Πανελλήνιες 2012 Δίκτυα

Ξεκίνησε από Kabas, 26 Μαΐου 2012, 07:21:49 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

mb

Αν στο στεκι μπαινουν συνάδελφοι που έχουν κληθεί να βαθμολογήσουν και συντονιστές θα ήταν καλό να μας πουν την γνώμη τους ή τις οδηγίες που θα πάρουν απο την ΚΕΕ.

tall

Ελπίζω οι βαθμολογητές να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να μη αδικήσουν τους πραγματικά διαβασμένους μαθητές

jtsop

 Το μάθημα το έκανα πέρυσι σε ΕΠΑΛ και είχα ασχοληθεί πολύ καθώς το βιβλίο αφήνει πολλά πράγματα χωρίς να τα επεξηγεί ακριβώς ή με σαφήνεια. Επειδή οι περισσότεροι εδώ μπορεί να μην έχετε δει το βιβλίο επισυνάπτω τη σελίδα 321 και το θέμα των εξετάσεων.

παραθέτω το επίμαχο κομμάτι (παρακαλώ δείτε και το σχήμα -προφανώς πάνω έχουμε το αρχικό μήνυμα και κάτω το κρυπτογραφημένο):
" ... αντικαθιστά το κάθε γράμμα του αλφαβήτου σε ένα μήνυμα με ένα άλλο γράμμα μερικές θέσεις πιο κάτω στο αλφάβητο. Ο αλγόριθμος ολισθαίνει τα γράμματα προς τα αριστερά όταν κρυπτογραφεί κάποιο μήνυμα, ..."

Προσοχή - αριστερή ολίσθηση!!!

πχ
    ΑΒΦΔΕΖΗΘΙΚΛ ...ΦΧΨΩ
3 αριστερά στο αλφάβητο σημαίνει
    ΔΕΖΗΘΙΚΛΜΝΞ...ΩΑΒΓ

δηλαδή
το Α γίνεται Δ
το Β γίνεται Ε
το Γ γίνεται Ζ
το Δ γίνεται Η
κλπ

ΆΡΑ αν η οδηγία της ΚΕΕ είναι  Δ -> Α και όχι Δ -> Η, τότε είναι και αντίθετη προς αυτά που λέει το βιβλίο και επιστημονικά λάθος.

ΥΓ: Όντως αν δεν είχαν βάλει τη λέξη αριστερά στο τέλος δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα.

hartspi


Η απαντηση μου στο Δ2 για τη λεξη δικτυωση ειναι : ΗΜΝΧΨΓΦΚ, ενω η Κ.Ε.Ε. επιμενει στην απαντηση της : ΑΖΗΠΡΦΟΔ.

Ο Ο.Ε.Φ.Ε. δινει απαντηση σε αυτο το θεμα το 1ο (ΗΜΝΧΨΓΦΚ)  http://www.oefe.gr/

βασει του βιβλιου και του ορισμου του cipher εχει κανει λαθος η επιτροπη!





Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
| |  | |  |  | |  |  | |  |  |  |  | | |  | |  |  |  |  | |  |
Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω Α Β Γ

(σχημα του βιβλιου σελ.321)

αφου το αλφαβητο (κατω σειρα) ολισθαινει αριστερα μετακινουμαστε 3 γραμματα(πανω σειρα) δεξια,
επομενως το Α-Δ, Β-Ε...
Η Κ.Ε.Ε. λεει επισης οτι το σχημα στο βιβλιο ειναι λαθος αλλα εμεις εξεταζομαστε στο βιβλιο!
ακομα το βιβλιο γραφει: "ο αλγοριθμος αυτος ολισθαινει τα γραμματα προς τα αριστερα, οταν κρυπτογραφει καποιο μηνυμα,
ενω προς τα δεξια, οταν προκειται να αποκρυπτογραφησει ηδη κρυπτογραφημενο μηνυμα."
εφοσον ολισθαινει προς τα αριστερα το (κατω) αλφαβητο μετακινουμαστε τρεις θεσεις δεξια!
Το βιβλιο γραφει σωστα τον ορισμο του cipher αλλα η επιτροπη εχει κανει λαθος!

Γινεται αυτη η αποφαση να αλλαξει εαν εμεις διαμαρτυρηθουμε? γιατι προκειται για λαθος της Κ.Ε.Ε.
















hartspi

Παράθεση από: mb στις 03 Ιουν 2012, 10:11:08 ΜΜ
Αγαπητε μαθητής μας. Ειχες διαβασει και η απαντηση που έδωσες ήταν η σωστή.
Όμως η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων έχει προτείνει μια λάθος λύση. Εμείς όμως θα κάνουμε αυτό που πρέπει για να μην αδικηθεις. Μεχρι την Τρίτη που θα αρχίσει η βαθμολόγηση λογικά πρέπει να έχει αρθεί το λάθος. Αν δεν έχει αρθεί, πιστεύω ότι θα το μαθουμε και μετα ίσως πρέπει να καταφύγεις σε άλλες λύσεις. Πιστευω όμως ότι θα την προλάβουμε την πατατια απο την ΚΕΕ. Οσο για το γραμμα, αν χάσεις μονάδα θα είναι 1, αρκει να αλλάξουμε την προταση της ΚΕΕ. Πιστευω όμως ότι στα βαθμολογικά κεντρα θα το δουν το λαθος. ΔΕΝ γίνεται να μην το δουν.


Καλησπερα σας, ειμαι και εγω μαθητης! την ιδια απαντηση εδωσα και εγω με το παραπανω (ΗΜΝ...)!
Σε περιπτωση που απο την Κ.Ε.Ε. δεν αρθει το λαθος της, που μπορει εμεις να καταφυγουμε για να βρουμε το δικιο μας?
Αλλωστε δεν ειναι λαθος η διατυπωση στο Δ2, αλλα λαθος προτεινομενη απαντηση απο την Κ.Ε.Ε.

hartspi

Παράθεση από: Vangelis στις 03 Ιουν 2012, 07:36:59 ΜΜ
Αγαπητέ συνάδελφε tall συμφωνώ μαζί σου άρα ολίσθηση  προς τα αριστερά είναι ολίσθηση όπως βλέπουμε τον αριθμό και όχι αν είμαστε εμείς στη θέση του αριθμού!  Δηλαδή ο αριθμός  1010 αν ολισθήσει προς τα αριστερά και διπλασιαστεί θα γίνει 10100.  Ο αριθμός (π.χ το πρώτο 1) κινείται προς τα αριστερά μια θέση!  Το Δ λοιπόν ατο ΑΒΓΔΕΖΗΘΙΚ...     αν κινηθεί τρείς  θέσεις αριστερά θα πέσει στο Α. 

Συμφωνώ ότι στην wikipedia το έχει διαφορετικά αλλά τα παιδιά εξετάζονται στην ύλη του βιβλίου.  Συμφωνώ επίσης ότι το βιβλίο δεν είναι το καλύτερο που θα μπορούσαμε να έχουμε αλλά το να δημιουργούμε θέμα και να χαρακτηρίζουμε "άσχετους" έτσι πρόχειρα άλλους συναδέλφους πάει πολύ.

Αγαπητε Vangelis, το θεμα (Δ2) δεν ζηταει την μετακινηση 3 θεσεις αριστερα αλλα την ολισθηση του (κατω) αλφαβητου 3 θεσεις αριστερα!

Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
|  | |  |  | |  |  | |  | |  |  |  |  | |  |  | | |  |  |  |  |
Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω Α Β Γ

αυτο ειναι και το σχημα του βιβλιου με ολισθηση στο κατω αλφαβητο 3 θεσεις αριστερα. Επομενως, το Α-Δ, το Β-Ε, το Γ-Ζ...(κοκ)
Αρα η Κ.Ε.Ε. εχει κανει λαθος στην απαντηση οχι μονο βασει του Chipher αλλα και βασει του βιβλιου!
 

Kabas

Καλησπέρα σε όλους είμαι μαθητής  από ότι έμαθα όσοι έδιναν προφορικά τους πιάσανε και τις 2 απαντήσεις σωστές  δλδ το Δ->Α και το Δ->Η οπότε λογικά οι διορθωτές στα γραπτά θα κάνουν το ίδιο θα πιάσουν και τις 2 απαντήσεις σωστές 

mb

Όχι φίλε μαθητή. Δεν είναι σίγουρο πως πήραν και τις 2 σωστές σε όλες τις επιτροπές. Η ΚΕΕ μας είπε να πάρουμε σωστή μόνο την πρότασή της και στην επιτροπή που ήμουν εγώ αναπληρωματικός και επειδή και οι άλλοι 2 απο τους 3 συναδέλφους είχαν την ίδια άποψη με μένα είπαμε να πάρουμε και τις 2 σωστές. Αλλά στις άλλες δεν γνωρίζω τι έγινε και δυστυχώς υπήρχε και μια επιτροπή όπου οι 2 από τους 3 δεν εξέφεραν γνώμη και η μια ήταν υπέρ της ΚΕΕ. Εκει δεν ξέρω τι κάνανε και δεν τους είδα να μαθω αν τους έτυχε παιδί με απάντηση αντίθετη με την ΚΕΕ και το τι κανανε. Αν υπάρχει άλλος εξεταστης ΦΑ εδώ ας μας πει τι έκανε.

ronalz

Κατα την αποψη θα επρεπε να δωθει εξαρχης απο το Υπουργειο οδηγία για το ποιο είναι το σωστο ..
τωρα πρεπει να τα παρουν και τα δυο σωστα για να μην αδικηθει κανενας μαθητης.. 16 μοναδες ειναι αυτες.. δεν ειναι λιγες..

hartspi

http://www.sccs.swarthmore.edu/users/03/julieg/hw14cipher.html
http://rumkin.com/tools/cipher/caesar.php

κανενα απ'ολα αυτα δεν μετακινειται 3 θεσεις πιο πισω και κανενα απο αυτα δεν βγαζουν 2 λυσεις, αρα δεν μπορουν να πιαστουν και οι δυο σωστες!
αν πατησεις ABC θα δωσει DEF!
τι να πω? Μαλλον θα συμφωνησω οτι στη Κ.Ε.Ε. εχουν ολοι πτυχια ιχθυοκαλλιεργειας και οχι πληροφορικης!

ronalz

Παράθεση από: hartspi στις 04 Ιουν 2012, 07:10:06 ΜΜ
http://www.sccs.swarthmore.edu/users/03/julieg/hw14cipher.html
http://rumkin.com/tools/cipher/caesar.php

κανενα απ'ολα αυτα δεν μετακινειται 3 θεσεις πιο πισω και κανενα απο αυτα δεν βγαζουν 2 λυσεις, αρα δεν μπορουν να πιαστουν και οι δυο σωστες!
αν πατησεις ABC θα δωσει DEF!
τι να πω? Μαλλον θα συμφωνησω οτι στη Κ.Ε.Ε. εχουν ολοι πτυχια ιχθυοκαλλιεργειας και οχι πληροφορικης!
πρεπει ομως να τα παρουν και τα δυο(2) σωστα.. γιατι εμεις ( οι μαθητες ) δεν ξερουμε πιο ειναι σωστο και κανουμε αυτο που μας λενε οι καθηγητες μας.. (εγω το εκανα Δ->Η & όχι το Δ->Α) απλα μιλαω για τα παιδια που το εκανας το Δ->Α και θα μπορουσε να ειναι ο καθενας στη θεση τους..
βέβαια για εμας ειναι αδικια αν μας το παρουν λαθος..

hartspi

Παράθεση από: ronalz στις 04 Ιουν 2012, 07:55:26 ΜΜ
πρεπει ομως να τα παρουν και τα δυο(2) σωστα.. γιατι εμεις ( οι μαθητες ) δεν ξερουμε πιο ειναι σωστο και κανουμε αυτο που μας λενε οι καθηγητες μας.. (εγω το εκανα Δ->Η & όχι το Δ->Α) απλα μιλαω για τα παιδια που το εκανας το Δ->Α και θα μπορουσε να ειναι ο καθενας στη θεση τους..
βέβαια για εμας ειναι αδικια αν μας το παρουν λαθος..


Δεν ειναι σωστο να τα παρουν και τα δυο σωστα για το λογο οτι οσοι εκαναν το Δ-Α δεν γνωριζουν προφανως πως λειτουργει αυτος ο αλγοριθμος!
Όταν μιλαει για ολισθηση εννοει ολισθηση μεταξυ σε δυο αλφάβητα και οχι μετακινηση μερικες θεσεις πιο μπροστα ή πιο πισω!
Θα μπορουσα να ημουν και εγω στη θεση τους εχεις δικιο αλλα... ο αλγοριθμος βγαζει μια εξοδο οχι δυο!
Δεν διαφωνω ομως στο γεγονος οτι οσοι καναν το Δ-Α φταινε οι καθηγητες, διοτι εμεις δεν γνωριζουμε απλα τους ακουμε για να μαθουμε!

mb

Πάντως για να μην αδικουμε τους καθηγητές σας, όσοι μαθητές έχουν γράψει εδώ έχουν κάνει την σωστή κρυπτογράφηση. Άρα η πλειοψηφία των καθηγητών (και απο αυτους που έχουν εκφράσει γνώμη εδώ) το γνωρίζουν το θέμα. Τώρα αν βρέθηκαν 1-2 που δεν το αντιλήφθηκαν σωστά... Το θέμα είναι να μην επικράτησει η λάθος άποψη λόγω της ΚΕΕ. Αυτό είναι το μείζον

hartspi

Παράθεση από: mb στις 04 Ιουν 2012, 08:37:45 ΜΜ
Πάντως για να μην αδικουμε τους καθηγητές σας, όσοι μαθητές έχουν γράψει εδώ έχουν κάνει την σωστή κρυπτογράφηση. Άρα η πλειοψηφία των καθηγητών (και απο αυτους που έχουν εκφράσει γνώμη εδώ) το γνωρίζουν το θέμα. Τώρα αν βρέθηκαν 1-2 που δεν το αντιλήφθηκαν σωστά... Το θέμα είναι να μην επικράτησει η λάθος άποψη λόγω της ΚΕΕ. Αυτό είναι το μείζον


Γνωριζετε εσεις τροπους για το πως να βρουμε το δικιο μας? Τι μπορουμε να κανουμε?

gtsaousidis

Αγαπητοί συνάδελφοι,
Το βιβλίο όσον αφορά την θεωρία του αναφέρει ότι ολισθαίνω τα γράματα αριστερά. Το παράδειγμα που δίνει δείχνει το Α να γίνεται Δ με αριθμό ολίσθησης 3.
Αρα στην περίπτωσή μας το Δ γίνεται Η. Είναι απαράδεκτο να βαθμολογήσεις Σωστό το ΛΑΘΟΣ και Λάθος το ΣΩΣΤΟ.
Για το Γενικό λύκειο γίνεται τόση φασαρία (δικαιολογημένα φυσικά) ενώ για τα παιδιά του ΕΠΑΛ..... περνά απαρατήρητη μια τέτοια γκάφα!!!!