ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ19/ΠΕ20 (PROJECT - ΣΕΠΕΗΥ)ΚΑΘΗΚΟ

Ξεκίνησε από dos6, 29 Ιουν 2012, 08:40:09 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dos6

Το τελευταίο διάστημα ο κλάδος ΠΕ19/ΠΕ20 έχει αδικηθεί σε σημαντικό βαθμό. Στα πλαίσια αυτά και μην παραγνωρίζοντας ορισμένα σημαντικά ζητήματα που εξελίσσονται Θα ήθελα να σας υποβάλλω 2 θέματα προς συζήτηση και να σας προτρέψω σε μια πιο ενεργητική συμμετοχή ώστε να βοηθήσουμε όλοι στην επίλυση τους.

Θέμα 1: Σχετικά με τον Υπεύθυνο ΣΕΠΕΗΥ
   θα ήτανε σημαντικό για τους συναδέλφους να γίνουνε ενέργειες από την ΠΕΚΑΠ για το νέο σχολικό έτος 2011-2012 ώστε να ισχύει και πάλι η παρακάτω παράγραφος.
   « O Υπεύθυνος Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ απαλλάσσεται από κάθε εξωδιδακτική εργασία εκτός από τις εφημερίες. Υποστηρίζει συμβουλευτικά τη λειτουργία του σχολείου σε θέματα που αφορούν στις Τεχνολογίες Πληροφοριών χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αναλαμβάνει και τη διεκπεραίωση των σχετικών εργασιών ».
   Στην περίπτωση που δεν ίσχυσε η απαλλαγή σε παρελθόντα έτη παρατηρήθηκε κατάχρηση ανάθεσης καθηκόντων σε σχολικές μονάδες. Αναφέρεται ως παράδειγμα (Λογισμικό διαχείρισης βάσης δεδομένων σχολείου Nestor μαζί με άλλα καθήκοντα όπως άτυπη ή τυπική ανάθεση τεχνικής υποστήριξης σε όλη τη μηχανογράφηση του σχολείου, άτυπη η τυπική διαχείριση ιστοσελίδας και άλλα.). Τη επόμενη χρονιά 2012-2013 οι υποχρεώσεις του υπεύθυνου ΣΕΠΕΥ αυξάνονται λόγω της χρήσης του εργαστηρίου από το μάθημα project.

Θέμα 2: Σχετικά με την ανάθεση του μαθήματος «Ερευνητική εργασία (Project)»
   θα ήτανε σημαντικό να προβεί η ΠΕΚΑΠ σε όλες τις σχετικές ενέργειες ώστε να  ανατίθεται στους πληροφορικούς ως πρώτη ανάθεση το μάθημα Ερευνητική εργασία (Project)» χωρίς περιορισμό ωρών και μέχρι της συμπλήρωσης του ωραρίου τους.
   Το παραπάνω ήδη ισχύει για συγκεκριμένους κλάδους. Επίσης το διδακτικό αντικείμενο του μαθήματος Ερευνητική εργασία (Project) δικαιολογεί την παραπάνω θέση και θα αναιρούσε εν μέρει την αδικία που έχει συμβεί σε βάρος του κλάδου μας.

pgrontas

Παράθεση από: dos6 στις 29 Ιουν 2012, 08:40:09 ΠΜ
Θέμα 1: Σχετικά με τον Υπεύθυνο ΣΕΠΕΗΥ
   θα ήτανε σημαντικό για τους συναδέλφους να γίνουνε ενέργειες από την ΠΕΚΑΠ για το νέο σχολικό έτος 2011-2012 ώστε να ισχύει και πάλι η παρακάτω παράγραφος.
   « O Υπεύθυνος Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ απαλλάσσεται από κάθε εξωδιδακτική εργασία εκτός από τις εφημερίες. Υποστηρίζει συμβουλευτικά τη λειτουργία του σχολείου σε θέματα που αφορούν στις Τεχνολογίες Πληροφοριών χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αναλαμβάνει και τη διεκπεραίωση των σχετικών εργασιών ».
Αυτό δεν ίσχυσε από φέτος;


