Γενικό Λύκειο > Εξετάσεις 2006-2007

Κάποια γενικά σχόλια από τη σημερινή βαθμολόγηση

(1/4) > >>

evry:

  Λοιπόν γύρισα από το βαθμολογικό με το κεφάλι καζάνι, και έχω διάφορες παρατηρήσεις που θέλω να κάνω (μέχρι να αρχίσει το 2ο ημίχρονο του αγώνα:-)


* Τα θέματα ήταν τέτοια που πολλοί μαθητές που τα έγραψαν όλα και έχουν την εντύπωση ότι έγραψαν καλά θα βρεθούν προ εκπλήξεως όταν βγουν οι βαθμοί. Για παράδειγμα στο 2ο θέμα ο στόχος δεν είναι να αντιγράψουν απλά το πρόγραμμα και το υποπρόγραμμα και απλά να αλλάξουν τη λέξη ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ σε ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ. Αυτοί δεν θα πάρουν τίποτα. Ο στόχος είναι να έχουν σωστά την κλήση και να έχουν βάλει και μια επιπλέον παράμετρο για την επικοινωνία με το κύριο πρόγραμμα
* Πάλι για το ΘΕΜΑ 2. Ο Σέργιος πολύ εύστοχα είπε ότι δε λέει πουθενά ότι η συνάρτηση πρέπει να εκτελεί ισοδύναμη λειτουργία με τη διαδικασία. Ωστόσο δε μπορώ να βάλω όλους τους βαθμούς σε κάποιον που θα βάλει μέσα στη διαδικασία το Διάβασε και το Γράψε, γιατί έτσι δεν υπάρχει λόγος να έχει η διαδικασία παραμέτρους. Αχρηστεύεται ο ρόλος τους. Πιστεύω ότι εδώ υπάρχει σοβαρό λάθος της επιτροπής η οποία έπρεπε στη διευκρίνηση που έστειλε να έλεγε ρητά ότι η διαδικασία θα πρέπει να επιτελεί αντίστοιχη λειτουργία με αυτή της συνάρτησης
* Πολλοί μαθητές στο θέμα 4 επέλεξαν να κάνουν ταξινόμηση για να βρουν τα μέγιστα. Η πλάκα όμως είναι ότι δεν αρκεί να ταξινομήσεις μόνο την 3η στήλη αλλά όλες τις στήλες του πίνακα με βάση την 3η στήλη (καλό θεματάκι για το μέλλον). Θα έπρεπε δηλαδή ο μαθητής να γράψει κάτι σαν
   
--- Κώδικας: ---ΓΙΑ Λ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 12
    Αντιμετάθεσε Π[Ι, Λ], Π[Ι-1, Λ]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
   
--- Τέλος κώδικα ---
που αντιμεταθέτει τα στοιχεία των γραμμών Ι,Ι-1. Αν δεν το κάνει αυτό θα "χαλάσει" τον πίνακα πάνω στον οποίον θα πρέπει μετά να κάνει άλλες επεξεργασίες για υπολογισμούς αθροισμάτων τα οποία θα βγουν λάθος. Σίγουρα τα ερωτήματα είναι όλα ανεξάρτητα, αλλά από τη στιγμή που γράφονται όλα τα ερωτήματα στον ίδιο αλγόριθμο είναι το ένα συνέχεια του άλλου και δεν είναι επιστημονικά ορθό.

* Από ότι έχω δει ως τώρα πάντως έχουν χαθεί μονάδες στα θέματα 2, 3 και στο διάγραμμα ροής. Το 4 το έχουν κάνει αρκετοί. Τι σημαίνει αυτό? Ότι έχουν μάθει να λύνουν σύνθετα θέματα παπαγαλίας, αλλά στα απλά πρωτότυπα σηκώνουν τα χέρια ψηλά.
* Στο θέμα 1 για να είμαι ειλικρινής αν έχει βάλει την εισαγωγή ενός δεδομένου ως συνάρτηση (είναι σίγουρα λάθος απάντηση στα πλαίσια του μαθήματος) δεν κόβω μονάδες σκεπτόμενος ότι τα παιδιά έπεσαν θύματα ασαφειών.
Τώρα για να ευθυμήσουμε και λίγο θα ήθελα να μεταφέρω κάτι που άκουσα χθες στην ενημέρωση

