ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dski

Ενδιαφέρουσα απάντηση του υπουργού στη Βουλή για την εισαγωγή στα τμήματα πληροφορικής:

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Θα θεραπεύσουμε το σύστημα με το οποίο εισάγονται υποψήφιοι στην ίδια σχολή με διαφορετικά μαθήματα και διαφορετικό βαθμό δυσκολίας

http://www.esos.gr/arthra/44102/ypoyrgos-tha-therapeysoyme-systima-me-opoio-eisagontai-ypopsifioi-stin-idia-sholi-me

Βέβαια με τόσα που βλέπουμε δε θα μου κάνει εντύπωση μια λύση του στυλ: δε θα μπαίνετε με διαφορετικά μαθήματα από διαφορετικές κατευθύνσεις. Όλοι από Θετική με Χημεία!  :D  :D  :D

Πέρα πάντως από την πλάκα θα πρέπει κάπως να επιτραπεί ο συνδυασμός Μαθηματικά-Φυσική-ΑΕΠΠ να οδηγεί τουλάχιστον σε όλα τα τμήματα πληροφορικής.


petrosp13

Αν κυβερνάει ο ΣΥΡΙΖΑ σε 30 χρόνια, ίσως..
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

dpa2006

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 26 Μαΐου 2016, 10:04:33 ΠΜ
Η πρόταση για το Νέο Λύκειο (μαθήματα, Διετές Λύκειο, τετραετές Γυμνάσιο, Εθνικό Απολυτήριο)


Το νέο σύστημα εισαγωγής των υποψηφίων στα ΑΕΙ



Τι θα προλάβουν να μάθουν στο Διετές Λύκειο...;
και 4ετές Γυμνάσιο χωρίς εξετάσεις...;!!!
Ας μου επιτραπεί να τους χαρακτηρίσω απατεώνες....!!!
Αναρωτιέμαι ποιοι παράγοντες από τους Θεσμούς το πρότειναν αυτό...!!!???
γιατί είναι σίγουρο πως μεταφράζουν τα πάντα και τα πλασάρουν ως δικά τους... :(
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

pvs

Συνάδελφοι η λογική τους είναι απλή. Όλοι στο σωρό. Πουθενά εξετάσεις, πουθενά αξιολόγηση έτσι ώστε να έχουν ευχαριστημένο το πόπολο. Βάλτε στην εξίσωση ότι προωθούν και την ψήφο από τα 17 και ολοκληρώνεται το πακέτο. Τόσο απλά.

nikosx

Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

evry

Βγήκε μια προκήρυξη από το ΙΕΠ για τη στελέχωση ομάδων περικοπής της ύλης και αναφέρει έναν πίνακα γνωστικών αντικειμένων
http://www.esos.gr/arthra/44420/exorthologismos-didakteas-ylis-sto-dimotiko-gymnasio-kai-lykeio

Ένα από τα γνωστικά αντικείμενα και στις τρεις βαθμίδες (Δημοτικό-Γυμνάσιο-Λύκειο) είναι το
Τεχνολογία - ΤΠΕ!!!
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

dpa2006

Και άλλη περικοπή ύλης....;
Πόσο χαμηλά μπορεί να πέσει αυτή η ύλη...;;;!!!
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

nikolasmer

Και φυσικά ορδές μαθητών στο μάθημα της χημείας . Επόμενο βήμα ή δημιουργία εργαστηρίου χημείας στο φροντιστήριο μαζί με ξεχωριστό δωμάτιο για την κυρία καθηγήτρια. Κουζίνα , καμπινές και τα λοιπά. Δε φτάνει το 24ωρο.
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

meteo_xampos

Εγω γιατί νομίζω ότι υπάρχει μια στροφή προς τη κατεύθυνσή μας;

tdrivas

Παράθεση από: meteo_xampos στις 13 Ιουν 2016, 08:10:32 ΜΜ
Εγω γιατί νομίζω ότι υπάρχει μια στροφή προς τη κατεύθυνσή μας;

Δυστυχώς όχι. Το αντίθετο. Σε δείγμα 10-12 φροντιστηρίων και 3 ιδιωτικών σχολείων υπάρχει πτώση γύρω στο 30%. Τα εύκολα θέματα στη Φυσική μαζί με την πληθώρα τμημάτων της Θετικής συντελούν σε αυτό..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Rathaniel

Παράθεση από: morfeus στις 14 Ιουν 2016, 03:11:36 ΜΜ
Δυστυχώς όχι. Το αντίθετο. Σε δείγμα 10-12 φροντιστηρίων και 3 ιδιωτικών σχολείων υπάρχει πτώση γύρω στο 30%. Τα εύκολα θέματα στη Φυσική μαζί με την πληθώρα τμημάτων της Θετικής συντελούν σε αυτό..
Γιατί μερικά παιδιά ίσως το κατάλαβαν ότι να τους τάζουν Πολυτεχνεία ήταν too much για αυτά. Αρκετοί τωρινοί απόφοιτοι απο θετική θα πάνε προς Οικονομία-Πληροφορική. Το μόνιμο κακό είναι ότι πάντα θα έχουμε τους "χειρότερους" μαθητές.
Χρηστίδης Αλέξανδρος,
Μηχανικός Επ/κών και Πλη/κών Συστημάτων,
Msc Στα Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής

Rathaniel

Συγγνώμη λάθος παράθεση (είναι πρωί και διορθώνω). Η απάντηση ήταν σε αυτό που είπε ο morfeus πιο πριν.
Χρηστίδης Αλέξανδρος,
Μηχανικός Επ/κών και Πλη/κών Συστημάτων,
Msc Στα Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής

pvs

Τα θέματα στη φυσική ήταν ο ορισμός κοιτάζω πως να μαζέψω κόσμο. Το ζήτημα είναι ότι μέχρι να βγούνε οι βάσεις και να έχει διαμορφωθεί μια κατάσταση πάλι θα έχουμε χάσει μαθητές καθώς ειδικά οι φυσικοί τάζουν λαγούς με πετραχύλια στους μαθητές. Επίσης βάλτε στην εξίσωση και τον μεγαλοϊδεατισμό των περισσότερων γονιών που είτε υπερεκτιμούν τα παιδιά τους είτε θεωρούν υποτιμητικό να έρθουν σε εμάς και ολοκληρώνεται για μια ακόμη χρονιά το σκηνικό απαξιώσης της κατεύθυνσης.
Βλέποντας τα στατιστικά που έβγαλε το υπουργείο δυστυχώς επιβεβαιώνεται η εικόνα ότι το επίπεδο της κατεύθυνσης μας είναι πολύ χαμηλό και έχουμε εντελώς απαξιωθεί ως προς αυτό το κομμάτι. Επιγραμματικά, (0-10), ΑΕΠΠ 40%, μαθηματικά 78% αοθ 27% ενώ στη θετική (0-10) μαθηματικά 47% φυσική 30% και χημεία 25%.

petrosp13

#494
Δηλαδή ακόμα και τώρα που η κατεύθυνση της χημείας έχει πολύ περισσότερο κόσμο από την κατεύθυνση της ΑΕΠΠ, τα ποσοστά είναι:
Άριστοι
Χημεία 36 (!!!) - ΑΕΠΠ 15
Κάτω από την βάση
Χημεία 25 -  ΑΕΠΠ 40
Κατά τα άλλα, τα παιδιά επέλεγαν το πιο εύκολο μάθημα τόσα χρόνια

Όποια γραμμή και να δόθηκε από οποιονδήποτε, αυτό το 36 είναι αντιπαιδαγωγικό, άδικο και προκλητικό
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής