Α' φάση της πράξης «Ψηφιακή τάξη» (Η/Y για Α’ τάξη Γυμνασίου 2009-2010)

Ξεκίνησε από Wizard, 30 Ιουλ 2009, 03:19:51 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: VAIOS στις 07 Οκτ 2009, 04:29:15 ΜΜ
Τι σχέση έχουμε εμείς με την ψηφιακή  τάξη?
Ρωτώ γιατί σήμερα ο φυσικός μου έστειλε μαθητή για να του φτιάξω το netbook που δεν μπούταρε. Φυσικά είπα στον μαθητή να απευθυνθεί στην εταιρεία που το αγόρασε.
Μήπως έχουμε αναλάβει την τεχνική υποστήριξη και το γνωρίζω?

Χα! Και είμαστε ακόμα στην αρχή!
Ήθελα να ήξερα οι ίδιες οι εταιρείες μέχρι πού και πότε θα παρέχουν την 3ετή εγγύηση. Αν δηλαδή ένας μαθητής συστηματικά κάθε τρεις και δύο κάνει μπάχαλο τον φορητό του η εταιρεία θα κάθεται και θα αποκαθιστά τα προβλήματα; Ή μήπως ο προμηθευτής θα επικαλείται υπαιτιότητα του χρήστη επειδή τον χρησιμοποίησε για άλλους σκοπούς ή/και με μη προβλεπόμενο τρόπο, και θα κόβει την εγγύηση; Και μετά θα είναι υποχρεωμένος ο καημένος ο γονιός, στην αρχή κάθε χρονιάς, μαζί με τα τετράδια και τα βιβλία, να υπολογίζει και τα έξοδα ενός καινούργιου netbook!

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: Laertis στις 07 Οκτ 2009, 04:39:00 ΜΜ
Η "ψηφιακή τάξη" είναι κάτι σαν το εφηβικό σεξ, όλοι μιλάνε γι'αυτό αλλά κανένας δεν ξέρει πως είναι  :)
Μου αρέσει όπως το έθεσες..........
ΠαράθεσηΧα! Και είμαστε ακόμα στην αρχή!
Ήθελα να ήξερα οι ίδιες οι εταιρείες μέχρι πού και πότε θα παρέχουν την 3ετή εγγύηση. Αν δηλαδή ένας μαθητής συστηματικά κάθε τρεις και δύο κάνει μπάχαλο τον φορητό του η εταιρεία θα κάθεται και θα αποκαθιστά τα προβλήματα; Ή μήπως ο προμηθευτής θα επικαλείται υπαιτιότητα του χρήστη επειδή τον χρησιμοποίησε για άλλους σκοπούς ή/και με μη προβλεπόμενο τρόπο, και θα κόβει την εγγύηση; Και μετά θα είναι υποχρεωμένος ο καημένος ο γονιός, στην αρχή κάθε χρονιάς, μαζί με τα τετράδια και τα βιβλία, να υπολογίζει και τα έξοδα ενός καινούργιου netbook!
όλα είναι πιθανά

Θέλω να ρωτήσω και το εξής: οι συνάδερφοι εκπαιδευτικοί που θα πάρουν τους φορητούς, θα επιλέξουν από τα ίδια μοντέλα που είναι για τους μαθητές ή από άλλα;

za√‘ag

«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Corwin

Προσωπική εμπειρία από το "μαθητικό" netbook του παιδιού του γείτονα (το πήραν από το ΠΛΑΙΣΙΟ) που μου το έφερε να το δω και να τους προσανατολίσω στη χρήση του:

1. ΔΕΝ είχε περασμένο το Linux

2. ΔΕΝ είχε το λογισμικό του ΥΠΕΠΘ - υποτίθεται θα τους το δώσουν "αργότερα" σε φλασάκι γιατί "είχε τελειώσει".

3. ΔΕΝ υπήρχε το Open office ούτε στα Windows - υπήρχε μια δοκιμαστική έκδοση 60 ημερών του Microsoft Office 2007

4. ΔΕΝ ήταν ρυθμισμένο το parental control ώστε να κόβει τα επικίνδυνα - ακατάλληλα sites.

5. Τέλος ΔΕΝ είχε το αυτοκόλλητο "ΕΣΠΑ" που ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ έπρεπε να υπάρχει σύμφωνα με τη σχετική εγκύκλιο.

Με λίγα λόγια είναι ένα συμβατικό netbook από αυτά που μπορεί ο καθένας να αγοράσει κι όχι "μαθητικό" netbook.

Μήπως συνάδελφοι πρέπει σαν κλάδος να προβούμε σε κάποιου είδους καταγγελία για το όργιο των παρανομιών που γίνονται από τους ιδιώτες στα χέρια των οποίων το κράτος παρέδωσε τα παιδιά μας;

Ξέρω οτι δεν εμπλεκόμαστε επίσημα με την "Ψηφιακή τάξη" από την άλλη όμως έχω την αίσθηση ότι είμαστε οι μόνοι που έχουν συνείδηση του τι γίνεται και λόγω γνώσεων και λόγω θέσης, μιας και είμαστε Πληροφορικάριοι και μαχόμενοι εκπαιδευτικοί και βλέπουμε τα πράγματα όπως είναι και μπορούμε να τα κρίνουμε.

Κάποιος θα έπρεπε να μιλήσει στους αρμόδιους για το Rexona τώρα αν μας ακούσουν αυτό είναι αλλουνού παπά βαγγέλιο....

Η κατάσταση πάντως έχει ξεφύγει και αν μη τι άλλο δεν ξέρω και πως να μιλήσω στους γονείς που έχουν αρχίσει σιγά σιγά να την υποψιάζονται τη δουλειά με το netbook και μου έρχονται προβληματισμένοι και ανήσυχοι ζητώντας να τους καθησυχάσω.

Είναι κρίμα που να πάρει....

ΥΓ Zavag το κατέβασα το Σχολίνουξ και το LiveCD τρέχει μια χαρά. Καταπληκτική και συγκινητική η δουλειά που έκαναν οι Λινουξάδες. Έτσι για να τελειώσω και με κάτι αισιόδοξο.

andreas_p

...

ότι είμαστε οι μόνοι που έχουν συνείδηση του τι γίνεται και λόγω γνώσεων και λόγω θέσης, μιας και είμαστε Πληροφορικάριοι και μαχόμενοι εκπαιδευτικοί και βλέπουμε τα πράγματα όπως είναι και μπορούμε να τα κρίνουμε.

Αυτή  η υπεροψία ... είμαστε οι μόνοι κλπ μας έχει  οδηγήσει στην κατακρύλα :

"Το παιδί για όλες τις δουλειές !!!"

Γιατί ανακατεύεσαι ; Θα κερδίσεις κάτι;

Από πίτα που δεν τρως τι σε μέλει πώς θα κοπεί ;



Corwin

Παράθεση από: andreas_p στις 09 Οκτ 2009, 05:49:10 ΜΜ
Αυτή  η υπεροψία ... είμαστε οι μόνοι κλπ μας έχει  οδηγήσει στην κατακρύλα :

"Το παιδί για όλες τις δουλειές !!!"

Γιατί ανακατεύεσαι ; Θα κερδίσεις κάτι;

Από πίτα που δεν τρως τι σε μέλει πώς θα κοπεί ;

Δεν είναι υπεροψία συνάδελφε αν και μάλλον έπρεπε να το διατυπώσω διαφορετικά, ότι είμαστε οι μόνοι που όχι μόνο καταλαβαίνουμε αλλά και θα έπρεπε να ενδιαφερόμαστε για το μπάχαλο που γίνεται.

Από τους άλλους εμπλεκόμενους κάποιοι ενδιαφέρονται μόνο για την... πίτα (οργανωτές και μαγαζάτορες ) και οι υπόλοιποι γίνονται τα θύματα των αεριτζήδων.

Το θέμα για μένα είναι ότι αυτοι οι "υπολοιποι" - τα θύματα είναι οι μαθητές μας και οι γονείς τους. Πώς να πω λοιπόν ότι δε με αφορά; Τι σόι εκπαιδευτικός είμαι αν αποστασιοποιούμαι από τα τεκταινόμενα στη δημόσια εκπαιδευση με δικαιολογίες του τύπου "εμένα δε μου δώσανε netbook άρα αν έρθει ένας γονιός να με ρωτήσει κάτι θα τον στείλω για βρούβες". Πες με αφελή αλλά το ότι είμαστε δάσκαλοι σημαίνει ότι ενδιαφερόμαστε και για τους μαθητές μας όχι μόνο για τα εργαστήρια, το μισθό και τη θέση μας στο σύλλογο διδασκόντων. Εντάξει προσωπική άποψη αυτή.

