Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών

Ξεκίνησε από Geo71P, 23 Σεπ 2013, 10:46:58 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

Παράθεση από: thana$i$ στις 04 Οκτ 2013, 12:23:58 ΜΜ
https://www.dropbox.com/s/dwcz671xw8ni1uv/8199475%20%CE%91%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7.pdf

κάποιοι τελικά φοράνε παντελόνια πιο πολλά από μας τους υπόλοιπους

Μπράβο κα Ξουλίδου

μόνο τον τίτλο του διδακτορικού του δε μας έγραψε

odyssevax

Μπορούμε να βρούμε στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ την απόφαση ορισμού του ως επικεφαλής της Ομάδας Εργασίας του Συστήματος Παρακολούθησης του Κυβερνητικού Έργου του ΥΠΑΙΘ;


odyssevax

Ως προς τον Λάσκαρη: Δεν βρήκα πουθενά στη Διαύγεια απόφαση ορισμού του ως επικεφαλής της ομάδας εργασίας του Συστήματος Παρακολούθησης του Κυβερνητικού Έργου του ΥΠΑΙΘ. Υπάρχει σοβαρή περίπτωση να μην υπάρχει τέτοια απόφαση, κι ούτε καν να είναι θεσμοθετημένη μία τέτοια ομάδα εργασίας κι ένα τέτοιο σύστημα στο οργανόγραμμα και στις αρμοδιότητες του Υπουργείου και κατ' επέκτασης στις απορρέουσες ενέργειές του. Εκτός αν θεωρούν το survey ως τέτοιο ΠΣ. Τότε έρχεται σε αντίφαση με την πραγματικότητα (κουμανταδόρος survey o Λάσκαρης, όπως και του συστήματος αιτήσεων μετατάξεων) η απάντηση του Υπουργού για μη ανάμειξη του Λάσκαρη στα τεκταινόμενα. Αυτά που βρήκα για το Σύστημα Παρακολούθησης του Κυβερνητικού Έργου στη Διαύγεια είναι τα εξής: α) http://static.diavgeia.gov.gr/doc/ΒΕΥΣΧ-ΖΦ9 β) http://www.epdm.gr/Uploads/Files/prokirixeis/957-9-4-13SYSTHMA_PARAKOLOYTHISIS_KYB_ERGOY.pdf γ) http://static.diavgeia.gov.gr/doc/ΒΕΖΑΧ-ΙΧΚ Αν αμείβεται λοιπόν ο κος από το ΕΜΠ ας το μάθουμε, κι ας μας πουν ποιο είναι αυτό το ΠΣ τελικά και γιατί επηρεάζει τις αποφάσεις του Υπουργείου! Αν λοιπόν υπάρχουν νομοθετικά κενά, ας επικαλεστούμε επιτέλους την επέμβαση του ΣτΕ, έχουμε ήδη θιχτεί με μετατάξεις κτλ!!!

Ως προς το survey: Είναι ένα ΠΣ. Ο όλος φόβος στους Δντές Δ.Ε. και στους Δντές Σχολικών Μονάδων έγκειται στην επισήμανση περί παράβασης καθήκοντος στο http://www.gdimitrakopoulos.gr/files/egkyklios_31_1.pdf βάσει αστοιχειοθετημένων κι αστήριχτων νομοθετικά (ως προς τη συνάφεια-αντιστοιχία εφαρμογής της ισχύουσας νομοθεσίας που υπερισχύει) εγκυκλίων περί καταχώρησης των δεδομένων. Σε αυτή την περίπτωση υπεισέρχεται η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. http://www.dpa.gr/portal/page?_pageid=33%2C10980&_dad=portal&_schema=PORTAL Συγκεκριμένα έχουμε το δικαίωμα να επικαλεστούμε τις παρακάτω αντιρρήσεις:
Δικαίωμα αντίρρησης
-------------------------
Το υποκείμενο των δεδομένων έχει δικαίωμα να προβάλλει οποτεδήποτε αντιρρήσεις για την επεξεργασία δεδομένων που το αφορούν. Οι αντιρρήσεις απευθύνονται εγγράφως στον υπεύθυνο επεξεργασίας και πρέπει να περιέχουν αίτημα για συγκεκριμένη ενέργεια, όπως διόρθωση, προσωρινή μη χρησιμοποίηση, δέσμευση, μη διαβίβαση ή διαγραφή. Ο υπεύθυνος επεξεργασίας έχει την υποχρέωση να απαντήσει εγγράφως επί των αντιρρήσεων μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δεκαπέντε ημερών. Στην απάντησή του οφείλει να ενημερώσει το υποκείμενο για τις ενέργειες στις οποίες προέβη ή, ενδεχομένως, για τους λόγους που δεν ικανοποίησε το αίτημα. Η απάντηση σε περίπτωση απόρριψης των αντιρρήσεων πρέπει να κοινοποιείται και στην Αρχή.
Δικαίωμα προσωρινής δικαστικής προστασίας
-----------------------------------------------------
Καθένας έχει δικαίωμα να ζητήσει από το αρμόδιο κάθε φορά δικαστήριο την άμεση αναστολή ή μη εφαρμογή πράξης ή απόφασης που τον θίγει, την οποία έχει λάβει διοικητική αρχή, νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου ή ιδιωτικού δικαίου ή ένωση προσώπων ή φυσικό πρόσωπο αποκλειστικά με αυτοματοποιημένη επεξεργασία στοιχείων, εφόσον η επεξεργασία αυτή αποβλέπει στην αξιολόγηση της προσωπικότητάς του και ιδίως της αποδοτικότητάς του στην εργασία, της οικονομικής φερεγγυότητάς του, της αξιοπιστίας του και της εν γένει συμπεριφοράς του.

Τέλος, ως προς τη διοικητική αυθαιρεσία της διοικητικής πυραμίδας από πάνω προς τα κάτω Περιφερειάρχης-Δντής Δ.Ε.-Δντής Σχολικής Μονάδας (άγνοια-παρερμηνεία νόμου θεωρείται ποινικά κολάσιμη), όπως μας εκφοβίζουν με αναφορές σε Επιθεωρητές Δημόσιας Διοίκησης, ας τους την επιστρέψουμε πίσω από κάτω προς τα πάνω να αναλάβουν εγγράφως τις ευθύνες τους με αιτήματα θεραπείας που τους "φωτογραφίζουν" προσωπικά (κι έτσι θα φανερωθεί η ευθυνοφοβία τους) και με δικές μας καταγγελίες στο http://www.gedd.gr/index.php?action=report Οι νόμοι ισχύουν για όλους μας!!!

odyssevax

Ως προς το survey λοιπόν, έχουμε και λέμε: Είναι ένα ΠΣ που τηρεί προσωπικά δεδομένα. Υπεύθυνος επεξεργασίας θεωρείται το Υπουργείο. Ως θιγόμενοι λοιπόν μπορούμε να κάνουμε το εξής: Αν θεωρούμε ότι τα προσωπικά μας δεδομένα που διατηρούνται στο ΠΣ είναι ανακριβή (π.χ. περίπτωση ανάθεσης ωρών μαθήματος "Εφαρμογές Πληροφορικής" Α' ΕΠΑΛ), μπορούμε να προβάλλουμε δικαίωμα αντίρρησης διατυπώνοντας αίτημα διόρθωσής τους! Πώς; Αποστέλλοντας συστημένη επιστολή στον Υπεύθυνο Επεξεργασίας (διατηρώντας αντίγραφο της ή αποδεικτικό αποστολής) εκφράζοντας τις αντιρρήσεις μας, στην οποία υποχρεούται να απαντήσει εντός 15 ημερών. Αν η απάντηση είναι αρνητική ή δεν μας καλύπτει, έχουμε δικαίωμα να προβούμε σε (ηλεκτρονική) αναφορά/καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων η οποία θα κληθεί να επιληφθεί ως προς το να εξάγει πόρισμα κατά πόσο έχει τηρηθεί η ορθή διαδικασία διασφάλισης της εφαρμογής της ισχύουσας νομοθεσίας στη λειτουργία του ΠΣ σχετικά με τα προσωπικά μας δεδομένα, βάσει του οποίου μπορούμε να καταλογίσουμε υπαιτιότητα στους Δντές μας-χειριστές του survey στο σχολείο μας για πρόκληση βλάβης!!!

Keep walking!


dklovedoctor

Καλησπέρα.
Όσον αφορά το μάθημα, θα λέγεται "Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών' ή "Εφαρμογές Πληροφορικής";

Το βιβλίο είναι το παρακάτω;
http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=1&ep=224&c_id=750
Εάν ναι, αυτό δίνουμε και στα παιδιά; Ή περιμένουμε άλλο βιβλίο; Ή καθόλου βιβλίο;

Τελικά το μάθημα τι ύλη έχει;
Είναι όλο το βιβλίο "Αυτοματισμός Γραφείου";
Έχει άλλη νέα ύλη;
Ισχύει ότι και για το "Εφαρμογές Πληροφορικής"; http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/education/info-epal.php#efarmoges_pliroforikis
Εάν ναι, τότε πώς θα κάνουμε αυτή την ύλη στην τάξη; !!!

Αυτά, ευχαριστώ πάρα πολύ.

odyssevax

Το μάθημα ονομάζεται "Εφαρμογές Πληροφορικής" και διδάσκεται 2 ώρες στην Ομάδα Προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών και 4 ώρες στην Διοίκησης-Οικονομίας!