Παράθεση
Θέμα 2: Σχετικά με την ανάθεση του μαθήματος «Ερευνητική εργασία (Project)»
   θα ήτανε σημαντικό να προβεί η ΠΕΚΑΠ σε όλες τις σχετικές ενέργειες ώστε να  ανατίθεται στους πληροφορικούς ως πρώτη ανάθεση το μάθημα Ερευνητική εργασία (Project)» χωρίς περιορισμό ωρών και μέχρι της συμπλήρωσης του ωραρίου τους.
Κατά την γνώμη μου η στάση που θα τηρήσουμε για το project πρέπει να είναι πολύ προσεκτική.
Η πρώτη προτεραιότητα μας πρέπει να είναι η καθιέρωση μαθήματος Γενικής παιδείας Πληροφορικής στην Α' Λυκείου τουλάχιστον. Δεν νομίζω ότι πρέπει να ανταλλάξουμε αυτές τις ώρες με το project και αντί να διδάσκουμε την επιστήμη μας, να καταντήσουμε βοηθοί των υπολοιπων ειδικοτήτων.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

stratosg

Παράθεση από: pgrontas στις 29 Ιουν 2012, 07:59:51 ΜΜ

Κατά την γνώμη μου η στάση που θα τηρήσουμε για το project πρέπει να είναι πολύ προσεκτική.
Η πρώτη προτεραιότητα μας πρέπει να είναι η καθιέρωση μαθήματος Γενικής παιδείας Πληροφορικής στην Α' Λυκείου τουλάχιστον. Δεν νομίζω ότι πρέπει να ανταλλάξουμε αυτές τις ώρες με το project και αντί να διδάσκουμε την επιστήμη μας, να καταντήσουμε βοηθοί των υπολοιπων ειδικοτήτων.

Συμφωνώ απόλυτα.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

fof

Παράθεση από: pgrontas στις 29 Ιουν 2012, 07:59:51 ΜΜ

Κατά την γνώμη μου η στάση που θα τηρήσουμε για το project πρέπει να είναι πολύ προσεκτική.
Η πρώτη προτεραιότητα μας πρέπει να είναι η καθιέρωση μαθήματος Γενικής παιδείας Πληροφορικής στην Α' Λυκείου τουλάχιστον. Δεν νομίζω ότι πρέπει να ανταλλάξουμε αυτές τις ώρες με το project και αντί να διδάσκουμε την επιστήμη μας, να καταντήσουμε βοηθοί των υπολοιπων ειδικοτήτων.

συμφωνώ ..

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Keep Growing

...ετοιμαστείτε για χοντρή "λάντσα". Με πρόφαση το 4ωρο θα μας αλλάζουν τον αδόξαστο!

Σιγά σιγά, ξεδιπλώνεται ο ρόλος μας στο νέο λύκειο.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

επίσης μου άρεσε το "...ένας εκ των καθηγητών πληροφορικής", θαρρείς και θα υπάρχουν πολλά λύκεια με περισσότερους του ενός.  :D
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Σε μεγάλες πόλεις είναι συνηθισμένο να είναι τουλάχιστο 2 καθηγητές (δηλαδή ήταν, με το παλαιό ωρολόγιο πρόγραμμα...).
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

badim

Για δείτε και αυτό στο κάτω μέρος της σελίδας.Από το καλό στο καλύτερο πηγαίνουμε

http://www.esos.gr/uploads/dthmia/neo-orario-2013-14.pdf

Keep Growing

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

Προχθές, η διευθύντριά μου χρησιμοποιώντας πλάγιο λόγο, προσπαθούσε να με τουμπάρει για να αναλάβω το πρόγραμμα του σχολείου, μαζί με το my(s)c(h)ool, κ.λπ.

