Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Keep Growing

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Circle

Μα έτσι έπρεπε να ήταν και η πρώτη επιστολή η οποία με τις τόσες ορολογίες δεν μπορούσε να γίνει αντιληπτή από κανέναν από τους παραλήπτες της.


Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: petrosp13 στις 06 Οκτ 2010, 12:23:06 ΠΜ
Πάρα πολύ καλή και εμπεριστατωμένη η ανακοίνωση της ΕΠΕ
Συγχαρητήρια
Συμφωνώ απόλυτα

Δεν θα έπρεπε και η ΕΠΥ όμως να δείξει μία αντίδραση?

taeg

Σύμφωνα με δημοσίευμα των σημερινών Νέων,

"Οι σχολές θα επιβάλλουν συντελεστές βαρύτητας στα µαθήµατα που τους ενδιαφέρουν να κατέχει καλά ο  υποψήφιος. Ετσι ο υποψήφιος ανάλογα µε τη σχολή στην οποία επιθυµεί να εισαχθεί θα οδηγείται στην επιλογή του α’ ή του β’µαθήµατος. "

Με δεδομένο ότι "Κάθε µαθητής θα υποχρεούται να διαλέξει: α) ένα εξάωρο µάθηµα από όποια οµάδα µαθηµάτων επιθυµεί, εφόσον βεβαίως αυτή διαθέτει µάθηµα υψηλού επιπέδου και β) ένα τρίωρο µάθηµα από καθεµία από τις λοιπές οµάδες.", το Πολυτεχνείο πού θα βάλει συντελεστές βαρύτητας, στα Μαθηµατικά υψηλού επιπέδου (6 ώρες) και στη Χημεία ή Βιολογία ή περιβαλλοντικές επιστήμες;
Μήπως Μαθηµατικά βασικού επιπέδου (3 ώρες) και Φυσική (6 ώρες) είναι καλύτερος συνδυασμός; Μάλλον προτιμότερα τα Λατινικά (6 ώρες) από τα Μαθηματικά αφού με τα μέχρι τώρα δημοσιεύματα αρκεί ένα μάθημα να είναι 6ωρο.

Τούτο το σχέδιο φαίνεται προσανατολισμένο σε θεωρητικές σπουδές και παιδαγωγικά τμήματα.
Μήπως αυτό είναι μισό και ακολουθήσει κάποιο άλλο για τα τεχνικά σχολεία από όπου μπορεί κάποιος να πάει μόνο από εκεί σε Πολυτεχνικές κλπ;

Είναι και αυτό ένα σενάριο από τα πολλά που μπορεί κάποιος να σκεφτεί για το Νέο Λύκειο.

Νομίζω όμως πως αν και τα Τμήματα Πληροφορικής και όχι μόνο, ζητήσουν ο υποψήφιος να κατέχει βασικές γνώσεις αλγοριθμικής-προγραμματισμού τότε μπορεί κάτι να γίνει.

Rathaniel

Παράθεση από: janag79 στις 06 Οκτ 2010, 03:35:16 ΜΜ
Συμφωνώ απόλυτα

Δεν θα έπρεπε και η ΕΠΥ όμως να δείξει μία αντίδραση?

Σιγά μην δώσουν σημασία.
Μόνο να κανονίζουν ημερίδες για το ΑΕΠΠ ξέρουν.
Χρηστίδης Αλέξανδρος,
Μηχανικός Επ/κών και Πλη/κών Συστημάτων,
Msc Στα Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής

alpapanto

Δεν ξέρω πραγματικά αν οι ανακοινώσεις μπορούν να κάνουν κατι...
Ισως χρειαζεται κατι πιο δραστικό.
Μια εμφάνιση των ενώσεων στην τηλεόραση, μια ή περισσοτερες  ημέρες να απέχουμε όλοι οι καθηγητές πληροφορικής απο τα μαθήματά μας, δεν ξερω τι αλλο , αλλά νομίζω κατι πρέπει να γίνει τωρα που ειναι ακόμη νωρις...

poursali

Παράθεση από: alpapanto στις 06 Οκτ 2010, 08:13:55 ΜΜ
μια ή περισσοτερες  ημέρες να απέχουμε όλοι οι καθηγητές πληροφορικής απο τα μαθήματά μας

αλήθεια ξέρει κανείς αν αυτό γίνεται? γιατί για μαζική αποχή δεν το κόβω μαζί με τους υπόλοιπους συναδέλφους
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

odysseas

Ένα πρόσφατο report από την ACM και την αντίστοιχη αμερικάνικη ΠΕΚΑΠ για το γεγονός ότι 2/3 των πολιτειών στις ΗΠΑ δεν αντιμετωπίζουν την Επιστήμη των Υπολογιστών σαν βασικό μάθημα.

http://csta.acm.org/runningonempty/

geokra

ρε παιδιά, κάτι άσχετο (επειδή το παρατήρησα σε αυτό το θέμα):
μην χρησιμοποιούμε και εμείς οι ίδιοι τον όρο "πληροφορικάριος". Πληροφορικοί είμαστε.
και αισθητικά και ακουστικά είναι πολύ άσχημο και γλωσσικά είναι τελείως λάθος.
και παρακαλώ, να διορθώνετε και τους συναδέλφους γιατί π.χ. δεν λέγονται φυσικάριοι, χημικάριοι, μαθηματικάριοι έτσι δεν είναι;
δεν είναι το ζητούμενο θα μου πείτε, αλλά νομίζω ότι είναι ένα βηματάκι ώστε να μην απαξιώνεται η ειδικότητά μας από τους ίδιους τους συναδέλφους μας μέσα στα σχολεία, αφού πολλές φορές αυτό το "πληροφορικάριος" εμπεριέχει και ειρωνικό τόνο...

gpapargi

Παιδιά νομίζω ότι η βασική μας κίνηση πρέπει να είναι το να βάλουμε τους ακαδημαικούς της πληροφορικής στο παιχνίδι.

Στη δευτεροβάθμια η ειδικότητά μας είναι σαφώς πιο αδύναμη από τις άλλες. (Για παράδειγμα κανείς δεν μπορεί να διδάξει μαθηματικά να δεν είναι μαθηματικός. Αντίθετα πληροφορική κατάφεραν να διδάξουν και οι θεολόγοι με κάτι σεμινάρια.)

Αντίθετά όμως στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είμαστε πιο δυνατοί γιατί τις σχολές πληροφορικής τις προτιμούν πολύ περισσότεροι από αυτούς που προτιμούν σχολές μαθηματικών ή χημείας για παράδειγμα.

Ειδικά τώρα που φαίνεται πως και τα ίδια τα πανεπιστήμια θα έχουν λόγο στην επιλογή των φοιτητών, νομίζω πως έχουμε μια πολύ καλή ευκαιρία.

Προτείνω λοιπόν (το έχω πει και παλαιότερα) να μεταφέρουμε τη μάχη στην τριτοβάθμια... εκεί που είμαστε πιο ισχυροί. Να πάνε οι οργανώσεις μας (ΕΠΥ, ΕΠΕ, ΠΕΚΑΠ και δεν ξέρω αν υπάρχουν και άλλες) και να πιάσουν έναν έναν τους προέδρους των σχολών και να τους εκθέσουν την κατάσταση. Έχουν χρέος να βοηθήσουν τους απόφοιτους των σχολών τους. Άλλωστε αν μειωθούν τα επαγγελματικά δικαιώματα των σχολών τους, αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα και την υποβάθμισή τους (πτώση βάσεων κλπ).

Σκεφτείτε όμως να έβγαιναν τα πανεπιστήμια και να έλεγαν: «Για να περάσει κάποιος σε σχολή πληροφορικής θα πρέπει να έχει εξεταστεί επαρκώς στις πανελλήνιες σε κάποιο μάθημα αλγορίθμων. Χωρίς τέτοια υποχρεωτική εξέταση δεν μπαίνει κάποιος σε σχολή πληροφορικής».
Αν δεν κάνω λάθος στα οικονομικά κάτι τέτοιο ισχύει.

Δυστυχώς στη λήψη αποφάσεων που αφορούν συμφέροντα, η πείρα έχει δείξει επανειλημμένα ότι το τελευταίο πράγμα που μετράει είναι το ποιος έχει δίκιο και ποιος έχει άδικο. Ο καθένας ασκεί την πίεσή του και ανάλογα με τη δύναμη που έχει πετυχαίνει αποτέλεσμα. Υπό φυσιολογικές συνθήκες, με τις βάσεις που έχουν οι σχολές πληροφορικής κανένας δεν θα τολμούσε να τις πετάξει εκτός λυκείου και ταυτόχρονα να υπάρχουν και μαθηματικά υψηλού επιπέδου και βασικά μαθηματικά για τον ίδιο μαθητή. Απλά φαίνεται ποιος κάνει κουμάντο στη δευτεροβάθμια.

Ξαναλέω λοιπόν ότι το χαρτί μας είναι οι καθηγητές πληροφορικής της τριτοβάθμιας. Να πάνε οι οργανώσεις μας και να τους βάλουν στο παιχνίδι.

ntzios kostas

Συνυπογράφω και εγώ στα λεγόμενα του Γιώργου. Είναι το βασικό και ίσως το τελευταίο μας χαρτί.

Μάλιστα στο πανεπιστήμιο Αθηνών ο Κ. Σφηκόπουλος πρόεδρος του τμήματος πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών είναι και αντιπροίτανης του πανεπιστημίου, ίσως μπορεί να βοηθήσει λίγο παραπάνω.

Επαναλαμβάνω λοιπόν την τελευταία φράση του Γιώργου:

ότι το χαρτί μας είναι οι καθηγητές πληροφορικής της τριτοβάθμιας. Να πάνε οι οργανώσεις μας και να τους βάλουν άμεσα στο παιχνίδι.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

chtzim

Συμφωνώ απόλυτα με τον συνάδελφο gpapargi. Χρειαζόμαστε επειγόντως συμμάχους γιατί μόνο με τις ανακοινώσεις δεν κάνουμε τίποτα. Παρεμπιπτόντως την ανακοίνωση της ΕΠΕ δεν την βρίσκω στο alfavita. Επίσης θα μπορούσαν οι σύμβουλοι Πληροφορικής κάθε Περιφέρειας να στείλουν ένα mail στα σχολεία ευθύνης τους για να ενημερώσουν όσους συναδέλφους δεν γνωρίζουν ακόμα την κατάσταση.

Keep Growing

Όλοι μας, σύμφωνα με τη θέση μας, έχουμε το μερίδιο ευθύνης μας.
Όσο "υψηλότερη" θέση τόσο μεγαλύτερη ευθύνη και στον τρόπο αντίδρασης αλλά και στον χρόνο αντίδρασης και κυρίως στην εγρήγορση των αισθητηρίων της περιρρέουσας ατμόσφαιρας.
...
" Μάλιστα στο πανεπιστήμιο Αθηνών ο Κ. Σφηκόπουλος πρόεδρος του τμήματος πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών είναι και αντιπροίτανης του πανεπιστημίου, ίσως μπορεί να βοηθήσει λίγο παραπάνω. "

Οι καθηγητές πανεπιστημίου δεν πρέπει να περιμένουν εμένα τον απλό εκπαιδευτικό δευτεροβάθμιας, να τους "ξυπνήσω" ( που μπορεί να το κάνω, μπορεί και να μη το κάνω, αυτό είναι δική μου ευθύνη). Αυτοί έπρεπε να έχουν "ξυπνήσει" από χθες. ...


ΥΓ. Υπάρχουν για παράδειγμα κάτι άλλοι πανεπιστημιακοί (θεωρητικής κατεύθυνσης) , πχ. Μπαμπινιώτης, που "κατάφεραν" πολλά περισσότερα με την εμπλοκή τους στην εκπαιδευτική πολιτική.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

dim

Παράθεση από: chtzim στις 07 Οκτ 2010, 11:24:44 ΠΜ
Επίσης θα μπορούσαν οι σύμβουλοι Πληροφορικής κάθε Περιφέρειας να στείλουν ένα mail στα σχολεία ευθύνης τους για να ενημερώσουν όσους συναδέλφους δεν γνωρίζουν ακόμα την κατάσταση.
Ποιοί είναι αυτοί?   Συζήτηση... https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2551.msg21461#msg21461 για το μεγαλείο των Συμβούλων της Πληροφορικής!!!!!!!!

Φυσικά με ΑΠΕΙΡΟελάχιστες εξαιρέσεις. (βλέπε http://karakiza-tsampika.gr/ )