Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Μήνυμα ξεκίνησε από: ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ στις 15 Σεπ 2016, 10:55:33 ΠΜ

Τίτλος: Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό
Αποστολή από: ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ στις 15 Σεπ 2016, 10:55:33 ΠΜ
Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» της Γ΄ τάξης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου για το σχολ. έτος 2016 – 2017
Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 29/21-07-2016 του Δ.Σ) σας αποστέλλουμε τις παρακάτω οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών :angel:
Τίτλος: Απ: Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό
Αποστολή από: tasospap στις 15 Σεπ 2016, 12:54:05 ΜΜ

Μέσα τελικά δυαδική και ταξινόμηση με επιλογή!
Τίτλος: Απ: Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό
Αποστολή από: dpa2006 στις 15 Σεπ 2016, 06:31:32 ΜΜ
Παράθεση από: tasospap στις 15 Σεπ 2016, 12:54:05 ΜΜ
Μέσα τελικά δυαδική και ταξινόμηση με επιλογή!
Επιτέλους κάτι ευχάριστο!
Τίτλος: Απ: Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό
Αποστολή από: theoni στις 16 Σεπ 2016, 11:31:17 ΜΜ
Καλησπέρα διαβάζοντας τις οδηγίες έχω κάποιες ερωτήσεις για τους πολυδιάστατους πίνακες τι πρέπει να αναφέρουμε????και δεύτερον απο ταξινιομήσεις μονο τον αλγόριθμο της  ευθείςα ανταλλαγης και ταξινόμηση με επιλογή????γιατί πέρυσι με τις ταξινομήσεις υπήρχαν διαφωνίες
Τίτλος: Απ: Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό
Αποστολή από: Παναγιώτης Καραγεώργος στις 18 Σεπ 2016, 02:05:52 ΜΜ
Αφού βγήκε εντελώς η στοίβα (και ως θεωρία), δε θα έπρεπε να αφαιρεθεί και η στοίβα χρόνου εκτέλεσης από το 10.5.3;

Αν δεν κάνω λάθος δεν υπάρχει κάποια αναφορά στις οδηγίες.

Άρα, θα το διδάξουμε κανονικά; 
Τίτλος: Απ: Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό
Αποστολή από: tsak στις 19 Σεπ 2016, 12:35:20 ΜΜ
Παράθεση από: Παναγιώτης Καραγεώργος στις 18 Σεπ 2016, 02:05:52 ΜΜ
Αφού βγήκε εντελώς η στοίβα (και ως θεωρία), δε θα έπρεπε να αφαιρεθεί και η στοίβα χρόνου εκτέλεσης από το 10.5.3;

Αν δεν κάνω λάθος δεν υπάρχει κάποια αναφορά στις οδηγίες.

Άρα, θα το διδάξουμε κανονικά; 

πολλά like που λένε και στο facebook! ;D ;D ;D  Άραγε τι κάνουμε μ' αυτό? Μάλλον θα τους ξέφυγε διευκρίνηση..
Τίτλος: Απ: Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό
Αποστολή από: kvlisna στις 24 Σεπ 2016, 04:02:30 ΜΜ
Επίσης η υλοποίηση γίνεται σε Γλώσσα ή σε αλγόριθμο??????
Τίτλος: Απ: Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό
Αποστολή από: Laertis στις 24 Σεπ 2016, 04:51:04 ΜΜ
Σε ΓΛΩΣΣΑ όπως και πέρυσι, σύμφωνα με τις οδηγίες σελ. 1 :
http://didefth.gr/new/wp-content/uploads/aepp_odigies_1617_dde.pdf

Τίτλος: Απ: Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό
Αποστολή από: gthal στις 26 Σεπ 2016, 09:59:40 ΠΜ
Παράθεση από: Laertis στις 24 Σεπ 2016, 04:51:04 ΜΜ
Σε ΓΛΩΣΣΑ όπως και πέρυσι, σύμφωνα με τις οδηγίες σελ. 1 :
http://didefth.gr/new/wp-content/uploads/aepp_odigies_1617_dde.pdf

Προσοχή όμως, γιατί λέει παρακάτω, στη σελ 4 :
Οι μαθητές πρέπει να διατυπώνουν τις λύσεις των ασκήσεων των εξετάσεων σε
ΓΛΩΣΣΑ εκτός και αν αναφέρεται στην εκφώνηση διαφορετική μορφή
αναπαράστασης του αλγορίθμου.

Άρα? όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά???
Τίτλος: Απ: Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό
Αποστολή από: Laertis στις 26 Σεπ 2016, 01:37:08 ΜΜ
Παράθεση από: gthal στις 26 Σεπ 2016, 09:59:40 ΠΜ
Προσοχή όμως, γιατί λέει παρακάτω, στη σελ 4 :
Οι μαθητές πρέπει να διατυπώνουν τις λύσεις των ασκήσεων των εξετάσεων σε
ΓΛΩΣΣΑ εκτός και αν αναφέρεται στην εκφώνηση διαφορετική μορφή
αναπαράστασης του αλγορίθμου.

Άρα? όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά???

Προφανώς, κανείς δε λέει ότι είναι εκτός ύλης οι αλγόριθμοι και τα διαγράμματα ροής. Εγω καταλαβαίνω το εξής:
Οι ασκήσεις (3ο και 4ο) σε ΓΛΩΣΣΑ και για να καλύπτεται ύλη με πιθανά θέματα (1ο και 2ο) αλγορίθμων και διαγραμμάτων ροής.
Τίτλος: Απ: Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό
Αποστολή από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 26 Σεπ 2016, 02:40:24 ΜΜ
Παράθεση από: Laertis στις 26 Σεπ 2016, 01:37:08 ΜΜ
Προφανώς, κανείς δε λέει ότι είναι εκτός ύλης οι αλγόριθμοι και τα διαγράμματα ροής. Εγω καταλαβαίνω το εξής:
Οι ασκήσεις (3ο και 4ο) σε ΓΛΩΣΣΑ και για να καλύπτεται ύλη με πιθανά θέματα (1ο και 2ο) αλγορίθμων και διαγραμμάτων ροής.

Έχω μία απορία
Είναι τόσο δύσκολο να διδάξετε και τα δύο; Αλλάζουν τόσο πολλά πράγματα που αποτελεί θέμα συζήτησης και προβληματισμού;
Έτσι και αλλιώς οι εκφωνήσεις είναι ξεκάθαρες στο τι ζητάνε

Και μία παράκληση σε όσους το κάνουν
Σταματήστε να λέτε στα παιδιά να γράφουν το πρόγραμμα υποχρεωτικά με ΚΕΦΑΛΑΙΑ...Κούρασε!
Τίτλος: Απ: Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό
Αποστολή από: Laertis στις 26 Σεπ 2016, 05:41:27 ΜΜ
Ποιός είπε συνάδερφε Γιάννη ότι δε διδάσκονται και τα δύο ; Βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα και δημιουργείς εντυπωσεις χωρίς να υπάρχει ζήτημα.
Προφανώς διδάσκονται ΟΛΑ όσα περιλαμβάνονται στην ύλη, αλλά οι ασκήσεις, επίσης προφανώς βάσει οδηγιών, θα ζητούνται σε ΓΛΩΣΣΑ όπως και πέρυσι. Δεν καταλαβαίνω γιατί εγείρεις τέτοιο θέμα.
Τίτλος: Απ: Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό
Αποστολή από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 27 Σεπ 2016, 12:02:22 ΠΜ
H αναφορά δεν ήταν σε σένα προσωπικά.

