Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Μήνυμα ξεκίνησε από: Akis St στις 03 Μαΐου 2018, 03:16:48 ΜΜ

Τίτλος: Δομή προγράμματος
Αποστολή από: Akis St στις 03 Μαΐου 2018, 03:16:48 ΜΜ
Καλησπέρα. Θέλω να κάνω μια ερώτηση. Κατά τη δήλωση των μεταβλητών κάποιος μαθητής ενώ δεν χρησιμοποίησε λογικές μεταβλητές έγραψε

ΛΟΓΙΚΕΣ:

και φυσικά την άφησε κενή.

Αυτό επιτρέπεται;
Τίτλος: Απ: Δομή προγράμματος
Αποστολή από: bugman στις 03 Μαΐου 2018, 03:42:27 ΜΜ
Λάθος το βλέπω! Δεν γίνεται να δηλώνεις "τίποτα".
Τίτλος: Απ: Δομή προγράμματος
Αποστολή από: Akis St στις 03 Μαΐου 2018, 04:08:55 ΜΜ
Θα μπορούσε να βάλει ! για να το χαρακτηρίσει ως σχόλιο και να μη βαθμολογηθεί αρνητικά;
Τίτλος: Απ: Δομή προγράμματος
Αποστολή από: petrosp13 στις 03 Μαΐου 2018, 07:52:05 ΜΜ
Ναι, ή θα μπορούσε να δηλώσει μια μεταβλητή χωρίς να την χρησιμοποιήσει στο πρόγραμμα
Τίτλος: Απ: Δομή προγράμματος
Αποστολή από: taxata στις 03 Μαΐου 2018, 10:04:45 ΜΜ
Οι εκπαιδευτικοί - διορθωτές - βαθμολογητές είναι καλό να μη λειτουργούν ως compilers ώστε να χτυπάνε σε συντακτικά λάθη και μάλιστα μιας "γλώσσας" που "υπάρχει" και εξετάζεται σε χαρτί. Οφείλουν να δίνουν βαρύτητα σε αλγοριθμικά λάθη και όχι τόσο σε συντακτικά μικρής μάλιστα αξίας.

Τίτλος: Απ: Δομή προγράμματος
Αποστολή από: ntzios kostas στις 04 Μαΐου 2018, 11:46:35 ΠΜ
Σιγά το λάθος.
Τίτλος: Απ: Δομή προγράμματος
Αποστολή από: bugman στις 04 Μαΐου 2018, 04:25:15 ΜΜ
Το ότι εξετάζεται στο χαρτί δεν σημαίνει ότι δεν έχει κανόνες η ΓΛΩΣΣΑ. Τώρα αν υπάρχει ανοχή σε συντακτικά λάθη, τότε πρέπει να είναι φανερή...πχ "συντακτικά λάθη επιτρέπονται". Θα μπορούσε κανείς να χρησιμοποιεί μια Πραγματική για αλφαριθμητική. Και αυτό συντακτικό λάθος είναι. Το τι ήθελε να πει ο "ποιητής" του προγράμματος μπορεί να βγει "νοηματικά", να ξεπεράσουμε δηλαδή τη γκιλοτίνα του compiler. Μετά όμως τίθεται το ερώτημα...: Γιατί χρησιμοποιούμε γλώσσα και όχι μια περιγραφή του προγράμματος με απλά λόγια;
Τελικά δηλαδή τι εξετάζουμε; Την χρήση μιας απλής γλώσσας όπως η ΓΛΩΣΣΑ, για ένα πρόβλημα από μια τυπική σειρά προβλημάτων, ως την απαιτούμενη ικανότητα "προγραμματισμού", ή απλά την κατανόηση των αλγορίθμων, ανεξάρτητα από τη χρήση γλώσσας;
Πάντως γνώμη μου είναι να επιτρέπονται μέχρι δυο συντακτικά λάθη ανά 30 γραμμές κώδικα (4 στις 60 κ.ο.κ), και να γίνεται αποδεκτό κάθε πρόγραμμα που με απλές διορθώσεις όπως πχ το να "απορριφθεί" η γραμμή ΛΟΓΙΚΕΣ:  να επιτρέπει στο πρόγραμμα να εκτελείται σωστά!

Τίτλος: Απ: Δομή προγράμματος
Αποστολή από: taxata στις 04 Μαΐου 2018, 05:27:30 ΜΜ
Τα συντακτικά λάθη πρέπει να βαραίνουν ποιοτικά όχι ποσοτικά, τα αλγοριθμικά δε, ουσιαστικά !