Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

petrosp13

Όταν το παιδί παίζει το μέλλον του σε 3 ώρες και βλέπει ερώτημα που του ρωτάει να βρει την θέση κάποιου στην τελική κατάταξη, κάνει πίνακα και ταξινόμηση
Γιατί δεν μπορεί να βρει ψεγάδι σε αυτή του την σκέψη

Στεναχωριέμαι πάντως γιατί ενώ οι περισσότεροι δηλώνουν υπέρμαχοι της ελευθερίας σκέψης και υλοποίησης και αντιμαχόμενοι των παπαγάλων με τους τυφλοσούρτες
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

P.Tsiotakis

Βασίλη, τότε όλα τα προβλήματα λύνονται με πίνακες, απλά αν τους βάζουμε με εξωπραγματικά μεγάλο μέγεθος
πχ 10^10^10^10^10^10

Γιαννούλης Γιώργος

Με βάση τα όσα έχω διαβάσει μέχρι τώρα,
1) Από όλες τις σελίδες που αναφέρθηκαν μέσα από το τετράδιο του μαθητή του καθηγητή και το βιβλίο του μαθητή δεν υπάρχει πουθένα μία άσκηση που να χρησιμοποιεί πίνακα χωρις να ξέρει ένα μέγιστο από την εκφώνηση, ή να μην έχει εισαχθεί στον αλγόριθμο με το Δεδομένα //  //.
2) Σύμφωνα με το βιβλίο ο πίνακας είναι στατική δομή, και σύμφωνα με το βιβλίο στατική δομή είναι αυτή που έχει σταθερό μέγεθος, συνεχόμενες θέσεις μνήμης, και είναι γνωστο στην  διάρκεια του προγραμματισμού.
Με ποιά ακριβώς λογική είναι γνωστό κατα την διάρκεια του προγραμματισμού όταν το διαβάζεις?
Όταν έρχετε απο τα Δεδομένα βάζουμε Ν για να δείξουμε ότι ο δεδομένος αλγόριθμος μπορεί να πάει μέχρι Ν, αλλά το Ν θα το ξέρω γιατί θα είναι σταθερο, δεν παίζει ρόλο παραμέτρου.
3) Για τις γλώσσες προγραμματισμού που αναφέρθηκαν, όλες έχουν δυναμική παραχώρηση μνήμης. Η ψευδογλώσσα και η ΓΛΩΣΣΑ δεν έχουν δυναμική παραχώρηση μνήμης οπότε συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Αυτή είναι η γνώμη μου. Όσο για το αν υπάρχει γλώσσα που να μην μπορεί να λυθεί αυτό είναι όλες οι γλώσσες που δεν έχουν δυν. παραχ. μνήμης όπως η ΓΛΩΣΣΑ και η αρχική έκδοση της FORTRAN.
Με την ίδια λογική όλες έχουν λίστες οπότε αμα κάποιος τα έβαζε τα στοιχεία σε λίστα θα ήταν σωστός.
4) Δεν νομίζω ότι υπάρχει ασάφεια στο βιβλίο, αλλα κινείτε σε πολύ λεπτή γραμμή που ακόμα και άριστοι μαθητες με τόσα μαθήματα που έχουν να διαβάσουν δεν την έχουν προσέξει.
5) Διαφωνώ  με τις μονάδες που αναφέρονται να κοπούν. Το ερώτημα στο οποίο αρχίζει το λάθος είναι το Γ2 που παίρνει 4. Δεν νομίζω οτι είναι λογικό αν κοπούν μονάδες να κοπούν πάνω από τόσες. Κατα την γνώμη μου αν κοπουν πρέπει να είναι <=2, παραπάνω μονάδες απλά δίνουν πλεονέκτημα σε όσους είναι σε άλλες κατευθύνσεις...
6) Για το θέμα του αν έπρεπε να δωθεί διευκρίνηση πιστεύω ότι αφού παιδί το ρώτησε έπρεπε να δωθεί (είμαι σχεδον σίγουρος οτι πανω απο 1 παιδιά το ρώτησαν...), κατά την γνώμη μου ή πρέπει να ισχύσει για όλους ή για κανένα.
7) Αν κάποιος έλυσε την άσκηση με πίνακα μεγεθους 10000000000000000 πάλι αυστηρά μιλώντας είναι λάθος γιατι δεν μας λέει κανείς ότι το πρόγραμμα θα τρέξει τώρα και όχι σε 1000000 χρόνια που θα είναι ο πληθυσμός της Γής μεγαλύτερος.
Απλά ο ένας θα την έχει λύσει για ένα υποσύνολο της εκφώνησης και ο άλλος όχι για αυτο μια οριακή διαφορά την δέχομαι στην βαθμολόγηση.
8 ) Δεν στέκει να λέμε το ότι η απάντηση με τους πίνακες είναι λάθος λόγω απόδοσης. Η απόδοση δεν βαθμολογείτε στις Πανελλήνιες από ότι γνωρίζω. Το πρόβλημα είναι η στατικότητα...