* Καθηγήτρια μαινόμενη σημειώνει ότι τα θέματα ήταν απαράδεκτα επειδή είχαν πολύ λίγη θεωρία (βλέπε μεταφερσιμότητα) και ότι
αδικούνται τα παιδιά που μαθαίνουν απ'έξω το βιβλίο. Για να στηρίξει μάλιστα αυτά που έλεγε πέταξε το εξής απίστευτο: Μα είναι δυνατόν σε μάθημα Ανάπτυξης Εφαρμογών να μην μπαίνουν θέματα Ανάπτυξης?
Αυτά τα όλιγα.

Πάντως τα θέματα ήταν συνολικά πολύ καλά κατά τη γνώμη μου, απλά είχαν 1-2 ασάφειες που δημιουργούν προβλήματα κατά τη διόρθωση, στα θέματα 1 και 2.

Wizard:

--- Παράθεση από: evry στις 02 Ιουν 2007, 11:11:05 μμ ---Πολλοί μαθητές στο θέμα 4 επέλεξαν να κάνουν ταξινόμηση για να βρουν τα μέγιστα. Η πλάκα όμως είναι ότι δεν αρκεί να ταξινομήσεις μόνο την 3η στήλη αλλά όλες τις στήλες του πίνακα με βάση την 3η στήλη (καλό θεματάκι για το μέλλον). Θα έπρεπε δηλαδή ο μαθητής να γράψει κάτι σαν

--- Κώδικας: ---ΓΙΑ Λ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 12
    Αντιμετάθεσε Π[Ι, Λ], Π[Ι-1, Λ]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

--- Τέλος κώδικα ---
που αντιμεταθέτει τα στοιχεία των γραμμών Ι,Ι-1. Αν δεν το κάνει αυτό θα "χαλάσει" τον πίνακα πάνω στον οποίον θα πρέπει μετά να κάνει άλλες επεξεργασίες για υπολογισμούς αθροισμάτων τα οποία θα βγουν λάθος. Σίγουρα τα ερωτήματα είναι όλα ανεξάρτητα, αλλά από τη στιγμή που γράφονται όλα τα ερωτήματα στον ίδιο αλγόριθμο είναι το ένα συνέχεια του άλλου και δεν είναι επιστημονικά ορθό.

--- Τέλος παράθεσης ---

Αν ένας μαθητής δεν έγραφε καθόλου το β ερώτημα και έγραφε σωστά τα γ και δ, θα έπαιρνε όλες τις μονάδες για τα γ και δ. Αν όμως γράψει το β με τη "λειψή" ταξινόμηση; Συνολικά, είναι λογικό ότι ο αλγόριθμος δεν είναι σωστός, αλλά σαν υποερωτήματα (και μόνο) είναι σωστά. Άρα, θα κοπούν μονάδες μόνο από το γ με τη λογική ότι επηρεάζει αρνητικά τα υπόλοιπα αποτελέσματα και πόσες μονάδες θα κοπούν;

greecechris:
egw epidi to ekana me taksinomisi akouste magkia...
ekana neo pinaka gia ton 3 mhna monodiastato..antigrafi diladi..
antegrapsa kai ton pinaka titlos kai typos se neous pinakes kai tous eixa diplous..ekana taksinomisi stous efedrikous kai emfaniza ekeina kai meta gia to allo erwtima eixa tous pinakes tous arxikous kai ebgaza ta athroismata kata stili xwris na exei allaksei i taksinwmisi tous :D

kalo?

evry:
 
  Δεν ξέρω τι κάνει ο βαθμολογητής αλλά για να σου δώσω μια ιδέα εγώ προσωπικά και 2-3 ακόμα που το έχω συζητήσει αν αυτό είναι το μόνο λάθος στο 4ο θέμα του δίνουμε τουλάχιστον 18 στα 20, ανάλογα και με την εικόνα του γραπτού. Δε νομίζω ότι θα κόψει κάποιος παραπάνω

greecechris:
gia mena ti les?
:D

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση