Διαδραστικά συστήματα διδασκαλίας στην Β γυμνασίου

Ξεκίνησε από Eri, 23 Ιουν 2010, 10:29:42 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Eri

Φαντάζομαι το χετε δει....

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank17_6_10_1048.php

Ποιά ειναι η άποψή σας; Θα συμπληρώσετε το ερωτηματολόγιο; Ποιος καθηγητής αναλαμβάνει ως υπεύθυνος; Προορίζονται και για τα εργαστήρια πληροφορικής αυτά τα συστήματα; Ρωτώ γιατι είμαι σε λύκειο με οργανική θεση και διατίθεμαι και στο συστεγαζόμενο γυμνάσιο (το οποίο δεν έχει εργαστήριο και 'δανίζεται' το εργαστήριο του λυκείου), στο οποίο κάνω σε όλες τις τάξεις μάθημα.

poursali

όχι δεν θα μπουν στα εργαστήριά μας. Για το "υπεύθυνος" καλή η απορία σου.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

dim

Σήμερα στο σύλλογο ζήτησε την άποψή μας αν θέλουμε διαδραστικούς και ανέφερε πως το υπουργείο δίνει 15000 euro για το σκοπό αυτό.
Η άποψή μου ήταν πως ναι θα ήθελα στο σχολείο μου τουλάχιστον ένα στην αίθουσα πολλαπλών!!
Βγήκαν τα μαχαίρια δεν ξέρουνε τίποτα δεν έχουν ακούσει τίποτα να τους δείξω εγώ.
Η απάντησή μου και η θέση μου ήταν η εξής:
Η ερώτησή σας ήταν αν επιθυμούμε να τοποθετηθεί διαδραστικός στο σχολείο μας.
Η απάντησή μου είναι ναι, τελεία.
Τώρα το κομμάτι της τεχνικής υποστήριξης δεν το γνωρίζω και κάθετα δεν το αναλαμβάνω.
Καθώς και για να δείξω σε συνάδελφο κάτι θα πρέπει να το γνωρίζω. Δεν το γνωρίζω και δεν είμαι σε θέση να επιμορφώσω συνάδελφο.
Θα μάθω και όποιος επιθυμεί θα μάθει.
Άλλωστε σε αυτή τη δουλειά γνωρίζετε περισσότερο από εμένα πως όλα εστιάζονται στο τι επιθυμεί να προσφέρει ο εκπαιδευτικός και  μέχρι που θέλει να φτάσει. Και όλα αυτά μόνος του!!!!
Δεν υπάρχει υποστήριξη ούτε από συναδέλφους, ούτε από υπουργείο, ούτε από μισθοδοσία.
Και δεν θα υπάρξει και τα χειρότερα θα έρθουν.
Γι αυτό ο καθένας και αν γινόταν και συλλογικά ευπρόσδεκτο αλλά δεν γίνεται ο καθένας μόνος του.
ΑΥΤΟΜΟΡΦΩΣΗ.
Σιωπή ιχθύος στο κοινό!!!!!!
Εγώ σφυριχτρούλα και διαλειμματάκι!!! Τα έχουν δει όλα!!!!!
Και όσο δίκιο έχουμε και όσο πιο καλά, σταθερά και ξεκάθαρα τοποθετούμαστε τόσο δεν θα τους παίρνει και θα το κλείνουν!!!!!
Τελικά αποφάσισαν άκουσα να παραγγείλουν 4!!!!!
Επίσης ξέχασα να σας σημειώσω το εξής:
Ανέφερα πως δεν ακουμπάνε εργαστήριο. Δεν ακουμπάνε προτζέκορα.
Και η θέση της ήταν:  ΝΑΙΙΙΙΙ δεν πειράζουμε το εργαστήριό σου και δεν θα σου πάρουμε το προτζέκτορα.
Άλλωστε λέει αυτοί που θα έρθουν να τα στήσουν στο  πακέτο είναι και αυτό ο προτζέκτορας.
Εσείς συνάδελφοι στο εργαστήριο θα αρνηθείτε ή  θα δεχτείτε να τοποθετηθεί?

mour

Οι διαδραστικοί πίνακες πιστεύω είναι ΜΕΡΟΣ μιας γενικοτερης αναμόρφωσης του πλαισίου διδασκαλίας στην εκπαίδευση. Ως κάτι τέτοιο έχουν τεράστια "ουρά" στις δυνατότητες, αλλά κυρίως στον τρόπο αξιοπίσησης τους από εκπαιδευτικούς και μαθητές. Αν δεν είναι μέρος μιας γενικότερης τέτοιας αντίληψης θα είναι μια ακόμα ΜΠΟΥΡΔΑ όπως εν τέλει έγινε και με τα φορητά. Βασικός αποδέκτης είναι ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΛΕΣ οι ειδικότητες και δεν είναι "πληροφορική".

Εμείς το συζητήσαμε, έκανα μια ανάλογη με τα ανωτέρω τοποθέτηση, αλλά απάντηση δεν δόθηκε. Θα συζητηθεί ξανά τις επόμενες ημέρες το θέμα.
(PS είμαι σε ένα μικρό σύλλογο που η γνώμη του καθενός έχει ξεχωριστή βαρύτητα και δεν χάνεται μέσα στη γενικότερη βουή)

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: poursali στις 23 Ιουν 2010, 10:42:12 ΠΜ
όχι δεν θα μπουν στα εργαστήριά μας. Για το "υπεύθυνος" καλή η απορία σου.

Για κάποιον χτυπάει η καμπάνα, για κάποιον που έχει καλές σχέσεις με την τεχνολογία(όπως λένε στο σχολείο μου). Σε ποιον πηγαίνει το μυαλό σας;

Καρκαμάνης Γεώργιος

Σε γειτονικό σχολείο (Λύκειο μάλιστα) ήρθε μια εταιρεία που εμπορεύεται διαδραστικά συστήματα και πραγματοποίησε επίδειξη διαδραστικού πίνακα :D

goutas

Μετά από επικοινωνία με το αρμόδιο Τμήμα Υποστήριξης (210 3443945) αναφέρω τα εξής:

1) Τα εργαστήρια Πληροφορικής συμπεριλαμβάνονται στις αίθουσες όπου θα εγκατασταθούν τα ΔΣ Διδασκαλίας.

2) Δεν υπάρχουν προς το παρόν και συνεπώς δεν θα διανεμηθούν ανεπτυγμένες εφαρμογές (λογισμικό) οι οποίες να "συνεργάζονται" με τα ΔΣ και τα οποία αντιστοιχούν στα μαθήματα της Β' τάξης. Υπάρχει σχέδιο ανάπτυξής τους από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.

3) Δεν υπάρχει κάποια εγκύκλιος η οποία περιγράφει ο,τιδήποτε σχετικό με α) τη μείωση του διδακτικού έργου του εκαιδευτικού που θα αναλάβει την υποστήριξη της αξιοποίησης των τεχνολογιών ΔΣ και β) την ίδια την υποστήριξη των ΔΣ.

Η όλη προσπάθεια δεν δείχνει να είναι περισσότερο μελετημένη σχετικά με τη χρήση των netbooks. Ωστόσο μπορούμε να συμβάλλουμε θετικά με τις γνώσεις και τη διάθεσή μας ώστε τα ΔΣ να αποτελέσουν χρήσιμο εργαλείο στα σχολεία μας.

dim

Παράθεση από: goutas στις 24 Ιουν 2010, 11:14:45 ΠΜ
1) Τα εργαστήρια Πληροφορικής συμπεριλαμβάνονται στις αίθουσες όπου θα εγκατασταθούν τα ΔΣ Διδασκαλίας.
Το έγγραφο που συμπλήρωσε η Διευθύντρια ανέφερε ποιές αίθουσες και πόσες προτείνουμε για να μπούν διαδραστικοί.
Οκ χρειάζεται σύνδεση δικτύου.
Γιατί λοιπόν στα εργαστήρια πληροφορικής αν υπάρχει σε ένα σχολείο η δυνατότητα να μπεί σε κάποια άλλη αίθουσα που απλά θα είναι πιο εύκολα διαθέσιμη και σε άλλους  καθηγητές?

Παράθεση από: goutas στις 24 Ιουν 2010, 11:14:45 ΠΜ
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank28_9_9_0103401.php
3) Δεν υπάρχει κάποια εγκύκλιος η οποία περιγράφει ο,τιδήποτε σχετικό με α) τη μείωση του διδακτικού έργου του εκαιδευτικού που θα αναλάβει την υποστήριξη της αξιοποίησης των τεχνολογιών ΔΣ και β) την ίδια την υποστήριξη των ΔΣ.
Δεν υπάρχει ακόμη εγκύκλιος.
Στο ερωτηματολόγιο η ερώτηση ήταν αν υπάρχει εκπαιδευτικός στο σχολείο σας πιστοποιημένος στις ΤΠΕ Β Επιπέδου για την τεχνική υποστήριξη των νέων τεχνολογιών διαδραστικού πίνακα με μείωση του διδακτικού ωραρίου.
Παράθεση από: goutas στις 24 Ιουν 2010, 11:14:45 ΠΜ
Η όλη προσπάθεια δεν δείχνει να είναι περισσότερο μελετημένη σχετικά με τη χρήση των netbooks.
....οκ ένας πίνακας είναι που τον έχουν και τα δημοτικά και τα φροντιστήρια...   !!!!! ???
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2225.0
Παράθεση από: goutas στις 24 Ιουν 2010, 11:14:45 ΠΜ
Ωστόσο μπορούμε να συμβάλλουμε θετικά με τις γνώσεις και τη διάθεσή μας ώστε τα ΔΣ να αποτελέσουν χρήσιμο εργαλείο στα σχολεία μας.
Τι εννοείς? Όταν εγκατασταθεί στο σχολείο μου αν θα έχω την διάθεση να εργαστώ με αυτό το εργαλείο? Βεβαίως έχω την διάθεση.
Αν βέβαια εννοείς πως έχω τις γνώσεις ή την διάθεση για την τεχνική υποστήριξη αυτού η απάντησή μου είναι ρητά:
ΌΧΙ καμία διάθεση και καμία γνώση.

dim

Αυτό το κράτος γιατί δίνει 15000 την στιγμή που έχω μπεί στο ΔΝΤ την στιγμή που μου έκοψε τα πολύτιμα ευρωπουλάκια απο τον μισθό μου https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2225.0
Γιατί?

