Απορία στη θεωρία

Ξεκίνησε από Duck, 22 Οκτ 2007, 04:17:39 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

pgrontas

Εγώ επαναλαμβάνω αυτά που είπα περι ιδεατού υπολογιστή. Θα μπορούσε κάποιος ΗΥ να λειτουργήσει μονο με αυτές ίσως. Αλλιώς ποιητική αδεία.
Θα σε κράξει ο Τσιωτάκης! ;D
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

alexis_zoure

Εγω παλι απο την πλευρα μου να ρωτησω κατι...Αληθεια bagelis το μαθημα χαρακτηριζεται εργαστηριακο?
Γιατι ουτε εργαστηριο βλεπω,ουτε πρακτικη στο PC κανω(εκτο απο τον Διερμηνευτη στο σπιτι μου) βλεπω ουτε τιποτα...Μηπως θα επρεπε να δινεται η δυνατοτητα στον μαθητη και να βλεπει πρακτικα αυτα που γραφει στο χαρτι? ???
Εστω να αφιερωνεται μια ωρα τον μηνα σε αυτο απο το σχολειο...Θα μπορουσε να γινει αφου θα μπορουσαν να φανουν χρησιμες οι αιθουσες πληροφορικης και τα PC που ειναι μεσα που χρησημοποιουνται μονο στο να μπαινουν στο Internet...
Παντως απεχουμε στο να γινεται ετσι εξ ολοκληρου το μαθημα αφου υπαρχουν αρκετες δυσκολιες.... :(

Υ.Γ. Εφυγα λιγο off topic αλλα ηθελα να το πω!!! ;D
Αλεξανδρος Ζουρελιδης
Μαθητης Γ Λυκειου

gpapargi

Άλκη λίγο πολύ και εγώ κινήθηκα σαν εσένα.
Βασικά δεν έχω καταλάβει σε τι επίπεδο μιλάμε. Δεν φαίνεται να εννοούμε assemply κάποιου υπολογιστή. Ούτε μου κάνει για instruction set για κάποιου microprocessor. Δε μου κάνει ούτε για κάποιο θεωρητικό μοντέλο (Turing). Ότι έψαξα δεν έμοιαζε. Ίσως κάποιος να έδειξε ότι όλα γίνονται με αυτά τα 3.

Βρήκα όμως άλλες 4 βασικές λειτουργίες του υπολογιστή  :D
http://argyll.epsb.ca/jreed/comphelp/functions.htm

Και παρακάτω ο τύπος τους έβαλε διαγώνισμα και ζήταγε αυτό που λέει και η παραπάνω σελίδα (θέμα 4)  :D :D
http://sct.emu.edu.tr/itec255/itec255q1%2006-07%20springSOLUTION.doc

Βασικά το πρόβλημά μου είναι ότι δεν έχω καταλάβει σε τι επίπεδο μιλάμε για να ψάξουμε να βρούμε κάτι. Η μόνη διέξοδος που βλέπω είναι η επικοινωνία με τη συγγραφική ομάδα γιανα δώσει κάποιο reference.

ΥΓ
Εννοείται πωςτο θέμα δεν το εξετάζω για τις πανελλήνιες. Το εξετάζω καθαρά από ακαδημαϊκή σκοπιά. Από ενδιαφέρον ως προς το τι συμβαίνει.

Τhanos

Θα συμφωνησω με τον κυριο Παπαργυρη οτι μια εποικοινωνια με την συγγραφικη ομαδα του βιβλιου θα μπορουσε να μας δωσει μια ξεκαθαρη απαντηση! 8)
Σαραντόπουλος Θανάσης
Μαθητής Γ΄Λυκείου

P.Tsiotakis

Ίσως η συγγραφική ομάδα απαντήσει οτι αν θεωρούσε την ολίσθηση βασική, θα υπήρχε σχετική ερώτηση στο τέλος του κεφαλαίου 2 στο βιβλίο μαθητή ή θα αναφερόταν στη σελίδα 327 στο γλωσσάριο του βιβλίου μαθητή όπως όλοι οι σημαντικοί όροι του μαθήματος, αλλά δεν υπάρχει κάτι σχετικό  >:D


