Αποφασίζουν και διατάζουν. Μπορούν? ΠΕ19

Ξεκίνησε από emil, 19 Σεπ 2008, 04:38:17 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

emil

Συνάδελφοι τα νομικά σας φώτα!!! Με 15  χρόνια προϋπηρεσία σε Γυμνάσιο και καλύπτοντας πλήρως το ωράριό μου με πληροφορική μου είπαν να αφήσω 4 ώρες και να πάρω αντίστοιχες στο διπλανό λύκειο γιατι πρέπει λέει να έχουν 3 παράλληλα τμήματα. Απόφαση λέει του γραφείου και του ΠΥΣΔΕ. Μπορώ να αντιδράσω και πώς;

P.Tsiotakis

Φίλε, τις 4 ώρες που θα αφήσεις ποιος θα τις κάνει;
Θα φέρουν άλλο άτομο; Τότε γιατί δεν στέλνουν αυτόν στο λύκειο;


lp

#2
Με τίποτα! Αν έχεις οργανική ή ολική διάθεση στο σχολείο σου και συμπληρώνεις όλο το ωράριο σου δεν γίνεται. Κάπου έχω και τη νομοθεσία αλλά χμμ δε θυμάμαι. Ούτε το ΠΥΣΔΕ μπορεί να πάρει τέτοια απόφαση...

Το βρήκα

10. Κατά την ανάθεση των μαθημάτων καταβάλλεται προσπάθεια, ώστε οι εκπαιδευτικοί να συμπληρώνουν ωράριο στο σχολείο τους ή στην ίδια ομάδα σχολείων με μαθήματα πρώτης (Α΄) και δεύτερης (Β΄) ανάθεσης. Η μετακίνηση του εκπαιδευτικού σε άλλο σχολείο γίνεται μόνο σε περίπτωση αδυναμίας συμπλήρωσης του υποχρεωτικού του ωραρίου. ;)

φιλικά
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

emil

Ευχαριστώ για την ανταπόκριση. Λοιπόν τις 4 ώρες που θα αφήσω θα τις πάρει αποσπασμένος συνάδελφος και ο ίδιος θα διδάξει και στο λύκειο. Διευκρινίζω ότι το λύκειο έκανε 3 τμήματα επιλογής στην Α΄και 3 στην Β΄και θέλουν 3καθηγητές να διδάσκουν την ίδια ώρα το ίδιο μάθημα.
Προκύπτει και το εξής: Τα εργαστηρια Η/Υ είναι 2 Το μάθημα αν δεν κάνω λάθος      (Εφαρμογες  Πληροφορικής) είναι εργαστηριακό Αρα?

Οσο για την εγκύκλιο είναι φρέσκια-φρέσκια και παρ'ολα αυτά την έγραψαν. Εγώ τι μπορώ να κάνω τώρα και να είμαι και κατοχυρωμένη

lp

Το πως θα παίξεις το παιχνίδι εξαρτάται από εσένα. Πάντως με τίποτα δεν παίρνει ο αποσπασμένος ώρες από εσένα αν δεν το θέλεις. Άρα μπορείς πολύ απλά να αρνηθείς και δεν σου κάνουν τίποτα. Αν θες να το τραβήξεις λιγάκι κάνε ένα χαρτάκι προς τον Δ/ντη σου, το ΠΥΣΔΕ και ίσως αν θες κοινοποίηση και στο ΥΠΕΠΘ ρωτώντας βάση ποιας  νομοθεσίας κάνουν αυτήν τη ρύθμιση παραθέτοντας και το έγγραφο που επισύναψα.
Μετά από τόσα χρόνια στα σχολεία δεν μπορούν να σου συμπεριφέρονται σαν να είσαι ωρομίσθια. Κάντο τώρα γιατί θα σε τρέχουν κάθε χρόνο...

φιλικά
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

bagelis

Το πρόβλημα ξεκινά από μία μεγάλη διαφορά που υπάρχει ανάμεσα στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο:

Σε τμήμα του Γυμνασίου αν οι μαθητές στο εργαστήριο Πληροφορικής είναι πάνω από 21 (αν θυμάμαι καλά) το τμήμα χωρίζεται στα δύο, κατά συνέπεια μπορεί να το πάρει ο ίδιος καθηγητής σε διαφορετικές ώρες. Μάλιστα στις περισσότερες περιπτώσεις όταν το μισό τμήμα κάνει Πληροφορική το άλλο μισό κάνει Τεχνολογία (Α και Β Γυμνασίου), ή ΣΕΠ (Γ Γυμνασίου).

