεκριμένα στο Πανεπιστήμιο Πατρών υπάρχουν οι εργασίες φοιτητών σχετικά με τα δίκτυα. Ε! Οι συγγραφείς πήραν κομμάτια των εργασιών αυτών και τα αντέγραψαν στο βιβλίο. Γιαυτό και το βιβλίο είναι ασύνδετο. Αλλά και το ύφος της γλώσσας είναι απαράδεκτο. Έχω βρει πρόταση περίπου 50 λέξεων να περιέχει μόνο δύο ρήματα.

ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΤΟΥ ΠΙ.
Κάτι τέτοια κάνουν και γκρεμίζουν όλη την σημαντική  προσπάθεια τους.
:furious3:

Panos S.:
Εγώ είμαι μαθητής του ΤΕΕ και σε λίγες μέρες εξετάζομαι Πανελλαδικά , το βιβλίο είναι όντως τραγικό. Αφού το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να το παπαγαλίσεις.
Το ΄χειρότερο είναι οτι δεν σου αφήνει ούτε το περιθώριο να σκεφτείς και να συνειδητοποιήσεις κάποια πράγματα! π.χ Τα πλεονεκτήματα για κάποια τοπολογία ή για κάποιο μέσο μετάδοσης είναι εντελώς καθορισμένα, με αποτέλεσμα να μην μπορείς να σκεφτείς για κάτσε ... γιατι χρησιμοποιούμε ομοαξονικό καλώδιο και να γράψεις αλλα να μαθαίνεις απέξω τις μπούρδες του βιβλίου και να σπάς το κεφάλι σου να τα θυμηθείς μετά!! Είμαι σχεδόν σίγουρος οτι θα τα πάω σκατά , αφού ο διευθυντής μας, μας είπε να το μάθουμε απέξω γιατι αυτοί που θα το διορθώσουν θα έχουν μπροστά τους το βιβλίο!!!! Είναι κατάσταση αυτή; Καλη επιτυχία και στους υπόλοιπους που δίνουν ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ & 13 Ιουνίου! Και αν δεν περάσουμε , τι να γίνει; Ευτυχώς που είμαστε καλά παιδιά!!


Υ.Γ Οι καθηγητές καλύτερα να είναι περισσότερο αυστηροί και όχι λάσκα!! Μπορεί να τους αντιπαθούν μερικοί αλλά όλοι κάποια μέρα θα τους εκτιμήσουν!!!
                                                           Πάνος Σ.

Καθηγητής:
Ντρέπομαι που είμαι καθηγητής και πολύ περισσότερο νρέπομαι που υπάρχουν καθηγητές και μάλιστα πανεπιστημίου που παραδίδουν θησαυρίζοντας τέτοια άθλια εγχειρίδια

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση