Γενικό Λύκειο > Εξετάσεις 2006-2007

4o Θέμα ΑΣΑΦΕΙΑ

(1/3) > >>

MIRas:
Γεια και απο 'μένα
Σχετικά με το 4ο Θέμα ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ διαβάστε προσεκτικά το β.
 
β. Να εμφανίζει τον τίτλο ή τους τίτλους των CDs με τις περισσότερες πωλήσεις τον 3ο μήνα του έτους.

υπήρξαν συνάδελφοι που με βγάλαν τρέλο και μια διευκρύνηση που ζήτησα στο βαθμολογικό  δεν ήρθε ποτέ
αλλα επιμένω ΓΙΑΤΙ η λύση να είναι αναζήτηση του των max ως προς την στήλη και όχι ως προς τις γραμμές μιας και
 μπορεί ανετα καποιος μαθητής να καταλάβει οτι ψαχνουμε ποιό , ποιά CD είχαν τον 3ο μήνα τις περισσότερες πωλήσεις σε σχέση με  τους υπόλοιπους μήνες ή να καταλάβει αυτό που δεχτήκαμε ως λύση οτι ψαχνουμε ποιό CD πούλησε περισσότερο σε σχέση με τους άλλους τίτλους. Θεωρώ πως σ' αυτή την περίπτωση η διατύπωση θα έπρεπε να είναι:
β. Να εμφανίζει τον τίτλο ή τους τίτλους των CDs με τις περισσότερες πωλήσεις τον 3ο μήνα του έτους σε σχέση με τους άλλους τίτλους.
ή στην άλλη περίπτωση δηλαδή ποιό CD πούλησε περισσότερο τον 3ο μήνα και οχι τους υπόλοιπους:
 Να εμφανίζει τον τίτλο ή τους τίτλους των CDs με τις περισσότερες πωλήσεις του, τον 3ο μήνα του έτους.
Εχω άδικο;

andreas_p:
Καλημέρα.

Το θ4  είναι ένα κλασικό θέμα 'τυφλοσούρτης' όσον αφορά το βαθμό δυσκολίας.

Όσον αφρορά το βαθμό κατανόησης της διατύπωσης :  Πιο ξεκάθαρο ΔΕ γινόταν !!!

Ανδρέας

Sergio:
Συμφωνά με τον Ανδρέα.  Δεν υπάρχει ασάφεια.

Η διατύπωση τον τίτλο ή τους τίτλους των CDs με τις περισσότερες πωλήσεις τον 3ο μήνα του έτους ζητά τις θέσεις με τη μέγιστη τιμή ανάμεσα σε αυτές του 3ου μήνα.

Η διατύπωση τον τίτλο ή τους τίτλους των CDs με τις περισσότερες πωλήσεις του τον 3ο μήνα του έτους θα ζητούσε τη δεύτερη ερμηνεία που αναφέρεις.

Πρόκειται πάλι για ζήτημα κατανόησης της εκφώνησης ανάλογο με το περισυνό το πλήθος των ημερών που η μέση θερμοκρασία των 20 πόλεων ξεπέρασε τους 20 οC, αλλά όχι τους 30 οC που κάποιοι ερμήνευσαν ως το πλήθος των πόλεων που η μέση θερμοκρασία των ημερών ξεπέρασε τους 20 οC, αλλά όχι τους 30 οC

Κατά τα άλλα, το 3ο θέμα ήταν η δύσκολη και το η εύκολη άσκηση του διαγωνίσματος.

Λίγο αυξημένης απαιτητικότητας το 4δ όπου έπρεπε να γίνουν δύο μερικά σύνολα (αρκετοί έκαναν λαθάκια εδώ), ενώ σε β, γ και δ δοκιμάζεται (στοιχειωδώς) και η αναλυτική ικανότητα του μαθητή (πέραν της ορθής κατανόησης)

MIRas:
Πολύ φοβάμαι πως δεν του δώσατε την πρέπουσα σημασία διοτι ΥΠΑΡΧΕΙ ασάφεια και αν σας βοηθά ρωτήστε και φιλόλογο
Ελληνικά ειναι

greecechris:
to oti mia askisi einai tyflosourtis kai tin exoume lusei polles fores den shmainei oti den uparxei asafeia!
an kapoios den exei lusei tetoia askisi den einai upoxrewmenos na gnwrizei ton tuflosourti ;)
o kathenas briskei mia asafeia giati kollaei se ekeino to shmeio...o allos mporei na to thewrei logiko na mhn kollaei giati to thewrei autonohto...gia allous den einai omws...

opws gia mena sto thema 3 pou lew oti o algorithmos an paei sto diaforetika prepei na mhn ekteleitai to b afou leei na termatizei ;) ::) ::) ::) ::) ::)

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση