Πλησιάζοντας προς τις εξετάσεις του άλλου Σαββάτου, θα κάνω μια ερώτηση ρουτίνας μιας και είναι η πρώτη μου χρονιά που διδάσκω το μάθημα. Υπάρχουν κάποια είδη ασκήσεων που έχουν μεγάλη πιθανότητα να πέσουν? Πιστεύετε ότι ο βαθμός δυσκολίας θα κυμανθεί στα περσινά θέματα ή θα είναι πιο δύσκολα?
1. Όχι
2. Πιο δύσκολα
Κάθε χρόνο τα θέματα θα ανεβαίνουν σε επίπεδο δυσκολίας και απαιτητικότητας και έτσι θα γίνει και φέτος πιστεύω.
Πιστεύω οτι υπάρχουν κάποια είδη ασκήσεων που είναι πιθανά.
πχ πιστεύω οτι οι μετατροπές είναι ένα καλό είδος ασκήσεων.
Δηλαδή μετατροπές repeat σε while και το αντίστροφο ή for σε repeat ή while,
if σε case και το αντίστροφο. Δίνουν σε οποιαδήποτε επιτροπή θεμάτων για οποιοδήποτε σκοπό μια δεξαμενή ασκήσεων που τυχαία, κυκλικά ή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο μπορούν να αποτελούν ένα θέμα ή ένα υποερώτημα και να ξεκινάει τη σύνταξη των θεμάτων.
Μια συμβουλή της τελευταίας στιγμής προς υποψηφίους:
Πιστεύω πως για μια επανάληψη της τελευταίας στιγμής τέτοιου είδους κωδικοποιήσεις βοηθούν σε γρήγορη και αποτελεσματική επανάληψη.
Εστιάζεις σε διαφορετικές περιπτώσεις ασκήσεων (επιλογή, επανάληψη, μετατροπές κλπ) κωδικοποιείς τις διαφορετικές περιπτώσεις και για την κάθε μία κωδικοποείς σε ένα είδος πρόχειρου αλγορίθμου τα βήματα που πρέπει να κάνεις για την επίλυση τους (πχ αντιστροφή ανισότητας).
Μην περιμένετε να μάθετε από έξω ασκήσεις τελευταία μέρα. Πρώτον γιατί το μάθημα δεν ενδείκνυται για παπαγαλία. Δεύτερον γιατί το πλήθος των δυνατών ασκήσεων είναι τόσο μεγάλο που οι πιθανότητες να πέσει ολόιδια μια άσκηση όπως την έχετε μάθει είναι ελάχιστες. Προσπαθήστε απλώς να επαναφέρετε τη μεθοδολογία στο μυαλό σας.
Καλή επιτυχία σε όλους.
θα ηθελα να ρωτησω τι πιθανοτητες θα δινατε στο να πεσει ως τεταρτο θεμα μια ασκηση procedure/function .ευχαριστω
Νομίζω μικρές..Πιο πιθανό θεωρώ να βάλουν κάτι απλό αρχικά..δηλαδή ένα τρέξιμο με υποπρογράμματα, όπως του Γενικού Λυκείου...
Είναι πολύ απότομη μετάβαση από το τίποτα να πάνε κατευθείαν σε θέμα 4 ...
Αν κρίνουμε από το επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων των δικτύων, εγώ πιστεύω ότι δύσκολα θα τα αγγίξουν γενικά τα υποπρογράμματα φέτος
Επαναλαμβάνομαι, αλλά δεν ξέρω πόσοι μαθητές στα δίκτυα έγραψαν πάνω από 85.. θεωρώ πολύ λίγοι, οπότε τα θέματα στα δίκτυα ήταν για καλά διαβασμένους και με βάση το τελευταίο θέμα θα έπρεπε να έχουν συνειδητοποιήσει βαθύτερα τη θεωρία.. σαφώς και θα μπορούσαν να πέσουν δυσκολότερες ασκήσεις, άλλα τότε θα βλέπαμε το άριστα με κυάλια..
