Διάβασε Διάσταση Πίνακα ???

Ξεκίνησε από evry, 18 Ιαν 2011, 04:07:43 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Σπύρος Δουκάκης


gpapargi

Ένας αλγόριθμος δε χρειάζεται εκφώνηση για να σταθεί. Είναι κάτι αυθύπαρκτο. Είναι δυνατόν 2 διαφορετικά προβλήματα (όχι απλώς εκφωνήσεις) να λύνονται από τον ίδιο κώδικα (πχ οι ταλαντώσεις και τα RLC κυκλωματα). Είναι δυνατόν το ίδιο πρόβλημα να λύνεται από εντελώς διαφορετικούς αλγορίθμους (όχι απλώς κώδικες)... πχ σειριακή και δυαδική αναζήτηση. Επίσης είναι δυνατόν για ένα πρόβλημα να  μην υπάρχει αλγόριθμος (και άρα κώδικας) που να το λύνει πχ τα μη υπολογίσιμα προβλήματα όπως το halting problem.

Ένας αλγόριθμος πρέπει να στέκεται μόνος του και να μπορούμε να αποφανθούμε για το τι  κάνει χωρίς να χρειάζεται να αναφερθούμε σε καμία εκφώνηση.

Επιτρέπεται να πούμε το παρακάτω;

Δεδομένα //ν//

Διάβασε α[ν+1]

Επιτρέπεται το παρακάτω:

ι<-1
Διάβασε χ
Όσο χ<>0 επανάλαβε
     α[ι]<-χ
     ι<-ι+1
    Διάβασε χ
Τέλος_επανάληψης

Μπορούμε να επιτρέψουμε το ένα και όχι το άλλο; Που ακριβώς καθορίζεται το μέγεθος του πίνακα;

Σπύρος Δουκάκης

Πράγματι βλέπω μία επανάληψη των απόψεων.

Νομίζω ότι έχετε εγκλωβιστεί προσπαθώντας να αποδείξετε ότι το θέμα που επιλέχθηκε στις εξετάσεις ήταν κατάλληλο για την αξιολόγηση των μαθητών/τριών σε πανελλαδικό επίπεδο...

Νομίζω ότι έχετε επίσης εγκλωβιστεί στον μικρόκοσμο του μαθήματος που λέγεται ΑΕΠΠ...




evry

Σπύρο δεν μίλησε κανείς για το θέμα των εξετάσεων, εσύ το επαναφέρεις συνέχεια. Αν διαβάσεις τα μηνύματα θα δεις ότι είσαι ο μόνος που επαναφέρει το θέμα. Εδώ μιλάμε για κάτι άλλο.
Το αντικείμενο του νήματος φαίνεται στον τίτλο του. Μιλάμε γενικά για εισαγωγή της διάστασης του πίνακα από τον χρήστη. Αν θέλεις να μιλήσεις για το θέμα των εξετάσεων, υπάρχουν πολλά νήματα που έχουν ανοίξει και μπορείς να γράψεις εκεί.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Sergio

Το θέμα των εξετάσεων καλά θα είναι να το αφήσουμε απέξω σε αυτή τη συζήτηση.  Εϊναι πλέον στην ιστορία και .. αυτή θα το κρίνει. Ήδη έχει φανεί ότι σε κάποιους άφησε θετικές και σε κάποιους άλλους αρνητικές εντυπώσεις. Δε μπορούμε να πούμε το ίδιο για τη συζήτηση που ακολούθησε, φοβάμαι. Αυτή πρέπει να άφησε όλους, εντός και εκτός του κλάδου αρνητικές, έως tro-ma-kti-kes, εντυπώσεις.

Το σίγουρο είναι οτι ανέδειξε, τη μεγαλύτερη μέχρι στιγμής διάσταση απόψεων σε επίπεδο αντικειμένου διδασκαλίας, είτε αναφερθούμε σε διδακτικό συμβόλαιο (όπως κάποια στιγμή ανέφερε ο Σπύρος) είτε σε διδακτικό μετασχηματισμό που νομίζω ότι περιγράφει καλύτερα το χώρο που πρέπει να αναζητηθεί το πρόβλημα (ίσως αυτό θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ο μικρόκοσμος της ΑΕΠΠ που ανέφερε ο Σπύρος).

Αυτό το θέμα νομίζω ότι αξίζει να συζητήσουμε εδώ. Και ας αφήσουμε κατα μέρος το θέμα Γ του 2010. Αν καταλήξουμε εδώ, θα μπορούμε να εφαρμόσουμε τα συμπεράσματά μας και σε αυτό. Νομίζω οτι το θέμα Γ δεν είναι η αιτία του κακού, αλλά το αποτέλεσμά του.

Θα ήθελα όμως να παρακαλέσω, να μείνουμε στις θέσεις που διατυπώνονται και να απαντάμε σε αυτές. Ας μην αναλωθούμε πάλι σε αντιπαραθέσεις (αν όχι ευθείες επιθέσεις) που αφορούν σε υποθέσεις σχετικά με προθέσεις και διαθέσεις των συνομιλητών γιατί θα καταλήξουμε πάλι να μαλώνουμε και θα χάσουμε το στόχο.

Προσωπικά νομίζω ότι θα ήταν κέρδος να συμμετέχουν όσοι συμμετείχαν και στην θερινή "συζήτηση".  Κάποιοι, δικαιολογημένα θιγόμενοι από τις (απαράδεκτες) προσωπικές επιθέσεις, αποχώρησαν τότε. Κάποιοι άλλοι εμφανίστηκαν μόνο τοτε και έκτοτε δεν ξανασυμμετείχαν. Αν όλοι μπορούμε να κρατήσουμε κάποιους κανόνες στη συζήτηση, καλό θα ήταν να ακουστούν όλες οι απόψεις και να γίνει επιτέλους διάλογος (αν οι διαχειριστές το θεωρούν σκόπιμο ας ενημερώσουν).

Ας προσπαθήσουμε όμως να μελετάμε προσεκτικά τα γραφόμενα πριν απαντήσουμε. Από προσωπική εμπειρία, η πλειοψηφία των απαντήσεων που έλαβα στα δικά μου posts σε εκείνη τη συζήτηση έδειχνε ότι, αν και σαφές, δεν είχε γίνει αντιληπτό το ΤΙ έλεγα.  Ίσως επειδή ο προφανής θυμός οδηγούσε αντανακλαστικά σε αναζήτηση του γιατί το έλεγα. Προσωπικά, αν τελικά γίνει εδώ κάποια συζήτηση, θα ξεκινάω με μία σύνοψη του ΤΙ έχω καταλάβει από αυτά που λέει ο συνάδελφος στον οποίο απαντώ.

Εύρη, μήπως θα ήταν σκόπιμο να αλλάξουμε τον τίτλο της συζήτησης σε "Πίνακες σε ψευδογλώσσα" (?) Νομίζω είναι γενικότερο και θα μπορέσει να φιλοξενήσει και άλλες πτυχές του θέματος.
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

P.Tsiotakis

Παράθεση από: Sergio στις 19 Ιαν 2011, 04:32:46 ΜΜ
... Αυτή πρέπει να άφησε όλους, εντός και εκτός του κλάδου αρνητικές, έως tro-ma-kti-kes, εντυπώσεις.

Τότε ήταν troktikes οι εντυπώσεις (να μην πω κάτι άλλο που μου έρχεται) γιατί ο μακαρίτης ο Γκιόλας ζούσε ακόμη