Βάζεις στοίχημα ότι αυτά που ανέφερα προβληματίζουν άσκοπα πολύ κόσμο;

Δεν δημιουργώ εντυπώσεις, έτσι είναι τα πράγματα

Τίτλος: Απ: Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό
Αποστολή από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 27 Σεπ 2016, 12:39:34 ΠΜ
Τα περσινά θέματα των πανελλαδικών μας έδειξαν τη δομή που έχει υιοθετηθεί μετά τη μεταφορά των λύσεων των ασκήσεων σε ΓΛΩΣΣΑ.

Πιστεύω πως έτσι θα είναι από εδώ και πέρα η δομή των θεμάτων των πανελλαδικών μέχρι να συμβούν νέες αλλαγές.
Τίτλος: Απ: Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό
Αποστολή από: Laertis στις 27 Σεπ 2016, 03:09:06 ΜΜ
Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 27 Σεπ 2016, 12:02:22 ΠΜ
H αναφορά δεν ήταν σε σένα προσωπικά.


Λυπάμαι Γιάννη που το παρεξηγήγησα αλλά παρέθεσες δικό μου post, αναφέροντας γιατί δε διδάσκονται και τα δύο. Οπότε μάλλον "σωστά" παρεξήγησα και διαμαρτυρήθηκα.
Αν υπάρχει κόσμος που προβληματίζεται τότε ας ενημερωθεί κι ας μη κάνει του κεφαλιού του. Η ορθή ενημέρωση αποτελεί πρωταρχική ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ κάθε εκπαιδευτικού.
Τίτλος: Απ: Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό
Αποστολή από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 27 Σεπ 2016, 05:07:59 ΜΜ
Παράθεση από: Laertis στις 27 Σεπ 2016, 03:09:06 ΜΜ
Λυπάμαι Γιάννη που το παρεξηγήγησα αλλά παρέθεσες δικό μου post, αναφέροντας γιατί δε διδάσκονται και τα δύο. Οπότε μάλλον "σωστά" παρεξήγησα και διαμαρτυρήθηκα.
Αν υπάρχει κόσμος που προβληματίζεται τότε ας ενημερωθεί κι ας μη κάνει του κεφαλιού του. Η ορθή ενημέρωση αποτελεί πρωταρχική ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ κάθε εκπαιδευτικού.

Έχεις δίκιο, δεν το ξεκαθάρισα εξ΄αρχής. Χωρίς να σε γνωρίζω προσωπικά, φαίνεται από την εδώ δραστηριότητα σου ότι είσαι από τους πιο ενημερωμένους

Άπλα "εκνευρίζομαι" αρκετές φορές από την έλλειψη ενημέρωσης συναδέλφων που υποτίθεται ότι διδάσκουν χρόνια το αντικείμενο...

Τίτλος: Απ: Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό
Αποστολή από: akis_taz στις 13 Οκτ 2016, 04:48:50 ΜΜ
Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 26 Σεπ 2016, 02:40:24 ΜΜ

Σταματήστε να λέτε στα παιδιά να γράφουν το πρόγραμμα υποχρεωτικά με ΚΕΦΑΛΑΙΑ...Κούρασε!

Πραγματικά φίλε Γιάννη,
επιβεβαιώνω ότι ακόμα στα σχολεία, υπάρχουν καθηγητές που επιμένουν να λένε στους μαθητές, ότι αν γράψετε με πεζά-μικρά, θα μηδενιστείτε. (για εκφοβισμό;)
Ερώτηση: Αφού οι καθηγητές που διορθώνουν τα γραπτά των πανελλαδικών εξετάσεων προέρχονται από τα σχολεία, ποιος μας εγγυάται ότι όντως δεν κόβουν μόρια;
Τίτλος: Απ: Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό
Αποστολή από: ntzios kostas στις 13 Οκτ 2016, 07:54:25 ΜΜ
Γι αυτό και τα θέματα πρέπει να είναι πεζά γραμμένα όπως το 2011. Να τελειώνουμε επιτέλους με αυτή την παρανοϊκή απαίτηση.