Στο δομημένο θεωρώ ότι τα θέματα θα είναι πιο δύσκολα από πέρυσι. Το βιβλίο έχει πάρα πολύ θεωρία και μακάρι μα μην ζητήσουν περισσότερα από 10 μόρια και ότι ζητήσουν να είναι σχετικό με ασκήσεις που λύνουν οι μαθητές πχ τύποι δεδομένων μεταβλητών ή παράμετροι τυπικές πραγματικές κτλ.. αλλά φαντάζομαι θα ζητηθεί κάτι πιο δύσκολο.. που δεν έχει χρήση σε πολλές ασκήσεις πχ διαγράμματα HIPO
Θεωρώ ότι στον πίνακα τιμών ή στο πρόγραμμα που θα αναπτύξουν οι μαθητές θα έχει σίγουρα υποπρόγραμμα με πιο πιθανό το πρώτο σενάριο.
Ίσως ζητήσουν διάγραμμα ροής που δεν το έχουν κάνει ποτέ.
Τέλος για ασκησοθεωρία πολύ καλό το 13 κεφ. με την ord κτλ και ίσως άσκηση με read readln κατά τα πρότυπα του περσινού με τη write.. τέλος πάντων ότι και να πούμε τα θέματα θα τα δούμε σε λίγες ώρες, εύχομαι να είναι θέματα που θα ξεχωρίσει ο διαβασμένος (έως 14-15), ο διαβασμένος που το έχει αρκετά (έως 17-18) και ο διαβασμένος που είναι αστέρι (20)..
Αν από τα περσινά θέματα του προγραμματισμού, πάμε σε θέμα με υποπρόγραμμα, τότε μιλάμε για άλμα
Δεν αργούν λίγο τα θέματα?
Καλώς τα!
Που είναι? Δεν τα βρίσκω..
Καλημέρα
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/them_domprog_epal_c_hmer_no_1106.pdf
Ευκολάκια
Λύσεις πότε μπορούμε να ανεβάσουμε κύριοι διαχειριστές;
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, υπόδειξη για τα "νόμιμα" εργαλεία προς χρήση.. :-\
ΠαράθεσηΥποδείξεις για το Θέμα Δ:
..
β. Για την επανάληψη να γίνει χρήση της εντολής while ... do ή της εντολής repeat ... until.
Αν θυμάμαι καλά και για τις πανελλαδικές του Ενιαίου μετά τις 12:30 λύσεις.
μπορειτε να πειτε απαντησεις για σωστο λαθος αντιστιχηση κ γνκ για την θεωρεια! ευχαριστω..σχετικα ευκολα μπορει να εχω κ μια μικρη ελπιδα για 100 :D
Ενδεικτικές απαντήσεις
(https://alkisg.mysch.gr/steki/DirectAttachments/warning.png) | Από την ομάδα διαχείρισης: απαγορεύεται η ανάρτηση λύσεων πριν τις 12:30 |
Tα θέματα είναι σχετικά εύκολα (όπως φαίνονται με μια πρώτη ματιά). Ένας μαθητής που ήταν έστω και λίγο διαβασμένος μπορούσε να ξεκινήσει με τις πρώτες 60 μονάδες χωρίς ιδιαίτερα κόπο (θέματα Α και Β). Από εκεί και μετά τα προβλήματα που έπρεπε να γίνουν αλγόριθμος και πρόγραμμα αντίστοιχα δεν ήταν επίσης πολύ δύσκολα. Μακάρι να πάνε καλά οι μαθητές μας (αν και φέτος δεν είμαι σε ΕΠΑΛ, αλλά μετά από 6 θητείες στην τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση, όλους τους μαθητές των ΕΠΑΛ τους νιώθω σαν δικούς μου).