Stavros

Πάντως έχω παρατηρήσει ότι όλες οι ασκήσεις λένε κάτι τρελά νούμερα π.χ. 100 παιδιά με τα ονόματά τους και έτσι δεν μπορείς να τα δοκιμάσεις στην γλώσσα εκτός βέβαια αν αλλάξεις τους αριθμούς αλλά αυτό είναι αρκετά σπαστικό.
Ίσως αυτό θα ήταν μία απάντηση στο γιατί το μάθημα δεν γίνεται στους υπολογιστές.
Επίσης οι πανελλήνιες που θα δοθούν;;;;; (γι` αυτό μας προετοιμάζουν. Πραγματικά όταν είσαι στο χαρτί τα πράγματα μου φαίνονται πολύ πιο δύσκολα από ότι στον υπολογιστή. Αφήστε που στο χαρτί ξεχνάω να δηλώνω και τις μεταβλητές και γι` αυτό από εδώ και πέρα τις δηλώνω κατευθείαν :))   
Stavros
3ετής φοιτητής πληροφορικής


Το νέο φοιτητικό site
www.universitas.gr
www.csforces.gr/forums
All about computers!!!
Join us!!!!

Τhanos

Φιλε Σταυρο με βρισκεις απολυτα συμφωνω οτι η λυση στο χαρτι παρουσιαζει πολυ περισσοτερες δυσκολιες σε συγκριση με τον υπολογιστη!Επισης αυτο που ανεφερες για την δηλωση των μεταβλητων ειναι ενα προβλημα το οποιο εχω αντιμετωπισει σε ασκησεις μου(σε μεμονομενες περιπτωσεις και οχι αρκετα συχνα ευτυχως αλλα δεν παυει να αποτελει προβλημα για πολλους μαθητες)και ,προσωπικα προτιμω την ΓΛΩΣΣΑ καθως με το τμημα δηλωσεων αρχικα ειναι απο δυσκολο εωσ απιθανο να ξεχασεις καποια μεταβλητη(εαν βεβαια εχεις επεξεργαστει σωστα το προβλημα στο μυαλο σου)

Υ.Γ.Πιστευω οτι δεν σχετιζεται με το ολλο θεμα αυτο που σηζηταμε αλλα δεν με πηραζει καθολου προσωπικα :laugh:
Σαραντόπουλος Θανάσης
Μαθητής Γ΄Λυκείου

alexis_zoure

Σταυρο (μιλαω στον ενικο μιας και πιστευω πως εισαι μαθητης και συνομιληκος...) αυτο λεω...Το προβλημα με τους αριθμους λυνεται αφου μπορεις να δοκιμασεις το προγραμμα και με μικροτερα νουμερα...Αλλα το προβλημα με τις εξετασεις ειναι το εξης: Ποσο εφικτο μπορει να θεωρηθει να δινουμε εξετασεις σε υπολογιστες? Μαλλον ειναι απιθανο...Αρα ας συνηθισουμε στο χαρτι... :(
Αλεξανδρος Ζουρελιδης
Μαθητης Γ Λυκειου

Stavros

ΠαράθεσηΣταυρο (μιλαω στον ενικο μιας και πιστευω πως εισαι μαθητης και συνομιληκος...)
Φυσικά. Μάλλον εγώ πρέπει να μιλώ στον πληθυντικό...... ;)

Όσο για το θέμα που έχει ξεφύγει πραγματικά καταλήγουμε στο ότι πρέπει να εξασκηθούμε στο χαρτί. όμως το άλλο πρόβλημα είναι κατά πόσο ο αλγόριθμος είναι σωστός. Γι` αυτό κι εγώ ΠΑΝΤΑ όταν κάνω κάποιον αλγόριθμο τον γράφω ξανά και στον Διερμηνευτή και με την εκτέλεση σιγουρεύομαι ότι είναι σωστός. Και κάποιες φορές βρίσκω κάτι μικρά χαζά λαθάκια.... Αυτά προσπαθώ να διορθώσω και ευτυχώς έχω αρκετό χρόνο μέχρι τις πανελλήνιες της Γ λυκείου. :)   
Πάντως δεν θα ήταν ωραία οι εξετάσεις να δίνονταν σε υπολογιστές;;; ???
Stavros
3ετής φοιτητής πληροφορικής


Το νέο φοιτητικό site
www.universitas.gr
www.csforces.gr/forums
All about computers!!!
Join us!!!!

alexis_zoure

Γιατι στον πληθυντικο? :o Ενικος και μονο!!!  ;D

Θα ηταν τελεια να διναμε ετσι αλλα σιγα μην το κυνηγησουν...Ξερεις τι ειναι τωρα να προσαρμοζεται ολη η υλη σε αυτο του ειδους το μαθημα και να υπαρχουν αρκετοι υπολογιστες ετσι ωστε να δινουν ολοι? Αν γινοταν κατι τετοιο θα χρειαζοταν η παιδεια αρκετα μεγαλυτερο ποσοστο απ οτι της αντιστοιχει τωρα(3,...% απο το 5% που κανονικα αντιστοιχει... και ειχαν υποσχεθει οτι θα αυξηθει ??? Συγγνωμη ειμαι λιγακι επηρρεασμενος,διαβασα σημερα τα αιτηματα για την καταληψη στο σχολειο... >:D)
Αλεξανδρος Ζουρελιδης
Μαθητης Γ Λυκειου

P.Tsiotakis

Στο χωριό μου οι μαθητές που στην πλειοψηφία τους δεν έχουν υπολογιστή σπίτι τους, χρειάζονται μια διδακτική ώρα για να πληκτρολογήσουν (όχι κατ' ανάγκην με σωστή επίλυση) 2 ασκήσεις. Μάλλον δε θα ήταν δίκαιο για αυτούς παιδιά η πρακτική εξέταση σε υπολογιστές..

alkisg

Tip: Γι' αυτό υπάρχει το ctrl+click (=αντιγραφή λέξης), ώστε να γράφουν μόνο μια φορά τις μεταβλητές και τίποτα άλλο.
Τις εντολές, παρενθέσεις κτλ με κλικ από δεξιά, τις μεταβλητές με ctrl+click, και έτσι όλο κι όλο θα πατήσουν στο πληκτρολόγιο γύρω στα 10-15 γράμματα... Πόσην ώρα μπορεί να τους πάρει; ;)

Υ.Γ. εννοείται ότι δεν τους λέμε να γράφουν μηνύματα του τύπου "Δώσε την ακτίνα (R) του κύκλου: ", γιατί θα ξημερώσουμε...  ;D

P.Tsiotakis


alexis_zoure

κ Τσιωτακη σκεφτειτε ομως και αυτο: το σχολειο να αναβαθμιστει και να αποκτησει υπολογιστες που δεν θα χρησημοποιουνται μοναχα για παιχνιδι την ωρα της Πληροφορικης,σε συνδυασμο με την αυξηση των ωρων του μαθηματος (και ισως να αρχισει να διδασκεται απο την δευτερα λυκειου...) δινει την δυνατοτητα στα παιδια που δεν εχουν υπολογιστη να εξοικιωθουν με αυτον και θα βλεπουν με μεγαλυτερο ενδιαφερον το μαθημα...

Μην ξεχναμε οτι αυτος ειναι και ο σκοπος για τον οποιο υπαρχει η πληροφορικη απο το γυμανασιο ως μαθημα(να δινεται η ευκαιρια στα παιδια να εξοικιωνονται με τον υπολογιστη) αλλα κανενας δεν το εχει παρει αρκετα σοβαρα μου φαινεται...  :(
Αλεξανδρος Ζουρελιδης
Μαθητης Γ Λυκειου

Τhanos

Κυριε Παναγιωτη εχετε απολυτο δικιο ομως σκεφτειτε και τα ωφελη που θα ειχαν τα παιδια αυτα που δεν εχουν την ευκαιρια να δουλεψουν με Η/Υ στο σπιτι τους;
Βεβαια αυτα τα ωφελη θα ηταν πλασματικα αν αυτο γινονταν μονο κατα την διαρκεια της τριτης λυκειου!
Οπως ειπε ο φιλος μου ο Αλεξης τα παιδια θα αντιμετωπιζαν με περισσοτερο ενδιαφερον εαν το μαθθημα γινονταν με την χρηση των Υπολογιστων ομως επειδη αυτη την στιγμη κατι τετοιο φανταζει αδυνατο ας ελπισουμε στο μελλον,για το καλο του μαθηματος αλλα και των παιδιων,το μαθημα να αναβαθμιστει και ολοι να ειναι σε θεση να δουλεψουν με τους υπολογιστες χωρις να αντιμετωπιζουν προβληματα!
Σαραντόπουλος Θανάσης
Μαθητής Γ΄Λυκείου