Αποστολέας Θέμα: Προτάσεις για εξορθολογισμό της ύλης από την επόμενη χρονιά  (Αναγνώστηκε 2574 φορές)

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2364
Η επίλεξε μπορεί να έχει σύνθετες λογικές εκφράσεις;;;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής


ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 95
Καλησπέρα σε όλους τους συναδέλφους. Καλή ξεκούραση σε όσους τελείωσαν, Υπομονή για λίγο ακόμα σε όσους συνεχίζουμε με μαθήματα των ΕΠΑΛ και καλή δύναμη σε όσους ξεκινήσουν προετοιμασία των καινούριων.
Θα ήθελα και εγώ να τοποθετηθώ και να συνεχίσω το θέμα που έχει ανοίξει ο Πέτρος, από πέρυσι. Πέρυσι δεν πετύχαμε κάτι... Παραθέτω το λινκ για μια αλλη συζητηση που ειχα ανοιξει κι εγω για τη θεωρία του μαθήματος πέρυσι και γενικά για την ύλη...

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=8382.0

Ούτε φέτος κόβω να γίνεται κάτι Πετρο... αλλά εγώ θα παραθέσω την άποψή μου και τι να πω...

Η ύλη του μαθήματος πρέπει να μελετηθεί οπωδήποτε και να μειωθεί ή τουλάχιστον να μην αυξηθεί για την επόμενη χρονιά, και να μειωθεί οπωσδήποτε η θεωρία (ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ, ΑΣ ΜΗΝ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΕΔΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ Η ΤΗΝ PYTHON ΚΛΠ, ΟΚ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ. ΕΔΩ ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟ, ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ...)

Η χρονια που μόλις πέρασε ήταν εξαντλητική για όλους μας. Νομίζω ότι η ύλη ήταν πολύ για τα δεδομένα και τις συνθήκες... Πολύ κυνήγι. Εγώ κουράστηκα πάρα πολύ. Αναρωτιέμαι λοιπόν τι θα γίνει του χρόνου, ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΑ...
Τα τελευταία χρόνια, εχω και προετοιμάζω τμηματάκια απο β λυκείου και βγάζουμε κάποια κομμάτια και αυτό πραγματικά βοηθάει πολύ. Ωστόσο φέτος, τα παιδιά της Β λυκειου, είχαν μια συμπεριφορα διαφορετικη από τα παιδια της Γ. Τα παιδιά της Γ δεν είχαν επιλογες. Ετρεξαν μαζί μας, ακολούθησαν, προσπάθησαν. Προετοιμάστηκαν και πήγαν να γράψουν. Τα παιδια της Β, Νοέμβρη, Δεκέμβρη, άντε και Ιανουάριο, ακολουθούσαν. Μετά κλώτσησαν... Δεν μπορούσαν, δεν τα ανάγκαζε κάτι, κατα πλειοψηφία κλώτησαν. Προσωπικά βλέποντάς αυτό και θεωρώντας ότι η επάνοδος από κοντά θα αναδείκνυε απορίες στους μαθητες της Γ, τελος Απρίλη σταμάτησα τη Β, για να ξεκουραστούν μεχρι να ξαναξεκινήσουμε τέλος Ιουνίου αλλά και να δώσω ώρες στα παιδιά της Γ για απόρίες.
Φίλος μου δε, καθηγητής σε σχολείο (εγώ είμαι φροντιστής) μου είπε το ίδιο, ότι δηλαδη δεν έχει καταφέρει να κάνει πολλά πράγματα με τα παιδια της Β γιατι κουράστηκαν.
ΔΗΛΑΔΗ τα παιδια της Β έρχονται σχετικά απροετοίμαστα. Θα πρέπει να ληφθεί υπόψιν αυτό στην ύλη που θα βγεί για φέτος. Η ΥΛΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ. Ας μην μπεί ούτε φέτος η διανομη πιτσας κλπ στην ύλη. Μην αυξηθεί, με το σκεπτικό οτι μπορεί να μην υπάρχει lock down και τηλεκπαίδευση (και μακάρι να μην υπάρχει). Ας ληφθεί υπόψιν το πως έρχεται η Β... Προς Θεου, λίγο σεβασμός στα παιδιά και στους διδάσκοντες. ΤΑ ΠΑΙΞΑΜΕ. ας μεινει η υλη εκει και ας μειωθει επιτέλους η θεωρία του μαθήματος, βγάζοντας ότι άχρηστο πρέπει να βγει...

ΥΓ: ασχετο αλλά και σχετικό. η τηλεκπαιδευση πηγε καλά ως προς την παράδοση. Βρήκαμε όλοι νέους τρόπους, ανακαλύψαμε νεα πράγματα, έμεινε μια καλή προίκα. Στα τμήματα όμως (λιγότερο σε ιδιαίτερα) η αλληλεπίδραση δεν μπορεί να είναι ή ιδια και ως προς την ταχύτητα. πολύ περισσότερος επιπλέον χρόνος απαιτήθηκε για να βγεί πέρα αυτό που έπρεπε να βγει. Του χρόνου ξεκινάμε μειον σε σχέση με περυσι. δεν έχει δουλευτει η Β. Μακάρι να ληφθεί υπόψιν...


ManiacGr

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 6
Συμφωνώ απόλυτα με τον ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ. Τα παιδιά που ακολουθούν, έρχονται να κολυμπήσουν στα βαθειά, χωρίς εμπειρία και χωρίς σωσίβιο! Ο τρόπος που δουλεύω την Β λυκείου είναι ίδιος και τελικά από τον Απρίλιο και μετά τους έκανα μάθημα 1 ώρα τη βδομάδα και αυτό φρόντισα να είναι κάτι όσο πιο ενδιαφέρον μπορούσα για να τους κρατήσω σε όσο καλύτερη φόρμα γινόταν... Δεν ξέρω αν οι συνάδελφοι στα σχολεία (που ανοίξαν έστω και για λίγο) συμμερίζονται τον τρόπο σκέψης των φροντιστών, αλλά για εμάς που ξεχάσαμε τις φάτσες των μαθητών μας και τους είχαμε "κλεινικά νεκρούς" από τον Μάρτιο σχεδόν και μετά, νομίζω ο κύριος φόβος μας είναι "τι θα παραλάβουμε στην Γ λυκείου για τη χρονιά 21-22"!
Για να μη γράφω ολόκληρο σεντόνι... θα συμφωνήσω απόλυτα στη μείωση της θεωρίας. Βαρέθηκα να μιλάω μόνος μου και κυριολεκτικά αισθάνθηκα σαν φιλόλογος που διδάσκει ιστορία! Έχει τόση πράξη και ζωντάνια η πληροφορική που το μάθημα "πνίγεται" στη θεωρία. Μου αρέσει να δημιουργώ και το ίδιο αρέσει στους μαθητές μου! Αν θέλαμε να μάθουμε κάτι που απλά θα πρέπει να το παπαγαλίσουμε θα πηγαίναμε να γίνουμε φιλόλογοι (δεν έχω κάτι με τους φιλόλογους, απλά νομίζω ότι τα μαθήματά τους είναι ο ορισμός της παπαγαλίας). Όλοι οι καλοί μου μαθητές γκρινιάζουν για τη θεωρία! Μέχρι και παιχνίδι για τα κινητά τους αναγκάστηκα να τους φτιάξω για να βοηθήσω την κατάσταση και πάλι τους φαίνεται πολύ!