Παράθεση από: petrosp13 στις 28 Μαΐου 2011, 10:53:17 ΠΜ
Ενδεικτικές απαντήσεις
(https://alkisg.mysch.gr/steki/DirectAttachments/warning.png) | Από την ομάδα διαχείρισης: απαγορεύεται η ανάρτηση λύσεων πριν τις 12:30 |
θα μπορουσατε να μου τις στειλετε με e-mail??
natsoman@live.co.uk
To θετικό είναι ότι έβαλαν 2 προβλήματα φέτος, και τα δύο με επανάληψη
Αρνητικό, για μένα, είναι ότι δεν εξετάζονται καθόλου τα υποπρογράμματα, εκτός από ένα Σ-Λ, παρόλο που αποτελούν ιδιαίτερα σημαντικό κομμάτι του προγραμματισμού
Σαφείς εκφωνήσεις, οι 2 απο τις 3 ερωτήσεις ανάπτυξης ήταν απλή αναφορά, τα Σ-Λ σαφώς διατυπωμένα, όλα καλά
Ας μην περιμένουμε πολύ δυσκολότερα θέματα. Στα ΕΠΑ.Λ, παρόλο που υπάρχουν αρκετά αξιόλογα μυαλά, η πλειοψηφία (χωρίς να θέλω να προσβάλλω κάποιο μαθητή που διαβάζει το forum) δεν θα μπορούσε να τα βγάλει εύκολα πέρα με δυσκολότερα προβλήματα (άποψη μου)
Επίσης, σταδιακά ελπίζω να αρχίσει να φαίνεται η λογική του ότι, αν δεν έχεις καταλάβει τι γίνεται, δεν μπορείς να γράψεις πάνω απο 50,60
ενδεικτικές λύσεις
Ζητώ συγνώμη.. ο δαίμων του τυπογραφείου ξαναχτύπησε..δυστυχώς μετά τις εξετάσεις δεν κατάφερα να μπω πάλι στο στέκι οπότε δεν είδα ότι στο pdf που ανέβασα τα Σ-Λ ήταν από άλλο μάθημα.. ίσως από τα δίκτυα :-)!
Ζητώ και πάλι συγνώμη για αναστάτωση.
Τα σωστά
Λ
Σ
Λ
Σ
Λ
(https://alkisg.mysch.gr/steki/DirectAttachments/warning.png) | Από την ομάδα διαχείρισης: το παρόν μήνυμα διαγράφηκε επειδή χρησιμοποιούσε greeklish (http://el.wikipedia.org/wiki/Greeklish). Παρακαλείται το μέλος να πατήσει "Τροποποίηση" και να ξαναγράψει το μήνυμα με ελληνικούς χαρακτήρες (http://tools.wcl.ece.upatras.gr/degreeklish/index.php). |
A1)
a Λ
b Σ
c Λ
d Σ
e Λ
Α2)
2α
4στ
3β
1ε
5γ
Α5)
(θελει μονο 5)
Διαδικαστικος
Δομημενος
Παράλληλος
Λογικός
Αντικιμενοστρεφης
Συναρτισιακος
Λογικός
Β1)
Χ Y
1 6
7 3
4 3
12 4
3 3
2 18
7 div 3 = 2 7 mod 3 = 1
12 div 3 = 4 12 mod 3 = 0
B2)
readln(x);
case x of
1:y:=x+5;
2:y:=x*5+8;
3:y:=2*x-x;
4:y:=(x+x*5) div 7;
else y:=(x div 3)+(x mod 3);
end;
writeln(y);
Γ)
{ΘΕΜΑ Γ
Το σύνολο των σχολείων μιας πόλης αποφάσισε να επισκεφθούν το Ενυδρείο της περιοχής τους. Η χρέωση για την είσοδο των μαθητών ανά σχολείο θα γίνει σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα:
Τιμή εισιτηρίου ανά μαθητή 10 Ευρώ
1 έως και 20 μαθητές
Κανένα δωρεάν εισιτήριο
21 έως και 40 μαθητές
Δώρο το κόστος 5 εισιτηρίων
41 και άνω μαθητές
Δώρο το κόστος 9 εισιτηρίων
ΤΕΛΟΣ 3ΗΣ ΑΠΟ 6 ΣΕΛΙΔΕΣ
ΑΡΧΗ 4ΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
Να γραφεί αλγόριθμος ο οποίος:
Γ1. Να διαβάζει το πλήθος Ν των σχολείων της πόλης.
Μονάδες 2
Γ2. Για καθένα από τα σχολεία να διαβάζει το όνομά του και το πλήθος των μαθητών που θα συμμετάσχουν.
Μονάδες 6
Γ3. Να υπολογίζει το πληρωτέο ποσό κάθε σχολείου ανάλογα με το πλήθος των μαθητών του.
Μονάδες 8
Γ4. Να εμφανίζει το όνομα και το ποσό πληρωμής κάθε σχολείου.}
Program G;
var
i,n,PosoMathitwn:integer;
posoPlirwmis:real;
sxolio:string[25];
begin
writeln('Aritxmos Sxoliown');
read(n);
for i:=0 to n do //monades 2
begin
writeln('Onoma Sxoliou');
read(sxolio);
writeln('Posa isitiria');
read(PosoMathitwn); //monades 6
if (PosoMathitwn<=20) then posoPlirwmis:=PosoMathitwn*10
else if (PosoMathitwn<=40) then posoPlirwmis:=PosoMathitwn*10-50 //miwn tin aksia twn 5 eisitiriwn diladi 50 eurw...
else if (PosoMathitwn<=40) then posoPlirwmis:=PosoMathitwn*10-50
else posoPlirwmis:=PosoMathitwn*10-90; //monades 8
writeln(sxolio,' tha plirwsi ',posoPlirwmis:5:2); //monades 4
end;
end.
{ΘΕΜΑ Δ
Μια εταιρεία παραγωγής γραφικής ύλης που διανέμει τα προϊόντα της μέσω πωλητών της, επιθυμεί στο τέλος της χρονιάς να ελέγξει την απόδοσή τους.
Να γράψετε στο τετράδιό σας πρόγραμμα σε γλώσσα Pascal το οποίο:
Δ1. Να περιλαμβάνει το τμήμα δηλώσεων μεταβλητών.
Μονάδες 3
Δ2. Να διαβάζει το όνομα του πωλητή.
Μονάδες 2
Δ3. Το ανωτέρω (Δ2) να επαναλαμβάνεται έως ότου δοθεί για όνομα πωλητή η τιμή 'ΤΕΛΟΣ'.
Μονάδες 3
ΤΕΛΟΣ 4ΗΣ ΑΠΟ 6 ΣΕΛΙΔΕΣ
ΑΡΧΗ 5ΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
Δ4. Κατά τη διάρκεια της επανάληψης να διαβάζεται το ποσό των ετήσιων πωλήσεων κάθε πωλητή και μετά το τέλος των επαναλήψεων να έχουν υπολογιστεί τα ακόλουθα:
α) Το πλήθος των πωλητών με πωλήσεις >=50000 Ευρώ.
β) Το πλήθος των πωλητών με πωλήσεις <50000 Ευρώ.
γ) Το συνολικό ποσό των πωλήσεων όλων των πωλητών.
Μονάδες 8
Δ5. Στο τέλος των επαναλήψεων να:
α) τυπώσει το πλήθος των πωλητών με πωλήσεις >=50000 Ευρώ
β) τυπώσει το πλήθος των πωλητών με πωλήσεις <50000 Ευρώ
γ) τυπώσει το συνολικό ποσό των πωλήσεων όλων των πωλητών
δ) υπολογίσει και να τυπώσει το μέσο όρο των πωλήσεων όλων των πωλητών με ακρίβεια ενός δεκαδικού στοιχείου.
Μονάδες 4}
Program d;
var
onoma_p:string; //3is monades
sum,poso,plithosAnwtwn50000,plithosKatwtwn50000:real;
begin
plithosAnwtwn50000:=0;
plithosKatwtwn50000:=0;
sum:=0;
repeat
writeln('Dose to onoma tou pwliti'); //2 monades
read(onoma_p);
writeln('Dose to poso twn pwlisewn'); //2 monades
read(poso);
sum:=sum+poso;
if (poso>=50000) then plithosAnwtwn50000:=plithosAnwtwn50000+1
else plithosKatwtwn50000:=plithosKatwtwn50000+1; //oi tris panw grames 8 monades
until (onoma_p='telos');//3is monades
writeln('plithos Anw twn 50000',plithosAnwtwn50000:5:2);
writeln('plithos Katw twn 50000',plithosAnwtwn50000:5:2);
writeln('Sinolo',sum:5:1); //to ena einai i akriveia 1 dekadikou.. // oi parapanw 3is grammes einai 4 monades
end.
// Gia to Thema D den leei tipota gia elenxo orthotitas timwn!!!
http://johnanagno.blogspot.com/2011/05/2011_28.html
Απαντήσεις (επιτέλους)
Παράθεση από: jimmys01 στις 28 Μαΐου 2011, 12:05:31 ΜΜ
B2)
readln(x);
case x of
1:y:=x+5;
2:y:=x*5+8;
3:y:=2*x-x;
4:y:=(x+x*5) div 7;
else : y:=(x div 3)+(x mod 3);
end;
writeln(y);
Program d;
var
onoma_p:string; //3is monades
sum,poso,plithosAnwtwn50000,plithosKatwtwn50000:real;
begin
plithosAnwtwn50000:=0;
plithosKatwtwn50000:=0;
sum:=0;
repeat
writeln('Dose to onoma tou pwliti'); //2 monades
read(onoma_p);
writeln('Dose to poso twn pwlisewn'); //2 monades
read(poso);
sum:=sum+poso;
if (poso>=50000) then plithosAnwtwn50000:=plithosAnwtwn50000+1
else plithosKatwtwn50000:=plithosKatwtwn50000+1; //oi tris panw grames 8 monades
until (onoma_p<>'telos');//3is monades
writeln('plithos Anw twn 50000',plithosAnwtwn50000:5:2);
writeln('plithos Katw twn 50000',plithosAnwtwn50000:5:2);
writeln('Sinolo',sum:5:1); //to ena einai i akriveia 1 dekadikou.. // oi parapanw 3is grammes einai 4 monades
end.
// Gia to Thema D den leei tipota gia elenxo orthotitas timwn!!!
Έχεις δυο λαθάκια... στο B2 στο else δεν θέλει " : "
και στο Δ θέμα είναι: until (onoma_p='telos');
Πάλι ο 'ΤΕΛΟΣ' μένει τελευταίος!
Πανεύκολα τα θέματα παιδιά.....
Ο 'ΤΕΛΟΣ' έχει στοιχειώσει τις πανελλαδικές! :D
Επίσης, πάλι τι είναι αλγόριθμος...
Στο θέμα Δ δήλωσα τις μεταβλητές ως longint για τους ακαίρεους και double για πραγματικούς αφού οι τιμές ξεπερνάνε τα όρια του integer και real, είναι λάθος;
Ρωτάω γιατι βλέπω τις λύσεις με real και integer.
ΠαράθεσηΑν το τμήμα προγράμματος εκτελεί είσοδο δεδομένων ή έξοδο αποτελεσμάτων, τότε δεν χρησιμοποιούμε συνάρτηση.
program Test;
function GetValueOk(var Value: Integer): Boolean;
begin
Write('Δώσε μια ακέραια τιμή >100: ');
Readln(Value);
GetValueOk := Value > 100;
end;
var
Value: Integer;
begin
repeat
until GetValueOk(Value);
end.
Ας μου επιτραπεί να πω πως το δ του Α1 είναι Λάθος (διατύπωσης τουλάχιστον) κατά την ταπεινή μου γνώμη
Παράθεση από: Ma8hths στις 28 Μαΐου 2011, 02:34:18 ΜΜ
Στο θέμα Δ δήλωσα τις μεταβλητές ως longint για τους ακαίρεους και double για πραγματικούς αφού οι τιμές ξεπερνάνε τα όρια του integer και real, είναι λάθος;
Ρωτάω γιατι βλέπω τις λύσεις με real και integer.
Εφόσον το αντικείμενο του βιβλίου είναι ουσιαστικά η Turbo Pascal, ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ!Το ποσό, το συνολικό ποσό και ο μέσος όρος πρέπει να είναι πραγματικοί αριθμοί εφόσον μιλάμε για λεφτά, οι άλλες δύο μεταβλητές είναι μετρητές οπότε ο INTEGER μας εξυπηρετεί.
