Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10
1
Εξετάσεις 2020-2021 / Απ: ΘΕΜΑ Δ
« Τελευταίο μήνυμα από George Eco στις Σήμερα στις 04:06:17 πμ »
Να αγιάσει το στόμα σου dpa2006 δε διαφωνώ καθόλου.
2
Γ΄ Λυκείου / Απ: Τα φώτα σας, παρακαλώ
« Τελευταίο μήνυμα από dpa2006 στις Χθες στις 10:26:43 μμ »
και από εμένα +1 για Deree
3
Εξετάσεις 2020-2021 / Απ: ΘΕΜΑ Δ
« Τελευταίο μήνυμα από dpa2006 στις Χθες στις 10:25:14 μμ »
Ο Προγραμματισμός δεν αποστηθίζεται...
Μαθαίνεται και πρέπει να "λερώσεις" τα χέρια σου με κώδικα...!!!
Για όλες τις γλώσσες προγραμματισμού.
Αυτό που μαθαίνεται επίσης και δεν αποστηθίζεται είναι η αλγοριθμική σκέψη.
Πρέπει να μάθεις να σκέφτεσαι Αλγοριθμικά...

https://www.public.gr/product/i-tehni-tis-algorithmikis-epilysis-problimaton/prod1100996pp/

Η Αλγοριθμική σκέψη της επίλυσης προβλημάτων

Το συστήνω χρόνια τώρα...
4
Εξετάσεις 2020-2021 / Απ: ΘΕΜΑ Α
« Τελευταίο μήνυμα από dpa2006 στις Χθες στις 10:18:59 μμ »
Συνάδελφοι στο Α2α) Τι ονομάζεται αντικείμενο πρόγραμμα;

η απάντηση: "Το πρόγραμμα που παράγει ο μεταγλωττιστής" είναι πλήρης;

Σελ 139 του Σχολικού Βιβλίου

http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2718/Pliroforiki_G-Lykeiou_html-empl/index6_1.html

Παράθεση
Το αρχικό πρόγραμμα λέγεται πηγαίο πρόγραμμα (source), ενώ το πρόγραμμα που παράγεται από το μεταγλωττιστή λέγεται αντικείμενο πρόγραμμα (object).


5
Εξετάσεις 2020-2021 / Απ: Θέματα Εξετάσεων 2020-2021 και σχολιασμός
« Τελευταίο μήνυμα από Vangelis στις Χθες στις 10:13:19 μμ »
Για τη δυσκολία των θεμάτων μπορούμε να κουβεντιάζουμε πολύ. Προσωπικά μου φάνηκαν σχετικά εύκολα. Αλλά αυτό που θέλω να παρατηρήσω είναι ότι δεν είχαν έμπνευση, ήταν γραφειοκρατικά (άντε  να τελειώσει και αυτή η δουλειά).  Αυτό φαίνεται τόσο από την επιλογή όσο και από την εκφωνήσεις των θεμάτων. Τίποτα ποιο πρωτότυπο από ΕΠΙΛΕΞΕ,  φόρτωση εμποροκιβωτίων και άλματα αθλητών δεν μπορούσαν να σκεφτούν?.  Το Δ2 έχει ασάφεια διατύπωσης , μια δύο λέξεις παραπάνω και δεν θα υπήρχε πρόβλημα.
6
Εξετάσεις 2020-2021 / Απ: ΘΕΜΑ Α
« Τελευταίο μήνυμα από kyramas στις Χθες στις 09:42:03 μμ »
θεωρούνται σωστές οι παρακάτω απαντήσεις στο Α4;
1η) ΕΠΙΛΕΞΕ (Χ=2) Η (Χ= 4) Η (Χ=6) Η (Χ=8)
        ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΛΗΘΗΣ
           ΓΡΑΨΕ ''Άρτιος"
          ..... κ.λπ. με ανάλογη χρήση εμφωλευμένων εντολών ΕΠΙΛΕΞΕ

2η) ΕΠΙΛΕΞΕ χ
        ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ >9, <0
           ΓΡΑΨΕ "Ο αριθμός δεν είναι μονοψήφιος"
         ....  ..... κ.λπ. με ανάλογη χρήση εμφωλευμένων εντολών ΕΠΙΛΕΞΕ

3η) ΕΠΙΛΕΞΕ χ
        ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ =2, =4, = 6, =8
          δλδ. ο μαθητής να γράψει τον default συγκριτικό τελεστή;

Είναι σωστό να περιγράφουμε το ',' πέρα από διαχωριστή στοιχείων μιας λίστας στοιχείων (π.χ. στη δήλωση μεταβλητών, των ορισμάτων της εντολής ΓΡΑΨΕ) και ως λογικό τελεστή Η στη σύνταξη της εντολής ΕΠΙΛΕΞΕ;
7
Καλησπέρα σε όλους τους συναδέλφους. Καλή ξεκούραση σε όσους τελείωσαν, Υπομονή για λίγο ακόμα σε όσους συνεχίζουμε με μαθήματα των ΕΠΑΛ και καλή δύναμη σε όσους ξεκινήσουν προετοιμασία των καινούριων.
Θα ήθελα και εγώ να τοποθετηθώ και να συνεχίσω το θέμα που έχει ανοίξει ο Πέτρος, από πέρυσι. Πέρυσι δεν πετύχαμε κάτι... Παραθέτω το λινκ για μια αλλη συζητηση που ειχα ανοιξει κι εγω για τη θεωρία του μαθήματος πέρυσι και γενικά για την ύλη...

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=8382.0

Ούτε φέτος κόβω να γίνεται κάτι Πετρο... αλλά εγώ θα παραθέσω την άποψή μου και τι να πω...

Η ύλη του μαθήματος πρέπει να μελετηθεί οπωδήποτε και να μειωθεί ή τουλάχιστον να μην αυξηθεί για την επόμενη χρονιά, και να μειωθεί οπωσδήποτε η θεωρία (ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ, ΑΣ ΜΗΝ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΕΔΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ Η ΤΗΝ PYTHON ΚΛΠ, ΟΚ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ. ΕΔΩ ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟ, ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ...)

Η χρονια που μόλις πέρασε ήταν εξαντλητική για όλους μας. Νομίζω ότι η ύλη ήταν πολύ για τα δεδομένα και τις συνθήκες... Πολύ κυνήγι. Εγώ κουράστηκα πάρα πολύ. Αναρωτιέμαι λοιπόν τι θα γίνει του χρόνου, ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΑ...
Τα τελευταία χρόνια, εχω και προετοιμάζω τμηματάκια απο β λυκείου και βγάζουμε κάποια κομμάτια και αυτό πραγματικά βοηθάει πολύ. Ωστόσο φέτος, τα παιδιά της Β λυκειου, είχαν μια συμπεριφορα διαφορετικη από τα παιδια της Γ. Τα παιδιά της Γ δεν είχαν επιλογες. Ετρεξαν μαζί μας, ακολούθησαν, προσπάθησαν. Προετοιμάστηκαν και πήγαν να γράψουν. Τα παιδια της Β, Νοέμβρη, Δεκέμβρη, άντε και Ιανουάριο, ακολουθούσαν. Μετά κλώτσησαν... Δεν μπορούσαν, δεν τα ανάγκαζε κάτι, κατα πλειοψηφία κλώτησαν. Προσωπικά βλέποντάς αυτό και θεωρώντας ότι η επάνοδος από κοντά θα αναδείκνυε απορίες στους μαθητες της Γ, τελος Απρίλη σταμάτησα τη Β, για να ξεκουραστούν μεχρι να ξαναξεκινήσουμε τέλος Ιουνίου αλλά και να δώσω ώρες στα παιδιά της Γ για απόρίες.
Φίλος μου δε, καθηγητής σε σχολείο (εγώ είμαι φροντιστής) μου είπε το ίδιο, ότι δηλαδη δεν έχει καταφέρει να κάνει πολλά πράγματα με τα παιδια της Β γιατι κουράστηκαν.
ΔΗΛΑΔΗ τα παιδια της Β έρχονται σχετικά απροετοίμαστα. Θα πρέπει να ληφθεί υπόψιν αυτό στην ύλη που θα βγεί για φέτος. Η ΥΛΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ. Ας μην μπεί ούτε φέτος η διανομη πιτσας κλπ στην ύλη. Μην αυξηθεί, με το σκεπτικό οτι μπορεί να μην υπάρχει lock down και τηλεκπαίδευση (και μακάρι να μην υπάρχει). Ας ληφθεί υπόψιν το πως έρχεται η Β... Προς Θεου, λίγο σεβασμός στα παιδιά και στους διδάσκοντες. ΤΑ ΠΑΙΞΑΜΕ. ας μεινει η υλη εκει και ας μειωθει επιτέλους η θεωρία του μαθήματος, βγάζοντας ότι άχρηστο πρέπει να βγει...

ΥΓ: ασχετο αλλά και σχετικό. η τηλεκπαιδευση πηγε καλά ως προς την παράδοση. Βρήκαμε όλοι νέους τρόπους, ανακαλύψαμε νεα πράγματα, έμεινε μια καλή προίκα. Στα τμήματα όμως (λιγότερο σε ιδιαίτερα) η αλληλεπίδραση δεν μπορεί να είναι ή ιδια και ως προς την ταχύτητα. πολύ περισσότερος επιπλέον χρόνος απαιτήθηκε για να βγεί πέρα αυτό που έπρεπε να βγει. Του χρόνου ξεκινάμε μειον σε σχέση με περυσι. δεν έχει δουλευτει η Β. Μακάρι να ληφθεί υπόψιν...

8
Τεχνική υποστήριξη / Αναβάθμιση joomla από 2.5
« Τελευταίο μήνυμα από aspd στις Χθες στις 01:46:26 μμ »
Πρέπει να αναβαθμίσω τον ιστότοπο του σχολείου μου  από joomla 2.5.14  σε 3 και μετά να τον μεταφέρω στους νέους servers του ΠΣΔ (συμβουλή τεχνικής στήριξης).
                                                                                                             
Έχω πάρει backup το φάκελο joomla με filezilla και έχω κάνει εξαγωγή τη βάση δεδομένων.
Επίσης έχω πάρει backup και με το akeeba backup που έχω εγκαταστήσει στο joomla.
To akkeba backup δεν ξέρω αν πρέπει να το κατεβάσω. Δεν το έχω κάνει.

Ακολούθησα τα βήματα που υπάρχουν εδώ:
https://joomla.gr/tutorials/odigos-anavathmisis-apo-joomla-2-5-se-joomla-3-x
                                                                       
Η ενημέρωση, Βήμα 6,  ξεκινά κανονικά, αλλά κάποια στιγμή κολλάει εμφανίζοντας το μήνυμα:

"Ενημερώνονται τα αρχεία του Joomla! Περιμένετε…"

Το έκανα μία φορά και κόλλησε στο 15%.
Άντέγραψα τo φάκελο joomla από το to backup που είχα πάρει με filezilla.
To επανέλαβα και κόλλησε στο 34%.

Παρατήρησα ό,το στο φάκελο joomla/tmp έχει ανέβει σωστά το αρχείο
Joomla_3.5.1-Stable-Update_Package.zip και είναι 10.2 ΜΒ
Πάλι αντέγραψα το backup φάκελο με filezilla στο φάκελο joomla.

Τι θα μπορούσα να κάνω;


9
Γ΄ Λυκείου / Απ: Προτάσεις για εξορθολογισμό της ύλης από την επόμενη χρονιά
« Τελευταίο μήνυμα από alkisg στις 20 Ιουν 2021, 11:41:31 μμ »
Όχι.
10
Εξετάσεις 2020-2021 / Απ: Θέματα Εξετάσεων 2020-2021 και σχολιασμός
« Τελευταίο μήνυμα από ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ στις 20 Ιουν 2021, 11:29:44 μμ »
Συμφωνώ με όλα τα παραπάνω με μια μικρή ένσταση όσον αφορά το

θεωρώ  οτι η διατύπωση αφήνει πολύ χώρο για παρερμηνεία.
Όταν το διάβασα πρώτη φορά με προβλημάτισε λίγο ''ο αριθμός του άλματος'' σε συνδυασμό με το όνομα του αθλητή που δεν ήταν ζητούμενο (Αν ζητούσε και το όνομα νομίζω οτι δεν θα μπερδευόταν κανένας) .
 Ναι το ΕΠ[2,3] δεν μπορεί παρα να είναι το 3ο άλμα του 2ου αθλητή και όχι το άλμα 42 ή το άλμα 15 γιατί οι απαντήσεις 42 και 15 δεν έχουν κάποιο νόημα. Όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε οτι δεν έχουν  όλοι οι μαθητές ''εικόνα'' απο το τι γίνεται σε αθλήματα. Φαντάζομαι οτι σε ανάλογες ασκήσεις   με αθλήματα αρκετοί βρεθήκαμε να δίνουμε διευκρινήσεις σε ''αυτονόητα'' για εμάς σημεία της άσκησης.
Ούτε είναι τυχαίο θεωρώ οτι η παρερμηνεία έγινε κυρίως απο μαθητές που το ψάχνουν περισσότερο. Αυτό πιστευω οτι πρέπει να το λάβουν υπόψη οι βαθμολογητές.

Η αλήθεια είναι ότι αφήνεται ένα περιθώριο παρερμηνείας καθώς θα ήταν καλύτερο να είχε γραφτεί να βρεθεί ο αριθμός άλματος του αθλητή. Όμως (είναι λυπηρό γιατί σίγουρα θα πρόκειται για πολύ καλό μαθητή για να σκεφτεί και για να μπορεί κιόλας να το λύσει με αυτόν τον τρόπο) θα έπρεπε για να λυθεί κάπως έτσι, να έχουν δοθεί διευκρινίσεις για το πώς γίνονται τα άλματα (τη σειρά δηλαδή). Προφανώς παιδί που θα έχει γνώση από αγώνες στίβου, θα υπέθεσε αυτό το οποίο συμβαίνει, δηλαδή κάθε αθλητής από ένα άλμα και πάλι μετά. Θα έπρεπε όμως να εξηγει κάτι τετοιο για να μπορεί να λυθεί έτσι.
Η ώρα των εξετάσεων και το άγχος, δυστυχώς αφήνει περιθώρια για λανθασμένες επιλογές σε κάτι τέτοιο, συν το ότι το άγχος του εξεταζομένου αυξάνεται όταν έχει μια τετοια αβεβαιότητα... Καλό θα ήταν να ζητούσε διευκρίνιση και να δινόταν βέβαια.
Κρίμα. πιστεύω, ότι ο διορθωτής θα πρέπει να είναι ελαστικός σε μία τέτοια λύση.
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10