Πανελλήνιες 2015 Δίκτυα

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 02 Ιουν 2015, 10:31:51 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Λαμπράκης Μανώλης

Καλησπέρα σε όλους

άνοιξα αυτό το θέμα για να μπορέσουμε αύριο να συζητήσουμε τα θέματα των δικτύων ... υποθέτω υπάρχουν συνάδελφοι που θα ασχοληθούν το πρωί με την λύση των θεμάτων, οπότε μπορούμε να ανταλλάξουμε απόψεις εδώ πέρα

καλή επιτυχία αύριο στους μαθητές

Λαμπράκης Μανώλης

Συνάδελφοι καλημέρα

θα εχουμε τελικά κάποιους στην παρέα μας σήμερα για να τσεκάρουμε τα θέματα των δικτύων ??

καλή επιτυχία σε όλους

Γιάννης Αναγνωστάκης


Cardinall

Καλημέρα κι από μένα συνάδελφοι, είμαι νέος καθηγητής Πληροφορικής και νέος και στην παρέα σας. Φέτος είναι η πρώτη μου χρονιά που διδάσκω τα 2 μαθήματα των ΕΠΑΛ, οπότε θα ασχοληθώ και γω με τα θέματα.

Καλή επιτυχία στα παιδιά μας!

ngiannakos

Καλημέρα!
Πως τα είδατε τα θέματα?? Σίγουρα πιο εύκολα από τα περσινά!!

tsabatman

καλημέρα!καποιο link για τα θέματα έχουμε?

ngiannakos


Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: ngiannakos στις 03 Ιουν 2015, 10:16:17 ΠΜ
Καλημέρα!
Πως τα είδατε τα θέματα?? Σίγουρα πιο εύκολα από τα περσινά!!

Τα είδες κάπου και το λες αυτό;;

Κατερίνα Μ

Καλημέρα,

Επειδή ταξιδεύω και το 3G κάνει τα δικά του, αν μπορείτε, μόλις βγουν τα θέματα, να τα ανεβάσετε.
Θα προσπαθήσω να είμαι κι εγώ εδώ.
Καλή επιτυχία στους μαθητές μας :-)

ngiannakos

Μίλησα με συνάδελφο από επιτροπή αλλά για τους γνωστούς λόγους δεν μπορεί (και δεν πρέπει) να μου τα στείλει.


ngiannakos

Επίσημα πλέον! Ευχαριστούμε janag79

Cardinall

Με μια πρώτη ματιά, είναι εύκολα τα θέματα και καλύπτουν μεγάλο μέρος της ύλης.Οι ερωτήσεις ανάπτυξης και οι ασκήσεις ήταν οι αναμενόμενες. Καλή επίλυση λοιπόν !

ngiannakos

Το Δ1 με την δρομολόγηση 18 μονάδες......Μια χαρά για τον βαθμό δυσκολίας!

Κατερίνα Μ

Καμία σχέση με τα περσινά. Ελάχιστη θεωρία.

Λαμπράκης Μανώλης