Για το ποσό ο τύπος REAL είναι ικανοποιητικός. Τώρα όσο αφορά το συνολικό ποσό και κατ' επέκταση το μέσο όρο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ο τύπος DOUBLE.
Συγχωρέστε μου το λάθος, ήμουν σε σύγχυση και δεν είχα διαβάσει καλά την εκφώνηση :)
Σελίδα 121
"Αν το τμήμα προγράμματος εκτελεί είσοδο δεδομένων ή έξοδο αποτελεσμάτων, τότε δε χρησιμοποιούμε συνάρτηση"
@Ma8hths
Σωστό είναι αυτό που έκανες, είσαι ακόμα πιο τυπικός από ότι θα σου ζητηθεί, μην ανησυχείς καν
Ναι, σωστά, είναι κι αυτό... το «βιβλίο»
Τί να πει κανείς;
Και στον προγραμματισμό του ενιαίου έχουμε ως θέσφατο ότι μια συνάρτηση δεν έχει είσοδο/έξοδο
Δυστυχώς ή ευτυχώς, με βάση αυτό πηγαίνουμε
Συμφωνώ, αλλά αυτό, δεν είναι ένα από τα σημεία όπου θα έπρεπε να είναι εμφανής η διαφορά της ΤΕΕ; Anyway, μεγάλη κουβέντα και off topic. Ας ελπίσουμε κάποτε να καταφέρουμε να τα διορθώσουμε αυτά ;)
Παράθεση από: Sergio στις 28 Μαΐου 2011, 10:44:19 ΠΜ
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, υπόδειξη για τα "νόμιμα" εργαλεία προς χρήση.. :-\
..
Υποδείξεις για το Θέμα Δ:
..
β. Για την επανάληψη να γίνει χρήση της εντολής while ... do ή της εντολής repeat ... until.
Αμάν..
Εμείς στα ΓΛ γιατί το θεωρούμε λάθος ρε παιδιά;;
Άλλος Θεός στα Γενικά άλλος στα ΕΠΑ.Λ ?
Το ίδιο υπουργείο δε κάνει τις εξετάσεις;
Στην ίδια χώρα δεν είναι και οι δύο τύποι λυκείου;
Αλλάζουν οι κανόνες έντιμης εξέτασης από τα ΕΠΑ.Λ στα Γενικά ;;
Μήπως είναι τελικά άδικες οι ανησυχίες μας πως (δήθεν) "κάτι τέτοιο δεν πρέπει να γίνεται ;;"
Παράθεση από: petrosp13 στις 28 Μαΐου 2011, 02:53:04 ΜΜ
Σελίδα 121
"Αν το τμήμα προγράμματος εκτελεί είσοδο δεδομένων ή έξοδο αποτελεσμάτων, τότε δε χρησιμοποιούμε συνάρτηση"
@Ma8hths
Σωστό είναι αυτό που έκανες, είσαι ακόμα πιο τυπικός από ότι θα σου ζητηθεί, μην ανησυχείς καν
Έκανα το ίδιο με το longint αλλά όχι με το double γιατί δεν θυμώνουν τις τιμές που μπορεί να πάρει το real...θα αφαιρεθούν πολλές μονάδες?
Παράθεση από: kpde στις 28 Μαΐου 2011, 03:23:40 ΜΜ
Αμάν..
Εμείς στα ΓΛ γιατί το θεωρούμε λάθος ρε παιδιά;;
Είναι βλέπεις το Ευαγγ... (εεεε...!) το Σχολικό Βιβλίο διαφορετικό....!
Παράθεση από: Ma8hths στις 28 Μαΐου 2011, 02:34:18 ΜΜ
Στο θέμα Δ δήλωσα τις μεταβλητές ως longint για τους ακαίρεους και double για πραγματικούς αφού οι τιμές ξεπερνάνε τα όρια του integer και real, είναι λάθος;
Ρωτάω γιατι βλέπω τις λύσεις με real και integer.
(https://alkisg.mysch.gr/steki/DirectAttachments/warning.png) | Από την ομάδα διαχείρισης: το παρόν μήνυμα διαγράφηκε επειδή χρησιμοποιούσε greeklish (http://el.wikipedia.org/wiki/Greeklish). Παρακαλείται το μέλος να πατήσει "Τροποποίηση" και να ξαναγράψει το μήνυμα με ελληνικούς χαρακτήρες (http://tools.wcl.ece.upatras.gr/degreeklish/index.php). |
Παράθεση από: jimmys01 στις 28 Μαΐου 2011, 04:05:40 ΜΜ
(https://alkisg.mysch.gr/steki/DirectAttachments/warning.png) | Από την ομάδα διαχείρισης: το παρόν μήνυμα διαγράφηκε επειδή χρησιμοποιούσε greeklish (http://el.wikipedia.org/wiki/Greeklish). Παρακαλείται το μέλος να πατήσει "Τροποποίηση" και να ξαναγράψει το μήνυμα με ελληνικούς χαρακτήρες (http://tools.wcl.ece.upatras.gr/degreeklish/index.php). |
Για τον real δεν ξέρω δυστυχώς.. όσον αναφορά το integer περνει τιμες απο -32768 εως 32767 (2^16)...από την στιγμή που οι ασκήσεις αναφέρονται σε τιμές των 50000 δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί..
Παράθεση από: natso στις 28 Μαΐου 2011, 04:10:20 ΜΜ
Για τον real δεν ξέρω δυστυχώς.. όσον αναφορά το integer περνει τιμες απο -32768 εως 32767 (2^16)...από την στιγμή που οι ασκήσεις αναφέρονται σε τιμές των 50000 δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί..
(https://alkisg.mysch.gr/steki/DirectAttachments/warning.png) | Από την ομάδα διαχείρισης: το παρόν μήνυμα διαγράφηκε επειδή χρησιμοποιούσε greeklish (http://el.wikipedia.org/wiki/Greeklish). Παρακαλείται το μέλος να πατήσει "Τροποποίηση" και να ξαναγράψει το μήνυμα με ελληνικούς χαρακτήρες (http://tools.wcl.ece.upatras.gr/degreeklish/index.php). |
Παράθεση από: jimmys01 στις 28 Μαΐου 2011, 04:29:43 ΜΜ
(https://alkisg.mysch.gr/steki/DirectAttachments/warning.png) | Από την ομάδα διαχείρισης: το παρόν μήνυμα διαγράφηκε επειδή χρησιμοποιούσε greeklish (http://el.wikipedia.org/wiki/Greeklish). Παρακαλείται το μέλος να πατήσει "Τροποποίηση" και να ξαναγράψει το μήνυμα με ελληνικούς χαρακτήρες (http://tools.wcl.ece.upatras.gr/degreeklish/index.php). |
Αυτό είναι ένα θέμα το οποίο αντιλαμβάνεται ο κάθε ένας διαφορετικά.. μπορεί κάποιος να θεωρεί ότι εφόσον μιλάμε για τέτοια ποσά δεν μας νοιάζουν τα δεκαδικά ψηφία ενώ κάποιος άλλος όπως εσύ να θεωρεί ότι πρέπει να εξετάζουμε ακόμα και το τελευταίο δεκαδικό ψηφίο.. ελπίζω να πάρουν και τις δυο περιπτώσεις σωστές!
Κανονικά τα greeklish τα διαγράφουμε! Οπότε...
Παράθεση από: jginis στις 28 Μαΐου 2011, 02:51:53 ΜΜ
Εφόσον το αντικείμενο του βιβλίου είναι ουσιαστικά η Turbo Pascal, ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ!
Το ποσό, το συνολικό ποσό και ο μέσος όρος πρέπει να είναι πραγματικοί αριθμοί εφόσον μιλάμε για λεφτά, οι άλλες δύο μεταβλητές είναι μετρητές οπότε ο INTEGER μας εξυπηρετεί.
Για το ποσό ο τύπος REAL είναι ικανοποιητικός. Τώρα όσο αφορά το συνολικό ποσό και κατ' επέκταση το μέσο όρο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ο τύπος DOUBLE.
Συγχωρέστε μου το λάθος, ήμουν σε σύγχυση και δεν είχα διαβάσει καλά την εκφώνηση :)
Πόσες μονάδες θα μου κόψει γιαυτό;
Τσάμπα μονάδες, παει το 100... :'( :'(
Λυπάμαι για το 100, σου εύχομαι να είναι το μοναδικό σου λάθος.
Παράθεση από: jginis στις 28 Μαΐου 2011, 02:45:14 ΜΜ
program Test;
function GetValueOk(var Value: Integer): Boolean;
begin
Write('Δώσε μια ακέραια τιμή >100: ');
Readln(Value);
GetValueOk := Value > 100;
end;
var
Value: Integer;
begin
repeat
until GetValueOk(Value);
end.
Ας μου επιτραπεί να πω πως το δ του Α1 είναι Λάθος (διατύπωσης τουλάχιστον) κατά την ταπεινή μου γνώμη
Θα συμφωνήσω με τον συνάδελφο για οι ασάφειες και τα λάθη του βιβλίου προκαλούν σύγχυση.
Παδιά για τα σωστό-λάθος έχω δεί μέχρι στιγμής διάφορες παραλλαγές. Έχω δει : Λ-Σ-Λ-Σ-Λ........ Σ-Λ-Λ-Σ-Σ...........Λ-Σ-Λ-Σ-Σ........... Ξέρει κάποιος στα σίγουρα να μας πεί τη σωστή ακολουθία; Το τελευταίο δεν θα έπρεπε να είναι chr(x) για να είναι σωστό;
Επίσης στο ΘΕΜΑ Α στο Α4 αντί για Ακέραιος, Πραγματικός , Λογικός, Χαρακτήρας έβαλα Integer, Real, Boolean, char, τί γίνεται σε αυτή την περίπτωση;
::)
ΛΣΛΣΛ
Σωστοί είναι οι τύποι που έβαλες
Κοιτάω τα θέματα και δε μπορώ θα την πω την κακία μου >:D
ΘΕΜΑ Β
Τί εκφώνηση θεέ μου;;; Ο ορισμός του κωμικοτραγικού ;D
Ποιο είναι το πρόβλημα με την εκφώνηση;
Τίποτα, απλά ξυπνά μέσα μου το τέρας https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3613.0 :)
Λίγη περισσότερη προσοχή στη δουλειά μας. Ας σεβαστούμε τα παιδιά, από αυτά περιμένουμε ένα καλύτερο αύριο· εφόσον βέβαια τους δώσουμε ό,τι πιο σωστό έχουμε, σήμερα.
Παράθεση από: port67 στις 28 Μαΐου 2011, 06:48:01 ΜΜ
Παδιά για τα σωστό-λάθος έχω δεί μέχρι στιγμής διάφορες παραλλαγές. Έχω δει : Λ-Σ-Λ-Σ-Λ........ Σ-Λ-Λ-Σ-Σ...........Λ-Σ-Λ-Σ-Σ........... Ξέρει κάποιος στα σίγουρα να μας πεί τη σωστή ακολουθία; Το τελευταίο δεν θα έπρεπε να είναι chr(x) για να είναι σωστό;
ΛΣΛΣΛ, έχει δίκιο ο συνάδελφος petrosp13
Ξανακοίταξα τα θέματα πριν λίγο και τα θεωρώ αρκετά αξιόλογα και μέσα στο πνεύμα του ΕΠΑΛ. Και τι δεν θα έδινα να είχα και φέτος υποψήφιους μαθητές, θα ένιωθα πολύ χαρούμενος με τα αποτελέσματα τους.
Επιβεβαιώνω, τα τσέκαρα όλα μέσω στο βιβλίο, είναι Λ-Σ-Λ-Σ-Λ
Παράθεση από: petrosp13 στις 28 Μαΐου 2011, 06:54:54 ΜΜ
ΛΣΛΣΛ
Σωστοί είναι οι τύποι που έβαλες
Θα συμφωνήσω και εγω.