Σημ. Την μπανανόφλουδα (δυστυχώς την είδαμε όταν βλέπαμε τα θέματα και για αυτό είπα για σφαγη στο Δηλεσι  :))
()

P.Tsiotakis

Ελευθερία σκέψης και σωστής υλοποίησης

Vagnes

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 28 Μαΐου 2010, 04:27:03 ΜΜ
Είσαι σίγουρος οτι είναι ίδια περίπτωση;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
σε αυτήν την άσκηση οι πίνακες που έβαλε η εντολή δεδομένα είναι θέσεων 50000

ΚΑι είναι σαφές οτι το έχω ξεχάσει στην εκφώνηση.

και πάντως δεν διεκδικών το αλάθητο του πάπα, ούτε και το υλικό που είναι στο διαδίκτυο
(Παναγιώτη με λένε)

Παναγιώτη δεν αμφιβάλω ότι μπορεί να έκανες λάθος απλά να μήν τα ισοπεδώνουμε και όλα... οσο για την ομοιότητα, ναι νομίζω οτι μοιάζουν αρκετά... λές οτι λαμβάνονται οι βαθμοί μαθητών.. πόσων όμως????????  και φυσικά ποια η διαφορα αν διαβάζουμε το πλήθος ή το καταχωρούμε..... τώρα αν το είχες ξεχασει να πείς στην εκφώνηση οτι υπάρχουν 50000 μαθητες τότε δε θα το αρχικοποιούσες το πλήθος απλα θα χρησιμοποιούσες κατευθείαν τον αριθμό 50000.... φιλικά όλα αυτα πάντα.....

dski

Συνάδελφοι,

Παρακολουθώ εδώ και καιρό το forum χωρίς να έχω συμμετάσχει σε συζήτηση. Όμως όσα βλέπω να γράφονται για το θέμα Γ με έκαναν να θέλω να πω την άποψή μου.

Καταθέτω λοιπόν την άποψή μου ως κάποιος ο οποίος δεν έχει διδάξει το μάθημα ΑΕΠΠ, έχει όμως μια εμπειρία σε προγραμματισμό.

Κατ' αρχήν  με στενοχωρεί που σε πολλές περιπτώσεις η αίσθηση που δίνουν οι αναρτήσεις είναι ότι βρισκόμαστε σε forum φιλολόγων ή νομικών κι όχι πληροφορικών. Κάποιοι παίζουν με τις λέξεις αναζητούν εναγωνίως φράσεις από το σχολικό βιβλίο για να υποστηρίξουν την άποψή τους. Αν κάτι μας χαρακτηρίζει ως πληροφορικούς νομίζω ότι το ανοιχτό μυαλό και όχι η γραφειοκρατική και φιλολογική αντιμετώπιση των πραγμάτων (δεν έχω κάτι με τους φιλολόγους -μου είναι ιδιαίτερα συμπαθείς- απλά έχουν διαφορετικής φύσης αντικείμενο).

Στο δια ταύτα:

Η λύση με τους πίνακες μου φαίνεται απόλυτα σωστή.

Από όσα έχω διαβάσει εδώ, όσοι πιστεύουν το αντίθετο βασίζονται στο ότι, σύμφωνα με το σχολικό εγχειρίδιο, οι πίνακες είναι στατικές δομές άρα το μέγεθός τους θα πρέπει να είναι εκ των προτέρων γνωστό. Δηλ. η λύση με τους πίνακες είναι λαθεμένη μόνο και μόνο επειδή η εκφώνηση δε λέει ότι συμμετέχουν π.χ. 100 αθλητές αλλά Ν? Αν ναι, τότε "κάτι σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας". Αντί να μας ενδιαφέρει η ουσία της άσκησης κολλάμε σε τεχνικές λεπτομέρειες (ναι γιατί προγραμματιστικά το μέγεθος ενός πίνακα είναι τεχνική λεπτομέρεια και όχι η ουσία του αλγορίθμου). Δηλ. αν, όπως στο θέμα Δ έλεγε για 143 αθλητές οι πίνακες θα ήταν ΟΚ (???!!!)

Και να συνεχίσω και με ένα αντιπαράδειγμα. Έστω ότι το θέμα είχε ένα ακόμη ζητούμενο. Π.χ. Να τυπωθούν αλφαβητικά τα ονόματα των αθλητών που συμμετείχαν, ή να τυπωθούν με βάση την επίδοσή τους. Τότε τι θα λέγαμε? Ότι η το ερώτημα δεν έχει λύση επειδή δε μπορώ να χρησιμοποιήσω πίνακα για να αποθηκεύσω τα ονόματα και τις επιδόσεις? Είναι αστείο!

Συμφωνώ ότι η λύση χωρίς τη χρήση πίνακα είναι κομψή, οικονομική, πιο γρήγορη κτλ κτλ και αν το θέμα αυτό έπεφτε σε εξετάσεις σε κάποιο τμήμα πληροφορικής τότε ναι, η λύση χωρίς τους πίνακες θα έπρεπε να βαθμολογηθεί υψηλότερα από τη λύση με χρήση πίνακα, όμως εδώ μιλάμε για επίπεδο μαθητών λυκείου. Η λύση με τον πίνακα ίσως δεν είναι η αποδοτικότερη, είναι όμως απόλυτα ορθή!

Τέλος, κάποιοι ανέφεραν ότι με τη χρήση πίνακα η άσκηση γινόταν πολύ ευκολότερη, άρα δε μπορεί να ήταν αυτή η λογική της επιτροπής, θα ήθελε κάτι πιο δύσκολο. Αφενός φοβερή σπέκουλα, αφετέρου, αν ισχύει ότι με τον πίνακα η λύση είναι ευκολότερη (κατά τη γνώμη μου είναι) τότε ίσως θα πρέπει να πούμε και μπράβο σε όσους χρησιμοποίησαν πίνακα αφού έδωσαν μια εύκολη λύση στο πρόβλημα...

Προτείνω περισσότερη ψυχραιμία και ρεαλισμό. Να ρωτήσω, τέλος, τους συναδέλφους που υποστηρίζουν τη μη χρήση πίνακα, αν τους έδιναν σε ένα πραγματικό πρόβλημα να αναπτύξουν ένα πρόγραμμα που θα διαχειριζόταν τα δεδομένα ενός αγώνα άλματος σε μήκος και θα εξέδιδε αποτελέσματα κτλ θα έλεγαν το ίδιο, ότι δεν γνωρίζουν από την αρχή πόσοι θα συμμετάσχουν άρα δε θα χρησιμοποιήσουν πίνακες και θα καταφύγουν σε διπλά συνδεδεμένες λίστες ή και εγώ δεν ξέρω τι άλλο....

Δημήτρης Σκυριανόγλου
ΠΕ19-Πληροφορικής
4ο Γυμνάσιο Πετρούπολης


amavidis

Παράθεση από: Σούλας Βασίλης στις 28 Μαΐου 2010, 04:33:34 ΜΜ
Πιστεύω ότι η πραγματικότητα του προβλήματος επιτρέπει την χρήση στατικής δομής με αναμενόμενο μέγεθος. Θα ήθελα οι συνάδελφοι που έχουν αντίθετη άποψη να πουν κάτι και για αυτό. Δηλαδή για το συγκεκριμένο πρόβλημα αυτοί δεν θα έγραφαν Πρόγραμμα με χρήση πινάκων;;;; Για το συγκεκριμένο λέω!!!! Εκτός και αν προγραμματίζουμε για θεωρητικούς λόγους (ναι στατικές όχι στατικές).

φίλες Βασίλη, διαφωνώ στην "αναμενόμενη" τιμη. Αν την επινοήσεις , είναι σαν να επινοείς αυθαίρετα δικά σου δεδομένα.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Συμφωνώ με ελάχιστο κόψιμο μονάδων

moge

επειδη ειναι προφανες οτι δεν προκειται να συμφωνησουμε, και παροτι κανεις δεν μου εχει βρει καποιο λογο γιατι ο αλγοριθμος δεν δουλευει αν βαλω ενα μεγαλο μεγεθος στον πινακα, μεγαλύτερο απο το πληθος των υποψηφίων που μπορώ να εχω (το οτι εχω σπαταλη πορων, δεν το αμφισβητο, απλως ομως δεν το θεωρω λαθος, γιατι σε αυτη την περιπτωση θα πρεπει να κοβουμε μονάδες και σε καποιον που το ελυσε με την εκτελεση 100 εντολών, ενω θα μπορουσε να λυθει με λιγοτερες, δεν αξιολογουμε δηλαδη τον αποδοτικότερο αλγοριθμο αλλα αυτον που βγάζει σωστα αποτελέσματα για τα δεδομένα μας),
για να πεσουν και λιγο οι ανεβασμενοι τονοι, ας ευχηθούμε απλως να ερθει μια ΕΝΑΙΑΑ, ΣΑΦΗΣ εντολή για τη βαθμολόγηση η οποία να ειναι δικαια.......

Σούλας Βασίλης

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 28 Μαΐου 2010, 04:34:44 ΜΜ
Βασίλη, τότε όλα τα προβλήματα λύνονται με πίνακες, απλά αν τους βάζουμε με εξωπραγματικά μεγάλο μέγεθος
πχ 10^10^10^10^10^10

Για το συγκεκριμένο πες μου.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

P.Tsiotakis

Παράθεση από: aktorion στις 28 Μαΐου 2010, 04:35:17 ΜΜ
Με βάση τα όσα έχω διαβάσει μέχρι τώρα,
1) Από όλες τις σελίδες που αναφέρθηκαν μέσα από το τετράδιο του μαθητή του καθηγητή και το βιβλίο του μαθητή δεν υπάρχει πουθένα μία άσκηση που να χρησιμοποιεί πίνακα χωρις να ξέρει ένα μέγιστο από την εκφώνηση, ή να μην έχει εισαχθεί στον αλγόριθμο με το Δεδομένα //  //.
2) Σύμφωνα με το βιβλίο ο πίνακας είναι στατική δομή, και σύμφωνα με το βιβλίο στατική δομή είναι αυτή που έχει σταθερό μέγεθος, συνεχόμενες θέσεις μνήμης, και είναι γνωστο στην  διάρκεια του προγραμματισμού.
Με ποιά ακριβώς λογική είναι γνωστό κατα την διάρκεια του προγραμματισμού όταν το διαβάζεις?
Όταν έρχετε απο τα Δεδομένα βάζουμε Ν για να δείξουμε ότι ο δεδομένος αλγόριθμος μπορεί να πάει μέχρι Ν, αλλά το Ν θα το ξέρω γιατί θα είναι σταθερο, δεν παίζει ρόλο παραμέτρου.
3) Για τις γλώσσες προγραμματισμού που αναφέρθηκαν, όλες έχουν δυναμική παραχώρηση μνήμης. Η ψευδογλώσσα και η ΓΛΩΣΣΑ δεν έχουν δυναμική παραχώρηση μνήμης οπότε συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Αυτή είναι η γνώμη μου. Όσο για το αν υπάρχει γλώσσα που να μην μπορεί να λυθεί αυτό είναι όλες οι γλώσσες που δεν έχουν δυν. παραχ. μνήμης όπως η ΓΛΩΣΣΑ και η αρχική έκδοση της FORTRAN.
Με την ίδια λογική όλες έχουν λίστες οπότε αμα κάποιος τα έβαζε τα στοιχεία σε λίστα θα ήταν σωστός.
4) Δεν νομίζω ότι υπάρχει ασάφεια στο βιβλίο, αλλα κινείτε σε πολύ λεπτή γραμμή που ακόμα και άριστοι μαθητες με τόσα μαθήματα που έχουν να διαβάσουν δεν την έχουν προσέξει.
5) Διαφωνώ  με τις μονάδες που αναφέρονται να κοπούν. Το ερώτημα στο οποίο αρχίζει το λάθος είναι το Γ2 που παίρνει 4. Δεν νομίζω οτι είναι λογικό αν κοπούν μονάδες να κοπούν πάνω από τόσες. Κατα την γνώμη μου αν κοπουν πρέπει να είναι <=2, παραπάνω μονάδες απλά δίνουν πλεονέκτημα σε όσους είναι σε άλλες κατευθύνσεις...
6) Για το θέμα του αν έπρεπε να δωθεί διευκρίνηση πιστεύω ότι αφού παιδί το ρώτησε έπρεπε να δωθεί (είμαι σχεδον σίγουρος οτι πανω απο 1 παιδιά το ρώτησαν...), κατά την γνώμη μου ή πρέπει να ισχύσει για όλους ή για κανένα.
7) Αν κάποιος έλυσε την άσκηση με πίνακα μεγεθους 10000000000000000 πάλι αυστηρά μιλώντας είναι λάθος γιατι δεν μας λέει κανείς ότι το πρόγραμμα θα τρέξει τώρα και όχι σε 1000000 χρόνια που θα είναι ο πληθυσμός της Γής μεγαλύτερος.
Απλά ο ένας θα την έχει λύσει για ένα υποσύνολο της εκφώνησης και ο άλλος όχι για αυτο μια οριακή διαφορά την δέχομαι στην βαθμολόγηση.
8 ) Δεν στέκει να λέμε το ότι η απάντηση με τους πίνακες είναι πιο λάθος λόγω απόδοσης. Η απόδοση δεν βαθμολογείτε στις Πανελλήνιες από ότι γνωρίζω. Το πρόβλημα είναι η στατικότητα...

