Γλώσσες Προγραμματισμου

Ξεκίνησε από Χ.Μοτσενίγος, 01 Μαΐου 2014, 04:18:37 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Χ.Μοτσενίγος

Μια εργασία που κάναμε μαζί με έναν άλλο συνάδελφο και εφαρμόστηκε επιτυχημένα, αν κρίνω από τις αντιδράσεις των παιδιών, σε δύο διαφορετικά Γυμνάσια στην αρχή της τρέχουσας (2013-14) σχολικής χρονιάς.

Το "εφαρμόστηκε" το τόνισα γιατί κι εγώ, όπως και πολλοί από εσάς πιστεύω, έχω κουραστεί να διαβάζω σενάρια και φύλλα εργασίας τα οποία ανεξάρτητα από το θεωρητικό ή και επιστημονικό τους υπόβαθρο δεν έχουν πραγματική πρακτική εφαρμογή στις συνθήκες στις οποίες διεξάγεται το μάθημα στο Γυμνάσιο.

Αν ακολουθήσετε τον σύνδεσμο ] θα βρείτε όλα τα αναγκαία εκεί.

http://49gym-athin.att.sch.gr/plhrof/Webquest/Webquest/index.html

bugman

#1




Από την ομάδα διαχείρισης: Το παρόν μήνυμα διαγράφηκε επειδή θεωρήθηκε ως spam.

Γιώργο, έχεις ήδη ανοίξει ένα σωρό θέματα για να διαφημίσεις τη γλώσσα σου, και ήδη για πολλά από αυτά οι χρήστες χρησιμοποίησαν τη λειτουργία αναφοράς θεμάτων του φόρουμ και ανέφεραν ότι τους κούρασες και δεν μπορούν άλλο να βλέπουν να διαφημίζεις τη γλώσσα σου, ότι τους είναι άχρηστη κλπ.

Σεβάσου σε παρακαλώ ότι ο παρών χώρος είναι μόνο για Πληροφορικούς της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και πήγαινε σε κάποιο άλλο φόρουμ που να είναι πιο σχετικό με το επάγγελμά σου.


bugman

Πρώτη φορά βλέπω τις προσκλήσεις να τις θεωρούν σπαμ. Επιπλέον το ότι σβήστηκε η πρόσκληση το θεωρώ άκρως φασιστικό. Η δε αναφορά στο επάγγελμα δεν έχει καμία σχέση με την επιστήμη. Δεν πειράζει, καλή υγεία σας εύχομαι...δύσκολοι οι καιροί για καινοτομίες.





canarini

Φασιστικό είναι να προσπαθείς να επιβάλεις σε μικρά παιδιά αυτή τη γλώσσα - έκτρωμα που έχεις φτιάξει για να επιβεβαιώσεις τον εαυτό σου, ότι και καλά είσαι κάποιος.
Αυτό είναι και το άσχημο και την πληρώνουν τα παιδάκια

bugman

Προφανώς δεν είναι χώρος εδώ για αντιπαραθέσεις. Θα μπορούσες όμως να πεις γιατί είναι "γλώσσα - έκτρωμα";
(τα περί αυτο-επιβεβαίωσης στα 49 μου χρόνια με δυο παιδιά στο πανεπιστήμιο τα ακούω βερεσέ..)
Δεν επιβάλω κάτι, συζητώ και έχω τη δυνατότητα να προσαρμόσω. Ασχολήθηκα εδώ και πολλά χρόνια με το θέμα γιατί είχα την όρεξη και την ικανότητα. Είναι κρίμα να έχουμε ικανότητες και να τις αφήνουμε στην άκρη για να διασκεδάζουμε.
Η δουλειά μου στη γλώσσα Μ2000 δεν είναι καθόλου γελοία ή χαζή. Όπως υπάρχουν άνθρωποι που νιώθουν παράξενα βλέποντας μια πολύ μεγάλη δουλειά, υπάρχουν και άλλοι που νιώθουν τυχεροί που την λαμβάνουν δωρεάν και σε ανοικτό κώδικα. Όπως και εγώ ένιωσα τυχερός όταν είδα και διαβάσα δουλειά άλλου.
Επιτέλους δεν κάνω διαφήμιση διότι δεν υπάρχει προϊόν. Προϊόν είναι καθετί εμπορεύσιμο και η Μ2000 είναι δωρεάν. Δες με απλά ως ένα τεχνικό. Ο τεχνικός είναι το μέσο. Εσύ αποφασίζεις αν σου κάνει το μέσο, εσύ κάνεις κριτική, εσύ προτείνεις. Αυτή είναι η πρόσκλησή μου και όχι πάρε δυο κομμάτια για δέκα ευρώ.
Αύριο ένας άλλος κύριος μπορεί κάτι να έχει να προτείνει. Δεν μπορείτε να γυρνάτε την πλάτη στα μέσα που σας δίνονται. Εσείς έχετε μεγαλύτερη ευθύνη από μια απλή χρήση ...αυτού που σας δίνουν, από τον κάθε παραγωγό λογισμικού.
Αλλά θέλω να δω και τη γνώμη άλλων. Δεν μπορεί να έχουμε δυο τρεις "εξεταστές" που πατάνε το κουμπάκι "Αναφορά"...και να καθορίζουν το μέλλον των άλλων (άλλων εκπαιδευτικών, γιατί το δικό μου όπως έγραψα απέχει 16 χρόνια από τη σύνταξη).
Και το μέλλον σας το καθορίζουν οι επιλογές σας. Η άρνηση δεν μπορεί να είναι σε αυτές!

bugman

Παράθεση από: canarini στις 25 Σεπ 2015, 03:52:54 ΜΜ
Φασιστικό είναι να προσπαθείς να επιβάλεις σε μικρά παιδιά αυτή τη γλώσσα - έκτρωμα που έχεις φτιάξει για να επιβεβαιώσεις τον εαυτό σου, ότι και καλά είσαι κάποιος.
Αυτό είναι και το άσχημο και την πληρώνουν τα παιδάκια

Επιμένεις ότι είναι γλώσσα έκτρωμα;

https://youtu.be/jjlyGKyGa8I

itt


bugman

Έβαλα και τις προδιαγραφές της εδώ οπότε θα υπάρχει καλύτερη εικόνα του "Εκτρώματος"
http://georgekarras.blogspot.gr/2015/11/2000.html

itt

Nαι μόνο που το πρόβλημα δεν ήταν ποτέ τα specs σου. Το πρόβλημα είναι ότι θες να διδαχτεί σε παιδιά μια εξελληνισμένη vb6.

bugman

Το εξηγώ στο Blog. Η γλώσσα Μ2000 δεν συγκρίνεται με την VB6. H VB6 είναι εργαλείο για προχωρημένους προγραμματιστές, και η ευκολία της τελειώνει εκεί που  δεν φτάνουν τα χρήματα να αγοράσουν την βιβλιοθήκη πατέντα του άλλου ή το ειδικό στοιχείο ελέγχου. Για παράδειγμα χρησιμοποιώ ρουτίνσ πληκτρολογίου που δουλεύει για χαρακτήρες πάνω από το 255 και πιάνει και τα γεωργιανά. Το τρόπο τον σκέφτηκα μετά από συζητήσεις στο vbforums.com. Τέτοια λεπτομέρεια λοιπόν δεν την είχε η Vb6. Προφανώς άλλοι το είχαν βρει, αλλά η διαφορά μας είναι ότι αυτοί δεν το δημοσίευσαν.Η Μ2000 δίνεται μαζί με τον κώδικα. Η  Vb6 αντίθετα παραμένει κλειστή, για να προστατέψει τους πελάτες της που πούλαγαν επεκτάσεις. Έχουμε λοιπόν διαφορά φιλοσοφίας. Άσε που η Μ2000 είναι πιο ωραία...για να το καταλάβεις...αν θες η vb6 να κάνει ότι η Μ2000 πρέπει να γράψεις σχεδόν όλο το κώδικα της Μ2000. Δες τη γλώσσα ως πρόταση, ως ιδέα. Μην κοιτάς το ποιος την έκανε..πάω για σύνταξη σε λίγα χρόνια..σιγά μη επιθυμώ να αλλάξω το μέλλον μου. Αυτό που θέλω είναι να φύγει η εκπαίδευση από τον αλγόριθμο και να πάει στην κατανόηση του αυτόματου, στην κατανόηση της διαδοχής καταστάσεων..με υλοποιήσεις, όχι με σχέδια επί χάρτου. Να καταλάβει ο μαθητής ότι με τον υπολογιστή  πετυχαίνουμε πράγματα, με κόπο, με σκέψη, με παρατηρητικότητα, και με φαντασία. Τη γλώσσα ας την ξεχάσουν, αλλά την αξία του υπολογιστή και τις δυνατότητές του, θα τα εκτιμήσουν, όπως επίσης θα αντιληφθούν πόσο τους αρέσει ή όχι να ασχοληθούν παραπάνω. Ας μην φάνε χρονιές μαθαίνοντας bubblesort...ή quick sort. Το βλέπω αυτό να συμβαίνει...σήμερα!