Circle

Πρόκειται για πρόγραμμα ΕΣΠΑ 2007 - 2013 όπως γράφει το έγγραφο.

Από γκούγκλισμα βρήκα αυτά: σχετικό1, σχετικό2

dim

Παράθεση από: Circle στις 25 Ιουν 2010, 06:08:18 ΠΜ
Πρόκειται για πρόγραμμα ΕΣΠΑ 2007 - 2013 όπως γράφει το έγγραφο.

Από γκούγκλισμα βρήκα αυτά: σχετικό1, σχετικό2

Βεβαίως και πρόκειται για ΕΣΠΑ.

      Οι αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου του Δεκεμβρίου του 2005, με τις οποίες διασφαλίσθηκαν έως το 2013 οι πόροι της Ευρωπαϊκής Πολιτικής Συνοχής για τη χώρα, οι νέοι Κανονισμοί των Ταμείων της ΕΕ, καθώς και οι Στρατηγικές Κατευθυντήριες Γραμμές για την Πολιτική Συνοχής, αποτέλεσαν το πλαίσιο στο οποίο βασίστηκαν, μεταξύ των άλλων, οι εθνικές αρχές προκειμένου να προσεγγίσουν τις βασικές παραμέτρους του αναπτυξιακού προγραμματισμού και να καταρτίσουν το ΕΣΠΑ.

Γιατί από το ποσό των  15000 να μην έχει την ευχέρεια  το κάθε σχολείο ένα ποσό των 7.000 ή ... 5. 000 να μην τα αξιοποιεί ανάλογα με τις ανάγκες του?

Λέω εγώ τώρα που έχω http://incrediblephil.files.wordpress.com/2009/11/seat-bocanegra11.jpg γιατί να πάρω http://media.nextautos.com/wp-content/uploads/2006/10/bmw-m6-convertible-nm-editi.jpg και να μην αξιοποιήσω αυτά τα χρήματα σε κάποια άλλη μεγάλη ανάγκη.
Οκ. Τα γιατί είναι αναρίθμητα και μας έφεραν εδώ που μας έφεραν.
Ρητορικά ερωτήματα και ανούσια πια!!!!
Ούτε να αναρωτιόμαστε δεν έχουμε το δικαίωμα.




Circle

Dim, είχα και εγώ αυτά τα ερωτήματα και απάντηση δεν έχω πάρει και δεν περιμένω κιόλας! Γι΄αυτό και απάντησα το πρωί, μην φανταστείς ότι το έψαχνα εκείνη την ώρα! Το είχα ψάξει από μέρες και έχω την καρτέλα ανοιχτή στον φυλλομετρητή να την κουβαλάω και να την βλέπω..

Επί του θέματος, ποιους  τύπους προτείνετε ή επιλέξατε εσείς συνάδελφοι;; Εγώ λόγω έλλειψης χώρου στο εργαστήριο, θέλω κάποιον τύπο που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν απλός ασπροπίνακας. Ανάμεσα στα Δ1 και Δ3 τι προτιμάμε και γιατί;; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Keep Growing

...θυμάστε τα notebooks;
Τώρα θα τα φάνε και διαδραστικά.  >:(
Πάντα οι ίδιοι τρώνε βέβαια, ...αλλά έχει και κάτι θύματα  που τους διευκολύνουν...
Μπορείτε μήπως (όλοι οι συνάδελφοι Πληροφορικοί) να μου πείτε, πόσες είναι συνολικά οι ανθρωποώρες χωρίς πληρωμή και χωρίς αιτία που σπαταλήθηκαν στα notebooks; Ποιος τις πλήρωσε αυτές τις ώρες; και ποιοι φάγανε την πληρωμή;

ΦΑΓΑΝΕ, ΦΑΓΑΝΕ, ΦΑΓΑΝΕ, ...και τελειωμό δεν έχουν.

ΥΓ. Ζητώ συγγνώμη για τα κεφαλαία.   

http://www.youtube.com/watch?v=_OU9uQJz9RQ
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

poursali

ο διευθυντής την τελευταία μέρα των εξετάσεων έδωσε μια λευκή κόλλα στα παιδιά όλων των τάξεων για να γράψουν τι τους άρεσε/δεν τους άρεσε/θα ήθελαν να αλλάξουν κλπ.
στην Α' τάξη το 80% αναφέρθηκε στα νετμπουκ και πόσο τους άρεσε που "έπαιζαν" φέτος με αυτά. μόνο 2 στα 20 παιδιά έγραψαν ότι τους άρεσε το μάθημα με αυτά.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Καρκαμάνης Γεώργιος

Ρωτώ όσους έχουν ψάξει κάτι παραπάνω για τους δια δραστικούς πίνακες :

Τελικά υπάρχει επιδότηση στις σχολικές επιτροπές για την εξαγορά αυτών των πινάκων ή όχι;