Αντίθετα στο  Λύκειο όταν ο αριθμός των μαθητών υπερβαίνει τους 21 ΔΕΝ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΑ ΔΥΟ αλλά ΜΠΑΙΝΕΙ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ! Αυτό όπως καταλαβαίνετε δημιουργεί μεγάλα προβλήματα στη λειτουργία των σχολείων γιατί δεν υπάρχουν πολλά σχολεία με δύο καθηγητές πληροφορικής. Το φοβερό είναι ότι ενώ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ 2ος ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ υπάρχει πιθανότητα ο ΠΡΩΤΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΝ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΤΟΥ!!!

Το πιο λογικό που μπορεί να γίνει σε αυτές τις περιπτώσεις λοιπόν, είναι αν υπάρχει κοντά στο Λύκειο ένα Γυμνάσιο (πολλές φορές συναυλιάζονται), το Γυμνάσιο να "δανείζει" τον καθηγητή του στο Λύκειο και τις ώρες που χρειάζεται το Γυμνάσιο για να συμπληρώσει να τις παίρνει από τον καθηγητή του Λυκείου που΄ούτως ή άλλως δεν μπορεί να γεμίσει πρόγραμμα στο σχολείο του.

Από την άλλη μεριά βέβαια, όλες οι αναφορές σε εγκυκλίους που αναφέρονται πιο πάνω είναι ολόσωστες...

Προσωπικά πάντως θεωρώ ότι γενικότερα σαν κλάδος (και δεν αναφέρομαι απαραίτητα στην συγκεκριμένη περίπτωση) καλό θα ήταν να μην είμαστε απόλυτοι και να προσπαθούμε να διευκολύνουμε την κατάσταση. Είναι καλό να μπαίνουν δύο καθηγητές στα εργαστήρια (φαντάζομαι ότι πολλοί από εμάς έχουν βιώσει την αδυναμία να παράγουμε εκπαιδευτικό έργο μόνοι μας σε ένα εργαστήριο με 25 μαθητές σε μάθημα επιλογής σε Λύκειο) και είναι προτιμότερο να παίρνουμε ώρες έτσι παρά ... με γραμματειακή υποστήριξη... :(


VAIOS

Στη φετινή εγκύκλιο περί αναθέσεων (17-9-2008) αναφέρεται

β. Στα εργαστηριακά μαθήματα του τομέα της Πληροφορικής ο δεύτερος εκπαιδευτικός διατίθεται σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών από δεκαεπτά (17) και άνω.

Τελικά στους πόσους μαθητές σπάει ένα τμήμα στο Γυμνάσιο, στο Λύκειο και στα ΕΠΑΛ???

P.Tsiotakis

Παράθεση από: VAIOS στις 21 Σεπ 2008, 07:56:11 ΠΜ
Στη φετινή εγκύκλιο περί αναθέσεων (17-9-2008) αναφέρεται

β. Στα εργαστηριακά μαθήματα του τομέα της Πληροφορικής ο δεύτερος εκπαιδευτικός διατίθεται σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών από δεκαεπτά (17) και άνω.

Τελικά στους πόσους μαθητές σπάει ένα τμήμα στο Γυμνάσιο, στο Λύκειο και στα ΕΠΑΛ???

Νομίζω αναφέρεται στα ΕΠΑΛ

Laertis

Η εγκύκλιος αυτή αναφέρεται στα ΕΠΑΛ όπου υπάρχει Τομέας Πληροφορικής.
Στο Γυμνάσιο  ισχύει ότι ανέφερε Βαγγέλης όπου τα τμήματα σπάνε και κάνουν ταυτόχρονα Τεχνολογία ή ΣΕΠ. Για το Λύκειο με 12 υπολογιστές και άνω,  απο 22 μαθητές και πάνω μπαίνει 2ος καθηγητής και για να σπάσει ακολουθεί τους κανόνες των τμημάτων γενικής παιδείας δηλ. 30 και άνω. Δες και παρακάτω

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=636.0
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola