Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Λαμπράκης Μανώλης

Καλημέρα σε όλους.. Σήμερα δημοσιέυτηκε μία συνέντευξη του κ Αρβανιτόπουλου (δεν ξερω αν μπορω να παραθέσω το λινκ απο το οποίο την διάβασα) στην οποία αναφέρει ότι τα μαθήματα στις πανελλήνιες θα μειωθούν από 6 σε 4...μπορούμε να υποθέσουμε κάτι για το μέλλον του ΑΕΠΠ ??? κατά καιρούς συζητείται η επιλογή να καταργειθεί...Ίσως πιο έμπειροι συνάδελφοι (εγώ το διδάσκω 3 χρόνια) σίγουρα θα έχουν πιο εναλυτική εικόνα ή να έχει πέσει κάτι στην αντίληψή τους... ευχαριστώ

Keep Growing

#1
...συγκεκριμένα είπε: ..."Πρέπει τα μαθήματα να είναι λιγότερα κατά δυο. Να είναι πλέον τέσσερα έναντι έξι που ήταν μέχρι τώρα. Οι εξετάσεις δεν πρέπει να αποτελούν δοκιμασία των αντοχών των μαθητών μας, αλλά δοκιμασία των γνώσεων και της κριτικής τους σκέψης στα βασικά μαθήματα. "

Δεν είμαι σίγουρος ότι η ΑΕΠΠ θεωρείται βασικό μάθημα στην Τεχνολογική κατεύθυνση. ΠοιοΠιο βασικά θεωρούνται η φυσική, η χημεία και η βιολογία...

Αλλά ας κάνουμε υπομονή για να το διαπιστώσουμε. Εξάλλου είμαστε πολύ καλοί σε αυτό το "σπόρ" ....
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Λαμπράκης Μανώλης

Σωστά τα λες συνάδελφε, αυτή η λογική επικρατεί, όμως αλήθεια στις "τεχνολογικές σχολές" η βιολογία είναι πιο βασική από την πληροφορική ???  Οι μισές σχολές (που λέει ο λόγος) έχουν σαν βάση την πληροφορική...γιατί να μην δίνονται κάποιες βάσεςι από το λύκειο??? δεν ξέρω αν έχω μόνο εγώ αυτή την απορία, πάντως το σκέφτομαι

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Keep Growing στις 09 Ιουν 2013, 03:35:34 ΜΜ

Δεν είμαι σίγουρος ότι η ΑΕΠΠ θεωρείται βασικό μάθημα στην Τεχνολογική κατεύθυνση. ΠοιοΠιο βασικά θεωρούνται η φυσική, η χημεία και η βιολογία...


χημεια και βιολογία στην τεχνολογική ...?

Keep Growing

Χημεία - βιοχημεία είναι στην τεχνολογική κατεύθυνση (στον άλλο κύκλο βέβαια).
...
Αλλά αυτό είναι το πρόβλημα, αν είναι ή όχι στην τεχνολογική;

Ξαναλέω, ας κάνουμε υπομονή και ίσως μετά την καθιέρωση του τεχνολογικού λυκείου να μην υπάρχει τεχνολογική κατεύθυνση ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

itt

Παράθεση από: mkouv στις 09 Ιουν 2013, 03:39:40 ΜΜ
Σωστά τα λες συνάδελφε, αυτή η λογική επικρατεί, όμως αλήθεια στις "τεχνολογικές σχολές" η βιολογία είναι πιο βασική από την πληροφορική ???  Οι μισές σχολές (που λέει ο λόγος) έχουν σαν βάση την πληροφορική...γιατί να μην δίνονται κάποιες βάσεςι από το λύκειο??? δεν ξέρω αν έχω μόνο εγώ αυτή την απορία, πάντως το σκέφτομαι

Δεν υπάρχει σχολή θετικών επιστημών που να μην είχε εφαρμογή η πληροφορική.Είναι αδιαμφησβήτητο πώς το μάθημα χρειάζεται overhaul αλλά το να αφαιρεθεί τελείως,είναι τουλάχιστον εκτός πραγματικότητας.

nikosx

Την έκανε ξανά τη δήλωση ο υπουργός, http://esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/ypoyrgos-tesswra-antiexi-mathimata-panelladikon-exetaseon, πρέπει να προσέχουμε τις επόμενες ημέρες. Είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι όταν κάποιο μάθημα, ακόμα χειρότερα όταν ένας ολόκληρος κλάδος δεν αντιπροσωπεύεται με μάθημα που εξετάζεται πανελλαδικά για την πρόσβαση στην Γ'βάθμια τότε ο κλάδος ολόκληρος αποδυναμώνεται. Επίσης, πιστεύω ότι από όλους όσους εμπλέκονται στη διαδικασία των πανελληνίων είμαστε οι μόνοι που κινδυνεύουμε.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: nikosx στις 10 Ιουν 2013, 03:42:58 ΜΜ
Την έκανε ξανά τη δήλωση ο υπουργός, http://esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/ypoyrgos-tesswra-antiexi-mathimata-panelladikon-exetaseon, πρέπει να προσέχουμε τις επόμενες ημέρες. Είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι όταν κάποιο μάθημα, ακόμα χειρότερα όταν ένας ολόκληρος κλάδος δεν αντιπροσωπεύεται με μάθημα που εξετάζεται πανελλαδικά για την πρόσβαση στην Γ'βάθμια τότε ο κλάδος ολόκληρος αποδυναμώνεται. Επίσης, πιστεύω ότι από όλους όσους εμπλέκονται στη διαδικασία των πανελληνίων είμαστε οι μόνοι που κινδυνεύουμε.

Σήμερα βέβαια είπε "προτείνουμε"...Γιατί έχω την εντύπωση οτι δεν θα τους βγει....και θα πάνε στα 5?

Πέρα απο αυτό, δεν είναι λογικό, και προφανώς μόνο άλλο σκοπό έχει, να φύγει η Α.Ε.Π.Π από πανελλήνιες ...1 μάθημα έχει ο κλάδος στο γενικό λύκειο που εξετάζεται πανελλαδικά....

Λαμπράκης Μανώλης

Παράθεση από: janag79 στις 10 Ιουν 2013, 05:00:26 ΜΜ
Πέρα απο αυτό, δεν είναι λογικό, και προφανώς μόνο άλλο σκοπό έχει, να φύγει η Α.Ε.Π.Π από πανελλήνιες ...1 μάθημα έχει ο κλάδος στο γενικό λύκειο που εξετάζεται πανελλαδικά....

πολύ σωστά...αν βγει από τις πανελλήνιες το μάθημα, προφανώς και θα χαθούνε και πολλές θέσεις εργασίας στον χώρο μας...δεν είναι λογικό να μην έχουμε κάμία επαγγελματική διέξοδο στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση...εγώ δουλεύω σε φροντηστήριο και κάνω κάποια ιδιαίτερα, σίγουρα θα ψάχνω για δουλειά, και άντε να βρεις   :) ;D ::) >:D :angel:

Katsadouros_Dhm

Νομίζω ότι η μείωση από 6 σε 4 μαθήματα που προτάθηκε, δεν θα αφορά το υπάρχον σύστημα εξετάσεων αλλά το μελλοντικό, με το νέο πρόγραμμα σπουδών του Λυκείου.

Η μείωση των μαθημάτων κατά δύο με το σημερινό σύστημα δεν έχει καμιά λογική. Σήμερα υπάρχουν 2 μαθήματα Γενικής Παιδείας και 4 κατευθύνσεων. Αν υποθέσουμε ότι αφαιρούνται 2 μαθήματα το ένα θα είναι σίγουρο της Γενικής Παιδείας, το δεύτερο δε μπορεί να είναι η Νεοελληνική Γλώσσα άρα θα πρέπει να είναι μάθημα κατεύθυνσης. Με τι κριτήριο θα διαλέξουν, μην ξεχνάτε ότι θα πρέπει να αφαιρέσουν ένα μάθημα από όλες τις κατευθύνσεις. Νομίζω ότι αποκλείεται με τη σημερινή δομή των κατευθύνσεων.

ntzios kostas

Πολύ σωστά. Και αν υποθέσουμε στη δικιά μας κατεύθυνση κάτι κοβεται, στη θεωρητική ή στη θετική τι βγάζεις; Το πιο πιθανό είναι να μη γίνει τίποτα στο άμεσο μέλλον ή να φύγει το μάθημα γενικής παιδείας.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

petrosp13

Κάθε νέο σύστημα χρειάζεται λεφτά για νέα βιβλία, επιμορφώσεις κτλ.
Υπάρχουν;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

che

Αποκλείουμε το γεγονός να φύγει ένα γενικής και το ΑΟΔΕ ?
Δεν είμαι βέβαιος αν υφίσταται λόγος να ταραζόμαστε από τόσο νωρίς !

tdrivas

για να δούμε ένα σενάριο..δεσμών:
κατεύθυνση 1 : Έκθεση, Μαθηματικά, Φυσική, Επιστήμη των Υπολογιστών
κατεύθυνση 2 : Έκθεση, Μαθηματικά, Χημεία, Βιολογία
κατεύθυνση 3 : Έκθεση, ΑΡχαία, Λογοτεχνία, Λατινικά
κατεύθυνση 4 : Έκθεση, Μαθηματικά, Οικονομία, ΑΟΔΕ

Έτσι κάθεται καλά με μόνο bug ότι από την κατεύθυνση 1 οδηγείσαι στις σχολές Χημικούς Μηχανικούς και Χημικό ΧΩΡΙΣ ΧΗΜΕΙΑ..

Υ.Γ. το ιδανικό θα είναι το τμήμα ή η σχολή να ορίζει τα προαπαιτούμενα μαθημάτα, αλλά αυτό μας γυρνάει ΞΑΝΑ στα 5-6 μαθήματα αν ένα παιδί θέλει να ξεκλειδώσει κι άλλες σχολές διαφορετικού χαρακτήρα..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

SPY

Παράθεση από: petrosp13 στις 10 Ιουν 2013, 10:26:02 ΜΜ
Κάθε νέο σύστημα χρειάζεται λεφτά για νέα βιβλία, επιμορφώσεις κτλ.
...
Όχι στην Ελλάδα