Αντίθεση ανάμεσα στα θέματα Γ και Δ

Ξεκίνησε από spge, 01 Ιουν 2010, 04:59:17 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

unibomber

Παράθεση από: olgakyr στις 01 Ιουν 2010, 09:55:47 ΠΜ
Μα το λες και μόνος σου ότι αυτό που κάνεις είναι αυθαίρετο, δεν καταλαβαίνεις ότι είναι λάθος. Πως μπορείς να πιστεύεις κάτι τέτοιο. Με το σκεπτικό αυτό όλα τα προβλήματα λύνονται με πίνακες. Θα θεωρούμε έναν πίνακα Α[10.000.000.000] και τα λύσαμε όλα. Είναι αυτό επιστημονική και παιδαγωγική στάση??

Μεγάλε δάσκαλε ξέρεις πόλλα πρωταθληματα στίβου με άγνωστο αριθμό συμμετοχών??????
Ο αριθμός συμμετοχών ειναι Ν και μάλιστα εξασφάλίζεται πως ειαι θετικος
Η μόνη αυθερεσία ειναι ο φασισμός της ΚΕΕ που μας γυρίζει πίσω στα χρόνια των δεσμών
Παιδαγωγικη και επιστιμονικη σταση ειναι να διαβαζω το προβλημα που εχω καθε φορα. Αλγοριθμοσ λοιπον οποιαδηποτε αποδεκτη λυση (παιδαγωγικα). Πινακες λοιπον επειδη λυνεται πιο ευκολα (επιστιμονικα), αλλιως μηνε κολημενος στα πετρινα χρονια των στατικων δομων
Μηπως να μασ γυρισετε στη μηχανη του PASCAL;

manpap

Όπως αναφέρω και σε άλλο θέμα...
...
Άλλωστε μη ξεχνάτε ότι με δεδομένη την διευκρίνηση ότι δεν υπάρχουν ισοβαθμίες επίδοσης, τότε σε ένα άθλημα όπως το άλμα εις μήκος με μέγιστη επίδοση στη γη ας πούμε 10 :o   τότε υπάρχουν 1000 ακριβώς διαφορετικές τιμές από 0,00 έως και 10,00 (με ακρίβεια εκατοστού) άρα δημιουργείται ένα πάνω όριο από μόνο του :D
Και μη πείτε τίποτα για το φεγγάρι, εντάξει; Για εκεί τα προγράμματα ας τα κάνουν οι προγραμματιστές της ΝΑΣΑ και όχι οι μαθητές.
...
Δηλαδή το μέγιστο πλήθος συμμετεχόντων είναι συγκεκριμένο 1000 άντε 1500 (ποιος μπορεί να πηδήξει 15μέτρα;  ), δίνεται έμεσα (ίσως και κατά λάθος) από την εκφώνηση.
Συντηρώ το μυαλό μου ακοίμητο, λαγαρό, ανήλεο. Το αμολώ να παλεύει ακατάλυτα. Άλλο αργαστήρι να κάνω το σκοτάδι φως δεν έχω.
Ν. Καζαντζάκης