e-School ?

Ξεκίνησε από Wizard, 02 Δεκ 2008, 09:14:58 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

za√‘ag

Και τι γίνεται με προγράμματα όπως του Μεταλληνού που και αγορασμένα είναι και δεν έχουν καμιά συμβατότητα με το δ-Βάση; Επικοινωνώντας μαζί του μου είπε ότι δεν ασχολείται με το e-school και ίσως μια εξαγωγή στο excel καταφέρει να δώσει στο e-school τα δεδομένα που χρειάζεται. Με τους καθηγητές και τα μισθοδοτικά;;;; Τι κάνουμε;;;; Αν μετά κλειδώσει (!!!) --αλήθεια γιατί κλειδώνει; -- πώς 8α περάσουμε τα στοιχεία; Πάλι χειροκίνητα; ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ;;;  :)

ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ: ΤΑ ΚΕΠΛΗΝΕΤ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΝ (ΑΝ ΕΧΟΥΝ) ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΜΕΤΑΠΤΩΣΗ" ... ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ "ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ"  :)
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Wizard

Το πρόγραμμα μετάπτωσης δημιουργεί το αρχείο eSchoolDB.mdb που περιέχει όλα τα απαραίτητα δεδομένα για τη μετάπτωση, γιατί να κλειδώσει η δ-βάση μετά; Το δοκίμασε κανείς;

vistrian

Αφού κατάφερα και κατέβασα το e-school (ISDN 64,)καθώς έκανα εγκατάσταση μου ζητούσε ένα xml αρχείο το οποίο όμως δεν έχει σταλεί στο σχολείο μας και από ότι γνωρίζω αυτό το αρχείο θα έπρεπε να μας είχε σταλεί με κάποιο email.

Eχω στείλει επανειλημμένα email και προσπαθώ να τους πάρω τηλ αλλά τπτ. >:(

Ξέρει κανείς πως μπορώ να κάνω κάτι ή κάποια διεύθυνση που μπορώ να πάω για help ; :-\ 

e-school και ..........................
VR in Computing

A_XRHSTOS

Καλησπέρα, νέος στο στέκι αλλά μάλλον παλιός συνάδελφος είπα να κατα θέσω την μέχρι τώρα εμπειρία μου με την εγκατάσταση του  e-school. Λοιπόν σε υπολογιστή που πληροί τις προδιαγραφές του εν λόγω λογισμικού η εγκατάσταση έγινε μέσα σε ένα τρίωρο (με πολλές διακοπές από συναδέλφους που μιας και με πέτυχαν στη γραμματεία θεώρησαν καλό να με βομβαρδίζουν με πάσης φύσεως ερωτήματα για
τον υπολογιστή του γιού τους ή του γείτονα κλπ).

Πρόβλήματα ή κολλήματα δεν είχα ευτυχώς. Ο υπολογιστής είχε Windows XP/SP2 διπλοπύρηνο επεξεργαστή στα 2,1 Ghz RAM 1GB και ADSL στα 2 Mbps.

Μέχρι εκεί καλά. Μετάπτωση θα κάνω ΜΕΤΑ την έκδοση αποτελεσμάτων από τη δ-βάση που έχει το σχολείο για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο ως προς τα αποτελέσματα του Ιουνίου. Η μετάπτωση θα γίνει στις 23 ή στις 24 Ιουνίου δηλαδή. Ελπίζω κι εκεί τα πραγματα να πάνε καλά.

Από κει και πέρα "γαια πυρι μιχθήτω". Ας κάνουν ότι θέλουν με το χειρισμό του λογισμικού. Τα εγχειρίδια χρήσης τους τα κατέβασα και τα τύπωσα... και  αυτό είναι όλο!

Από τα 15 χρόνια που είμαι στη δημόσια εκπαιδευση είναι αλήθεια ότι τα πρώτα 11 έκανα τα πάντα στα σχολεία που πήγαινα. Από στήσιμο μηχανογραφησης από το μηδέν (το έχω κάνει 3 φορές) μέχρι στήσιμο εργαστηρίου (5 φορές παρακαλώ) και φυσικά έκανα και τη φιλιππινέζα του συλλόγου καθηγητών (γραμματειακή υποστήριξη επί το υπηρεσιακότερο). Τα τεσσερα τελευταία χρόνια τα βρόντηξα όλα κανονικότατα και ασκώ τα εκπαιδευτικά μου καθήκοντα, είμαι υπεύθυνος εργαστηρίου, κάνω τις εφημερίες μου, δεν ζητάω χατήρια και χάρες (όχι ότι ζήταγα πριν) και όταν βρίσκω ανταπόκριση από μαθητές και κάποιον συνάδελφο κάνω και κάτι παραπάνω από το ξερό μάθημα (e-twinning, ασχολούμαι με το site του σχολείου κλπ).
Ο καθένας μας νομίζω κάνει αυτό που του ταιριάζει και όσον αφορά εμένα τα όρια που βάζει ο νομοθέτης για τον καθηγητή πληροφορικής είναι πολύ καλύτερα από την αντιμετώπιση που μου έχει επιφυλάξει η πλειοψηφία των συλλόγων καθηγητών και των διευθυντών των σχολείων που έχω μέχρι τώρα υπηρετήσει. Πιστεύω πως όλοι σας καταλαβαίνετε τι θέλω να πω, δεν χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση.

Το e-school ανέλαβα να το εγκαταστήσω (όχι να το δουλέψω) εθελοντικά μιας και τα διδακτικά μου καθήκοντα έχουν τελειώσει αυτή την περίοδο, και οι "πιστοποιημένοι" μας φρίκαραν μόλις το είδαν, εξάλλου σε περιόδους "κρίσης" πάντα δίνω ένα χέρι βοήθειας, αλλά το ρόλο μου τον εχω ξεκαθαρίσει στο σχολείο.

Συγνώμη αν έγινα κουραστικός, στο μέλλον θα προσπαθήσω να είμαι λακωνικότερος.


P.Tsiotakis

Καλώς ήρθες, συνάδελφοι με περισσότερη εμπειρία χρειάζονται πολύ σε αυτήν την κοινότητα.
Συμφωνώ με όσα αναφέρεις...

