Ενημέρωση για την Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας

Ξεκίνησε από nektar, 12 Οκτ 2011, 11:52:36 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

nk

Συνάδελφοι σας ενημερώνω για το τελευταίο (ή μήπως δεν ξέρουμε ακόμα κάποια) έργο των δήθεν εκπροσώπων μας:

Στην συνάντηση που είχε το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ (αλήθεια το ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟ ΔΣ της ΠΕΚΑΠ τι δουλειά είχε να κάνει 2 συναντήσεις με το Υπουργείο λίγο πριν τις εκλογές ? Μήπως για να δείξει ότι δραστηριοποιείται και να πάρουν κάποιοι κάποιες ψήφους ή για να κλείσει συμφωνίες και να "δεσμεύσει" το νέο ΔΣ πριν καν αναλάβει ?) με τη Υφυπουργό κα Χριστοφιλοπούλου στις 21/10/2011 και στην ανακοίνωση που έβγαλε για το τι ειπώθηκε http://pekap.blogspot.com/2011/10/251011.html αναφέρεται:

"Σε σχετική ερώτηση προς τον Γ.Γ. για τη θεσμοθέτηση εργαστηρίου Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και καθιέρωση αντίστοιχα του θεσμού του υπεύθυνου εργαστηρίου όπως στη δευτερο-βάθμια εκπαίδευση, αναφέρθηκε ότι δεν θα προβλέπεται συμπλήρωση ωραρίου ως υπευθύνου εργα-στηρίου, κάτι για το οποίο διαφωνήσαμε έντονα."

Χθές ανακοινώθηκε ο Κανονισμός Λειτουργίας των Εργαστηρίων των Ολοήμερων τον οποίο υπογράφει ως συντάκτης ο Δρ. Κανίδης Ευάγγελος, Σχολικός Σύμβουλος ΔΕ ΠΕ19-Πληροφορικής και μπορείτε να τον διαβάσετε στο http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/111118_egkyklios_kanonismos.pdf

Αν διαβάσετε θα δείτε ότι στον συγκεκριμένο κανονισμό ο υπεύθυνος εργαστηρίου δεν έχει μείωση ωραρίου ! Επίσης θα δείτε ότι υπεύθυνος εργαστηρίου μπορεί να μπει και οποιοσδήποτε Εκπαιδευτικός με πιστοποίηση αλλά και οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός με γνώσεις πληροφορικής (αυτό ποιος το κρίνει, η παρέα του ?).

Λοιπόν ο κ. Κανίδης Ευάγγελος είναι μέλος του ΔΣ και τον δεσμεύουν οι αποφάσεις του (οι έντονες διαφωνίες που είχε το ΔΣ ...) ή κοιτάει την προσωπική του επαγγελματική καριέρα και υπογράφει ως συντάκτης ένα κανονισμό με περιεχόμενο ΑΝΤΙΘΕΤΟ από τις θέσεις του ΔΣ ??

Για να καταλάβουμε γιατί κάποιοι αντέδρασαν όταν η ΕΠΕ έβγαζε ανακοινώσεις για την εκπαίδευση (παραθέτω τις 3 τελευταίες):
http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=493
http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=492
http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=491
και ζητούσαν να τους ρωτάει πρώτα !! Μάλλον φοβήθηκαν μην χάσουν τα προνόμια της αποκλειστικής επικοινωνίας με το Υπουργείο .... Τα σχόλια δικά σας ....

Κατσάλης Νίκος
Καθηγητής ΠΕ19

arliba

#196
Παράθεση από: nk στις 19 Νοε 2011, 02:48:54 ΜΜ
Χθές ανακοινώθηκε ο Κανονισμός Λειτουργίας των Εργαστηρίων των Ολοήμερων τον οποίο υπογράφει ως συντάκτης ο Δρ. Κανίδης Ευάγγελος, Σχολικός Σύμβουλος ΔΕ ΠΕ19-Πληροφορικής και μπορείτε να τον διαβάσετε στο http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/111118_egkyklios_kanonismos.pdf

Αν διαβάσετε θα δείτε ότι στον συγκεκριμένο κανονισμό ο υπεύθυνος εργαστηρίου δεν έχει μείωση ωραρίου ! Επίσης θα δείτε ότι υπεύθυνος εργαστηρίου μπορεί να μπει και οποιοσδήποτε Εκπαιδευτικός με πιστοποίηση αλλά και οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός με γνώσεις πληροφορικής (αυτό ποιος το κρίνει, η παρέα του ?).

Λοιπόν ο κ. Κανίδης Ευάγγελος είναι μέλος του ΔΣ και τον δεσμεύουν οι αποφάσεις του (οι έντονες διαφωνίες που είχε το ΔΣ ...) ή κοιτάει την προσωπική του επαγγελματική καριέρα και υπογράφει ως συντάκτης ένα κανονισμό με περιεχόμενο ΑΝΤΙΘΕΤΟ από τις θέσεις του ΔΣ ??


Πραγματικά περίεργο ο εν λόγω σύμβουλος από την μια να είναι μέλος του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ και να διαμαρτύρεται που δεν έγινε μείωση ωραρίου, και από την άλλη να υπογράφει τον κανονισμό αυτό.

Δεν είναι όμως ο μόνος σύμβουλος που υπογράφει. Yπογράφουν επίσης οι σύμβουλοι: Μπελεσιώτης, Τσαμπίκα, Λαδιάς, Ναλμπάντη.

Και τι μας λένε όλοι οι παραπάνω σύμβουλοι;

Να έχουμε λέει ΔΥΟ εργαστήρια, ένα κινητό και ένα σταθερό, καθώς και όλα τα παιδιά της τάξης, όσα και αν είναι αυτά,  χωρίς να σπάει το τμήμα.  Και αυτό χωρίς καμια μείωση ωραρίου, ούτε καν τις εφημερίες! (Για το καρότο των εξωδιδακτικών, να ενημερώσω ότι αυτές δεν υπαρχουν στα δημοτικά ή είναι ελάχιστες)

Νομίζω πρέπει μαζικά και συνδικαλιστικά να αντιδράσουμε για αυτόν το κανονισμό εργαστηρίου, και να καταγγελθεί η στάση των συγκεκριμένων συμβούλων της Βθμιας που είναι και απαράδεκτη παιδαγωγικά (που ακούστηκε μάθημα πληροφορικής ένας δάσκαλος με 28 παιδιά;) και αντισυναδελφική.

Η πραγματικότητα είναι ότι, με δεδομένα τα εργαστήρια που υπάρχουν και έχοντας ένα τυπικό 28άρι τμήμα με τα τυπικά παιδιά δημοτκού όπως τα ξέρουμε, δεν μπορεί δάσκαλος να σταθεί σε μια τέτοια τάξη, και να κάνει μάθημα πληροφορικής. Ας πάνε πρώτα οι παραπάνω σύμβουλοι να κάνουν δυο-τρία μάθηματα σε ένα τυχαίο τμήμα με 28 παιδία δημοτικού σε ένα τυχαίο εργαστήριο πληροφορικής με όλα τα προβλήματα που αυτό παρουσιάζει, να τους τραβήξουμε και με βίντεο, για να μάθουμε και εμείς επιτέλους απο τους φωτισμένους συμβούλους μας, πως θα μπορέσουμε, έχοντας ανοιχτούς τους υπολογιστές και χωρίς να φωνάζουμε, να σταθούμε σε μια τέτοια τάξη.

Εκτός και αν ο στόχος είναι να μην γίνεται πραγματικό μάθημα, αλλά να μετατραπεί το μάθημα πληροφορικής στα δημοτικά είτε σε μη-μάθημα, είτε σε μάθημα video-games και αποβλάκωσης των παιδιών.

"Ευτυχώς, το στέκι είναι (τελικά) μια όαση Δημοκρατίας" -- Keep Growing
Μετά το law-bay.com, καιρός είναι να πάμε και για το law-bay.edu !
Το υπουργείο κυνοβολευτικής υγείας προειδοποιεί: Τα κείμενα που προκύπτουν από ψηφοφορίες. προκαλούν σύγχυση, θυμό, εφίδρωση και υψηλούς καρδιακούς σφυγμούς σε όσους πάσχουν από ψηφοφοβία.

arliba

Παράθεση από: nk στις 19 Νοε 2011, 02:48:54 ΜΜ
Επίσης θα δείτε ότι υπεύθυνος εργαστηρίου μπορεί να μπει και οποιοσδήποτε Εκπαιδευτικός με πιστοποίηση αλλά και οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός με γνώσεις πληροφορικής (αυτό ποιος το κρίνει, η παρέα του ?).

Ευτυχώς δεν λές;

Μέσα σε όλα τα εξωφρενικά, είναι το μόνο καλό που κάναν οι σύμβουλοι.
Μας έδώσαν το δικαίωμα να αρνηθούμε να γίνουμε υπεύθυνοι εργαστηρίων (δύο είναι, ένα κινητό και ένα σταθερό, μην το ξεχνάμε), και να πετάξουμε το μπαλάκι αλλού.

Όποιος αρνηθεί μην περιμένει φυσικά να ανέβει μισθολογικό κλιμάκιο στον αιώνα τον άπαντα, θα έχει όμως το κεφάλι του ήσυχο. Εγώ προσωπικά πάντως, θα διάλεγα το κεφάλι μου να είναι ήσυχο και θα αρνιόμουν την θέση του υπευθύνου. Προτείνω μάλιστα να γίνει αυτό μαζικά και συντονισμένα από όλους τους συναδέλφους, μέχρι να αποσυρθεί ο κανονισμός αυτός.

Αλήθεια, η ΕΠΕ τι έχει πει για το θέμα των δημοτικών;
"Ευτυχώς, το στέκι είναι (τελικά) μια όαση Δημοκρατίας" -- Keep Growing
Μετά το law-bay.com, καιρός είναι να πάμε και για το law-bay.edu !
Το υπουργείο κυνοβολευτικής υγείας προειδοποιεί: Τα κείμενα που προκύπτουν από ψηφοφορίες. προκαλούν σύγχυση, θυμό, εφίδρωση και υψηλούς καρδιακούς σφυγμούς σε όσους πάσχουν από ψηφοφοβία.


arliba

#199
Παράθεση από: mb στις 19 Νοε 2011, 11:43:26 ΜΜ
Για αρχή φίλε arliba δες αυτά:
http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=492 και
http://www.epe.org.gr/various/Ypomnhma_YPEPTH_2010_10_10_PLIROFORIKH_PAIDEIA.pdf

Νομίζω η ημερομηνία (10-10-11) φανερώνει ότι αργήσατε λιγάκι.

Απο εκεί και πέρα το σημαντικό δεν είναι να ζητάμε, ξέρουμε τι θα πάρουμε απλά και μόνο ζητώντας. Τα τρία...μοοοοου που λέει και η διαφήμηση.

Το σημαντικό είναι να υπάρξουν συντονισμένες δράσεις-αντιδράσεις από τους ΠΕ19-20 που θα πιέσουν πραγματικά τόσο το υπουργείο όσο και τους
εν λόγω "συμβούλους" να αλλάξουν τον συγκεκριμένο κανονισμό, τόσο στο δημοτικό όσο και στα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ.

Να μην υπάρξει κανένας συνάδελφος ΠΕ19-20 ή ακόμα και απλός δάσκαλος, που, παρά την θέλησή του, θα υποχρεωθεί εμέσως ή αμέσως να αναλάβει τα δύο αυτά εργαστήρια (κινητό και σταθερό) στο δημοτικό, χωρίς ουσιαστική ελάφρυνση του ωραρίου του. Το ίδιο και στα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ.

Το σημαντικό είναι να υπάρξει συνδικαλιστική κάλυψη σε αυτές τις δράσεις, ίσως ακόμα και προκήρυξη επαναλαμβανόμενων στάσεων εργασίας σε περίπτωση που υποχρεωθεί να κάνει κάποιος συνάδελφος (λόγω εργαστηρίου) παραπάνω ώρες από όσες κάνουν οι υπόλοιποι.

Παράλληλα ίσως πρέπει να υπάρξει και κάποιος δικαστικός αγώνας για παραβίαση της αρχής της ισότητας, στοχευμένος μάλιστα προς τα άτομα που υπέγραψαν αυτές τις αποφάσεις, και με απαίτηση χρηματικής αποζημίωσης για όσους θίγονται με παραπάνω ωράριο. Έτσι ώστε αν κριθεί αντισυνταγματική η απόφαση, και υπάρξει χρηματική αποζημίωση στους θιγόμενους εκπαιδευτικούς, τα συγκεκριμένα άτομα που υπέγραψαν τις αποφάσεις αυτές να έχουν επιπτώσεις στην καριέρα τους και στην εξέλιξη τους (πολιτική ή διοικητική), μιας και με πράξεις τους ή παραλείψεις τους ζημίωσαν το ελληνικό δημόσιο.

Δυστυχώς τα δικαστήρια είναι τελικά ένας πολύ σωστός δρόμος, τον οποίο η ολμέ, ξεπερνώντας-υπερβαίνοντας τον θεσμοθετημένο συνδικαλιστικό ρόλο της, έχει ήδη ξεκινήσει για την περίπτωση της παραβίασης του ωραρίου των εκπαιδευτικών Βθμιας στα δημοτικά.

Τον δρόμο των δικαστηρίων βέβαια, μπορούμε να ακολουθήσουμε και μόνοι μας, δεν είναι αναγκαία η ύπαρξη συνδικαλιστών αγκυλώσεων. Χρειάζεται μια απλή στοιχειώδη οργάνωση. Είμαστε πολλοί οι θιγόμενοι, και ακόμα περισσότεροι όσοι θιχτήκαμε ή ενδέχεται να θιχτούμε στο μέλλον από τέτοιες ή παρόμοιες απόφασεις . Ας δώσουμε ένα μόνο ευρώ ο καθένας μας,  και ας αποφασίσουμε όλοι μαζί ποιόν δικηγόρο προτιμάμε να μας εκπροσωπεί, έτσι ώστε να αρχίσουν οι όποιοι "αξιωματούχοι", από τον μικρότερο μέχρι τον μεγαλύτερο, να φοβούνται πριν αποφασίσουν.

"Ευτυχώς, το στέκι είναι (τελικά) μια όαση Δημοκρατίας" -- Keep Growing
Μετά το law-bay.com, καιρός είναι να πάμε και για το law-bay.edu !
Το υπουργείο κυνοβολευτικής υγείας προειδοποιεί: Τα κείμενα που προκύπτουν από ψηφοφορίες. προκαλούν σύγχυση, θυμό, εφίδρωση και υψηλούς καρδιακούς σφυγμούς σε όσους πάσχουν από ψηφοφοβία.

arliba

#200
εν ολίγης, αυτό που προτείνω στην ΕΠΕ να κάνει είναι.

1) Να φτίαξει ένα δημόσιο κονδύλι "υπερ δικαστηρίου", στο οποίο να μπορούν να βάζουν λεφτά μέσα μέλη ή και μη μέλη της ΕΠΕ.

2) Να φτιάξει μια δημόσια λίστα με θέματα που χρήζουν δικαστικής διερεύνησης, και να μπορούμε να βάζουμε χρήματα για το κάθε θέμα.

3) Να γίνεται ανοικτός διαγωνισμός στο διαδίκτυο, έτσι ώστε όποιος δικηγόρος θέλει, να αναλαμβάνει να υποστηρίξει κάποιο από τα θέματα ενώπιον δικαστηρίου, και για τα λεφτά που έχει μέσα το θέμα. Σε περίπτωση που υπάρχουν πάνω από ένας δικηγόροι που θέλουν να αναλάβουν το ίδιο θέμα, να γίνεται ψηφοφορία μεταξύ των μελών της ΕΠΕ και όποιου άλλου συναδέλφου έχει βάλει λεφτά για το θέμα αυτό, έτσι ώστε να επιλέγεται ο καλύτερος δικηγόρος, λαμβάνοντας υπόψη και το ιστορικό δικών που θα έχει καταγραφεί στο δημόσιο ιντερνετικό προφίλ του κάθε δικηγόρου, από προηγούμενες κερδισμένες ή χαμένες δίκες που έχει για εκπαιδευτικά θέματα.

Μπορεί να είμαστε αδύναμοι ο καθένας από εμάς μπροστά στις αποφάσεις του κάθε "αξιωματούχου", όμως έχουμε ένα μεγάλο πλεονέκτημα, είμαστε πολλοί. Ένα ευρώ ο καθένας μας να δώσει, και με ένα καλό δικηγόρο, μπορούμε να κάνουμε τον κάθε "αξιωματούχο" να χάσει το ύπνο του, και να αρχίσει να σκέφτεται καλά πριν αποφασίσει να αδικήσει συναδέλφους.

Θα κάνει κάτι τέτοιο η ΕΠΕ, έτσι ώστε να ταράξει τα νερά και να κάνει τους όποιους "αξιωματούχους", από τον μικρότερο μέχρι τον μεγαλύτερο, να αρχίσουν να φοβούνται και λιγάκι πριν αποφασίσουν;

ή θα συνεχίσει την τακτική του "ζητάω"-"ζητιανεύω" προς το υπουργείο με ανούσιες ανακοινώσεις;
"Ευτυχώς, το στέκι είναι (τελικά) μια όαση Δημοκρατίας" -- Keep Growing
Μετά το law-bay.com, καιρός είναι να πάμε και για το law-bay.edu !
Το υπουργείο κυνοβολευτικής υγείας προειδοποιεί: Τα κείμενα που προκύπτουν από ψηφοφορίες. προκαλούν σύγχυση, θυμό, εφίδρωση και υψηλούς καρδιακούς σφυγμούς σε όσους πάσχουν από ψηφοφοβία.

nk

Παράθεση από: arliba στις 19 Νοε 2011, 06:35:06 ΜΜ
Πραγματικά περίεργο ο εν λόγω σύμβουλος από την μια να είναι μέλος του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ και να διαμαρτύρεται που δεν έγινε μείωση ωραρίου, και από την άλλη να υπογράφει τον κανονισμό αυτό.

Δεν είναι όμως ο μόνος σύμβουλος που υπογράφει. Yπογράφουν επίσης οι σύμβουλοι: Μπελεσιώτης, Τσαμπίκα, Λαδιάς, Ναλμπάντη.