Τι λέτε, να τα αναλάβω; Είμαι σε τρομερό δίλημμα.  :-\

 
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

tsiko

Την προηγούμενη χρονιά ανέλαβα ερ.εργ. Με την ταυτόχρονη "διδασκαλία" σε όλη την Α κ Β τάξη, είχα στο εργαστήριο ομάδες από άλλα τμήματα συναδέλφων (που υποτίθεται οι της Α θα είχαν τα νετμπουκ μαζί τους!?!) και, φυσικά, γινόταν εκεί μέσα της τρελής. Αναγκαστικά με φώναζαν και για βοήθεια και στ άλλα τμήματα όπου είχαν δικά τους λαπτοπ κλπ (δεν είχα κανένα, ειλικρινά, πρόβλημα να βοηθήσω).

Το νέο αυτό 4ωρο πιστεύω ότι καλό γιατί:
1. Δεν μπαίνουν χυμα τα παιδιά μέσα σε εργαστήριο
2. Αποφεύγονται ζημιές σε εξοπλισμό (σουιτσ που βάζανε και βγάζανε τα λαπτοπ τους, πολύμπριζα, καλώδια και ΠΟΛΛΑ άλλα) ΚΑΙ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
3. Την βοήθεια που, έτσι κι αλλιώς, την δίναμε θα την δίνουμε και τώρα (αν κάποιος ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να βοηθήσει απλά ΔΕΝ παίρνει το 4ωρο)
4. Περισσεύει 1 4ωρο και για άλλους συναδέλφους (πχ οι αγγλικών έχουν πλέον ΤΟ ΙΔΙΟ πρόβλημα που έχουμε με τις επιλογές: έχουμε ώρες αλλά δεν μπορούμε να τις κάνουμε αν είμαστε 1 ατομο στο σχολείο) και δεν μπαίνουμε σε διαδικασία "γιατί να  μην πάρω εγώ και να πάρεις εσύ;" κλπ

ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ με το 2ωρο επιλογής της Α

ΑΝ με τις δηλώσεις που κάνουν τα παιδιά της Α προκύψουν τμήματα 7-8 ατόμων στα άλλα 2 επιλογής (το ένα το έχει 2η ανάθεση ο "εχθρός") πιέζουμε να ΜΗΝ γίνουν (τυπικά θέλει 15 άτομα μιν) και έτσι έχουμε μόνο τμήματα πληροφορικής >22 ατόμων και:
1.Κάνουμε σε ΟΛΟΥΣ τους μαθητές τα απαραίτητα προγράμματα (οφις, εικόνα, βίντεο, ήχο και ανάρτηση στο site: για να μην μας πρήζουν να τα ανεβάζουμε εμείς) to 1o 4μηνο και στο 2o πχ μπορούμε να ξεκινήσουμε το πακέτο της Αλγοριθμικής (αλήθεια ρε παιδιά, ΓΙΑΤΙ θάφτηκε αυτό το ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ πακέτο;)

2. Χρειαζόμαστε και 2ο συνάδελφο για συνδιδασκαλία: σπάμε το τμήμα και χρησιμοποιούμε και το εργαστήριο του γ/σίου με 13!!! άτομα σε κάθε εργαστήριο. Στο δικό μου σχολείο (των 9 τμημάτων ΓΠ) υπολογίσαμε μ'αυτό το σκηνικό ότι θέλουμε 10 ώρες πληροφορικής ακόμη!!!

Επίσης, το πιο πάνω έγγραφο αναφέρει και την "καθοδήγηση" και τον συντονισμό των ερ.εργ. απο "εμπειρο πληροφορικό" με απαλλαγή εξωδιδακτικής εργασίας!!!

περιμένω απόψεις ή/και ενστάσεις

P.Tsiotakis

Παράθεση από: Keep Growing στις 07 Σεπ 2013, 11:15:52 ΠΜ
Προχθές, η διευθύντριά μου χρησιμοποιώντας πλάγιο λόγο, προσπαθούσε να με τουμπάρει για να αναλάβω το πρόγραμμα του σχολείου, μαζί με το my(s)c(h)ool, κ.λπ.