Δεν υπάρχουν: Χαρακτηρισμός μαθήματος, ΑΠΣ, βιβλίο, οδηγίες διδασκαλίας, αναθέσεις!!!

Υπάρχει το survey κι ο Λάσκαρης!

Keep walking!

odyssevax

Μίλησα με τον κο Μάραντο, Σύμβουλο Α του τμήματος Β' του Γραφείου Έρευνας και Σχεδιασμού του ΙΕΠ, που υποχρεούνται να γνωμοδοτήσουν για τη φύση του μαθήματος προς το Υπουργείο. Δημιουργήθηκε δεδικασμένο με τη κατάργηση της συνδιδασκαλίας στα ΓΕΛ και πάνε να περάσουν το ίδιο και στο ΕΠΑΛ!!! Survey rules!

odyssevax

Αυτογκόλ!!! (για το βιβλίο του μαθήματος "Εφαρμογές Πληροφορικής" της Α' ΕΠΑΛ, όπως κατάργησαν τη φράση "... είναι εργαστηριακό ..." και διατήρησαν μόνο τη φράση "... διδάσκεται στο εργαστήριο ..." στο ΑΠΣ στις 1/10/2013 για τα ΓΕΛ, έτσι μεθοδεύουν και την κατάργηση της συνδιδασκαλίας στην Α' ΕΠΑΛ. Αφού αυτό το βιβλίο πρότειναν οι Σχολικοί Σύμβουλοι Πληροφορικής, ας βγάλουμε μόνοι μας τα μάτια μας! Βασικές δεξιότητες ΤΠΕ είχε το προηγούμενο βιβλίο-ΑΠΣ, τώρα ....;;;; Όμως σύμφωνα με το Π.Δ. 61 του 2012 "... τα μαθήματα των Τομέων κι Ειδικοτήτων χαρακτηρίζονται ως θεωρητικά, εργαστηριακά, σχεδιαστικά και μικτά." Είμαι πολύ περίεργος να δω πώς θα το περάσουν! Θα το πουν θεωρητικό, οεο;;;)

Παρατήρηση: Ομάδα Προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών / Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός – Περιβάλλον Εργασίας – Ασφάλεια & Υγιεινή ... Κάποτε (παλιά, την εποχή των δεινοσαύρων, ούτε καν στην Αρχαία Ελλάδα) υπήρχε ένα μάθημα στον ΤΟΜΕΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ - ΔΙΚΤΥΩΝ Η/Υ των T.E.E. που λεγόταν "Εργασιακό Περιβάλλον" (εδώ: http://www.pi-schools.gr/download/lessons/tee/computer/PS/ERG-PERIBALLON.ZIP το πρόγραμμα σπουδών). Όλοι οι τομείς λοιπόν στις ομάδες τους θα λαμβάνουν γνώσεις για αυτό το θέμα, εκτός από τον Τομέα Πληροφορικής (δεν πειράζει αν δεν υπάρχουν και τα αντίστοιχα επαγγελματικά περιγράμματα)!!!

Καλή καρδιά και keep walking!

odyssevax

Το τμήμα Β' του Γραφείου Έρευνας, Σχεδιασμού και Εφαρμογών της Επιστημονικής Υπηρεσίας του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, που ήταν αρμόδιο, γνωμοδότησε να είναι θεωρητικό το μάθημα. 2103312406 (εσωτ. 604) Κος Μάραντος, grafeiob@iep.edu.gr

http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%95%CE%911%CE%9F%CE%9E%CE%9B%CE%94-204

Αναμένονται διευκρινιστικές οδηγίες από το αρμόδιο τμήμα Β' Προγραμμάτων και Διδακτικών Βιβλίων μαθημάτων ειδικότητας της Δ/νσης Σπουδών Δ.Ε. του Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Π. & Δ. Εκπ/σης του ΥΠΑΙΘ.

http://www.minedu.gov.gr/eniaios-dioikitikos-tomeas-protobathmias-kai-deyterobathmias-ekpaideysis/dieythynsi-spoydon-deyterobathmias-ekpaideysis/tmima-b-programmaton-kai-didaktikon-biblion-mathimaton-eidikotitas.html

odyssevax

Πήρε τηλ/νο ο Σεκάρχης μου τον κο Μάραντο και του 'πε ότι εισηγήθηκαν τελικά να 'ναι βασικών δεξιοτήτων όπως το 'χε χαρακτηρίσει ο κος Σταθόπουλος. Δεν στέκει όμως, γιατί σύμφωνα με το Π.Δ. 61 του 2012 τα μαθήματα των τομέων-ειδικοτήτων μόνο θεωρητικά, εργαστηριακά, μικτά και σχεδιαστικά μπορεί να χαρακτηριστούν, και τώρα με το νέο νομοσχέδιο σε όλες τις ομάδες προσανατολισμού εμπλέκονται τομείς και το μάθημα αναγράφεται εκεί (στις ομάδες) στα ωρολόγια προγράμματα, όχι στα γενικής παιδείας π.χ. όπως το project της Α' (εκεί πάτησαν και κατάργησαν τη συνδιδασκαλία του, ενώ στην ΕΘΔ της ειδικότητας στη Β' δεν μπορούν να το κάνουν-και μέχρι πέρσι εκεί πατούσαν και για το μάθημα αφού αναγραφόταν στα κοινά μαθήματα των Κύκλων της Α')! Τις επόμενες μέρες θα βγάλει διευκρίνηση το τμήμα Β' (Μερκούρης) κι εκεί πρέπει να ασκηθούν πιέσεις με αυτό το επιχείρημα, όπως και στο τμήμα Δ' των αναθέσεων γιατί στις 10/9 το μάθημα αναγράφηκε λανθασμένα "Τεχνολογίες Πληροφορίας κι Επικοινωνιών" και δεν έχει υπάρξει ανακοινοποίηση στο ορθό! (Ακόμα και για το βιβλίο αν μπορεί να υπάρξει ανακοινοποίηση στο ορθό με επαναφορά του Αυτοματισμού Γραφείου, όσο δεν έχουν εκδοθεί το ΑΠΣ κι οι οδηγίες διδασκαλίας του "νέου" βιβλίου, ακόμα καλύτερα!)

odyssevax

Θα κάνουμε κάτι για το μάθημα, τώρα που έρχεται ο διάδοχος του survey;;; Οέο;;;

http://didefth.gr/docs/a8285_MYSCHOOL.pdf

Παρατηρώ ότι μόνο με τη Δικαιοσύνη ξεσυνερίζονται!!!

http://www.oiele.gr/?p=176


odyssevax

Παρατηρώ ότι μόνο οι νομικές διεκδικήσεις αποδίδουν.

Η πρότασή μου λοιπόν είναι η εξής:

Παίρνοντας ως παράδειγμα-αφορμή αντίστοιχο θέμα (βλ. https://docs.google.com/forms/d/1hmY_FF1w_Y-FJjDYSOTWb6jbd_A_m9FdywMHHmcoAc8/viewform#start=invite) η ΠΕΚΑΠ (κι όχι μόνο, ας έλθει σε συνεννόηση και με λοιπούς φορείς) να κινηθεί νομικά για το ξεκαθάρισμα της κατάστασης!

Ουδέν μονιμότερον εκ του προσωρινού. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να "χαρίζουμε" ώρες! Επιτέλους, ας αντιδράσουμε. Ευχαριστώ!

odyssevax

http://www.esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/diefkriniseis-xarakthrismo-mathimaton-a-taxis-epal

Δεν το είχα δει, ομολογώ. Ο εμπαιγμός συνεχίζεται: "... επιβεβαιώνεται ο θεωρητικός τους χαρακτήρας ...", βάσει της πράξης 36/2013 του ΙΕΠ (να δούμε αν έχει λάβει υπόψη του το ΠΔ 61 του 2012). Ορίστε λοιπόν το αντικείμενο της νομικής προσβολής. Ας μας κοινοποιήσουν το σκεπτικό της πράξης (ας το ζητήσει η ΠΕΚΑΠ) κι ας αντιτάξουμε τα επιχειρήματά μας! Πώς γίνεται να μην χαρακτηρίζονται εργαστηριακά, αλλά να επιτρέπεται η διεξαγωγή τους στο εργαστήριο από έναν εκπαιδευτικό, και βάσει ποιων αναθέσεων;;; Πώς θα επιτρέψουν τα Ε.Κ. (πρώην ΣΕΚ) να μπαίνει ένας συνάδελφος στο εργαστήριο, με κίνδυνο ατυχήματος π.χ. (γιατί στα ΕΠΑΛ υπάρχουν κι άλλα μαθήματα άλλων ειδικοτήτων με άλλες εργαστηριακές συνθήκες-απαιτήσεις, που μπορεί να συμβεί), για ώρες μάλιστα που δεν θα μπορεί να τις διαχειριστεί ούτε στο ωρολόγιο πρόγραμμά του ούτε στο survey;;; Πώς καταργείται η συνδιδασκαλία απλά με ένα "δύναται", όταν προβλέπεται πάνω από ένα όριο μαθητών, μόνο και μόνο επειδή δεν χαρακτηρίζονται ως εργαστηριακά για να τους βγουν τα κουκιά;;; Πόσοι συνάδελφοι επηρεάζονται πανελλαδικά, και το αφήνουμε να συμβαίνει;;; Η πρότασή μου εξακολουθεί να ισχύει, με θέμα πλέον την αναίρεση αυτής της "διευκρίνισης", γιατί πολύ απλά δεν στέκει!!!