ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010

Ξεκίνησε από iliasthes, 03 Ιουν 2010, 10:25:13 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

iliasthes

Σε λίγο θα ανανκοινωθούν τα θέματα των εξετάσεων. Προτεινόμενες λύσεις, και οτιδήποτε σχετικό σε αυτό το θέμα

iliasthes

Δόθηκαν στη δημοσιότητα τα θέματα μαζί με διευκρίνηση. Τα επισυνάπτω.

hliasant

#2
Χμμμ, έκανα λάθος το Α4.
Ποιά είναι η απάντηση στο ερώτημα Α4;
Την βρήκα
Τα κύρια πλεονεκτήματα του δομημένου προγραμματισμού είναι:
• Διευκόλυνση στην ανάπτυξη αλγορίθμων κατά τμήματα.
• Ευκολία και ταχύτητα στην κωδικοποίηση.
• Καλύτερη ποιότητα προγραμμάτων.
• Ευκολία στις διορθώσεις και τη συντήρηση.
• Τεκμηρίωση που περιέχεται σχεδόν εξ ολοκλήρου στο ίδιο το πρό-γραμμα.


Το Α4 ήταν το μόνο που με δυσκόλεψε, τα υπόλοιπα νομίζω πως τα έκανα σωστα.


Το θέμα Δ όπως το έκανα εγώ:
Παράθεση
program thema_d;
var
     eponymo:string[30];
     m1,m2,m3,m4,sum:integer;
     mo:real;

BEGIN
     writeln('Δώστε επώνυμο ή τελος για τερματισμό.');
     readln(eponymo);
     while eponymo <> 'τελος' do
     begin
          writeln('Δώστε την βαθμολογία την μαθημάτων.');
          readln(m1,m2,m3,m4);
          sum:=m1+m2+m3+m4;
          mo:=sum/4;
          if mo <= 150 then
               writeln('Κατηγορία:D')
          else if mo <= 300 then
               writeln('Κατηγορία:C')
          else if mo <= 350 then
               writeln('Κατηγορία:B')
          else
               writeln('Κατηγορία:A');
          writeln('Δώστε επώνυμο ή τελος για τερματισμό.');
          readln(eponymo);
     end;
END.

Νίκος Αδαμόπουλος

Δεν είμαι σίγουρος αν θα ήταν σκόπιμο να ανέβουν τόσο γρήγορα λύσεις...

hliasant

Δεν είναι οι λύσεις. Είναι το τι έγραψα εγώ.

iliasthes

Ναι για λύσεις περιμένουμε να τελειώσει η εξέταση των παιδιών.  Αν εξαιρεθεί το τέταρτο θέμα, σχετικά εύκολα, αν και δεν μου άρεσαν να πω την αλήθεια.

iliasthes

Ηλία η απάντηση σου έχει ένα λαθάκι. Η εκφώνηση λέει οτι η κατηγοριοποίηση γίνεται με βάση το μέσο όρο. Εσύ χρησιμοποιείς τη μεταβλητή που εκχωρείς το άθροισμα των βαθμών για τον έλεγχο.

meteo_xampos

Ούτε εμένα... 2ο θέμα τι θα εκτυπώσει το writeln??? Το μάθημα είναι ακόμα μικρό ηλικιακά, ας ελπίσουμε να βελτιωθεί στα επόμενα έτη...

dStyle

hliasant  ρε συ στο θεμα Δ. νομιζω στα writeln ζητουσε και ονομα δλδ:
writeln ('Ο/Η ',eponymo,' Κατατασετε στην κατηγορια D'); <-- παραδειγμα.
ζητησα μια διευκρινιση αλλα μου ειπαν οτι ειναι σαφεστατα.. τωρα δεν ξερω....

vav

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ.
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΒΑΤΑ (ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ) ΕΩΣ ΕΥΚΟΛΑ ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ-Δ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΔΟΣΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ (ΠΟΥ ΣΩΣΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ).
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ Α1-ε Η ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ, ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ?
ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ Β1 ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΑΡΚΕΤΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΕΡΔΕΥΤΟΥΝ.

ΓΕΝΙΚΑ ΠΑΝΤΩΣ ΤΑ ΦΕΤΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.

Gadalf

Συνάδελφοι στο Θέμα Δ τι γίνεται με το διάστημα 150-151, 300-301, 350-351; Μην ξεχνάτε ότι ο ΜΟ είναι real.

Επίσης υπάρχει θέμα για το πώς θα γράψουν οι μαθητές τα κενά στο B1. Το βιβλίο δεν χρησιμοποιεί κάποιον εκτυπώσιμο χαρακτήρα...στο χαρτί όμως;

iliasthes

#11
Συμφωνώ για το 3 ήταν κάπως παράλογο. Οι εξετάσεις τελείωσαν.  Κατά τη γνώμη μου (ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΛΥΣΕΙΣ):
ΘΕΜΑ Α.1
Σ
Σ
Σ
Λ
Λ

ΘΕΜΑ Α.2
1-->δ
2-->α
3-->β
4-->ε
5-->γ



ΘΕΜΑ Α.3

Το Δ

ΘΕΜΑ Α.4
Σελίδα 38 βιβλίου το πλαίσιο.

ΘΕΜΑ Β1
Α) 21 (θα χρησιμοποιηθεί όσος χώρος απαιτείται για την εκτύπωση του εύρους τής τιμής της μεταβλητής)
Β) ??Ε.Π.Α.Λ. (όπου ? ο κενός χαρακτήρας)
Γ) Bathmos=5
Δ) 3.0000000000000000E+0000
Ε) καλή επιτυχία


ΘΕΜΑ Γ.1
10
ΘΕΜΑ Γ.2
sum=αρχική τιμή 0,μέσα στην επανάληψη:10,40,90,160,250
i= αρχική τιμή 10, μέσα στην επανάληψη 30,50,70,90,110

ΘΕΜΑ Γ.3
sum=250
i=110



vav

ΦΙΛΕ GADALF

ΘΕΜΑ Δ
......
IF  MO<=150 THEN
   .......
ELSE
        IF MO<=300 THEN
              ......
              ......
              ......


ΘΕΜΑ Β1

ΠΧ. _ _ Ε.Π.Α.Λ.

iliasthes

Παράθεση από: Gadalf στις 03 Ιουν 2010, 11:30:27 ΠΜ
Συνάδελφοι στο Θέμα Δ τι γίνεται με το διάστημα 150-151, 300-301, 350-351; Μην ξεχνάτε ότι ο ΜΟ είναι real.

Επίσης υπάρχει θέμα για το πώς θα γράψουν οι μαθητές τα κενά στο B1. Το βιβλίο δεν χρησιμοποιεί κάποιον εκτυπώσιμο χαρακτήρα...στο χαρτί όμως;
Σωστή παρατήρηση
Είτε η επιτροπή ήθελε να χρησιμοποιήσουν οι μαθητές τη συνάρτηση round, είτε κάναν λάθος. Αν κρίνω από το γεγονός οτι αρχικά οι αποδεκτοί βαθμοί ήταν από 1 έως και 100 και μετά γίναν από 1 έως και 400, ενώ η κλίμακα εξ' αρχής ήταν ως τετρακόσια. Ίσως να θέλαν το άθροισμα να είναι από ένα έως τετρακόσια και τελικά κάναν λάθος διόρθωση.
Σωστή η πρόταση του VAV, απλά το θέμα είναι πως η εκφώνηση αγνοεί αυτά τα διαστήματα, ενώ πρόκειται για πραγματικούς αριθμούς.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: iliasthes στις 03 Ιουν 2010, 11:40:36 ΠΜ
Σωστή παρατήρηση
Είτε η επιτροπή ήθελε να χρησιμοποιήσουν οι μαθητές τη συνάρτηση round, είτε κάναν λάθος. Αν κρίνω από το γεγονός οτι αρχικά οι αποδεκτοί βαθμοί ήταν από 1 έως και 100 και μετά γίναν από 1 έως και 400, ενώ η κλίμακα εξ' αρχής ήταν ως τετρακόσια. Ίσως να θέλαν το άθροισμα να είναι από ένα έως τετρακόσια και τελικά κάναν λάθος διόρθωση.
Σωστή η πρόταση του VAV, απλά το θέμα είναι πως η εκφώνηση αγνοεί αυτά τα διαστήματα, ενώ πρόκειται για πραγματικούς αριθμούς.

Συμφωνώ μαζί σας..Στο θέμα 4, εγώ νομίζω ότι απλά θέλουν να δουν αν τα παιδιά θα πάρουν σωστά τις περιπτώσεις που περιγράφει το πινακάκι.
Το θέμα Β και εδώ, 20 μόρια δώρο...υπερβολικά πολλά!