Απόψεις για το επίπεδο των θεμάτων

Ξεκίνησε από johnny_xp, 31 Μαΐου 2007, 03:14:28 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

amanou

Αν και ακούστηκαν μέχρι τώρα πολλές απόψεις για τα θέματα από πολλούς συναδέλφους και μαθητές, από την προσωπική μου γωνία τα θεωρώ γενικά πιο απαιτητικά από τα περυσινά σαν συνολικό διαγώνισμα. Μπορούσε κάποιος να χάσει πολλά μόρια από το πρώτο θέμα, όπως και έχασαν πολλοί μαθητές σε σχέση με πέρυσι. Μπορεί το 3ο και 4ο να ήταν της ίδιας φιλοσοφίας με τα περυσινά, με το 3ο αρκετά πιο απαιτητικό αλλά η μεγάλη διαφορά για μένα ήταν στο 1ο και 2ο θέμα, όπου εμφανώς απαιτούσαν εμβάθυνση της ύλης και όχι τόσο την παπαγαλία.
Βέβαια πρέπει να δούμε και τα στατιστικά του μαθήματος για να έχουμε μια πιο σφαιρική εικόνα όπως σωστά παρατήρησαν κάποιοι. Η δική μου εκτίμηση είναι ότι θα έχουν πάει γενικά χειρότερα.
Είδωμεν..................

Αντώνης
Αντώνης Μανουσάκης

Ηλεκτρονικός και Μηχανικός Η/Υ

lefterisb

Η δική μου άποψη είναι ότι επιτέλους έβαλαν και
θέματα που έφυγαν (έστω και λίγο) από την κλασική μορφή που
είχαν τα τελευταία χρόνια.

Το ωραίο των θεμάτων είναι ότι σε ορισμένα σημεία απαιτούσαν καλή
κατανόηση της ύλης, κάτι το οποίο μ΄ αρέσει και το θεωρώ πιο
δύσκολο από το να έβαζαν (πάλι) μια ταξινόμηση με σύνθετο κριτήριο
ταξινόμησης ή οτιδήποτε άλλο δύσκολο αλλά αναμενόμενο.

Για να τελειώνω (δεν μ΄ αρέσει να γράφω πολλά) θα συμφωνήσω ότι από εδώ και πέρα
δεν μπορείς να περιμένεις συγκεκριμένα θέματα. Άρα καλή κατανόηση του μαθήματος από
τους μαθητές και τα ωραία για το μάθημα έρχονται...

Μπότσαρης Λευτέρης
Μπότσαρης Λευτέρης

Vangelis

Η γενική δική μου άποψη είναι ότι τα θέματα είναι καλά.
Θα μπορούσε να είναι πιθανά καλύτερα αλλά υπήρχε πού μεγαλύτερη πιθανότητα να ήταν χειρότερα.
Σκεφτείτε λίγο πόσο χρόνο μας έφαγε και πόσοι ασχολήθηκαν  για να βγάλουμε αντίστοιχα θέματα και ελάτε στη θέση της επιτροπής.
Η πίεση να βγούν καλά θέματα που να είναι και πρωτότυμα, μη τυποποιημένα κ.λπ είναι πολύ μεγάλη και το αποτέλεσμα είναι καλό και αυτό μετράει.

Η εκτιμησή μου είναι ότι το ποσοστό των μαθητών που θα γράψουν πάνω απο τη βάση θα είναι μεγαλύτερο φέτος απο πέρυσι.

Βαγγέλης Κανίδης 

gpapargi

ΠαράθεσηΣκεφτείτε λίγο πόσο χρόνο μας έφαγε και πόσοι ασχολήθηκαν  για να βγάλουμε αντίστοιχα θέματα και ελάτε στη θέση της επιτροπής.
Η πίεση να βγούν καλά θέματα που να είναι και πρωτότυμα, μη τυποποιημένα κ.λπ είναι πολύ μεγάλη

Έχεις δίκιο Βαγγέλη. Ο χρόνος της επιτροπής είναι λίγος. Εμείς είχαμε πολύ περισσότερο στη διάθεσή μας όταν φτιάχναμε το διαγώνισμα. Νομίζω πάντως πως η κριτική που γράφω κάνει καλό. (Ίσως βέβαια είμαι λίγο πιο αυστηρός από όσο πρέπει  :(  )
Ειλικρινά η κριτική είναι καλοπροαίρετη από έναν άνθρωπο που μοχθεί για να γίνει το μάθημα όσο γίνεται καλύτερο.

P.Tsiotakis


Το αν το θέμα 3 είναι πιο δύσκολο από το 4 και το ότι κάποιος μπορεί να έχασε χρόνο στο πρώτο που θα μπορούσε να επενδύσει στο 4ο είναι μέσα στην εξέταση. Τα παιδιά πρέπει να μπορούν να διαχειριστούν και το χρόνο που τους διατίθεται, όσο πιο αποτελεσματικά μπορούν.

Θα μπορούσε το θέμα 2 να ήταν στο 4, δεν πρέπει ο εξεταζόμενος να κρίνει τη σειρά με την οποία απαντά τις ερωτήσεις;


petrosp13

Παράθεση από: ptsiotakis στις 03 Ιουν 2007, 03:39:27 ΜΜ

Το αν το θέμα 3 είναι πιο δύσκολο από το 4 και το ότι κάποιος μπορεί να έχασε χρόνο στο πρώτο που θα μπορούσε να επενδύσει στο 4ο είναι μέσα στην εξέταση. Τα παιδιά πρέπει να μπορούν να διαχειριστούν και το χρόνο που τους διατίθεται, όσο πιο αποτελεσματικά μπορούν.

Θα μπορούσε το θέμα 2 να ήταν στο 4, δεν πρέπει ο εξεταζόμενος να κρίνει τη σειρά με την οποία απαντά τις ερωτήσεις;



Γι'αυτό και η συμβουλή προς τα παιδιά θα πρέπει να είναι η λεπτομερής ανάγνωση όλων των θεμάτων το πρώτο δεκάλεπτο προκειμένου να έχουν μια σαφή εικόνα της δυσκολίας τους και του χρόνου που θα χρειαστεί για το καθένα από αυτά
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

EleniK

Πέτρο σχετικά με το τελευταίο Post που έγραψες, συμφωνώ και δίνω και εγώ την απαραίτητη βαρύτητα στο να διαβάσουν σωστά τις εκφωνήσεις και προσεκτικά. Στο τελευταίο μάθημα που τους κάνω ξεκινάω γράφοντας με τεράστια γραμματα στον πίνακα να διαβάζουν προσεκτικά τις εκφωνήσεις και για κανένα 10λεπτο εξηγώ (για ακόμα μια φορά) πως διαβαζουμε σωστά εκφωνήσεις, αλλά και πως ελέγχουμε μετά το γραπτό μας, και μετά επισημαίνω τελευταίες λεπτομέρειες και τους ...ευλογάω  :angel: να πάνε να γράψουνε  :)
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

G-ORFANOS

Καλησπέρα σ' όλους

Η γνώμη μου είναι ότι τα θέματα ήταν πιο απλά από πέρυσι και μάλλον μας αιφνιδίασαν ως προς την δυσκολία τους. Για το θέμα με την φυσική γλώσσα με βήματα, αν και είχα προετοιμάσει τους μαθητές μου σε τέτοια θέματα, θεωρώ ότι δεν είναι και τόσο μεγάλης σημασίας για την σωστή εκμάθηση του μαθήματος. Η χρήση όλο και περισσοτέρων και πιο δύσκολων υποπρογραμμάτων είναι αυτό που θα ανεβάσει το επίπεδο του μαθήματος.
Γιώργος Ορφανός

pklink

Αποψη μου είναι ότι τα θέματα είναι σχεδόν ίδιου επιπέδου με τα περσινά.

http://www.epy.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=108