Αν κάποιος μαθητής χρησιμοποιήσει πίνακες σε μία άσκηση, ενώ δεν του ζητείται από την άσκηση και δεν προκύπτει ότι είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσει, τότε θα του κόψουν μόρια;
Αναφέρομαι πάντα σε ασκήσεις με σταθερό αριθμό δεδομένων, όπου μπορούν να χρησιμοποιηθούν πίνακες.
ΟΧΙ.
ΟΧΙ αρκεί να τους χειρίζεται σωστά.
Σε ασκήσεις που έχει υποπρόγραμμα και δεν ζητείται πίνακες αλλά τα παιδιά χρησιμοποιούν, το πιο δύσκολο σημείο είναι όταν πρέπει να περαστεί ένα στοιχείο του πίνακα ώς παράμετρος σε υποπρόγραμμα.
Ο Γιώργος έχει απόλυτο δίκιο και μου θύμισε πέρυσι πως όσα γραπτά έπεσαν στα χέρια μου και χρησιμοποιούσαν πίνακες στο θέμα 3 τα είχαν κάνει σαλάτα. Μερικοί μάλιστα περνούσαν όλο τον πίνακα μέσα και είχαν και επανάληψη μέσα. Γενικά είχαν χάσει τη μπάλα. Αν θυμάμαι καλά μιλάμε για 5-6 γραπτά στα 500 που χρησιμοποίησαν πίνακα σε αυτό το θέμα και το είχαν σωστό.
Δυστυχώς πολλοί μαθητές έχουν τη φιλοσοφία "όταν ξέρω πόσα στοιχεία διαβάζω βάζω πίνακα" και όχι βάζω πίνακα όταν χρειάζομαι τα στοιχεία μέχρι το τέλος του αλγορίθμου.