Γενικός σχολιασμός

Ξεκίνησε από Νίκος Αδαμόπουλος, 06 Ιουν 2014, 08:45:17 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dpa2006

Εντύπωση μου προκαλεί και το γεγονός της παροχής τυπολογίου για (σχεδόν) όλα τα μαθήματα...
Εδώ δεν μπορούμε να διανοηθούμε κάτι τέτοιο.
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

petrosp13

Δεν ξέρω αν έχουν βγει επίσημα στατιστικά ακόμα, αλλά βλέπω μεγάλη πανωλεθρία στους βαθμούς
Ελάχιστα γραπτά πάνω από 90 και τα περισσότερα μέχρι το 92-93
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

petrosp13

Επίσης, πρώτη φορά βλέπω ότι οι περισσότεροι μαθητές έχουν μεγαλύτερο αριθμό μορίων από τον βαθμό τους στον προγραμματισμό!!
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Laertis

..... Είδες Πέτρο που δεν ήταν ευκολότερα για τα παιδιά τελικά ;
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

petrosp13

Μην το λες
Βλέπω συνωστισμό στο 12-18 μεγαλύτερη από πέρσι
Πάνω από 18 είναι το θέμα

Επίσης, τα αυξημένα μόρια οφείλονται στα άλλα μαθήματα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

petrosp13

Αυτό που θα πρέπει να απαιτήσουμε πέρα από το να μπούμε στις Πανελλαδικές είναι να είμαστε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ μάθημα βαρύτητας σε κάποιες σχολές. Κατάντησε κουραστικό να είμαστε το τελευταίο μάθημα σε ενδιαφέρον από τα παιδιά γιατί Μαθηματικά και Φυσική είναι βαρύτητας και το ΑΟΔΕ γελοίο.
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

noname

Από τα λίγα που είδα και άκουσα σε σχέση με τους βαθμούς και τα αποτελέσματα, τελικά τα φετινά θέματα ήταν τα πιο απαιτητικά που έχουν ζητηθεί. Τα στατιστικά βγαίνουν σε καναδυό μέρες;

freedomst

Για τα γενικά στατιστικά δεν ξέρω, αλλά στο σχολείο μου το 70% έγραψε κάτω από τη βάση, το 10% 17 - 18 και οι υπόλοιποι 10 - 16.

Υ.Γ.1 Πάνω από 18 κανένας...
Υ.Γ.2 Μακράν οι χειρότεροι βαθμοί όλων των ετών...
Σταματοπούλου Ελευθερία
ΠΕ19 - ΓΕΛ Κρύας Βρύσης

"Ουδέν κακόν αμιγές καλού"

Obelix

Αρκετά χαμηλές βαθμολογίες, ελάχιστες επιδόσεις πάνω από 90....

NiColas1957

Σε ολόκληρο νομό (Λευκάδα) μόνο 2 μαθητές με βαθμό μεγαλύτερο του 18 !
Εύκολα εύκολα .... Ναι αμέ!   
>:(  FUBAR !!!!!!!


marvic

Όπως και να έχει και για οποιαδήποτε σκοπιμότητα μπορεί να έγινε φέτος όλο αυτό το θέμα είναι πως για άλλη μία φορά την πλήρωσαν τα παιδιά.. Και σε δεύτερη μοίρα εμείς..
Θα ήθελα όμως να κάνω μία ερώτηση..
Με την αναβαθμολόγηση τί γίνεται?
Περίπτωση μαθητή του 18 με 19 έγραψε 13.. Κακή στιγμή? Λάθη άγχους?
Να ελπίζει σε κάτι?
Αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει γιατί δεν το γνωρίζω..

bagelis

Παράθεση από: marvic στις 02 Ιουλ 2014, 12:23:19 ΠΜ
Όπως και να έχει και για οποιαδήποτε σκοπιμότητα μπορεί να έγινε φέτος όλο αυτό το θέμα είναι πως για άλλη μία φορά την πλήρωσαν τα παιδιά.. Και σε δεύτερη μοίρα εμείς..
Θα ήθελα όμως να κάνω μία ερώτηση..
Με την αναβαθμολόγηση τί γίνεται?
Περίπτωση μαθητή του 18 με 19 έγραψε 13.. Κακή στιγμή? Λάθη άγχους?
Να ελπίζει σε κάτι?
Αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει γιατί δεν το γνωρίζω..

Δεν υπάρχει τίποτα. Το μόνο που μπορεί να γίνει είναι, με αίτησή του στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας, να δει το γραπτό του κάποια στιγμή τον Οκτώβριο αν θυμάμαι καλά. Αλλά περίπτωση αναβαθμολόγησης δεν προβλέπεται με κανένα τρόπο.

evry

Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.
Αλλά όσον αφορά το αν έγινε λάθος ή όχι, από τη στιγμή που και οι 2 βαθμολογητές είναι πολύ κοντά, είναι πολύ δύσκολο να έκαναν λάθος και οι δυο. Και μάλιστα να υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά. Μόνο αν υπάρχει διαφορά μεταξύ των βαθμολογητών ίσως να έχει το παιδί δίκιο. Αλλιώς έγραψε κάτι το οποίο νόμιζε ότι είναι σωστό ή ξέχασε κάτι. Με τόσο άγχος είναι λογικό να συμβεί κάτι τέτοιο.

Παράθεση από: marvic στις 02 Ιουλ 2014, 12:23:19 ΠΜ
Θα ήθελα όμως να κάνω μία ερώτηση..
Με την αναβαθμολόγηση τί γίνεται?
Περίπτωση μαθητή του 18 με 19 έγραψε 13.. Κακή στιγμή? Λάθη άγχους?
Να ελπίζει σε κάτι?
Αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει γιατί δεν το γνωρίζω..
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

dg69

Υπάρχει και άλλος τρόπος... Αλλά θέλει ψάξιμο ... σε σχέση με το τι αίτηση πρέπει να γίνει..
Λοιπόν κάνοντας αυτή την αίτηση, καλείται ο επόπτης του συγκεκριμένου μαθήματος στο συγκεκριμένο βαθμολογικό που βαθμολογήθηκε το γραπτό, να δει το γραπτό. Αν κρίνει ότι η βαθμολόγηση του γραπτού είναι λάθος, τότε ενημερώνει τον πρόεδρο του βαθμολογικού και καλούνται οι 2 βαθμολογητές που βαθμολόγησαν το γραπτό να το ξαναβαθμολογήσουν.

evry

Δεν την ξέρω αυτή τη διαδικασία, αν θες δώσε περισσότερες λεπτομέρειες αλλά από αυτά που ξέρω
ως συντονιστής/επόπτης που ήμουν είναι πως κάτι τέτοιο ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.
Από τη στιγμή που έχουν κλειδώσει οι βαθμολογίες στο σύστημα και έχουν κοπεί τα αποκόμματα οι βαθμολογίες δεν αλλάζουν με τίποτα.
Επίσης ο επόπτης δεν μπορεί (επίσημα) να παρέμβει και να υποδείξει στους βαθμολογητές πως θα βαθμολογήσουν, είναι παράνομο.

Παράθεση από: dg69 στις 02 Ιουλ 2014, 11:22:17 ΠΜ
Υπάρχει και άλλος τρόπος... Αλλά θέλει ψάξιμο ... σε σχέση με το τι αίτηση πρέπει να γίνει..
Λοιπόν κάνοντας αυτή την αίτηση, καλείται ο επόπτης του συγκεκριμένου μαθήματος στο συγκεκριμένο βαθμολογικό που βαθμολογήθηκε το γραπτό, να δει το γραπτό. Αν κρίνει ότι η βαθμολόγηση του γραπτού είναι λάθος, τότε ενημερώνει τον πρόεδρο του βαθμολογικού και καλούνται οι 2 βαθμολογητές που βαθμολόγησαν το γραπτό να το ξαναβαθμολογήσουν.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr