Γενικό Λύκειο > Γενικές εξετάσεις

Ασκήσεις με τράπεζες

(1/2) > >>

summer:
Καλησπέρα σε όλους, στα βοηθήματα υπάρχουν αρκετές ασκήσεις με τράπεζες οι οποίες κατά τη γνώμη μου αν και στη λύση μπορεί να μην παρουσιάζουν κάποια ιδιαίτερη δυσκολία βγαίνουν εκτός γνωσιακού φάσματος των 17χρονων παιδιών.  Η ιδέα πχ του ανατοκισμού του αρχικού κεφαλαίου και των κλιμακωτών ετήσιων ή εξαμηνιαίων επιτοκίων που έχω δει νομίζω ότι είναι κάπως δύσκολη. Μέχρι στιγμής βέβαια οι χώροι στους οποίους κινούνται οι εκφωνήσεις είναι σε τομείς που τα παιδιά γνωρίζουν(γραμματόσημα,CD,κότες!),άρα δίνουν σημασία σε αυτό το σημείο.Θα ήθελα τη γνώμη σας...
Τίνα

nikosx:
Καλημέρα.

Νομίζω ότι μπορούν να βάλουν οτιδήποτε αρκεί να το εξηγήσουν σωστά.
Αν σε ένα θεμά για παράδειγμα εξηγήσουν ότι στο τέλος κάθε χρόνου το ποσό που υπάρχει εκείνη τη στιγμή στην τράπεζα αυξάνεται κατα 12%, τοτε δε βλέπω κάποιο πρόβλημα.

Καρκαμάνης Γεώργιος:
Τϊνα συμφωνώ και εγώ με τον Νίκο. Μπορεί να ζητηθεί οτιδήποτε αρκεί να εξηγηθεί σωστά. Δες και παλαιότερα θέματα να δεις ότι υπάρχουν θέματα που φαίνονται λίγο δυσνόητα, αλλά υπήρχε εξήγηση.

summer:
Συμφωνώ μαζί σας,σας επισυνάπτω μια άσκηση που βρήκα σε ένα βοήθημα
για να μου πείτε την άποψη σας

Καρκαμάνης Γεώργιος:
Τινα δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα στην άσκηση που επισυνάπτεις. Το μόνο μελανό σημείο είναι ότι δεν αναφέρει το αυτονόητο: τι είναι τόκος και πως υπολογίζεται με πράξη.
Να έχεις υπόψη(πιθανό και να το ξέρεις) ότι τα παιδιά δεν γνωρίζουν ορισμένα βασικά πρακτικά πραγματάκια όπως : η έκπτωση αφαιρείται , πως βγαίνει η έκπτωση, πως προστίθεται ΦΠΑ, επιτόκιο, τόκος κτλ.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση