Διευκρινήσεις και παρατηρήσεις για τη νέα ύλη

Ξεκίνησε από tsak, 15 Φεβ 2020, 01:20:03 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tsak

Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 04 Μαρ 2020, 10:21:26 ΜΜ
Καλησπέρα. Αυτη την εβδομάδα θα το στείλω

@tsak... Μπορείς να μου στείλεις τις παρατηρήσεις σου να τις συμπεριλάβω

Τις έχω στείλει ήδη από τις 22/2 και μου απάντησες ότι τις έλαβες και ότι θα συμπεριληφθούν...αν για κάποιο λόγο δεν τις έχεις τις στέλνω παλι

Γιάννης Αναγνωστάκης

Καλησπέρα

Σήμερα έστειλα την πρώτη έκδοση των παρατηρήσεων-ερωτήσεων σχετικά με την νέα ύλη στον κ. Γραμμένο (ΙΕΠ)  (βλέπε επισυναπτόμενο)

Εύχομαι στο μέλλον να υπάρξει και δεύτερη έκδοση, αλλά ακόμα πιο βασικό να πιάσουν τόπο.


tsak

Έχω την πεποίθηση ότι έστω για το νέο έτος θα δώσουμε τροφή για βελτιώσεις. Θα έχουν πιστεύω και το χρόνο οι συγγραφείς να δουν τα προβληματικά σημεία και τα λάθη.
Γιατί όχι να προταθεί και ένα νέο ενιαίο σύγγραμμα.

Δεν ξέρω βέβαια αν φέτος προλαβαίνουν να φωτίσουν τα σημεία που ενδεχομένως δημιουργούν διπλές και τριπλές αναγνώσεις σε ενδεχόμενα θέματα εξετάσεων.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

Tsak, +1 τουλαχιστον.
Ειδικα για το ενιαιο συγγραμα, τα 4 βιβλια που υπαρχουν φετος με τις τοσες επικαλυψεις, ειναι ξεκαθαρα κατι που απαιτει διορθωση. Μακαρι να γινουν 1+1 (θεωρια + ασκησεις). Μπραβο και στους 4 για την ενεργεια σας.

tsak

Παράθεση από: ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ στις 10 Μαρ 2020, 12:36:09 ΠΜ
Tsak, +1 τουλαχιστον.
Ειδικα για το ενιαιο συγγραμα, τα 4 βιβλια που υπαρχουν φετος με τις τοσες επικαλυψεις, ειναι ξεκαθαρα κατι που απαιτει διορθωση. Μακαρι να γινουν 1+1 (θεωρια + ασκησεις). Μπραβο και στους 4 για την ενεργεια σας.

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Το ενιαίο σύγγραμμα είναι το αυτονόητο για εμένα στη χώρα βέβαια που το αυτονόητο έχει πεθάνει από καιρό...
Βέβαια να μην ξεχνάμε ότι οι συγγραφείς και όλοι όσοι έχουν εμπλακεί στην περσινή προσπάθεια, έπρεπε να ετοιμάσουν πράγματα σε σύντομο χρόνο και υπό την πίεση των αποφάσεων της προηγούμενης πολιτικής ηγεσίας οπότε κατανοητά τα όποια λάθη. Από εδώ και περα ομως υπάρχει ο χρόνος και η μαγιά για βελτιώσεις. Και θα πρέπει να ακουστούμε όλοι εμείς που δουλεύουμε στην πραγματικότητα και την καθημερινότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Μια πόρτα ανοιχτή αντιληφθηκα ότι υπάρχει από τον κ. Γραμμενο.
Ιδωμεν για τα υπόλοιπα...

tsak

Καλημέρα, σε συζήτηση που ξεκίνησε για τις παρατηρήσεις επί του νέου συγγράμματος κλπ, σας είχα ενημερώσει ότι είχα θέσει προς του Υπουργείο το παρακάτω ερώτημα που απασχόλησε αρκετά πολλούς εδώ μέσα:
"Για την άσκηση Ε6 του τεύχους "ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ" δίνεται στη σελίδα 19 του τεύχους "ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΑΣΚΗΣΕΩΝ" ως λύση για την διαδικασία της εισαγωγής στηνν ουρά, μέθοδος η οποία δεν συνάδει με τη μεθοδολογία που προτείνεται στην παράγραφο 1.2 του πρώτου τεύχους. Σαφώς και είναι αποδεκτή λύση και υλοποίηση, αλλά θα πρέπει να γίνει πιο ξεκάθαρο στο μαθητή, ποια μεθοδολογία τελικά πρέπει να επικρατήσει και αν θα βαθμολογηθεί μερικώς στη μία ή στην άλλη περίπτωση".

Η απάντηση που πήρα σήμερα επισυνάπτεται...τα συμπεράσματα τα αφήνω σε εσάς πρώτα...

evry

Περίμενες να σου απαντήσουν κάτι διαφορετικό?
Όταν ρωτάς από την επίσημη οδό θα λάβεις απάντηση από την .... επίσημη οδό  ;)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

tsak

Παράθεση από: evry στις 31 Μαρ 2020, 11:35:02 ΠΜ
Περίμενες να σου απαντήσουν κάτι διαφορετικό?
Όταν ρωτάς από την επίσημη οδό θα λάβεις απάντηση από την .... επίσημη οδό  ;)

Μήνυμα ελήφθη...
Ελλαδάρα...

angrits

Παράθεση από: tsak στις 31 Μαρ 2020, 09:57:56 ΠΜ
Η απάντηση που πήρα σήμερα επισυνάπτεται...τα συμπεράσματα τα αφήνω σε εσάς πρώτα...

Ναρκωτικά;;;; Καλά κάνω μερικές φορές και δείχνω τις Ενδεικτικές λύσεις στους μαθητές μου και γελάμε όλοι μαζι. Είναι που είναι το βιβλίο της Πληροφορικής... μην πω.

thaaanos

Μια παρατήρηση μόνο όσον άφορα τις ασάφειες και ΓΛΩΣΣΑ/python.

Πρέπει να απαιτήσουμε να υπάρχει σε παράρτημα και εντός ύλης το *πλήρες συντακτικό της γλώσσας προγραμματισμού*, με την οποία θα καλούμε τους μαθητές μας να προγραμματίσουν.
Οτιδήποτε λιγότερο είναι ασαφές. και άπλα θα κυνηγάμε την ουρά μας και τις διευκρινίσεις

υπό αυτό το πρίσμα δείτε της python https://docs.python.org/3/reference/

Προσωπικά θα διάλεγα συναρτησιακή γλώσσα για το λύκειο, πιο κοντά στο μαθηματικό φορμαλισμό που είναι εξοικειωμένα τα παιδιά.

just my 2c

ilias_s

Παράθεση από: tsak στις 31 Μαρ 2020, 01:22:13 ΜΜ
Μήνυμα ελήφθη...
Ελλαδάρα...

Περίμενες πως δεν θα άρχιζαν τους "σωλήνες" (pipes ...στα αγγλικά);;;

tsak

Παράθεση από: ilias_s στις 12 Απρ 2020, 03:12:19 ΜΜ
Περίμενες πως δεν θα άρχιζαν τους "σωλήνες" (pipes ...στα αγγλικά);;;

Είχα μια ελπίδα ότι θα έπαιρνα μια πιο "παντελονατη" απάντηση αλλά...

Να δούμε τι απαντήσεις και αν θα πάρουμε σε λίστα ασαφειών που στείλαμε μαζί με άλλους συναδέλφους.. Τουλάχιστον να δώσουν έναυσμα για αλλαγές με το νέο έτος. Ελπίζω ... πάλι.

Λαμπράκης Μανώλης

Παράθεση από: ολγα στις 26 Φεβ 2020, 05:04:55 ΜΜ
Αν συμφωνείτε (δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί αλλού):

Συμπληρωματικό βιβλίο μαθητή, σελίδα 72
η γραμμή

43      ΑΝ προσ > 7 Η αρχη_ > τελος ΤΟΤΕ

πρέπει να γίνει

43      ΑΝ  αρχη_ > τελος ΤΟΤΕ

γιατί ο μέγιστος αριθμός επαναλήψεων/συγκρίσεων/προσπαθειών για 100 στοιχεία είναι [log2(100)+1]=7, άρα δεν είναι δυνατόν προσ>7.

καλησπέρα σε όλους

θυμόμουν πως κάπου είχε ξαναγίνει η ερώτηση και τελικά την βρήκα, είχα και εγώ την ίδια απορία .. και εγώ συμφωνώ, ο τύπος δίνει το μέγιστο αριθμό επαναλήψεων, σε 7 επαναλήψεις ή το βρίσκω η δεν το βρίσκω ( 7 μαζί με την περίπτωση να μην το βρω, αυτό καταλαβαίνω εγώ, θα μπορούσε να μπει και ως διακόπτης του ΟΣΟ) ..