ΟΕΦΕ 2013

Ξεκίνησε από best_teacher, 28 Απρ 2013, 09:42:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

best_teacher

Γεια σας!
Χρειάζομαι τα θέματα του ΟΕΦΕ για το μάθημα μας... που δόθηκαν σήμερα.Μπορεί κάποιος αν τα έχει να μου τα στείλει?

accordionman

Φαντάζομαι πως δεν επίγει και τόσο!! Θα ειναι διαθέσιμα σε λιγο καιρό στο ίντερνετ μαζί με τις λυσεις τους!

accordionman

Δυστυχώς όμως δεν μπορώ να σε βοηθήσω διότι δεν τα έχω. Αν τύχει και τα πάρω τότε θα επιστρέψω το συντομότερο.

sstauross

Παιδιά μήπως τα έχει κάποιος να τα στείλει; Θα εξυπηρετούσε πάρα πολύ!

tdrivas

Μετά από αρκετά χρόνια τα θέματα ήταν ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ σε θέματα πανελλαδικών..

Από θεωρία είχε ερωτηση για τις παραμέτρους και τα πλεονεκτήματα του τμηματικού προγραμματισμού..Είχε άσκηση με παραβίαση των κριτηρίων, άσκηση με εύρεση του τύπου μεταβλητής και δημιουργία λογικής έκφρασης.

θέμα 2 πίνακας τιμών και διάγραμμα ροής (χωρίς υποπρογράμματα καθόλου).

θέμα 3 πολύ καλό κατ ' εμέ.. άγνωστος αριθμός επαναλήψεων σε συνδυασμό με 1δ πίνακα, χωρίς κλασσικές μεθοδολογίες (max,ταξινόμηση κτλ.), απλά με ένα βασικό επίπεδο αλγοριθμικής σκέψης. Συναυλία σε ένα γήπεδο με 2 διαζώματα όπου το κάτω έχει θύρες με περιττό αριθμό και το πάνω με ζυγό (βλέπε ΟΑΚΑ). Γεμίζεις αρχικά έναν πίνακα με τα εισιτήρια κάθε θύρας και έρχεται κάθε πελάτης και σ λέει αριθμό θύρας και πλήθος εισιτηρίων.

θέμα 4.. δεν με ενθουσίασε..βουλή και κόμματα σε 2δ πίνακα..είχε υποπρόγραμμα που έκανε αναζήτηση σε ορισμένο τμήμα του πίνακα που οριζόταν από 2 συντεταγμένες. Επίσης, ήθελε ταξινόμηση σε 3 στήλες του 2δ πίνακα.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

dpa2006

Μήπως γνωρίζουμε πότε θα τα αναρτήσουν στο site τους;
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

tdrivas

λογικά λίγες μέρες αφού ολοκληρωθούν όλα τα διαγωνίσματα..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

dpa2006

Ευχαριστώ για την απάντηση.
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

best_teacher

Εχω τα θέματα και τις λύσεις.... Στο 4 Θεμα ζητούσε υποπρόγραμμα, ποσο κοβουμε αν τα παιδια αντί για συνάρτηση εκαναν διαδικασία?

gpapargi

Συγνώμη για την παρέμβαση αλλά όπως καταλαβαίνετε... αν η ΟΕΦΕ θέλει να κρατήσει τα θέματά της σε κλειστό κύκλο δεν είναι σωστό να τα διακινούμε μέσα σ' αυτό το forum... ούτε να υπονοούμε ότι το κάνουμε. Όποιος θέλει καλύτερα να επικοινωνήσει με την ΟΕΦΕ και να τα πάρει.
Επίσης δε θεωρώ σωστό να λέμε στα ίσια ότι τα έχουμε και να συζητάμε για αυτά ή τη βαθμολόγησή τους δημόσια πριν τα ανακοινώσουν επίσημα οι ίδιοι.

Να θυμίσω ότι ακόμα και στις πανελλήνιες εξετάσεις ο σχολιασμός ξεκινάει στο στέκι μετά τη λήξη της εξέτασης, παρότι τα θέματα έχουν αναρτηθεί πολύ νωρίτερα.

gpapargi

Τα μηνύματα από αυτό το σημείο και κάτω μεταφέρθηκαν στο παρακάτω link
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5199.0
καθώς αφορούν διαφορετικό θέμα συζήτησης που είναι το αν κόβονται ή όχι βαθμοί στην περίπτωση που η εκφώνηση ζητάει "κατάλληλο υποπρόγραμμα" για επιστροφή μιας τιμής και ο μαθητής χρησιμοποιήσει διαδικασία.

gthal

Θυμόμουν ότι άλλες χρονιές, κάποια στιγμή τα θέματα κοινοποιούνταν κάποια στιγμή.
Γιατί φέτος δεν τα έχουν δώσει ακόμα ?
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

dpa2006

Μάλον καθυστέρησαν λίγο...
Α.Ε.Π.Π.2013Εκφ.Απαντ.
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

ntzios kostas

Ένα πράγμα που είναι πολύ σημαντικό στον προγραμματισμό είναι η ανάλυση του προβλήματος και ο σχεδιασμός των δομών που θα χρησιμοποιηθούν.

Στο 4ο θέμα ζητείται από τους μαθητές να φτιάξουν ένα πρόγραμμα υποχρεώνοντάς τους σε ένα κάκιστο σχεδιασμό πινάκων (κάτι που το βλέπω πολύ συχνά τελευταία). Δεν είναι σωστό να δυσκολέυουμε το πρόβλημα ζητώντας από τους μαθητές τέτοιους πίνακες.  Ή θα κάνουμε άψογο σχεδιασμό ή θα αφήσουμε τους μαθητές να τους σχεδιάσουν όπως θέλουν αυτοί. 
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

P.Tsiotakis

δεν ειχα ανοιξει το αρχειο αυτο και ουτε είχα σκοπό να το πράξω μιας και ειναι επτασφράγιστο τοσες μέρες...αλλά ρε Κώστα με ανάγκασες (χαλάλι σου)

Ο δισδιάστατος προσομοιώνει τον τρόπο που κάθονται οι βουλευτές στα έδρανα, είναι αφενός κάτι απτό οι μαθητές να το σχεδιάσουν στο μυαλό τους και αφετέρου ζητάει και σειριακή σε κομμάτι του δισδιάστατου. Δε μου φάνηκε τόσο κακό

ΥΓ: δεν είδα άλλα θέματα, παρά μόνο το Δ