Σημ. Την μπανανόφλουδα (δυστυχώς την είδαμε όταν βλέπαμε τα θέματα και για αυτό είπα για σφαγη στο Δηλεσι  :))
()

Ωραία σύνοψη

μια μικρή παρατήρηση: αν πάρεις πίνακες τότε έχεις τον πρώτο (περσινό) αθλητή έτοιμο ενώ ο άλλος ίδρωσε να σκεφτεί πως θα τον "θυμάται", άλλη μια μονάδα πρέπει να χάσει εκεί

gpapargi

Παράθεση από: maggie στις 28 Μαΐου 2010, 04:31:22 ΜΜ
Αυτό που λες είναι σωστό. Αλλά σε όλα τα μαθήματα κάθε σωστή (αλλά όχι απαραίτητα και "ποιοτική") λύση είναι αποδεκτή.
Οι αλγεβρικές λύσεις των μαθηματικών και της φυσικής  είναι αλγόριθμοι σταθερής τάξεως. Εϊτε υπολογίσεις ολοκλήρωμα της χ^2 από 1 ως 2 είτε από 1 ως 1000 είναι το ίδιο σε βήματα. Σε μας δεν είναι το ίδιο. Πχ αν στο μάθημα των αριθμητικών προόδων βρεις το 1+2+3+... +100 με 100 προσθέσεις είσαι λάθος. Με τον τύπο έχεις αλγόριθμο σταθερής τάξης. Με τις 100 προσθέσεις έχεις αλγόριθμο τάξης ν.
Η πληροφορική είναι το μόνο μάθημα που υπάρχουν και λύσεις/αλγόριθμοι διαφορετικών τάξεων. Αυτό είναι μέσα στην επιστήμη της πληροφορικής και δεν πρέπει να το αγνοούμε.     

Σούλας Βασίλης

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 28 Μαΐου 2010, 04:34:44 ΜΜ
Βασίλη, τότε όλα τα προβλήματα λύνονται με πίνακες, απλά αν τους βάζουμε με εξωπραγματικά μεγάλο μέγεθος
πχ 10^10^10^10^10^10

Δεν έχουμε γενικά ένα πρόβλημα ή οποιοδήποτε πρόβλημα. Έχουμε το συγκεκριμένο πραγματικό. Μαθητικός αγώνας.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

eurih70

Χαιρετώ τους συναδέλφους.
Αν και διαβάζω τοsteki μόλις τώρα αποφάσισα να γίνω μέλος για να συμμετάσχω στην συζήτηση για το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ θέμα της διευκρίνησης για το θέμα Γ!
Ήμουν εξεταστής στο ειδικό κέντρο της περιοχής μου.
Η οδηγία σχετικά με την ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΑΦΑΙΡΕΣΗ βαθμών ήρθε περί τις 10:30 αν δεν κάνω λάθος.
Αμέσως ζήτησα να επικοινωνήσω με τη ΚΕΕ.
Πράγματι μίλησα με κάποιον πληροφορικό της επιτροπής (το λάθος μου ήταν ότι δεν ζήτησα όνομα...αν και μάλλον δεν θα μου τό δινε)
Του είπα ότι:
"Πως θα βαθμολογήσω κάποιον μαθητή ο οποίος, βασιζόμενος στους ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ σειριακής αναζήτησης και ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ που αναφέρει το "βιβλίο" (τα εισαγωγικά γιατί πιστεύω ότι είναι για τα σκουπίδια),
οι οποίοι χρησιμοποιούν πίνακες αγνώστου αρχικά μεγέθους,  έλυσε το θέμα Γ με πίνακες;;;;;
Υπήρξε μια παύση στο τηλέφωνο, και μετά από 2 λεπτά ηρθε πάλι και μου είπε ότι πράγματι υπάρχει μια "ΑΝΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ" μεταξύ θεωρίας και των σημειων αυτών του βιβλίου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΕΠΙΣΗΣ ΜΟΥ ΕΊΠΕ ΌΤΙ ΘΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ ΤΟ ΘΈΜΑ Η ΚΕΕ!
Όταν τον ρώτησα εμείς τι θα κάνουμε από κει μέχρι τότε, εκείνος μου απάντησε "στην κρίση του βαθμολογητή"!!!!!
Έπειτα δεν ήρθε καμιά αναίρεση της προηγούμενης διευκρίνησης!
Τα σχόλια δικά σας!!!
Μετά από 13 χρόνια που κάνω το μάθημα αυτό πρώτη φορά βλέπω τέτοια προχειρότητα!!! Η οποία βέβαια πηγάζει από την ανεπάρκεια του βιβλίου και ασφαλώς και των υπευθύνων πληροφορικής του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου που αδιαφορούν!


ΥΓ : Σε όσους πιστεύουν ότι δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε πίνακα στο θέμα Γ, θα θέσω το παρακάτω:
"Αναπτύξτε αλγόριθμο που θα διαβάζει Ν θετικούς αριθμούς , και να επιστρέφει πόσοι απ αυτούς είναι πάνω από το μέσο όρο!"
Απαντήστε σας παρακαλώ πώς θα το λύστε!




lp

Παράθεση από: ikariofil στις 28 Μαΐου 2010, 04:28:25 ΜΜ
Στο δικό μου βαθμολογικό κέντρο όπως και σε 2-3 συναδέλφων που ξέρω δεν κόψαμε τίποτα για τη λύση με πίνακες και αυτό περιμένω και από τους υπόλοιπους συναδέλφους

Κακώς γιατί έτσι πήγατε κόντρα στις οδηγίες του υπουργείου και έτσι αδικήθηκαν όλα τα άλλα παιδιά που χάσαν μόρια.
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

vistrian

Μόλις μίλησα με Σχολικό Σύμβουλο (Πρόεδρο βαθμολογικού).
Έχει έρθει οδηγία να κοπούν 5 μόρια. Η άποψη του είναι να κοπούν  1-2 μόρια.  Μου είπε ότι αύριο που θα συγκεντρωθούμε στο βαθμολογικό θα αποφασίσουμε όλα τα κέντρα μαζί και θα πάρουμε απόφαση.

Ερώτηση;
Μαθητής που έκανε το θέμα χωρίς πίνακα και έκανε τα 3 πρώτα ερωτήματα   θα πάρει 15.
Μαθητής που έκανε όλο το θέμα με πίνακα θα πάρει 15.
ΕΪΝΑΙ ΑΔΙΚΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/size]
VR in Computing