polanagnost

Να καταθέσω και εγώ την εμπειρία μου από το e-school. Ασχολήθηκα από πέρυσι όταν ήρθε το πρώτο mail για εγκατάσταση με αυτό και όσο αφορά την εγκατάσταση δεν μπορώ να πω ότι αντιμετώπισα ιδιαίτερα προβλήματα.
Στο σχολείο δεν είχαν τη δ-βάση αλλά μια εφαρμογή DOS που παρόλα τα χρονάκια της δουλεύει μια χαρά και με αξιοσημείωτη ευκολία στο πέρασμα βαθμολογίας.
Χρησιμοποιώντας μια δ-βάση που «δανείστηκα» από άλλο σχολείο και με κατάλληλες επεμβάσεις έφερα τα δεδομένα από το DOS σε μια mdb βάση τύπου δ-βάσης και έκανα μετάπτωση..
Ένα παράξενο που παρατήρησα είναι ότι τα έκανε όλα στα κεφαλαία ( Γιατί??)
Εν συνεχεία πειραματίστηκα με το πέρασμα βαθμολογίας αλλά η ταχύτητα του interface και το όλο στήσιμο μου φάνηκε απελπιστικά αργό. Επίσης πολλές εκτυπώσεις δεν δούλευαν και έτσι μετά το Α τρίμηνο το παράτησα.
Εδώ αρχίζει η πλάκα διότι όταν το ξανάπιασα κάποιους μήνες μετά όταν ήρθε η διαβόητη εγκύκλιος δεν έκανε συγχρονισμό με τίποτε. Πέρασα και άλλα δεδομένα και περίμενα νομίζοντας στην αρχή ότι κάτι άλλο δεν πήγαινε καλά. Όταν παγιώθηκε η πεποίθηση μου ότι υπήρχε πρόβλημα  επικοινώνησα με την ομάδα υποστήριξης του Υπουργείου. Μετά από ανταλλαγή καμιάς 10αδας mails όπου έστελνα screenshots με τα μηνύματα των σφαλμάτων που έβγαζε η ομάδα παραιτήθηκε της προσπάθειας και με έκανε πάσα στον Έπαφο για να λύσει το πρόβλημά μου.
Επικοινώνησε λοιπόν μαζί μου ένα παλικάρι από Αθήνα που μέσω TeamViewer προσπάθησε να διορθώσει το πρόβλημα. Τελικά το απεγκατέστησε και το ξανάεστησε. Τα δεδομένα τα πήρε σε backup και τα έβαλε (όπως μου είπε) απευθείας στο server του υπουργείου.
Αρχικοποίησε τη σύνδεση μου και όταν έγινε ο πρώτος συγχρονισμός με την απομακρυσμένη βάση του υπουργείου τα δεδομένα ανέβηκαν στην τοπική βάση (στον υπολογιστή μου). Το πρόβλημα ήταν ότι είχε περάσει δίμηνο από τον τελευταίο συγχρονισμό και αν συμβεί αυτό σε πετάει έξω και πρέπει να ζητήσεις να σε «αρχικοποιήσουν» ώστε μετά να συγχρονιστείς με ότι υπάρχει αποθηκευμένο στην απομακρυσμένη βάση.
Σε ερώτηση που του έκανα τι θα συμβεί αν για παράδειγμα επαναφέρεις λόγω βλάβης τον υπολογιστή από ένα ghost image που το έχεις πάρεις πρίν τρείς μήνες άρα η βάση σου θα είναι παλαιότερη από του υπουργείου μου είπε ότι θα πρέπει να ζητήσεις να σε αρχικοποιήσουν και να μην προσπαθήσεις συγχρονισμό πριν από αυτό.
Επίσης φροντίστε το θέμα διασταύρωση των μαθητών. Μου είπε ότι πρέπει όλοι οι μαθητές να είναι διασταυρωμένοι. Νομίζω ότι πέρα από to interface το πρόγραμμα πάσχει από τεκμηρίωση. Έχει πολλά πράγματα που δεν εξηγήθηκαν αρκετά.
Επίσης όπως είδα η βάση ανοίγει εύκολα από SQL server και όσοι ασχολούνται με βάσεις θα δουν ότι δεν είναι δύσκολο να στηθεί ένα εναλλακτικό interface (για τις βασικές λειτουργίες του ) σε άλλη καλύτερη πλατφόρμα από .net για βελτίωση της αποδοτικότητας….(να μια σκέψη!)
Ένα λάθος γίνεται σφάλμα μόνο όταν προτιμήσουμε να μην το διορθώσουμε.

Wizard

Παράθεση από: polanagnost στις 19 Ιουν 2009, 09:35:53 ΜΜ
Σε ερώτηση που του έκανα τι θα συμβεί αν για παράδειγμα επαναφέρεις λόγω βλάβης τον υπολογιστή από ένα ghost image που το έχεις πάρεις πρίν τρείς μήνες άρα η βάση σου θα είναι παλαιότερη από του υπουργείου μου είπε ότι θα πρέπει να ζητήσεις να σε αρχικοποιήσουν και να μην προσπαθήσεις συγχρονισμό πριν από αυτό.

Όταν ξεκινάει η εφαρμογή, ελέγχει αν πρέπει να κάνει υποχρεωτικά συγχρονισμό και αν ναι, τότε τον πραγματοποιεί και μετά ανοίγει το main interface. Δηλαδή, αν έχεις δίμηνο να κάνεις συγχρονισμό, δεν πρέπει να ανοίξεις την εφαρμογή, αλλά πρέπει πρώτα να συνεννοηθείς με το support;


Παράθεση από: polanagnost στις 19 Ιουν 2009, 09:35:53 ΜΜ
Επίσης φροντίστε το θέμα διασταύρωση των μαθητών. Μου είπε ότι πρέπει όλοι οι μαθητές να είναι διασταυρωμένοι.

Αυτό δεν το έχω καταλάβει. Τι εστί διασταύρωση; Είδα ένα pdf με οδηγίες για διασταύρωση κατά τον συγχρονισμό που ανέφερε "Με το όρο «Διασταύρωση μαθητών» εννοείται η διαδικασία ελέγχου ορθότητας των στοιχείων κάθε μαθητή και της σχετικής εγγραφής του." Από πού αντλούνται τα στοιχεία για την ορθότητα, από τη βάση του ΥΠΕΠΘ; Μα δεν πρέπει να τους βάλουμε πρώτα;  ???

polanagnost

Αυτό το "Έλεγχος για υποχρεωτικό συγχρονισμό" που βγάζει με είχε μπερδέψει και εμένα, αλλά ΔΕΝ κάνει απο μόνο του συγχρονισμό. Το είπα και στο παλικάρι του Έπαφου να το βγάλουν γιατί μπερδεύει.
Άρα αν περάσει το δίμηνο απλώς το πρόγραμμα δεν θα κάνει συγχρονισμό και θα πρέπει να ζητήσεις απο το support να σε αρχικοποιήσει.
Σχετικά με τη διασταύρωση νομίζω ότι τα προβλήματα αφορούν την πληρότητα στα στοιχεία του μαθητή που εισάγεις στη βάση αλλά και το αν είναι ήδη δηλωμένος στη βάση ή όχι. (Πχ απο άλλο σχολείο που πήρε μετεγγραφή και δεν τον έβγαλαν ακόμη απο τη δικιά τους βάση).
Ένα λάθος γίνεται σφάλμα μόνο όταν προτιμήσουμε να μην το διορθώσουμε.

za√‘ag

Δηλ. αν τα φτιάξουμε τώρα ("μετάπτωση") και κλείσουμε για καλοκαίρι (2 μήνες) τι θα κάνει το e-school;
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

polanagnost

 ;D ;D Σωστή παρατήρηση !
Έστειλαν mail, πρέπει να το πήρες, που λέει την τελευταία μέρα του Ιουνίου να κάνεις συγχρονισμό! Φαντάζομαι και την πρώτη μετά τις διακοπές. Ίσως καλό θα ήταν να κάνετε και έναν την θερινή υπηρεσία σας για αποφυγή εκπλήξεων το Σεπτέμβρη... >:D
Ένα λάθος γίνεται σφάλμα μόνο όταν προτιμήσουμε να μην το διορθώσουμε.

Wizard

Παράθεση από: polanagnost στις 19 Ιουν 2009, 10:11:45 ΜΜ
Αυτό το "Έλεγχος για υποχρεωτικό συγχρονισμό" που βγάζει με είχε μπερδέψει και εμένα, αλλά ΔΕΝ κάνει απο μόνο του συγχρονισμό. Το είπα και στο παλικάρι του Έπαφου να το βγάλουν γιατί μπερδεύει.

Είναι βέβαιο αυτό; Κάθε φορά που μπαίνω μόνος μου (1 φορά την εβδομάδα περίπου), εμφανίζει το μήνυμα "Έλεγχος για υποχρεωτικό συγχρονισμό" και όταν μετά από μισό λεπτό ανοίξει η εφαρμογή και πάω στο ιστορικό συγχρονισμού εμφανίζεται και μία εγγραφή με ώρα έναρξης τη στιγμή που άνοιγα την εφαρμογή  και αναφέρει "επιτυχής ολοκλήρωση" ???

polanagnost

Για να κάνει συγχρονισμό πρέπει να δώσεις userid και password (τα ίδια με το email). Ακόμη και απο τον Έπαφο δεν μπορούσαν να κάνουν συγχρονισμό αν δεν έδινα εγώ τα παραπάνω (κατά τη διάρκεια του service). Επίσης όταν του είπα όπως και εσύ τώρα ότι όλο αυτό το διάστημα που μεσολάβησε εγώ νόμιζα ότι έκανα συγχρονισμό όταν άνοιγα το e-school, λόγω του παραπάνω μηνύματος,  συμφώνησε ότι είναι παραπλανητικό. Δεν κάνει συγχρονισμό κατά το άνοιγμα.
Ένα λάθος γίνεται σφάλμα μόνο όταν προτιμήσουμε να μην το διορθώσουμε.

