ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ - ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2018

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 20 Ιουν 2018, 09:59:17 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΝΕΣΤΟΡΑΣ

Μα οι πλειαδες και τα λεξικα για τη φετινη χρονια δεν ηταν εκτος ύλης???

Λαμπράκης Μανώλης

Δήμητρα και Άρη και εγώ προηγουμένως αυτά έλεγα ...

το Γ δεν ήταν για μαθητές όπως είπε καιο ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΝΕΣΤΟΡΑΣ παραπάνω ... το Δ και αυτό δύσκολο με τα αρχεία ... το Β ήταν προσιτό και το Α, αν και νομίζω και αυτά ήθελε καλά προετοιμασμένους μαθητές, δεν ήταν εύκολα ..

στο Ά έβαλαν κλάσεις, νομίζω θα έπρεπε να είναι δουλεμένο κάπως το θέμα, είχε παράδειγμα στο βιβλίο .. αλλά αυτό που δεν έπρεπε αν κάνουν νομίζω, ήταν να βάλουν και κλάσεις και αρχεία και συμβολοσειρές και το θέμα Γ.... όλα αυτά μαζί εεε ήταν χτύπημα κάτω από την ζώνη νομίζω ... οι περισσότεροι μαθητές δυσκολευόνταν να κατανοήσουν και τα απλά από αυτές τις ενότητες...

Λαμπράκης Μανώλης

και να προσθέσω σε αυτά το αλλαλούμ με τα βιβλία ... οι μισοί μαθητές είχαν την παλιά έκδοση ... και τους έλεγα πράγματα που δεν υπήρχαν στην παλιά έκδοση ή ήταν διαφορετικά ... απαράδεκτο ..

dimitra

Ενιαίο, δημόσιο και δωρεάν δωδεκάχρονο σχολείο.

socnafs

Τα ονοματα της επιτροπης που βαλαν τα θεματα ειναι γνωστα?

tsak

Παράθεση από: sakisnemkav στις 20 Ιουν 2018, 11:33:28 ΠΜ
ΘΕΜΑ Δ

POL=[]
THER=[]

#Δ1
foo = open ('pth.txt', 'r')

for line in foo :
   if line % 2 == 1 :
      POL.append( line)
   else :
      THER.append (line)


Η for είστε σίγουρος ότι δουλεύει? Το line περιέχει το περιεχόμενο της γραμμής..πώς είναι δυνατόν να κάνω mod με αυτό?

sb

POL=[]
THER=[]

#Δ1
foo = open ('pth.txt', 'r')
i=1
for line in foo :
   if i% 2 == 1 :
      POL.append( line)
   else :
      THER.append (line)
   i=i+1

ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΝΕΣΤΟΡΑΣ

Ειλικρινά αυτοί που έβαλαν το Γ Θέμα απαράδεκτοι , για το Δ θέμα ακούστε στο τετράδιο Μαθητή το οποίο και φέτος δεν διανεμήθηκε στα σχολεία είχε παρόμοιες ασκήσεις λίγες μεν αλλά είχε , νομίζω 6 τον αριθμό ,
Επίσης δεν κάλυπταν τα θέματα όλο τα φάσμα της ύλης και η θεωρία ήταν ελλιπής , δεν εξεταζόταν όλη η ύλη  και  στο σύνολό τους τα θέματα δεν ήταν διαβαθμισμένα    .
Έχω να τονίσω πως η επιτροπή που έβαλε τα θέματα  είχε κάποιο σκοπό πάντως καλό θα ήταν ο επίσημος φορέας των καθηγητών να απευθύνει επίσημο αίτημα !!!! Γιατί πολλά μπορεί να υποθέτουμε αλλά η απάντηση θα δοθεί μόνο από αυτούς που έβαλαν τα θέματα .

polikarpos

#38
Οι λύσεις μαζεμένες.
Δείτε λύση στο Γ3 που έδωσε μαθητής μου. η λίστα του έχει και 24 μηδέν στο τελοςαλλά δουλεύει!

for i  in range(24):
    total =0  
    for let in epig:
        if GRAM==let:
            total +=1
        SUMA.insert(i,total)
www.sepchiou.gr
moodle.sepchiou.gr
museum.sepchiou.gr

Κατερίνα Μ

Άναυδη...  :-X

Εμένα τα θέματα σε σχέση με όλες τις υπόλοιπες χρονιές (κρίνοντας τη λογική και τη δυσκολία ακόμα και όταν είχαμε pascal) μου φάνηκαν ως εξής. Μέχρι πέρυσι τους ζητούσες να κάνουν ορειβασία στο Λυκαβηττό και φέτος τους έστειλες αν όχι στο Έβερεστ σίγουρα κάπου στα Ιμαλάια (!!!)

Και το έγκλημα είναι για αυτούς που επιθυμούσαν σχολές κοινές από όλους τους τομείς. Φέτος μεταξύ άλλων είχα και έναν απόφοιτο ο οποίος πέρυσι έγραψε 19,1 Δίκτυα και 18,7 Προγραμματισμό. Πέρασε ΤΕΙ Πληροφορικής Πειραιά. Επιθυμία του οι στρατιωτικές σχολές. Ο στόχος υψηλός οπότε δουλέψαμε πάρα πολύ όλα τα κεφάλαια. Έλυνε ασκήσεις πανελλαδικών του γενικού Λυκείου. Ο στόχος του πήγε περίπατο σήμερα, όπως και ο κόπος του. Αρχεία που δεν τα καταλάβαινε με τίποτα τα δούλευε και τα ξαναδούλευε και τα είχε φτάσει σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο.

Το θέμα Γ ούτε στο γενικό Λύκειο. Έχουν φτάσει να ζητήσουν μέχρι και 6 συχνότητες εμφάνισης το 2013 και τότε η πλειοψηφία το είχε κάνει με 6 δομές επιλογής. Στο γενικό ακόμα τις δουλεύω κι ακόμα οι μαθητές στην πλειοψηφία έχουν δυσκολία.

Τα θέματα και για πολύ καλά προετοιμασμένους ήταν δύσκολα. Για το ΕΠΑΛ θεωρώ εξωπραγματικά! Χωρίς καμία διαβάθμιση. Εγώ πάντα ήμουν της άποψης πως τα θέματα δεν πρέπει να είναι τόσο απλοϊκά όπως τα προηγούμενα χρόνια. Αλλά εδώ πήγαμε στο άλλο άκρο. Και γι αυτούς που συναγωνίζονται μαθητές από τους άλλους τομείς είναι και άδικο!

Λαμπράκης Μανώλης

Τι να πω ... και μένα οι δύο καλοί μαθητές που είχα επαλ, ήταν σε παρα πολύ καλό επίπεδο για 'κανονικά θέματα' ... στα σημερινά δεν καταλάβαιναν ειδικά στο Γ τι ζητούσε .... πάντως εγώ πιστεύω πως είναι καλό γενικά να αναβαθμίζεται το μάθητα της πληροφορικής, όμως για επαλ ειδικά τα αρχεία και ο αντικειμενοστραφής προγραμματισμός νομίζω είναι "βαριά" κομμάτια της ύλης και δεν γίνονται κατανοητά από τους μαθητές .. ειδικά σε δύσκολα θέμτα όπως τα σημερινά ούτε για συζήτηση ..

s_nick

Κρίμα για τα παιδιά του τομέα μας... Με αυτά τα απίστευτης δυσκολίας, σε σχέση με τους άλλους τομείς, θέματα τα έβγαλαν εκτός από τις κοινές σχολές, όπως οι Στρατιωτικές Σχολές κ.α. Απόρώ πραγματικά ποιοι είναι αυτόι οι οποίοι έβαλαν τέτοια θέματα σε ΜΑΘΗΤΕΣ, όχι φοιτητές, των ΕΠΑ.Λ. Δεν υπάρχει καν θέμα με αντιστοίχιση, όπως συμβαίνει σε όλα τα μαθήματα.
Πραγματικά πολύ αρνητικό αυτό το σημερινό για τον τομέα της Πληροφορικής στα ΕΠΑ.Λ.

clitos

Εχω εξοργιστεί και εγώ......είχα μαθητές που λύναν όλα τα θέματα.... όπως μού πε και ένας εξ αυτών: " Γιατί το κάναν αυτό?  Δεν τους αρέσει που μαθαίνουμε προγραμματισμό?"
Ούτε διαβάθμιση νομίζω ούτε Αλγοριθμική σκέψη σε βάση Γ τάξης.... και κυρίως τρομερή αδικία... οι περισσότεροι μαθητές μας θα χάσανε τις σχολές τους απο αντίστοιχες ειδικοτήτων που δεν βάλαν θέματα τέτοιου είδους.Γιατί με αυτούς ανταγωνίζονται στις Πανελλήνιες.
Αντε μετά να ανοίξει στα νησιά Τομέας Πληροφορικής. Και μήν ακούσω ότι δεν έχει σχέση. Άν ηταν έτσι ας αποδεσμευαμε ΕΠΑΛ απο ΑΕΙ-ΤΕΙ.
Οι κύριοι που βάλανε θέματα καταλαβαίνουν ή ΟΧΙ?


bugman

Το Δ1 το να ξεχωρίζει κανείς τις γραμμές σε μονές και ζυγές είναι πλεονασμός, γιατί αφού δεν υπάρχει πρόβλημα λάθους δεδομένον (θεωρούμε ότι θα είναι σωστά) τότε διαβάζοντας μια δυάδα γραμμών, με το πρώτο (την μονή γραμμή) στο POL (πόλεις) και το δεύτερο στο THER (θερμοκρασία), έχουμε διάβασμα με τη σωστή σειρά, για όλες τις σειρές!
Ασφαλώς τα θέματα αυτού του μαθήματος είναι σαφώς πιο δύσκολα από αυτό της ΑΕΠΠ. Όμως φαίνεται να είναι περισσότερο πιο κοντά σε θέματα που πρέπει να έχουν αυτά τα μαθήματα. Η δε σαφήνεια των θεμάτων, εδώ, είναι υποδειγματική!
Εδώ έχουμε Python με πολλές δυνατότητες για θέματα, ενώ στη Γλώσσα μπαίνουν μια από τα ίδια, και όλο το μπέρδεμα γίνεται στα θέματα, στην εκφώνηση. Για την Python χρειάζονται γνώσεις, και όχι απλά κατανόηση αλγορίθμων.
Μήπως ήρθε η ώρα να μπει στην ΑΕΠΠ η Python (ή η JULIA, που είναι επίσης καλή).