itt

Παράθεση από: bugman στις 02 Νοε 2015, 02:07:16 ΠΜ
Το εξηγώ στο Blog. Η γλώσσα Μ2000 δεν συγκρίνεται με την VB6. H VB6 είναι εργαλείο για προχωρημένους προγραμματιστές, και η ευκολία της τελειώνει εκεί που  δεν φτάνουν τα χρήματα να αγοράσουν την βιβλιοθήκη πατέντα του άλλου ή το ειδικό στοιχείο ελέγχου. Για παράδειγμα χρησιμοποιώ ρουτίνσ πληκτρολογίου που δουλεύει για χαρακτήρες πάνω από το 255 και πιάνει και τα γεωργιανά. Το τρόπο τον σκέφτηκα μετά από συζητήσεις στο vbforums.com. Τέτοια λεπτομέρεια λοιπόν δεν την είχε η Vb6. Προφανώς άλλοι το είχαν βρει, αλλά η διαφορά μας είναι ότι αυτοί δεν το δημοσίευσαν.Η Μ2000 δίνεται μαζί με τον κώδικα. Η  Vb6 αντίθετα παραμένει κλειστή, για να προστατέψει τους πελάτες της που πούλαγαν επεκτάσεις. Έχουμε λοιπόν διαφορά φιλοσοφίας. Άσε που η Μ2000 είναι πιο ωραία...για να το καταλάβεις...αν θες η vb6 να κάνει ότι η Μ2000 πρέπει να γράψεις σχεδόν όλο το κώδικα της Μ2000. Δες τη γλώσσα ως πρόταση, ως ιδέα. Μην κοιτάς το ποιος την έκανε..πάω για σύνταξη σε λίγα χρόνια..σιγά μη επιθυμώ να αλλάξω το μέλλον μου. Αυτό που θέλω είναι να φύγει η εκπαίδευση από τον αλγόριθμο και να πάει στην κατανόηση του αυτόματου, στην κατανόηση της διαδοχής καταστάσεων..με υλοποιήσεις, όχι με σχέδια επί χάρτου. Να καταλάβει ο μαθητής ότι με τον υπολογιστή  πετυχαίνουμε πράγματα, με κόπο, με σκέψη, με παρατηρητικότητα, και με φαντασία. Τη γλώσσα ας την ξεχάσουν, αλλά την αξία του υπολογιστή και τις δυνατότητές του, θα τα εκτιμήσουν, όπως επίσης θα αντιληφθούν πόσο τους αρέσει ή όχι να ασχοληθούν παραπάνω. Ας μην φάνε χρονιές μαθαίνοντας bubblesort...ή quick sort. Το βλέπω αυτό να συμβαίνει...σήμερα!

Nαι δεν νομίζω ότι κατάλαβες. Δεν έχω κάποιο πρόβλημα με σένα προσωπικά και το γεγονός ότι δεν είσαι εκπαιδευτικός. Μπορεί στα πλαίσια μιας συζήτησης που αφορά παιδωγικά κομμάτια της διδασκαλίας του μαθήματος η γνώμη σου να χάνει την αξία της, εγώ δεν σου γράφω υπό αυτήν την οπτική. Πάντως με αυτά που έγραψες, δεν απάντησες στην ουσία, η οποία ειναι πώς κάτι που είναι η vb6 (ακόμα και με τις δυνατότητες που πιστεύεις ότι έχεις βάλει στη γλώσσα) στα ελληνικά είναι παντελώς αναχρονισμός. Τα παιδιά θα οφελειθούν εκθετικά περισσότερο με την python πχ, παρά με αυτό το πράγμα που έχεις κάνει.

Σου έχω πει και αλλού, άμα θες να μείνεις σχετικός στη σύγχρονη εποχή, πρέπει επιτέλους να πας κατα .NET μεριά.

bugman

#11
Λοιπόν ξεκινάω από σήμερα...να διαβάσω και να βρω οτιδήποτε για αυτό το συγκεκριμένο πρόβλημα:
Βηματική εκτέλεση κώδικα στην Python. Ο κώδικας πρέπει να εμφανίζει ένα πλαίσιο σε ολόκληρη την οθόνη και να εμφανίζει πέντε γραμμές (ας είναι πέντε γραμμές με κοινό το ένα σημείο αλλά τυχαία διεύθυνση). Με την βηματική εκτέλεση θέλω να βλέπω μια προς μια τις εντολές που εκτελούνται και το αποτέλεσμα από πίσω..

Αυτό γίνεται απλά στην Μ2000. Αλλά έστω ότι έχεις δίκιο και άλλες γλώσσες τα καταφέρνουν καλύτερα (ας μην εστιάσουμε σε τι είναι γραμμένες, ας δούμε τι κάνουν ως έχουν). Με ενδιαφέρει όλο το στήσιμο. Δηλαδή για να φτάσω το αποτέλεσμα άνοιξα το τάδε, έβαλα αυτό, το άλλο...για να μετρήσουμε τελικά πόσα κλικ έκανα..
Στη Μ2000 δεν κάνεις κλικ, ανοίγεις το περιβάλλον, γράφεις Σ Α για να ανοίξει ο διορθωτής για το τμήμα Α γράφεις το κώδικα βγαίνεις με ESC και γράφεις ΔΟΚΙΜΗ Α. Αυτό. Ο κώδικας είναι έξι εντολές. Μια εντολή για να θέσει το δρομέα γρφικών κάπου στο κέντρο και πέντε εντολές για να χαράξουν πέντε γραμμές σε απόλυτες θέσεις.

Σε .Net τι θα έκανες; Τι θα προγραμμάτιζες για να βγει για παράδειγμα όλη η οθόνη χωρίς κουμπάκια παρά  μόνο μια έστω λευκή φόρμα και να βάλεις πέντε γραμμές πάνω και να κάνεις βηματική εκτέλεση (γίνεται εύκολα). Θα έπρεπε να πας στο συγκεκριμένο γεγονός της φόρμας να δηλώσεις ότι η φόρμα θα μετακινηθεί σε όλο το πλάτος και μήκος, να έχεις ενημερώσει τον σχεδιαστή του gui ότι το παράθυρο δεν θα έχει στοιχεία ελέγχου και τίτλο, να ορίσεις στην εκκίνηση της φόρμας να εμφανίζεται η φόρμα και μετά να τραβάς τις γραμμές με εντολές στα αγγλικά. Και σε όλη τη διαδικασία βλέπεις ένα IDE το οποίο σε δυο χρόνια δεν θα υπάρχει, θα έχει αλλάξει, αλλά για το μαθητή είναι ένα "αεροπλάνο", ένα κοκπιτ. Φυσικά αν θέλω να κάνω προχωρημένα πράγματα είναι πολύ χρήσιμη μια Net γλώσσα.

Σε Python; Πες μου τι θα έκανες...λες και είμαι ένας μαθητής..θέλω πράγματι να βάλεις τις γνώσεις σου και να μου δώσεις μια λύση. Γιατί μου διαφεύγει το που είναι το περιβάλλον της..(υπάρχει το περιβάλλον που θέλει ο καθένας με την ανάλογη βιβλιοθήκη...αλλά αυτό δεν λέει τίποτα στο μαθητή). Το μοναδικό που έχει από την αρχή είναι η κονσόλα! Πώς θα κάνουμε βηματική εκτέλεση (εντολή προς εντολή δηλαδή) με την Python στο απλό πρόβλημα που έθεσα;

Υ.Γ.
Επιτέλους δες ότι δεν έχω αντιγράψει την VB6 με ελληνικές εντολές. Αν ήθελα κάτι τέτοιο θα έκανα μετατροπή κειμένου Μ2000 σε Vb6 κείμενο και μετά θα το έτρεχα! Δεν γίνεται αυτό! Η γλώσσα εκτελείται χωρίς αρχική μετάφραση, έχει διερμηνευτή (interpreter) και ο φορέας της η VB6 θα μπορούσε μετά από χρόνια να αλλάξει σε κάτι άλλο! Όμως πολλές δυνατότητες που παρέχονται μέσω της Μ2000 έρχονται από τη κλήση ρουτινών του λειτουργικού. Και εκεί ακριβώς είναι η αξία της Vb6...αφού σου δίνει παράθυρο για να δεις το λειτουργικό!

itt

Παράθεση από: bugman στις 02 Νοε 2015, 01:34:36 ΜΜ
Λοιπόν ξεκινάω από σήμερα...να διαβάσω και να βρω οτιδήποτε για αυτό το συγκεκριμένο πρόβλημα:
Βηματική εκτέλεση κώδικα στην Python. Ο κώδικας πρέπει να εμφανίζει ένα πλαίσιο σε ολόκληρη την οθόνη και να εμφανίζει πέντε γραμμές (ας είναι πέντε γραμμές με κοινό το ένα σημείο αλλά τυχαία διεύθυνση). Με την βηματική εκτέλεση θέλω να βλέπω μια προς μια τις εντολές που εκτελούνται και το αποτέλεσμα από πίσω..

Δεν ήμαστε στο 1990, κανείς δεν δουλεύει με το παρανοϊκό mental model που έχεις στο κεφάλι σου για το τι ειναι προγραματισμός. Εγώ θέλω να μπαίνει ο άλλος σε ένα repl και να κάνει evaluate expressions, όχι να τρέχει κάποια fucked up εικονική μηχανή που θα αλλάζει με drag n drop τον ip της.

Παράθεση
Αυτό γίνεται απλά στην Μ2000. Αλλά έστω ότι έχεις δίκιο και άλλες γλώσσες τα καταφέρνουν καλύτερα (ας μην εστιάσουμε σε τι είναι γραμμένες, ας δούμε τι κάνουν ως έχουν). Με ενδιαφέρει όλο το στήσιμο. Δηλαδή για να φτάσω το αποτέλεσμα άνοιξα το τάδε, έβαλα αυτό, το άλλο...για να μετρήσουμε τελικά πόσα κλικ έκανα..
Στη Μ2000 δεν κάνεις κλικ, ανοίγεις το περιβάλλον, γράφεις Σ Α για να ανοίξει ο διορθωτής για το τμήμα Α γράφεις το κώδικα βγαίνεις με ESC και γράφεις ΔΟΚΙΜΗ Α. Αυτό. Ο κώδικας είναι έξι εντολές. Μια εντολή για να θέσει το δρομέα γρφικών κάπου στο κέντρο και πέντε εντολές για να χαράξουν πέντε γραμμές σε απόλυτες θέσεις.

Ερμ, γράφεις python στο start και σου ανοίγει ο repl της python. Και τέλος.

Παράθεση
Σε .Net τι θα έκανες; Τι θα προγραμμάτιζες για να βγει για παράδειγμα όλη η οθόνη χωρίς κουμπάκια παρά  μόνο μια έστω λευκή φόρμα και να βάλεις πέντε γραμμές πάνω και να κάνεις βηματική εκτέλεση (γίνεται εύκολα). Θα έπρεπε να πας στο συγκεκριμένο γεγονός της φόρμας να δηλώσεις ότι η φόρμα θα μετακινηθεί σε όλο το πλάτος και μήκος, να έχεις ενημερώσει τον σχεδιαστή του gui ότι το παράθυρο δεν θα έχει στοιχεία ελέγχου και τίτλο, να ορίσεις στην εκκίνηση της φόρμας να εμφανίζεται η φόρμα και μετά να τραβάς τις γραμμές με εντολές στα αγγλικά. Και σε όλη τη διαδικασία βλέπεις ένα IDE το οποίο σε δυο χρόνια δεν θα υπάρχει, θα έχει αλλάξει, αλλά για το μαθητή είναι ένα "αεροπλάνο", ένα κοκπιτ. Φυσικά αν θέλω να κάνω προχωρημένα πράγματα είναι πολύ χρήσιμη μια Net γλώσσα.

Προφανώς δεν θα έκανα τίποτα από τις βλακείες που έγραψες, γιατί προφανώς δεν θέλω να φτιάξω κάτι που θυμίζει παρακμιακό malware από τα '90s.

Παράθεση
Σε Python; Πες μου τι θα έκανες...λες και είμαι ένας μαθητής..θέλω πράγματι να βάλεις τις γνώσεις σου και να μου δώσεις μια λύση. Γιατί μου διαφεύγει το που είναι το περιβάλλον της..(υπάρχει το περιβάλλον που θέλει ο καθένας με την ανάλογη βιβλιοθήκη...αλλά αυτό δεν λέει τίποτα στο μαθητή). Το μοναδικό που έχει από την αρχή είναι η κονσόλα! Πώς θα κάνουμε βηματική εκτέλεση (εντολή προς εντολή δηλαδή) με την Python στο απλό πρόβλημα που έθεσα;

Ό,τι νανε.

Παράθεση
Υ.Γ.
Επιτέλους δες ότι δεν έχω αντιγράψει την VB6 με ελληνικές εντολές. Αν ήθελα κάτι τέτοιο θα έκανα μετατροπή κειμένου Μ2000 σε Vb6 κείμενο και μετά θα το έτρεχα! Δεν γίνεται αυτό! Η γλώσσα εκτελείται χωρίς αρχική μετάφραση, έχει διερμηνευτή (interpreter) και ο φορέας της η VB6 θα μπορούσε μετά από χρόνια να αλλάξει σε κάτι άλλο! Όμως πολλές δυνατότητες που παρέχονται μέσω της Μ2000 έρχονται από τη κλήση ρουτινών του λειτουργικού. Και εκεί ακριβώς είναι η αξία της Vb6...αφού σου δίνει παράθυρο για να δεις το λειτουργικό!

Δεν καταλαβαίνεις και αμφιβάλλω αν θα καταλάβεις. Είσαι από την γενιά που πίστευε ειλικρινά ότι θα έπρεπε να μπορούσε να γράψει KMDF driver με vb6. Ότι έχεις κάνει, από το γεγονός ότι το codebase σου είναι μια χεσαμολιά από σπαγγετί ακατανόητους καρκίνους μέχρι το τι πιστεύεις ότι είναι λειτουργικό, δείχνει πόσο πρόβλημα σου έχει δημιουργήσει η vb6 στη σκέψη σου. Δεν θέλω για κανένα λόγο να βάλω ένα παιδί να γράφει κωδίκα στα ελληνικά. Για κανέναν. Και δεν θέλω να έχει ο κώδικάς την παραμικρή φιλοσοφική επιρροή από τη vb6.


bugman

Μα αυτό που γράφεις στην αρχή γίνεται άμεσα στη Μ2000. Την ξεκινάς και με ένα ? (που σημαίνει τύπωσε) κάνεις άμεσα evaluate expression.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κολλάς με την Vb6 και επίσης γιατί σου τη σπάει η χρήση ελληνικών; (η Μ2000 έχει διπλό λεξιλόγιο, ελληνικό και αγγλικό)
Όμως η πρόκληση παραμένει...Αν μπορείς δώσε απάντηση στο ερώτημα!
Εγώ ανέβασα στο blog μου ένα απλό παράδειγμα με πολικές συντεταγμένες!
http://georgekarras.blogspot.gr/2015/11/blog-post.html

Πάντως συζητάμε για το παρακμιακό μου software και δεν βλέπω κάτι δικό σου! Κάτι άπιαστο από μας τους παλιούς...που ξεκινήσαμε με τα 8μπιτα μηχανήματα..(Acorn Electron..) περάσαμε στα 16μπιτα (Atari STE), μετά Pentium και φθάσαμε στους 6 επεξεργαστές 64bit...


itt

Παράθεση από: bugman στις 02 Νοε 2015, 07:28:10 ΜΜ
Πάντως συζητάμε για το παρακμιακό μου software και δεν βλέπω κάτι δικό σου! Κάτι άπιαστο από μας τους παλιούς...που ξεκινήσαμε με τα 8μπιτα μηχανήματα..(Acorn Electron..) περάσαμε στα 16μπιτα (Atari STE), μετά Pentium και φθάσαμε στους 6 επεξεργαστές 64bit...

Ναι γιατί εγώ σε αντίθεση με σένα, πληρωνόμουν για να γράφω και να συντηρώ proprietry device drivers, οπότε εκτός αν χρησιμοποιείς πολύ συγκεκριμένο hardware δεν πρόκεται να δεις ποτέ δικό μου software. Σε αντίθεση με σένα, έχω κάνει review, debug και refactor πολύ περισσότερο κώδικα που δεν έχω γράψει καν εγώ και έχω φάει στην μάπα πολύ περισσότερη γραφειοκρατία στο development, ωστέ να προτιμώ να κάνω κάτι πιο ενδιαφέρον στον ελεύθερο χρόνο μου από το να γράφω μια καρικατούρα του UMS σε vb6.

Επίσης εγώ, πάλι σε αντίθεση με σένα, δεν έχω κάποια καύλα να αποδείξω κάτι. Δεν ξέρω πόσο παλιός νομίζεις ότι είσαι ή τι νομίζεις ότι έχεις κάνει, σταμάτα να μου το παίζεις ιστορία όμως γιατί καταντάς υπερβολικά γραφικός.

bugman

Αυτή η υπόθεσή σου του να αποδείξω κάτι.. αφενός είναι υπόθεση αφετέρου την  χρησιμοποιείς για να δικαιολογήσεις την πραγματικότητα...ότι δεν φτιάχνεις προγράμματα, δεν έχεις τη στόφα του δημιουργού και η απασχόληση σου είναι καθαρά επαγγελματική με το θέμα. Η απορία μου βέβαια είναι αυτή:  Για ποιο λόγο σε ενδιαφέρει να αξιολογήσεις  τη Μ2000 αφού ασφαλώς δεν την έχεις δει, δεν την έτρεξες, και λες ότι τρομάζες με την ιδέα να μπει στο σχολείο (απίθανο το βλέπω);

odysseas

Μια καλή ένδειξη ότι ένα νήμα συζήτησης δεν ανήκει πια σ' ένα δημόσιο φόρουμ είναι ότι αυτοί που συμμετέχουν ανταλλάσσουν ουσιαστικά προσωπικά μηνύματα. Μια ακόμα καλή ένδειξη είναι όταν τα μηνύματα αυτά γίνονται υβριστικά. Αν θέλετε την προσωπική μου άποψη τέτοιου είδους νήματα απαξιώνουν το Στέκι, που κάποτε ήταν ένας χώρος που διεξάγονταν ζωντανές και τεκμηριωμένες συζητήσεις σε τελείως διαφορετικό κλίμα.

alkisg

Το παρόν θέμα το ξεκίνησε ο συνάδελφος Χ.Μοτσενίγος για να προβάλλει τη δουλειά του. Άψογα.
Στη συνέχεια ο bugman έκανε topic hijacking για να προβάλλει την M2000. Χάλι.

Επειδή ήταν η πολλοστή φορά που το έκανε αυτό, του έσβησα το μήνυμα και του έκανα την σχετική παρατήρηση:
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5748.msg74259#msg74259

Ένα μήνα μετά, απτόητος συνέχισε να ποστάρει στο ίδιο θέμα για να διαφημίζει τη γλώσσα του.

Νομίζω αρκεί πια. bugman πλέον να διαφημίζεις τη γλώσσα σου μόνο στο αρχικό σου θέμα που άνοιξες ο ίδιος:
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=6318.0
Αν βρεθεί κάποιος εκπαιδευτικός που να θελήσει να την χρησιμοποιήσει, ας σου απαντήσει εκεί.
Όλα τα άλλα μηνύματα όπου θα αναφέρεται η M2000 θα διαγράφονται.
Και φρόντισε να μην ποστάρεις σε άσχετα θέματα μόνο και μόνο για λόγους pagerank (backlinks) της σελίδας σου γιατί τότε θα διαγραφούν και τα links της υπογραφής σου.

Το θέμα κλειδώνεται.