Δεν θεωρώ πάντως ότι για την "κατρακύλα" μας  φταίει το ότι μιλάμε πολύ αλλά μάλλον το ότι δε μιλάμε όλοι μαζί και δεν απευθυνόμαστε στους σωστούς ανθρώπους οι οποίοι μπορεί να μας ακούσουν μπορεί και όχι αλλά πρέπει να συνεχίσουμε την προσπάθεια.

Γι αυτό είμαι και μέλος στην ΠΕΚΑΠ γιατί αν μη τι άλλο χρειαζόμαστε μια συλλογική φωνή που να στοχεύει κατευθείαν στο Υπουργειο Παιδείας.

Όσο για τις... πίτες δεν πειράζει, ας τις φάνε αυτοί που έχουν γερά στομάχια, εμένα ανέκαθεν μου έφερναν ανακατωσούρα.

ΥΓ Σε τελική ανάλυση πάντως δεν υποστήριξα την άποψη ότι πρέπει να γίνουμε τεχνική υποστήριξη ή κάτι τέτοιο στην "ψηφιακή τάξη" αυτό που είπα είναι ότι η τακτική της στρουθοκαμήλου δεν μου ταιριάζει. Τώρα αν είμαι ο μόνος που σκέφτεται έτσι, δε χάθηκε κι κόσμος τι "ζημιά" μπορώ να κάνω ένας κούκος μοναχός;

elpinor

Γεια σας συνάδελφοι πληροφορικάριοι. Διαπίστωσα ότι μερικοί μαθητικοί υπολογιστές έχουν εγκατεστημένο το edubuntu το οποίο έχει αρκετά ενδιαφέροντα προγράμματα εξελληνισμένα για Μαθηματικά και άλλες ειδικότητες (έχει και το kturtle ) αλλά οι συνάδελφοι που έχουν  αναλάβει τα μαθήματα με τα netbook δεν ξέρουν ούτε την λέξη linux. Από ότι είδα με μια γρήγορη ματιά στο φλασάκι δεν υπάρχει ούτε μια εφαρμογή για τα  μαθηματικά ενώ στο edubuntu υπάρχουν αρκετές. Προϋπόθεση βέβαια είναι να γνωρίζεις μερικά βασικά πράγματα για linux. Μαντέψτε σε ποιόν θα αποταθούν οι συνάδελφοι και οι μαθητές για αυτά τα προγράμματα!!!

za√‘ag

... Στο Google ίσως; ;)

Τουλ. οι μαθητές στο δικό μας σχολείο έχουν τη δυνατότητα να δουν και να δουλέψουν στο linux (edubuntu server με LTSP)
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Corwin

Παράθεση από: elpinor στις 10 Οκτ 2009, 06:26:17 ΜΜ
.... οι συνάδελφοι που έχουν  αναλάβει τα μαθήματα με τα netbook δεν ξέρουν ούτε την λέξη linux. ... Μαντέψτε σε ποιόν θα αποταθούν οι συνάδελφοι και οι μαθητές για αυτά τα προγράμματα!!!

Οι συνάδελφοι ας ψάξουν να βρούν τη λύση μόνοι τους, δεν τους φταίει κανείς που δήλωσαν ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ συμμετοχή στην "Ψηφιακή τάξη" χωρίς να κάτσουν πρώτα να το ψάξουν το θέμα.

Πληροφορίες σε συναδέλφους άλλων ειδικοτήτων που ήθελαν να συμμετέχουν στο πρόγραμμα όταν μου ζητήθηκαν, πριν δηλώσουν συμμετοχή,  έδωσα και μάλιστα ήμουν όσο πιο αναλυτικός μπορούσα. Τους εξήγησα τα στραβά του σχεδιασμού και τα θεόστραβα της υλοποίησης, τους προειδοποίησα ότι εμείς της Πληροφορικής δεν εμπλεκόμαστε πουθενά και κατέστησα σαφές ότι δεν θα μπορώ να τους βοηθήσω σε κανέναν τομέα γιατί πέρα από τα διαδικαστικά (εγκυκλίους κλπ) ούτε το κατέχω το θέμα ούτε θα ήταν δυνατόν να ασχοληθώ με αυτό λόγω και αναρμοδιότητας (πώς να σε καθοδηγήσω κ. Βιολόγε ή κ. Φιλόλογε να κάνεις το μάθημά σου με υπολογιστή; Τι είμαι πανεπιστήμονας;) αλλά και έλλειψης χρόνου.

Πρέπει να ήμουν αρκετά πειστικός γιατί δυο τρεις συνάδελφοι υπαναχώρησαν, και καλώς έπραξαν γιατί ήταν παντελώς άσχετοι όσον αφορά ακόμα και στην απλή χρήση υπολογιστή, οι υπόλοιποι θα τα βγάλουν πέρα μόνοι τους.

Το πιο πιθανό είναι βέβαια να μη γίνει και τίποτα σπουδαίο, στην ουσία όχι στα χαρτια, αλλά αυτό είναι από τα αυτονόητα.

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Έστω και με καθυστλερηση, βάζω και τη δική μου γνώμη πολλά από όσα διάβασα παραπάνω:

Η προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι αναπόφευκτα θα ζητούν κάποια υποστήριξη από τους κατά τόπους καθηγητές πληροφορικής. Μπορούμε να λέμε μια γνώμη και να δίνουμε πρώτες βοήθειες, αρκεί να τηρείται το μέτρο. Το αν θα τηρείται κάποιο σαφές και αυστηρό μέτρο πιστεύω ότι είναι περισσότερο δικό μας θέμα.

Τα διαδικαστικά ως προς τις προδιαγραφές, τη χρήση και τα σημεία πώλησης είναι σαφή, όπως και ότι παρέχεται από τον πωλητή 3ετής εγγύηση. Βέβαια είναι τεράστιο το θέμα "τι είδους υποστήριξη θα παρέχεται". Και όσα ΔΕΝ παρέχονται στην εγγύηση, ποιος θα τα επιλύει; Σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να κρεμάσουμε ταμπελάκι έξω από το εργαστήριο, που να λέει "εδώ επισκευάζω ό,τι χαλάει"...

Θέλω όμως να τονίσω, μιλώντας πλέον ΓΕΝΙΚΑ για το συγκεκριμένο θέμα: μπορεί να μου εξηγήσει κανείς (γιατί εγώ προφανώς είμαι αρκετά χαζός για να το καταλάβω) για ποιο λόγο εμείς της πληροφορικής "το παίζουμε" τόοοσο έξυπνοι και ξερόλες; Αναφέρομαι στις περιπτώσεις 2-3 καθηγητών από τους οποίους άκουσα τα εξής:

1. "μην πάρετε το netbook που προτείνει το υπουργείο, πάρτε ένα με οθόνη τουλάχιστον 15" για να μην πονάνε τα μάτια σας" (συγχαίρω τον καθηγητή διότι έθεσε θέμα υγείας - και με τα μάτια είναι αλήθεια, ΔΕΝ παίζουμε - προφανώς όμως δε γνώριζε ότι οι προδιαγραφές είναι συγκεκριμένες. Μάθε καλέ μου και μετά κάνε τον έξυπνο σε γονείς και παιδιά... εγώ πέτυχα εν δράσει 2-3 οικογένειες να τα βάζουν με τον πωλητή στα multirama και να του λένε ότι τους κοροϊδεύει... ότι ο καθηγητής είπε πως υπάρχουν netbooks με 15" και αυτός πουλάει μόνο μικρά). ΕΕΕΕΕ, συνάδελφε....
2. (συνάδελφος ΠΕ19 προς συνάδελφο άλλης ειδικότητας:) "μην πάρεις το netbook που δικαιούσαι, είναι δύσκολο (?? τι εννοούσε ??) και δε δουλεύει καλά (σημ.: είναι μαθηματικός που ... εξελίχθηκε σε ΠΕ19. Προφανώς ήταν τόσο καλός στην πληροφορική όσο και στα μαθηματικά).
3. "εγώ δε θέλω να χρησιμοποιήσω το netbook. Αρκετούς μπελάδες και κούραση έχω στο σχολείο, δε θέλω άλλα προβλήματα" (δεν είχε μπελάδες, αλλά ήταν λίγο ευθυνόφοβος).

Όλοι οι παραπάνω ήταν νέοι στην ηλικία. Δεν ισχυρίζομαι ότι πρόκειται για το σούπερ μέτρο με την τέλεια οργάνωση, ούτε και η επιλογή του εξοπλισμού είναι η καλύτερη. Επίσης είμαι σίγουρος ότι πολύς κόσμος έχει φάει από τη συγκεκριμένη δράση... Σίγουρα για τις εταιρίες πώλησης ειδών πληροφορικής είναι καλός "μεζές" τα παιδιά της 1ης γυμνασίου, καθώς μαθαίνουν από μικροί να ψωνίζουν στο πλαίσιο ή αλλού. Είναι ζεστή και εύκολη πελατεία με προοπτική να διατηρηθεί μερικές δεκαετίες... Εκπαιδεύονται σε κατάλληλη ηλικία!!! (ίσως αυτό αποδειχθεί σωτήριο για τους τοπικούς πωλητές, που δεν έχουν τη δύναμη και τις μασέλες των μεγαλοπωλητών).

Πλην όμως, γιατί να μην το αξιοποιήσουμε έστω και όπως είναι; Καλό και επιβεβλημμένο είναι να ζητάμε πάντα κάτι καλύτερο. Δεν είναι ωραίο (τουλάχιστο εμείς, της ειδικότητάς μας) να υποτιμούμε εκείνα που έχουμε. Γενικά οι καθηγητές γκρινιάζουμε, ακόμη κι όταν μας προσφέρουν κάτι καλύτερο (έστω και ψίχουλα).
Χάρηκα μια καθηγήτρια ΠΕ19, στο σχολείο της οποίας κανένας δεν έπαιρνε γεωγραφία, για να μην πάρει και το netbook και μπει στη σχετική διαδικασία. Εκείνη δέχθηκε - με τη θέλησή της και με δική της πρωτοβουλία - να πάρει γεωγραφία (δε σκέφτηκε το θέμα "μου υποτιμούν το πτυχίο", "εγώ είμαι επιστήμονας" κ.λπ. που ακούω κατά καιρούς) για να μην χαθεί το netbook (δεν έχει καθόλου ανάγκη από χρήματα και έχει 2-3 υπολογιστές), προκειμένου να μάθει το εργαλείο που θα χρησιμοποιούν τα πρωτάκια και να το αξιοποιήσει στο σχολείο της!!!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

dim

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 12 Οκτ 2009, 10:04:18 ΠΜ

Χάρηκα μια καθηγήτρια ΠΕ19, στο σχολείο της οποίας κανένας δεν έπαιρνε γεωγραφία, για να μην πάρει και το netbook και μπει στη σχετική διαδικασία. Εκείνη δέχθηκε - με τη θέλησή της και με δική της πρωτοβουλία - να πάρει γεωγραφία (δε σκέφτηκε το θέμα "μου υποτιμούν το πτυχίο", "εγώ είμαι επιστήμονας" κ.λπ. που ακούω κατά καιρούς) για να μην χαθεί το netbook (δεν έχει καθόλου ανάγκη από χρήματα και έχει 2-3 υπολογιστές), προκειμένου να μάθει το εργαλείο που θα χρησιμοποιούν τα πρωτάκια και να το αξιοποιήσει στο σχολείο της!!!
Και απο πότε μπορούμε "με τη θέλησή μας και με δικιά μας πρωτοβουλία να διδάξουμε οποιοδήποτε μάθημα, χωρίς να υπάρχει ανάθεση??  Μπορεί να γίνει απλά για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου??

za√‘ag

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 12 Οκτ 2009, 10:04:18 ΠΜ

Χάρηκα μια καθηγήτρια ΠΕ19, στο σχολείο της οποίας κανένας δεν έπαιρνε γεωγραφία, για να μην πάρει και το netbook και μπει στη σχετική διαδικασία. Εκείνη δέχθηκε - με τη θέλησή της και με δική της πρωτοβουλία - να πάρει γεωγραφία (δε σκέφτηκε το θέμα "μου υποτιμούν το πτυχίο", "εγώ είμαι επιστήμονας" κ.λπ. που ακούω κατά καιρούς) για να μην χαθεί το netbook (δεν έχει καθόλου ανάγκη από χρήματα και έχει 2-3 υπολογιστές), προκειμένου να μάθει το εργαλείο που θα χρησιμοποιούν τα πρωτάκια και να το αξιοποιήσει στο σχολείο της!!!

Το να κάνει κάποιος μάθημα με το netbook (να συμμετέχει στην ψηφιακή τάξη) ΔΕΝ είναι υποχρεωτικό !!!

Αλλά το να θέλει το netbook και να μην το χρησιμοποιήσει για το μάθημα ... είναι δείγμα νοοτροπίας !

Πάντως με αυτό το αλλαλούμ όσον αφορά τις αναθέσεις των "ψηφιακών" μαθημάτων νομίζω ότι θα δημιουργήσει προβλήματα ... Δηλ. η Καθηγήτρια που αναφέρεσαι (ΠΕ19) ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΩΡΑΡΙΟ ΚΑΝΟΝΤΑΣ "ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΑΞΗ" ή ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΥΠΕΡΩΡΙΑΚΑ ;;;
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

merlin

Μια γρήγορη ερώτηση:
Είναι υποχρεωμένες οι εταιρίες (Πλαίσιο, Γερμανός κλπ) να έχουν εγκατεστημένο το εκπ/κο λογισμικό?

Μου έχουν φέρει κάποια netbook οι μαθητές και σε κανένα δεν είναι εγκατεστημένη πχ η Ιστορία, ή η Γεωγραφία κλπ. Υπάρχει αποθηκευμένο το υλικό στον δίσκο (σε html με link σε κάθε μάθημα) αλλά πρέπει να γίνει εγκατάσταση. Υποτίθεται ότι ο Φιλόλογος θα μπει πρωτη φορά στην τάξη με τα netbook και θα καθοδηγήσει τα παιδιά να κάνουν την εγκατάσταση π.χ. της Ιστορίας;

Στο linux πως θα γίνει η εγκατάσταση;

Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

Corwin

Παράθεση από: merlin στις 14 Οκτ 2009, 11:49:38 ΠΜ
Μια γρήγορη ερώτηση:
Είναι υποχρεωμένες οι εταιρίες (Πλαίσιο, Γερμανός κλπ) να έχουν εγκατεστημένο το εκπ/κο λογισμικό?

Μου έχουν φέρει κάποια netbook οι μαθητές και σε κανένα δεν είναι εγκατεστημένη πχ η Ιστορία, ή η Γεωγραφία κλπ. Υπάρχει αποθηκευμένο το υλικό στον δίσκο (σε html με link σε κάθε μάθημα) αλλά πρέπει να γίνει εγκατάσταση. Υποτίθεται ότι ο Φιλόλογος θα μπει πρωτη φορά στην τάξη με τα netbook και θα καθοδηγήσει τα παιδιά να κάνουν την εγκατάσταση π.χ. της Ιστορίας;

Στο linux πως θα γίνει η εγκατάσταση;

Οι εταιρείες είναι υποχρεωμένες σύμφωνα με τη σύμβαση ή να έχουν προεγκατεστημένο το λογισμικό ή να είναι σε φλασάκι με τέτοιο τρόπο ώστε με το που μπαίνει το φλασάκι να γίνεται αυτόματα η εγκατάσταση χωρίς να χρειάζεται η επέμβαση του χρήστη (χα χα εδώ γελάνε)

Αυτό που έγινε στην πραγματικότητα είναι το γνωστό μπάχαλο της άψογης συνεργασίας κρατικού και ιδιωτικού   ........ (συμπληρώστε μόνοι σας όποιον χαρακτηρισμό σας φαίνεται ταιριαστός)

Τους μαθητές δεν νομίζω πως μπορείς να τους εξυπηρετήσεις ακόμα κι αν το ήθελες. Σε δύο netbooks από γειτονόπουλα που έκανα τη διαδικασία εκατάστασης εκπαιδευτικού λογισμικού και linux ( δεν υπήρχε και τους έβαλα δικό μου που είχα σε CD από εξωτερικό DVD drive) μου πήρε πάνω από τρίωρο για το καθένα.

Μπορεί να φταίει βέβαια που είμαι γέρος, αργός και γκρινιάρης.  :-\



alkisg

Για το Linux, για όσες διανομές στηρίζονται στο σύστημα διαχείρισης πακέτων apt (δηλαδή Ubuntu, Debian κτλ), η εγκατάσταση όλων των λογισμικών ταυτόχρονα γίνεται με τις 3 παρακάτω εντολές (κάντε τις αντιγραφή - επικόλληση μία μία):

wget http://ts.sch.gr/repo/add-ppa.sh -O /tmp/add-ppa.sh
sh /tmp/add-ppa.sh ts.sch.gr-repo
sudo apt-get install gymnasio

Περισσότερες πληροφορίες:
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2120.0
http://ts.sch.gr/repo/