za√‘ag

Για να μπω λίγο στο νόημα παίδες...
Η βάση δεδομένων είναι τοπική ή κάπου αλλού ή και τα 2; Μετά την εγκατάσταση το μόνο που είδα ήταν τα μαθήματα τάξεων και φόρμες. Δηλ. θέλω να πω backup μπορούμε να κρατάμε ή όχι; Απότι κατάλαβα το πρόγραμμα είναι λίγο για τα μπάζα ή κάνω λάθος; (σε Visual Basic είναι;)... τις φόρμες έκανε πόση ώρα να τις σχεδιάσει και ας πληρεί τις προδιαγραφές το pc που το εγκατέστησα.
Και κάτι ακόμα ... ένας συνάδελφος μουπε ότι το pc πρέπει να μένει ανοικτό το βράδυ για να έχουν access στη βάση. Αληθεύει αυτό;;;;;   Καήκαμε !!
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

polanagnost

ΠαράθεσηΗ βάση δεδομένων είναι τοπική ή κάπου αλλού ή και τα 2;
Υπάρχει η τοπική στο C:\eschool και η απομακρυσμένη στο server του υπουργείου. Εξ ου και ο συγχρονισμός. Αν περάσει το δίμηνο και δεν συγχρονιστείς η σύνδεση σου με την απομακρυσμένη ακυρώνεται και πρέπει να ζητήσεις απο το support "αρχικοποίηση". Τότε ανεβαίνουν τα δεδομένα απο την απομακρυσμένη βάση στην τοπική. Εύλογα ότι αλλαγές είχες κάνει στην τοπική μετά τον τελευταίο συγχρονισμό, πάνε περίπατο.   
Παράθεσηbackup μπορούμε να κρατάμε ή όχι;
Ναί, backup μπορείς να κρατάς έχει και αντίστοιχη εντολή στο μενού του προγράμματος. Αν όμως πάς σε αρχικοποίηση το backup δεν σε σώζει.
Παράθεσητο πρόγραμμα είναι λίγο για τα μπάζα ή κάνω λάθος; (σε Visual Basic είναι;)...
;D Συμφωνώ για τα μπάζα. Πολλή δουλειά για τους προγραμματιστές αλλά άτυχες επιλογές στην πλατφόρμα ανάπτυξης και στο interface. Μπορούσαν να το ψάξουν περισσότερο (Μήπως να ρωτούσαν και τη γνώμη μας;) Είναι σε .net κάτι σαν java με άρωμα (ή μάλλον δυσάρεστη οσμή) microsoft.
Παράθεσητο pc πρέπει να μένει ανοικτό το βράδυ για να έχουν access στη βάση
Δεν νομίζω να ισχύει τίποτε τέτοιο. Απλώς μπορείς να αυτοματοποιήσεις τους συγχρονισμούς του προγράμματος κάποιες ώρες και μέρες τη βδομάδα οπότε ναι αν το κάνεις πρέπει τότε να φροντίσεις το pc να είναι ανοιχτό για να κάνει τον αυτόματο συγχρονισμό. Εναλλακτικά μπορείς να το κάνεις χειροκίνητα όποτε θές εσύ. Φτάνει να μην μεσολαβήσει δίμηνο ένεκα των προαναφερθέντων περιορισμών.
Αυτά ξέρω, ελπίζω να σε κάλυψα.
Ένα λάθος γίνεται σφάλμα μόνο όταν προτιμήσουμε να μην το διορθώσουμε.

za√‘ag

ΠαράθεσηΣυμφωνώ για τα μπάζα. Πολλή δουλειά για τους προγραμματιστές αλλά άτυχες επιλογές στην πλατφόρμα ανάπτυξης και στο interface. Μπορούσαν να το ψάξουν περισσότερο (Μήπως να ρωτούσαν και τη γνώμη μας ;) Είναι σε .net κάτι σαν java με άρωμα (ή μάλλον δυσάρεστη οσμή) microsoft.


Να ρωτήσουν τη γνώμη μας;;; Πότε έχει γίναι κάτι τέτοιο;; Ούτε καν για το πρόγραμμα σπουδών. Τα "πακέτα στο ΚΠΣ τρέχουν" ... Για να τα μοιραστούμε;

Εξάλλου οι "καρεκλοκυνηγοί" στο ΥΠΕΠΘ είναι σοφοί και το τμήμα πληροφορικής έχει τους επίλεκτους των συναδέλφων μας με "τσουβάλια" μεταπτυχιακών και εξειδικευμένων τίτλων στις πλάτες τους!! Τι ξέρουμε εμείς από όλα αυτά;
 
ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ "ΕΙΔΙΚΟΙ" ΣΤΙΣ "ΜΕΤΑΠΤΩΣΕΙΣ" .... ΣΤΟ DATA ENTRY .... ΚΑΙ ....
.... ΣΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ !!!!
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