Τι λέτε, να τα αναλάβω; Είμαι σε τρομερό δίλημμα.  :-\

ακούγεται ελκυστικό
θες τη συνταγή για γλαρόσουπα να της την δώσεις;;

lxart

Παράθεση από: Keep Growing στις 07 Σεπ 2013, 11:15:52 ΠΜ
Προχθές, η διευθύντριά μου χρησιμοποιώντας πλάγιο λόγο, προσπαθούσε να με τουμπάρει για να αναλάβω το πρόγραμμα του σχολείου, μαζί με το my(s)c(h)ool, κ.λπ.

Τι λέτε, να τα αναλάβω; Είμαι σε τρομερό δίλημμα.  :-\


Αν μπορείς να αρνηθείς, πες ένα μεγαλοπρεπές ΟΧΙ και πάρε απλά ένα τμήμα. Στην αρχή σου δίνουμε αυτά και μετά όλο και κάτι άλλο, μέχρι που γίνεσαι το παιδί για τις δουλειές όλων των επιστημόνων ειδικοτήτων

Keep Growing

...καλά, το μήνυμά μου ήταν ειρωνικό, αλλά σκεφτείτε και τη θέση της διευθύντριας:

ΠΕ05, με ωράριο 9 ώρες, χωρίς 2η ανάθεση πλέον και με έναν σύλλογο που μοιράζεται σε 2-3 σχολεία ..., με ΠΕ19 20 σε νευρική κρίση, χωρίς τρίωρο εργαστηρίου και με χρεωμένα (ίσως) περισσότερα από 1 εργαστήρια ...  :D
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

P.Tsiotakis

Παράθεση από: Keep Growing στις 07 Σεπ 2013, 01:16:36 ΜΜ
...καλά, το μήνυμά μου ήταν ειρωνικό, αλλά σκεφτείτε και τη θέση της διευθύντριας:

ΠΕ05, με ωράριο 9 ώρες, χωρίς 2η ανάθεση πλέον και με έναν σύλλογο που μοιράζεται σε 2-3 σχολεία ..., με ΠΕ19 20 σε νευρική κρίση, χωρίς τρίωρο εργαστηρίου και με χρεωμένα (ίσως) περισσότερα από 1 εργαστήρια ...  :D

για αυτο παίρνει διευθυντικό επίδομα

Keep Growing

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 07 Σεπ 2013, 01:27:20 ΜΜ
για αυτο παίρνει διευθυντικό επίδομα

Σύμφωνοι, Παναγιώτη, αλλά το ίδιο επίδομα έπαιρνε και πέρσι που η κατάσταση ήταν κλάσεις καλύτερη.

Τα λέω αυτά, για να ξέρουμε όλοι μας ότι φέτος θα είναι μια κομβική χρονιά, όχι μόνο για τα σχολεία αλλά για την κοινωνία γενικότερα. Είναι η χρονιά που θα πρέπει όλοι μας να πάρουμε θέση για το επόμενο χρονικό διάστημα που έρχεται με γοργούς ρυθμούς ...
Οι εποχές που άλλοι έπαιρναν θέσεις για μας, τελειώνουν. Τέρμα ο καναπές αν θες να ζήσεις ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Kixer

Συνάδελφοι καλησπέρα.

Να ρωτήσω κάτι...Αυτό το 4ωρο της υποστήριξης για τις ερ.εργασίες στο οποίο αναφέρεστε αφορά μόνο τα Γενικά Λύκεια ή και το ΕΠΑΛ;

Πολύ ωραία η εκπληξούλα με το ωράριο των Υπευθύνων , Τομεαρχών κτλ που μας επιφύλαξε το πολυαγαπημένο μας υπουργείο...

Σαν μια δεύτερη αύξηση στην ουσία αν και νομίζω ότι θα έπρεπε να το περιμένουμε...

hobbit

Έχει κάποιος την εγκύκλιο για την υποστήριξη της ερευνητικής εργασίας από πληροφορικούς;

dpa2006

Δες εδώ:
http://users.sch.gr/tsakarak/?p=1168

ΠαράθεσηΠαραθέτουμε εδώ τις πρόσφατες εγκυκλίους που έχουν σταλεί σχετικά με την Ερευνητική Εργασία σε Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια.
Αναλυτικά είναι:
1. Η τελευταία τροποποιητική εγκύκλιος που στάλθηκε στις 13/9/2012
2. Η εγκύκλιος η οποία ίσχυε πριν από αυτήν της 13ης Σεπτέμβρη και στην οποία γίνεται αναφορά για διάφορα θέματα τα οποία εξακολουθούν να ισχύουν.
3. Η εγκύκλιος που αναφέρεται στη Θεματική εργασία της Β τάξης των ΕΠΑΛ, όπου αρκετά πράγματα γίνονται διαφορετικά από το Γενικό Λύκειο.
4. Η εγκύκλιος στην οποία αναφέρονται ζητήματα αναθέσεων και στην οποία επίσης παραπέμπει η πρόσφατη τροποποιητική.
Δείτε όλες τις εγκυκλίους εδώ, λαμβάνοντας υπόψιν την ημερομηνία ισχύος της καθεμιάς, ώστε να προκύπτει τι αλλάζει κάθε φορά.
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

amichail

Το θέμα έχει μάλλον ξεφύγει, αλλά συγκεντρωτικά όλες οι εγκύκλιοι για τις Ερευνητικές Εργασίες βρίσκονται και εδώ http://projectkriti.weebly.com/ στο σύνδεσμο Νομοθεσία (μαζί με πολύ άλλο υλικό)

Παράθεση από: dpa2006 στις 10 Σεπ 2014, 10:42:34 ΠΜ
Δες εδώ:
http://users.sch.gr/tsakarak/?p=1168

Για μένα θα πω μόνο ότι είμαι ο τύπος του δασκάλου που αν κάνω ένα μάθημα για 50η φορά θα αλλάξω για 52η φορά τις σημειώσεις μου

stam12

Παράθεση από: pgrontas στις 29 Ιουν 2012, 07:59:51 ΜΜ
... Δεν νομίζω ότι πρέπει να ανταλλάξουμε αυτές τις ώρες με το project και αντί να διδάσκουμε την επιστήμη μας, να καταντήσουμε βοηθοί των υπολοιπων ειδικοτήτων.

Όντως... κάνω υποστήριξη στα "Project" κι αισθάνομαι σαν τη "φιλιππινέζα" του σχολείου. Επιπλέον, ό,τι κι αν συμβεί (αρνητικό φυσικά), καταλήγει η ευθύνη να πέφτει στο τέλος πάνω μου. Έλεος!!! Έχουμε βγάλει κι εμείς πανεπιστήμια.
Το να κάνεις λάθος είναι ανθρώπινο και το να ρίχνεις το φταίξιμο στον υπολογιστή είναι ακόμη πιο ανθρώπινο.

stam12

Κακώς, κάκιστα ορίζεται άλλος από τον καθηγητή Πληροφορικής υπεύθυνος για τις ερευνητικές εργασίες! Ο καθηγητής Πληροφορικής θα 'πρεπε να 'ναι υπεύθυνος και να κάνει παράλληλα και την υποστήριξη. Έτσι όπως είναι τώρα η κατάσταση, ο καθηγητής Πληροφορικής καθίσταται υπόλογος, εκτός απ' το δ/ντή του σχολείου και στον υπεύθυνο για τα "project" που ορίζεται κάθε φορά. Έτσι όμως υποβιβάζεται πολύ ο ρόλος του καθηγητή Πληροφορικής και διαταράσσονται οι σχέσεις μεταξύ των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας που θα έπρεπε κανονικά να είναι ισότιμες.
Το να κάνεις λάθος είναι ανθρώπινο και το να ρίχνεις το φταίξιμο στον υπολογιστή είναι ακόμη πιο ανθρώπινο.