Γενικό Λύκειο > Εξετάσεις 2009-2010

Βαθμολόγηση Γραπτών σε Βαθμολογικά Κέντρα

(1/21) > >>

manpap:
Επειδή οι 70 σελίδες που γέμισαν σε λίγες ώρες από καθηγητές και μαθητές είναι δύσκολο να διαβαστούν, ανοίγω το θέμα αυτό χωρίς να είμαι σίγουρος ότι είναι σωστό, καθότι υποθέτω ότι το κάθε βαθμολογικό κέντρο παίρνει τις δικές του αποφάσεις στα θέματα βαθμολόγησης και ίσως αυτές δεν πρέπει να κοινοποιούνται...
Ξεκαθάρισα ήδη ανάμεσα στα πολλά, κάποια σχόλια συναδέλφων βαθμολογητών μετά την συνάντηση που είχαν...
Εγώ μπορώ να πω για τους ΦΥΣΑΔΥ που εξετάσαμε χθες ότι είχαμε πει να κάβουμε 1 μόριο συνολικά, αλλά δε χρειάστηκε να το υλοποιήσουμε γιατί έτυχε οι μαθητές στην ομάδα μου να μην καταφέρουν να το αντιμετωπίσουν με επιτυχία.
Εμείς έχουμε συνάντηση σήμερα το απόγευμα και θα σας πω τις βασικές απόψεις και γραμμές βαθμολόγησης...
Ελπίζω πάντως οι συντονιστές του κάθε κέντρου να πάρουν μια κοινή απόφαση (για το θέμα αυτό τουλάχιστον)

Επίσης σκοπεύω να παρουσιάσω εδώ περίεργες λύσεις :o που πιθανόν να συναντήσω καθώς και στατιστικά βαθμολογίας από τα γραπτά... (πόσοστό λύσεων με πίνακα στο Γ :'( , ποσοστό 100σταριών, κλπ...) και αν έχετε και εσείς αντίστοιχα ...

Καλή δύναμη σε όλους τους βαθμολογητές για το δύσκολο έργο που ξεκινάνε... :)

agrinio:
"Διαβάζω εδώ και κάποιες ώρες όλες τις απόψεις περί του 3ου θέματος και
λόγω ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗΣ και δικών μου γνώσεων είπα να πώ και εγώ την
άποψη μου είδικά σε μαθητές που λένε να ακυρωθούν οι συμμάθητές τους...



σε καθηγητές που λένε να ακυρωθούν γραπτά κάποιων παιδιών και ειδικά
σε κάποιους φοιτητές που μάλλον τσάμπα κουβαλάνε την ταυτότητα του
φοιτητή.


Ποιος σας είπε ότι ο ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ είναι εκτελέσιμη γλώσσα?

Ποιος σας είπε ότι η χρήση των μεταβλητών που κάνετε είναι σωστή?

Ποιος σας είπε ότι στον ΑΛΓΟΡΙΘΜΟ δεν μπορώ να κατασκευάσω ένα πίνακα
οποιαδήποτε στιγμή???

ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ.

Το πιο απλό παράδειγμα είναι στους αραιούς (sparse matrices) πίνακες που απο δισδιάστατους
πρέπει να κατασκευάσουμε μονοδιάστατο.

ΚΑΙ ΣΑΣ ΞΑΝΑΡΩΤΑΩ ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟ ΕΧΩ ΚΑΝΟΝΕΣ???????????????
Σε μια γλώσσα που δεν εκτελείται και που μπορεί να αναπαρασταθεί με φυσική γλώσσα και με ελεύθερο
κείμενο βάζετε κανόνες για να δικαιολογήσετε την άγνοια σας και την ασχετοσύνη σας??????

Γράφω κώδικα σε τέτοιο επίπεδο και τόσα χρόνια, που όλη η επιτροπή εξετάσεων να μαζέψει τα ένσημα της σε γραφή κώδικα
δε φτάνει τα δικά μου.

Οι οδηγίες το γράφουν καθαρά............. ΓΡΑΦΤΕ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟ............ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ
ΑΠΟΔΕΚΤΗ.

Και σε αυτό το θέμα οι λύσεις είναι πολλές και αποδεκτές (αναφορά στους άσχετους που λένε ότι έχει μόνο 2 λύσεις).

Ξαναλέω ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ κυρίοι είναι φαντασία και μετά γνώση.

Ποιος είμαι και τα λέω αυτά?
Ενας που έχει γράψει κώδικα για Σουηδικό Πολυτεχνείο, για σουηδική εταιρεία, για εταιρεία αμυντικών συστημάτων, για ΙΙΕΚ, για ΑΤΕΙ, για μία απο τις
μεγαλύτερες ΔΕΚΟ στην Ελλάδα.

Ολες οι λύσεις είναι σωστές. Διορθώστε τα όλα, αλλιώς σιωπήστε και η Επιτροπή και όλοι οι υπόλοιποι ποι στο βωμό του
να περάσω σε μία σχολή ας κόψουν τον κόπο των συμμαθητών τους."

ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ - MSc in Scientific Computing

manpap:
Δύσκολη δουλειά θα έχουμε και φέτος. Η συζήτηση στο ΒΚ μας έκλεισε χωρίς διαφωνίες και σε πολύ καλό κλίμα. Αυτό που περιμένουμε και ελπίζουμε τώρα είναι να φροντίσουν οι συντονιστές μας να κρατήσουν μια ενιαία γραμμή βαθμολόγησης στο θέμα Γ, ώστε να μην αδικηθούν οι μαθητές. Ανεξάρτητα από το πιστεύει ο καθένας για την ορθότητα ή όχι της χρήσης πινάκων...
Πάντως θα ήταν ενδιαφέρον να αναφερθούν πόσα σωστά Γ θέματα θα βρεθούν στα γραπτά που θα βαθμολογήσετε, καθώς και πόσα 99αρια (ή 98αρια, δε ξέρω πόσο θα κόβεται)  βρέθηκαν που έχασαν μόνο από τη χρήση πινάκων...

Νίκος Αδαμόπουλος:
Συνάδελφοι καλή δύναμη...

Νίκος Αδαμόπουλος:
Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε τι ποσοστό αριστούχων (>=90 ή >=95) έχει λύσει το Γ χωρίς πίνακα...

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση