ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

petrosp13

Παράθεση από: Spyridon στις 07 Ιουλ 2014, 04:43:34 ΜΜ
Υπάρχει περίπτωση όπως βρήκαμε τους προέδρους των τμημάτων της πληροφορικής  να βρούμε και μερικούς προέδρους τμημάτων μαθηματικών για να υπογράψουν και αυτοί το κείμενο;

Από τον Σεπτέμβριο τα λέμε ότι τότε δεν υπήρχε χρόνος για περισσότερες υπογραφές, αλλά τώρα υπάρχει
Η ηγεσία της ένωσης ασχολούνταν με άλλα πράγματα
50+ υπογραφές και μετά ας μην δημιουργήσουν νέο πεδίο
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

Στη Β΄ Τάξη Ημερήσιου Γενικού Λυκείου
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ, μία (1) ώρα.

Στη Γ΄ Τάξη Ημερήσιου Γενικού Λυκείου Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ , δύο (2) ωρών.

Ποιο επιστημονικό πεδίο θα εξυπηρετήσουν οι ώρες αυτές; ποιος μαθητής στην σχολική τάξη θα ασχολείται μαζί μας με αυτές τις ώρες; μάλλον είναι οι ώρες που θα λύνουν οι μαθητές  τις ασκήσεις για την ομάδα προσανατολισμού τους (θα κάνουν την προετοιμασία και την μελέτη τους για  την επόμενη ώρα ή για το φροντιστήριο τους) . Το έχουν καταλάβει αυτό άραγε;
Καθηγητής πληροφορικής ΠΕ20

nikosx

Άσχετο αλλά και σχετικό με το πόσο παρακολουθούν την εξέλιξη του μαθήματος τα ΜΜΕ

http://www.efsyn.gr/?p=214693

Στο άρθρο αναφέρεται και το εξής:

'Σαφώς καλύτερες ήταν φέτος οι επιδόσεις των υποψηφίων σε πολλά μαθήματα, όπως στα Μαθηματικά γενικής παιδείας και κατεύθυνσης, στις Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης, καθώς και στην Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.'

Από που προκύπτει αυτό συνάδελφοι;
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

petrosp13

Από την βαρεμάρα του συντάκτη..
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

nikosx

http://www.greekinformatics.gr/ekpedeysi/334-ekpedeysi/9166-loverdos-denefarmostikesostatrapezapliroforiion.html

Δέχθηκε και ερωτήσεις για την Πληροφορική από την Βουλή των Εφήβων ο Υπουργός Παιδείας.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

P.Tsiotakis



Eri

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 08 Ιουλ 2014, 10:51:03 ΜΜ
http://www.esos.gr/uploads/kcfinder/file/boyli-ef.doc


Ειναι προφανες πως απαντα για την δεξιοτητα της πληροφορικης και οχι για την επιστημη της πληροφορικης δηλ. Αλγοριθμικη - προγραμματισμο.
Αραγε υπαρχει η θα υπαρξει ποτε υπουργος να καταλαβει την διακριση αυτη;

dg69

ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ (Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων): Δεν θα το κάνουμε με προσθήκη μαθημάτων. Θα το κάνουμε μέσα από παράπλευρες δραστηριότητες. Την Τετάρτη έχουμε μια σχετική σύσκεψη στο Υπουργείο.
Σας παρακαλώ πάρα πολύ να διαβάσετε την Τετάρτη στα σάιτ στο διαδίκτυο ποια είναι τα μέτρα για να είναι να υποβοηθήσουμε και όχι για να ανατρέψουμε τη σημερινή διαδικασία, τα μέτρα εκείνα που θα σας φέρουν κοντά στην πληροφόρηση για τη σεξουαλική αγωγή, για τη διατροφή, για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας, για τα εικαστικά, που είναι απαραίτητα.
Έχουν σωθεί χώρες που έβαλαν από το Δημοτικό τα εικαστικά στα σχολεία και τα πίστεψαν. Έχουν σωθεί, γιατί σώθηκε η αισθητική των χωρών αυτών και προσελκύει τουρισμό και την απολαμβάνουν οι κάτοικοί τους. Για την πληροφορική δεν το συζητώ καν.
Για να δούμε...

ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

   Ειδικά στο λύκειο, αναφέρει το Υπουργείο, ότι το μάθημα της πληροφορικής αξιολογείται κανονικά όπως και τα υπόλοιπα μαθήματα του λυκειακού προγράμματος σε ενδοσχολικές εξετάσεις, πράγμα το οποίο δηλώνει ότι μέσα στο σχολείο το μάθημα της πληροφορικής αντιμετωπίζεται ισότιμα με τα άλλα μαθήματα

γιατί κύριε υπουργέ να μην γινόταν σε κάποιο άλλο μάθημα και όχι στην πληροφορική;

Συμπέρασμα τα μαθήματα που είναι πολύ χρήσιμα όπως λέτε για όλους του μαθητές και αυριανούς πωλητές πρέπει και να βγαίνουν από τις Πανελλαδικές εξετάσεις . Δηλαδή με λίγη ακόμα προσπάθεια και αναβάθμιση του νέου συστήματος θα φτάσουν οι μαθητές μελλοντικά  να εξετάζονται πανελλαδικά σε δύο μόνο μαθήματα και όχι σε τέσσερα!
Καθηγητής πληροφορικής ΠΕ20

evry

Σύμφωνα με την Απόφαση 99916/Γ2/27-6-2014 (ΦΕΚ 1853/Β/7-7-2014) του Υπουργείου Παιδείας
ορίζεται το Πρόγραμμα Σπουδών για τα Μαθηματικά της Ομάδας Μαθημάτων Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών της Β΄ Γενικού Λυκείου
http://dide.flo.sch.gr/web/?p=6041

Θα μου πείτε, τι μας νοιάζει εμάς. Έχει ενδιαφέρον να ρίξετε μια ματιά στις τελευταίες σελίδες, όπου ορίζει και το πρόγραμμα σπουδών για όλες τις τάξεις του εσπερινού λυκείου και οι ώρες πληροφορικής είναι οι εξής:

Α Λυκείου: 2 ώρες το επιλογής
Β Λυκείου: 1 ώρα το Επιστήμης Υπολογιστών
Γ,Δ Λυκείου: 0 ώρες

Δεν θα είχαμε ένα 2ώρο μάθημα Γενικής Παιδείας στην τελευταία τάξη του Λυκείου, άρα και του εσπερινού? κάνω κάπου λάθος ή δεν διάβασα κάτι καλά?
μπορεί να απαντήσει κάποιος που ξέρει περισσότερα?

δεν θέλω να δημιουργήσω πανικό αλλά επειδή έχει μπει για τα καλά το καλοκαίρι, τα σχολεία έχουν κλείσει και κάποιοι είναι ήδη στις παραλίες,
είναι κατάλληλη εποχή για ..... εκπλήξεις.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr


petrosp13

#1107
Μας έχει ζαλίσει αυτός ο Κόλλιας με την Πληροφορική του, πότε θα το πάρει απόφαση επιτέλους;

>:D >:D
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Katsadouros_Dhm

Το (νέο) πρόγραμμα του Ημερήσιου Γενικού Λυκείου έχει δημοσιευθεί σε ΦΕΚ από τον περασμένο Σεπτέμβριο:
http://www.alfavita.gr/sites/default/files/attachments/fek_gia_neo_lykeio.pdf
Εκεἰ φαἰνονται οι 2 (επιλογής) +1 +2 ὠρες της Πληροφορικής για τα ημερήσια.

Στην παράγραφο 4 του άρθρου 2 λέει:
"4. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, καθορίζεται η κατανομή των μαθημάτων και το ωρολόγιο πρόγραμμα ανά τάξη στα Γενικά Εσπερινά Λύκεια, καθώς και κάθε αναγκαία λεπτομέρεια",
που μάλλον είναι το ΦΕΚ που ανέφερε ο evry.

Τώρα, γιατί δεν υπάρχει το 2ωρο στη Γ (ή Δ) τάξη, δεν ξέρω.
Το ίδιο έργο πάντως συνεχίζεται. Αντί να προλαμβάνουμε και να διορθώνουμε, τρέχουμε προ τετελεσμένων.
Προφανώς η επαφή (των ενώσεων) με το Υπουργείο είναι μηδενική.

andrika

Ας στειλουμε ενα ευχαριστω στον κυριο Κολλια.Δεν κοστιζει τιποτα που ενας ανθρωπος μας υποστηριζει ακομα...