Γενικό Λύκειο > Εξετάσεις 2013-2014

Θεμα Γ χρηση πινακων απολυτα σωστη !!!

(1/17) > >>

Mathitis14:
Καλησπερα . Παραθετω την λυση που εδωσα την παρασκευη ως υποψηφιος !!!

ΑΛΓΟΡΙΣΜΟΣ ΘΕΜΑ
Π<-0
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΩΔΙΚΟ
ΑΝ ΚΩΔΙΚΟ <> 0 ΤΟΤΕ
Π <- Π + 1
ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΙΜΗ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΕΜ
ΚΩΔΠΙΝ[Π] <- ΚΩΔΙΚΟ
ΤΙΜΠΙΝ[Π] <- ΤΙΜΗ
ΤΕΜΠΙΝ[Π] <- ΤΕΜ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΚΩΔΙΚΟ = 0

Και η υπολοιπη ασκηση κατα τα γνωστα με τη χρηση πινακων .
1) Ο αλγοριμθος μου δεν υπαρχει περιπτωση να οδησει σε μη εκτελεσιμη μορφη η να ειναι λαθος
2) Ακομα και αν ειχαμε προγραμμα θα δηλωναμε τον πινακα μας με 10000 θεσεις η και με 1.000.000 για να ειμαστε σιγουροι . Ετσι και αλλιως δεν θα δεσμευσουμε μνημη απο καποιο παραλληλο συμπαν με τον πινακα 1.000.000 θεσεων . Οποτε και παλι ειναι σωστος συμφωνα με καθε δεδομενο . εκτος αν ο αριθμος τον προιοντων τεινει στο απειρο κατι που δεν ειναι αληθες
3) Οποιαδηποτε  επιστημονικα τεκμηριωμενη λυση ειναι δεκτη . Τα λεει ολα .
4) Η εκφωνηση δεν διευκρινιζε τιποτα .
5) Εχει ξανασυμβει και το 2011 νομιζω ξανα το ιδιο θεμα αλλα η επιτροπη αδιαφορησε .
6) Η εκφωνηση δεν μας δεσμευει .
7) Κρινεται το μελλον των παιδιων δηλαδη αυτων που θα κυβερνησουν σε μερικα χρονια .
8) Ο προγραμματισμος ειναι το καλυτερο μαθημα απο ολα τα πανελλαδικα εξεταζομενα γιατι δινει τη δυνατοτητα της υλοποιησης πολλων λυσεων σε αντιθεση με τα αλλα μαθηματα που απαιτουν την παπαγαλια ασκησεων και μεθοδων
9) Η λυση που εδωσα δε θεωρησε δεδομενο τον πινακα οπως μπορει να κανανε καποιοι μαθητες αλλα ειναι σωστος σε καθε περιπτωση .


Παρακαλω να σκεφτητε τα παραπανω και να βαθμολογησετε σωστα ! Σας ευχαριστω . Συγγνωμη για τα ορθογραφικα αλλα δεν εχω χρονο να τα διορθωσω .

manu:
Φίλε και εγώ ακριβώς το ίδιο έκανα απλά  με την χρήση της επαναληπτικής δομής όσο ..επανάλαβε.Κανονικά η λύση πιστεύω και εγώ πρέπει να θεωρηθεί σωστή. Δεν είναι δυνατόν να μας την πάρουν λάθος...το μέγεθος των επαναλήψεων το μετράμε και εκτός αυτού υλοποιούμε έναν αλγόριθμό το λέει καθαρά η εκφώνηση δεν χρειάζεται να δηλώσουμε το πλήθος στοιχείων κάπου..στο πλαίσιο του σχολείου η λύση πρέπει να θεωρηθεί σωστή η γνώμη μου..οι αλγόριθμοι υπάρχουν για να μάθουν καλύτερα οι μαθητές την υλοποίηση προγραμμάτων παρόλα αυτά όμως στο πλαίσιο του σχολείου βαθμολογείται η αλγοριθμική σκέψη και όχι το τι αποτέλεσμα θα υπάρξει ενα μετατραπεί ο αλγόριθμος σε πρόγραμμα..αυτό είναι θέμα που απασχολείται στο πανεπιστήμιο..επαναλαμβάνω στο πλαίσιο του σχολείου η λύση θα πρέπει να θεωρηθεί απόλυτα σωστή!!

Mathitis14:
Τι να σου πω ρε φιλε ... Ξερεις τι στενοχωρια εχω ? Προγραμματιστης θελω να γινω εχω δουλεψει και visual basic .net λιγο ...
Απλα βαλανε γελοια στα μαθηματικα γενικης και κατευθυνσης και πρεπει να την πληρωσουμε με αυτα τα θεματα που ολα εχουν ασαφειες .
Το θεμα ειναι οτι η λυση μου-σου ειναι 1000% σωστη και πολυ πιο εξυπνη απο καθε αλλη λυση .  Ακομα επειδη εχω δει πολλα ποστ που στηριζονται στην θεωρια του καθενος να πουμε και οτι γιατι δεν πρεπει να ξεχνιεται οτι μια λυση ευκολη στην κατανοηση και γρηγορη πρεπει να βαθμολογηθει θετικα !

kostas.o:
Εχεις απολυτο δικιο σε οσα λες, ομως που να το βρεις;;; Αν θες τη γνωμη μου, παρολο που το θεωρω σωστο, ισως κοψουν κατι με τη λογικη οτι οι δυναμικες δομες δεν σου ειναι γνωστες. Απο την αλλη ειναι αλγοριθμος, κατι που σημανει οτι αν θες, το γραφεις και σε γλωσσα C, Pascal και ο,τι αλλο σου κατεβει, αρα και οι δυναμικες δομες αποδεκτες πρεπει να ειναι! Μαλλον θα σου κοψουν κατι, αλλα αποκλειτε ολοκληρο το υποερωτημα. (Ταπεινη μου γνωμη.)

Mathitis14:
Γιατι οι δυναμικες δομες μου δεν ειναι σωστες?

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση