Απόψεις για το επίπεδο των θεμάτων

Ξεκίνησε από johnny_xp, 31 Μαΐου 2007, 03:14:28 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

johnny_xp

Παρακαλώ, όσοι έχουν τεκμηριωμένη (κατά το δυνατόν) άποψη για το επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων να την εκφράσουν. Δε θεωρώ πως τα θέματα είναι δυσκολότερα από πέρυσι. Μάλιστα έχω την αίσθηση ότι το θέμα 4 ήταν ελαφρά ευκολότερο του περσινού. Ωστόσο κάποιοι μαθητές δεν έχουν την ίδια γνώμη...

Laertis

Γνώμη μου είναι ότι τα θέματα (ευτυχώς) για φέτος διατήρησαν το επίπεδο του μαθήματος κάτι που πολύ φοβόμουν ότι δεν θα ίσχυε και είχα εκφράσει σε άλλα posts. Προσωπικά τα κρίνω  ικανοποιητικά, ίσης περίπου δυσκολίας με πέρυσι, αλλά για τα παιδιά σαφώς δύσκολα αφού ξεφεύγουν (στην πλειοψηφία τους) απο τυποποιήσεις (θέμα 1Γ, Θέμα 2α, Θέμα 3α, θέμα 4δ).

Ευτυχώς (για το μάθημα) επαναλαμβάνω ...  :)
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Dem

αν θελετε αποψη ενος μαθητη αν τα θεματα των προηγουμενων ετων ηταν ευκολα τα φετινα τα θεωρω μετρια χωρις παρ ολα αυτα να ζηταει κατι ιδιαιτερο η κατι τρελο....ενας που ειχε ασχοληθει εγραφε θεωρω ανετα 16 με 17....εγω παντως που περιμενα να τα τελειωσω πριν το 2ωρο ωστε να τα ελεγχω μια ωρα μου πηρε μιση ωρα παραπανω..........

fragile

Τα θέματα τα φετινά κατά την γνώμη μου είχαν δυο χαρακτηριστικά

1ο - Επέτρεπαν την παπαγαλία έως ενός σημείου (μικρότερο από πέρισυ αλλά και πάλι υψηλό) και την ανάπτυξη
      της όποιας σκέψης από τους μαθητές.

2ο - Είχαν θέματα από όλη την ύλη αλλά αν και δεν απέφυγαν τετριμμένα θέματα (ΣΟΣακια) με γενικότερη
      παρατήρηση της ευκολίας τους, δεν ξέρω πάντως μου αναπτέρωσαν τις ελπίδες για την "ποιότητα" του
      μαθήματος μας

Τελικά μου έμεινε η αίσθηση ότι κάτι πάει να αλλάξει προς το καλύτερο, αλλά τώρα πρέπει όμως να ανησυχούμε περισσότερο γιατί η όποια περίοδος αλλαγών πρέπει να συντελεστεί με εμάς για εμάς.

Καλό καλοκαίρι σε όλους τους συνάδελφους, καλά αποτελέσματα στα παιδιά και χαμογελάτε γιατί είναι μεταδοτικό. Άστε τα σοβαρά για τους "μεγάλους"

Fragile
fragile..........

dozb

Ο μέχρι τωρα σχολιασμός μου κάνει εντύπωση.....

Ίσως θα ήταν τελικά καλύτερα να πουν οι δουλεμένοι μαθητες πως τους φάνηκαν...

Κι εξηγώ...
Ενώ σπάνια χρησιμοποιώ λέξεις όπως  "γελοία", λόγω τιμής φετος ετσι θα τα περιέγραφα.

Σαφώς ευκολότερα από τα περσινά...

Να μη συζητησω  για τα πρωτα δυο θεματα δε, που ακόμα και μαθητες αδιάβαστοι πιάνουν πάνω από τη βάση.....

(Το καλύτερο "Σας δινουμε 5 κενά και 3 λέξεις" .... Συμπληρώστε! )

boutos3

Το 3ο και το 4ο θέμα ήταν πιο εύκολα από τα περσίνα.Όμως το 2ο ήταν πιο δύσκολο.

P.Tsiotakis

Εγώ δε θεωρώ οτι τα θέματα είναι πιο εύκολα από πέρσι. Δε θεωρώ οτι είναι γελοία, δε θεωρώ καν οτι είναι εύκολα.

Υπάρχουν παντού σημεία να χαθούν μονάδες (μπανανόφλουδες). Όλοι οι μαθητές έχουν γράψει τι είναι μεταφερσιμότητα;
Και φυσικά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ η μεταφορά ενός προγράμματος από ένα Η/Υ σε άλλον, έτσι;

θα έχουν λύσει όλοι το Goto; Είχαν όλοι διαβάσει καλά τη μεταγλώττιση και σύνδεση;

Το θέμα 2 ήταν ένα κοινότυπο θέμα που είχαν όλοι δουλέψει πολύ; (ερωτήματα α, β);

Το θέμα 3 που απαιτεί τον τερματισμό της επανάληψης ΠΡΙΝ ξεπεραστεί το όριο το έκαναν όλοι;
Δεν υπάρχει κανείς μαθητής σας που πήρε Για στην επίλυση του 3ου θέματος;

Ακόμα και αυτό αυτό το ερώτημα 4δ το έλυσαν όλοι σωστά;;

Σίγουρα οι αδιάβαστοι μαθητές έγραψαν τα πρώτα 2 θέματα;;;   (υπάρχει βέβαια και η ανταλλαγή απαντήσεων στην τάξη)


Τέρμα τα δίφραγκα, με τα θέματα αυτά φύγαμε από τις ράγες που ήταν το μάθημα μέχρι και πρόπερσι, είδαμε νέα θέματα - πρωτότυπα και πλέον δεν υπάρχει τυποποίηση στο στυλ των θεμάτων.

Το μάθημα απαιτεί από μας διαφορετική προσέγγιση και αυτό είναι μια νέα ωραία συζήτηση.

ΥΓ: Για να καταλάβω: μέτρια χαρακτηρίζονται τα θέματα που ένας μαθητής που ασχολείται (διαβάζει) γράφει 16-17;


Με εκτίμηση, Τσιωτάκης Παναγιώτης

akis_taz

ta themata itan profanos sti genikoteri logiki tou ipourgiou paideias
pou apo oti fainetai exei perasei:
na grapsoun oloi eukola pano apo deka...
me themata omos pou den krinoun ton kalo mathiti tou 20
stis askiseis 3-4 alla stis leptomereies tou 1-2.
theoro ligo lathos tin oli logiki alla genika ta themata itan mexri to 15 toulaxiston eukola.

me mia deuteri matia...psaxneis na vreis auto pou leme to kalo to diskolo thema...
kai vlepeis oti den iparxei...

kala apotelesmata euxomai se olous kai kalo kalokairi...

EleniK

Παναγιώτη νομίζω οτι αυτα που εγραψες με εκφραζουν απόλυτα. Δεν θεωρώ οτι τα θεματα ηταν ευκολα, στο ιδιο περιπου επίπεδο με περσυ, αν και μπορούσαν να χαθούν περισσότερες μονάδες απο πέρσυ, που ίσως να τα κάνει και λίγο δυσκολότερα. Απλά θεωρώ οτι τα περσυνα θέματα ήταν λίγο πιο προσεγμένα.Τόσο απο την επιλογή των θεμάτων οσο και απο την ποιότητα.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

Dem

Παράθεση από: ptsiotakis στις 31 Μαΐου 2007, 05:27:45 ΜΜ
ΥΓ: Για να καταλάβω: μέτρια χαρακτηρίζονται τα θέματα που ένας μαθητής που ασχολείται (διαβάζει) γράφει 16-17;
εννοω τον μη αδιαφορο...αυτος που του κοβει γραφει το 20αρακι του!!!!
στη μεταφερσιμοτητα ηθελε το δευτερο απο τα πλεονεκτηματα των γλοσσων ε??(ανεξαρτησια κτλ)
συμφωνω με τις μπανανοφλουδες αλλα δεν ηταν φρεσκιες και δεν γλιστρουσαν αρκετα.... :D

soron80

Τα θέματα κατά την προσωπική μου άποψη καθώς και αρκετών καθηγητών από
το βαθμολογικό κέντρο που ήμουνα ήταν μέτρια γιατί είχε και απλά θέματα, αλλά υπήρχαν
και μερικές παγίδες.
Κάποιο πολύ δύσκολο θέμα δεν θεωρώ ότι υπήρχε και φυσικά ούτε πολύ εύκολο..
Μην ξεχνάμε ότι αναφερόμαστε σε μαθητές και όχι προγραμματιστές και θα πρέπει
να κρίνουμε από διαφορετική άποψη τα θέματα...
Ίσως μετά τη διόρθωση έχω μια πιο ειδική άποψη...

Βασίλης
Τσισπαράς Βασίλης
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19

EleniK

Δεν ειπα οτι υπηρχε δυσκολο θέμα, αλλα ...πολλές μπανανόφλουδες......φρεσκοτατες που οδηγούν σε χασιμο αρκετών μορίων αν κάποιος τις πατούσε!
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

boutos3

Εγώ την πάτησα στο Β2. Έχασα 4 μόρια....

P.Tsiotakis


arisbasil

Θα συμφωνήσω με τον συνάδελφο κ.Τσιωτάκη

Τα θέματα δεν ήταν γελοία (όπως λένε κάποιοι) αλλά ήταν λίγο πιο δύσκολα από πέρυσι γιατί ξέφευγαν από την τυποποίηση των λύσεων, ειδικά το Θέμα 3, αλλά και το Θέμα 1.γ καθώς και τι Θέμα 2α.
Γενικά μου φαίνεται ότι τα θέματα κάλυπταν σχεδόν όλη την ύλη (καλά, εκτός το κεφ.4 ::)) και το άριστα ήταν για τους καλά προετοιμασμένους μαθητές.
Κοίταζα τις λύσεις από την τηλεόραση και ένας τύπος από ένα φροντιστήριο εκτίμησε υπερήφανα ότι τα θέματα είναι πολύ πιο εύκολα από πέρυσι...
Το θέμα δεν είναι αν εμάς μας φαίνονται εύκολα κατόπιν εορτής, αλλά πως τα αντιμετώπισαν οι μαθητές το πρωί με όλη την πίεση και το άγχος της στιγμής.
Κακά τα ψέματα, πολλοί από εμάς, αν γράφαμε στη θέση των μαθητών, νομίζω ότι θα βρισκόμασταν σε άβολη θέση από το να τα χαρακτηρίζαμε γελοία.