Νέα ύλη 2020

Ξεκίνησε από P.Tsiotakis, 30 Μαΐου 2019, 09:28:43 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tsak

Με λυπει που κανένας δεν κατάλαβε ή δεν ασχολήθηκε Μ αυτό που ρώτησα και είναι σημαντικό...Αυτή τη στιγμή ασχολείστε με το τι θα έχει το νέο σύγγραμμα, ενώ υπάρχει ξεκάθαρα θέμα με το ποια είναι η ύλη.

dion

Δεν θέλω να φανώ απαισιόδοξος, αλλά ο μόνος λόγος που μπορώ να σκεφτώ που ξαναμπαίνει το πρώτο κεφάλαιο, είναι να μας αποχαιρετήσει το μάθημα της Β Λυκείου.

zoup

tsak νομίζω ότι απαντήθηκε η ερώτηση σου. Κάτι τους χαλάει στο υπάρχον βιβλίο και τις συγκεκριμένες παραγράφους θα τις εμπλουτίσουν κάπως στο νέο σύγγραμμα.

zoup

Της Β λυκείου εξακολουθεί να υπάρχει κανονικά. Βρίσκεται στους τίτλους βιβλίων που ανακοίνωσε το υπουργείο για του χρόνου.

nick_papag

Τώρα που τα ξαναείδα το χθεσινό δεν είχε τα Θρησκευτικά. Τώρα που αποκαταστάθηκε... μπορούμε να γράψουμε ολοκληρωμένη την ανίσωση:
ΠΕ01>ΠΕ02>ΠΕ03>ΠΕ04>.........>ΠΕ86  ;D
Φυσικά αστειεύομαι.
Θα περιμένουμε τα νεότερα...

P.Tsiotakis

#50
πιθανότατα έχει γραφτεί νέο βιβλίο σημειώσεων μαθητή (ελπίζω να δημοσιευτεί σύντομα) το οποίο συμπληρώνει την ύλη και τους στόχους του μαθήματος σύμφωνα με τους δημιουργούς των.

Εκτιμώ ότι μέχρι να γραφτεί ένα πραγματικό βιβλίο     για την Python και αλλάξουν οι στόχοι του μαθήματος,
για 1-2 χρόνια (ποιος ξέρει;) επέλεξαν τη συμπλήρωση του σχολικού βιβλίου της ΑΕΠΠ με αυτό το πρόσθετο υλικό.

Αναμένοντας τη δημοσίευση του βιβλίου (και των συγγραφέων του) και με βάση το ολιγοσέλιδο pdf, θεωρώ ότι

  • επανήλθε η δομή επίλεξε
  • προστίθενται θεωρία και ασκήσεις για στοίβα ουρά
  • θα προστεθούν οργανικά οι ταξινομήσεις και η δυαδική αναζήτηση
  • προστέθηκαν 2 (νέα) τμήματα θεωρίας
    Α. αντικειμενοστρεφής προγραμματισμός
    Β. δυναμικές δομές δεδομένων
    υπαρχει πιθανότητα στο νέο βιβλίο να υπάρχουν θεωρητικές ασκήσεις σε αυτά όπως κάναμε με τη στοίβα ουρα παλιότερα (;; )
  • προστέθηκε η θεωρία για τα είδη λαθών που ήδη κάναμε: με νέα αναφορά στα "λάθη χρόνου εκτέλεσης", όπως προ 2002 για όσους είναι πραγματικοί δεινόσαυροι

Επίσης, αναφέρεται ότι το τετράδιο οδηγιών μαθητή είναι αναμορφωμένο και μάλλον δεν διορθώθηκαν απλά τα πολυάριθμα λάθη και οι ελλείψεις του.

Στην Δ Δέσμη που υπάρχει το μάθημα δεν μπήκε η πολυπλοκότητα και η αναδρομή.
Το πεδίο της Οικονομίας είχε μείωση σχολών πληροφορικής (μετράω ότι έμειναν μόλις 20), με οικονομικά και 65 κοινες σχολές. ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ.  Είμαστε η Ιστορία της Δ δέσμης.
Συνεπώς, το γνωστικό αντικείμενο της Πληροφορικής μάλλον πρέπει να ενταχθεί στη θετική, όπου και ανήκει.

Τέλος, το μάθημα μετονομάστηκε, κάτι που είναι κατά τη γνώμη μου πολύ σημαντικό, δεν θα έγινε χωρίς κόπο και έχει σχέση με την αμέσως παραπάνω γραμμή.


petrosp13

Παρεμπιπτόντως, η ύλη των μαθηματικών γενικής αφαιρέθηκε σήμερα
Στην φυσική επίσης υπήρξε μείωση
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

nick_papag

Υπήρξαν αντιδράσεις από παντού. Πάντως σε εμάς η είσοδος του κεφ.1 δείχνει ότι η Β΄ Λυκείου θα μας χαιρετίσει σύντομα (θα γίνει επιλογής). Η πραγματική αναβάθμιση του μαθήματος θα γίνει όταν μπει Python με ένα καλογραμμένο βιβλίο.
Ακόμη έχω στη βιβλιοθήκη μου το βιβλίο της Visual Basic των ΕΠΑΛ και το χαζεύω ακόμη... για την εποχή του ήταν πολύ καλό!

tsak

Παράθεση από: zoup στις 31 Μαΐου 2019, 06:04:14 ΜΜ
tsak νομίζω ότι απαντήθηκε η ερώτηση σου. Κάτι τους χαλάει στο υπάρχον βιβλίο και τις συγκεκριμένες παραγράφους θα τις εμπλουτίσουν κάπως στο νέο σύγγραμμα.
Δεν απαντήθηκε επιτρέψτε μου. Απορώ λοιπόν γιατί δεν αναφέρεται στην δεύτερη στήλη ρητά η παράγραφος 3.9. Όταν ανακοινώνεται η ύλη σε ένα μάθημα νομίζω καταρχήν πρέπει να γίνεται αναφορά σε παραγράφους του υπάρχοντος βιβλίου όπως γίνεται και για τα υπόλοιπα θέματα της ύλης. Εκτός αν εννουν ότι για λίστες, δένδρα κλπ θα υπάρχει ύλη αποκλειστικά από το επίπλεον σύγγραμμα. Τέλος πάντων θα αναμένουμε.

tdrivas

Το μάθημα αναβαθμίστηκε. Το πόσο θα το δείξει το νέο βιβλίο - συμπλήρωμα. Το για πόσο θα το δείξει η παραμονή μας ή μη στην κατεύθυνση έκτρωμα(για εμάς).  Δεν μας καθησυχάζει το 7ωρο μέχρι να βρεθούμε στη φυσική μας θέση, τη ΘΕΤΙΚΗ ομάδα σπουδών.

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 31 Μαΐου 2019, 07:05:51 ΜΜ
Συνεπώς, το γνωστικό αντικείμενο της Πληροφορικής μάλλον πρέπει να ενταχθεί στη θετική, όπου και ανήκει.

Τέλος, το μάθημα μετονομάστηκε, κάτι που είναι κατά τη γνώμη μου πολύ σημαντικό, δεν θα έγινε χωρίς κόπο και έχει σχέση με την αμέσως παραπάνω γραμμή.

Η μετονομασία είναι τεράστια ιστορία..Η ύπαρξη αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού, έστω και σε θεωρητικό level, επίσης πολύ σημαντική

Και ειλικρινά, το κεφάλαιο 1 πόσο σημαντικό ήταν στη Β Λυκείου για να λέτε κάποιοι ότι επειδή το έβαλαν στη γ , μας χαιρετάει το μάθημα από την Β; Μπορεί να ήταν και 1 διδακτική ώρα ας πούμε...

tsioulak

Παράθεση από: tdrivas στις 31 Μαΐου 2019, 09:51:52 ΜΜ
Το μάθημα αναβαθμίστηκε. Το πόσο θα το δείξει το νέο βιβλίο - συμπλήρωμα. Το για πόσο θα το δείξει η παραμονή μας ή μη στην κατεύθυνση έκτρωμα(για εμάς).  Δεν μας καθησυχάζει το 7ωρο μέχρι να βρεθούμε στη φυσική μας θέση, τη ΘΕΤΙΚΗ ομάδα σπουδών.

Μακαρι να μπουμε στην θετικη αλλα για γινει αυτο θα πρεπει και να σπασει η θετικη στα δυο (που εγινε) και να "ριχτουν" συγχρονως και βιολογοι και χημικοι (χλωμο) εφοσον εμενουν στα 4 μαθηματα.

nick_papag

Σχετικά με το κεφ.1 αυτό που είπα είναι ότι σαφώς και θα πρέπει να μιλήσουμε για πρόβλημα και να πάμε στη συνέχεια σε αλγόριθμο ή πρόγραμμα. Απλά να φέρεις στην Γ λυκείου το κεφ.1, ή απλά αναζητάς αύξηση ύλης ή θα πρέπει να το έχεις γιατί δεν θα το έχεις δει την προηγούμενη χρονιά. Το λέω γιατί έχει ήδη ειπωθεί το ποίημα για την αναμόρφωση και της Β Λυκείου με πολλά επιλογής (και το δικό μας).
Όπως και να' χει σίγουρα είναι αναβάθμιση οι 7 ώρες... 

P.Tsiotakis

Μετά από μία αναζήτηση συμπληρώνω για το πιο ουσιαστικό ζήτημα (σχεδόν εκτός θέματος)

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 31 Μαΐου 2019, 07:05:51 ΜΜ
Το πεδίο της Οικονομίας είχε μείωση σχολών πληροφορικής (μετράω ότι έμειναν μόλις 20), με οικονομικά και 65 κοινες σχολές. ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ.  Είμαστε η Ιστορία της Δ δέσμης.
Συνεπώς, το γνωστικό αντικείμενο της Πληροφορικής μάλλον πρέπει να ενταχθεί στη θετική, όπου και ανήκει.

Τέλος, το μάθημα μετονομάστηκε, κάτι που είναι κατά τη γνώμη μου πολύ σημαντικό, δεν θα έγινε χωρίς κόπο και έχει σχέση με την αμέσως παραπάνω γραμμή.

gbougioukas

Μιας και τέθηκε το θέμα της σημασίας των ονομασιών στην κουβέντα, να επισημάνω ότι στις Επιστήμες Ζωής η εισαγωγή της Πληροφορικής έδωσε κλάδους αρχικά με ονομασίες όπως "Υπολογιστική Βιολογία" και "Υπολογιστική Νευροεπιστήμη" για να φτάσουμε σήμερα σε ονομασίες όπως "Βιοπληροφορική" και "Νευροπληροφορική". Σημειώστε ότι στις δύο πρώτες περιπτώσεις το επίθετο "υπολογιστική" προσδιορίζει είδος της Βιολογίας ή της Νευροεπιστήμης αντίστοιχα, ενώ στις δύο τελευταίες το πρώτο συνθετικό, "Βιο-" ή "Νευρο-", προσδιορίζει το είδος της Πληροφορικής (δεύτερο συνθετικό) !
Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953