Αν και σε όλα τα υπόλοιπα συμφωνώ με την τοποθέτησή σου επέτρεψέ μου να διαφωνήσω με την συγκεκριμένη πρόταση. Η λέξη "περίεργο" που χρησιμοποιείς δεν αποδίδει την πραγματικότητα. Ο συγκεκριμένος σύμβουλος είναι μέλος του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ και για ένα θέμα που τοποθετήθηκε το ΔΣ (εκτός και αν όλα αυτά που γράφουν για την συνάντηση είναι ψέματα) λιγες ημέρες πριν δέχτηκε (γιατί άραγε?) να υπογράψει κείμενο που θίγει άμεσα τα συμφέροντα του κλάδου που έχει υποχρέωση να προασπίζει. Δηλαδή δεν εμπίπτει στην ίδια κατηγορία με τους υπόλοιπους συμβούλους (αν και συμφωνώ απόλυτα ότι έχουν όλοι σοβαρή ευθύνη) και τουλάχιστον θα έπρεπε είτε να παραιτηθεί από μέλος του ΔΣ ή να μην ξαναβάλει υποψηφιότητα !
Είναι με απλά λόγια άμεση απόδειξη ότι δεν μπορεί (ή δεν θέλει) να μας εκπροσωπήσει και άμεσα αναιρεί τη λειτουργία του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ συνολικά.

Παράθεση από: arliba στις 19 Νοε 2011, 09:31:05 ΜΜ
Ευτυχώς δεν λές;

Μέσα σε όλα τα εξωφρενικά, είναι το μόνο καλό που κάναν οι σύμβουλοι.
Μας έδώσαν το δικαίωμα να αρνηθούμε να γίνουμε υπεύθυνοι εργαστηρίων (δύο είναι, ένα κινητό και ένα σταθερό, μην το ξεχνάμε), και να πετάξουμε το μπαλάκι αλλού.


ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΥΤΥΧΩΣ. Το δικαίωμα να αρνηθείς ισχύει ούτως ή άλλως άσχετα αν μπορεί κάποιος άλλος να το κάνει. Αντίθετα αν δεν μπορούσε κάποιος άλλος να το κάνει η άρνησή σου θα δημιουργούσε πρόβλημα, δηλαδή θα αναγνωριζόταν άμεσα ο ρόλος σου στη λειτουργία του σχολείου. Ενώ τώρα αντιθέτως μπορεί να βρεθούν πολλοί (μη πληροφορικοί) που θα θέλουν να το κάνουν και εφόσον τους αναγνωρίζεται ότι έχουν τις γνώσεις να συντηρούν το εργαστήριο θα θέσουν αύριο το ζήτημα να κάνουν και σε κάποιες τάξεις στο Δημοτικό το μάθημα (μάλιστα θα χρησιμοποιήσουν και τις βεβαιώσεις που θα πάρουν ότι ήταν υπεύθυνοι εργαστηρίου σαν δήλωση γνώσεων-προϋπηρεσίας). Αυτά δεν είναι φαντασία είναι πραγματικότητα που μας διδάσκει η ιστορία (βλέπε ECDL, πιστοποιήσεις, σεμινάρια κλπ).
Όχι μόνο λοιπόν δεν έκαναν καλό αλλά άνοιξαν άλλη μία πόρτα εξόδου μας (αφού δεν θα είμαστε απαραίτητοι ούτε για τα εργαστήρια) από τα δημοτικά και εισόδου μη πληροφορικών στις δικές μας αρμοδιότητες στην εκπαίδευση !
Και επειδή αναφέρεσαι στους συμβούλους με πολύ σωστή οπτική να συμπληρώσω ότι δεν είναι τυχαίο το ότι οι σύμβουλοι έκαναν κάτι τέτοιο αφού τις περισσότερες φορές πολλοί από αυτούς (ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ) αποτελούν τον μοχλό άσκησης πολιτικής του Υπουργείου (και επίσημα άλλωστε) αλλά μερικοί έχουν τόσο καλές διασυνδέσεις με το Υπουργείο (τους βοηθάει να επανεκλέγονται και όχι μόνο ...) που λειτουργούν καθαρά ως εκπρόσωποί του ! Δηλαδή πρόκειται για εσκεμμένη προσθήκη από το Υπουργείο που εξυπηρετεί συγκεκριμένες ομάδες πίεσης (πχ πολλοί Δάσκαλοι δεν έχουν πιστοποιήσεις).

Παράθεση από: arliba στις 20 Νοε 2011, 12:30:49 ΠΜ
Νομίζω η ημερομηνία (10-10-11) φανερώνει ότι αργήσατε λιγάκι.

Αν συμφωνήσουμε ότι η ΕΠΕ άργησε (έβγαλε τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο 3 ανακοινώσεις και δεν προσκλήθηκε ούτε μια φορά να τα συζητήσει στο Υπουργείο ούτε πήρε απαντήσεις), να έχεις υπόψη ότι μόλις τις βγάλαμε ο συγκεκριμένος κύριος σύμβουλος απαίτησε να παίρνουμε την άδειά του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ για να τοποθετούμαστε και μετά από λίγες ημέρες (από την πίεση των γεγονότων και λόγο των εκλογών που ανακοινώθηκαν) έγιναν 2 ραντεβού του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ με το υπουργείο (καταλαβαίνουμε όλοι τι σημαίνει μέσα σε 15 ημέρες να κάνεις 2 ραντεβού). Φυσικά από ότι αντιλαμβανόμαστε όλοι τελικά ήταν και αυτά επικοινωνιακού χαρακτήρα όπως αποδεικνύεται από την μετέπειτα "δράση" κάποιων μελών του !

Οι προτάσεις που κάνεις είναι πολύ σημαντικές και ελπίζω ότι πολλές από αυτές (κάποιες ήδη γίνονται από την ΕΠΕ όπως οι δικαστικοί αγώνες, μάλιστα η υπόθεση για τις αναθέσεις δικάζεται τέλος αυτού του μήνα) θα μπορέσουν να γίνουν πράξη σε συνεργασία ΠΕΚΑΠ-ΕΠΕ με την εκλογή ενός νέου ΔΣ της ΠΕΚΑΠ που θα εκπροσωπεί πραγματικά τα συμφέροντα των συναδέλφων και φυσικά του Δημόσιου Σχολείου.

Κατσάλης Νίκος
Καθηγητής ΠΕ19

fof

Παράθεση από: nk στις 20 Νοε 2011, 12:03:19 ΜΜ
ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΥΤΥΧΩΣ. Το δικαίωμα να αρνηθείς ισχύει ούτως ή άλλως άσχετα αν μπορεί κάποιος άλλος να το κάνει. Αντίθετα αν δεν μπορούσε κάποιος άλλος να το κάνει η άρνησή σου θα δημιουργούσε πρόβλημα, δηλαδή θα αναγνωριζόταν άμεσα ο ρόλος σου στη λειτουργία του σχολείου. Ενώ τώρα αντιθέτως μπορεί να βρεθούν πολλοί (μη πληροφορικοί) που θα θέλουν να το κάνουν και εφόσον τους αναγνωρίζεται ότι έχουν τις γνώσεις να συντηρούν το εργαστήριο θα θέσουν αύριο το ζήτημα να κάνουν και σε κάποιες τάξεις στο Δημοτικό το μάθημα (μάλιστα θα χρησιμοποιήσουν και τις βεβαιώσεις που θα πάρουν ότι ήταν υπεύθυνοι εργαστηρίου σαν δήλωση γνώσεων-προϋπηρεσίας). Αυτά δεν είναι φαντασία είναι πραγματικότητα που μας διδάσκει η ιστορία (βλέπε ECDL, πιστοποιήσεις, σεμινάρια κλπ).
Όχι μόνο λοιπόν δεν έκαναν καλό αλλά άνοιξαν άλλη μία πόρτα εξόδου μας (αφού δεν θα είμαστε απαραίτητοι ούτε για τα εργαστήρια) από τα δημοτικά και εισόδου μη πληροφορικών στις δικές μας αρμοδιότητες στην εκπαίδευση !

Διαφωνώ με την παραπάνω  τοποθέτησή σου.
Το δικαίωμα να αρνηθούμε δεν θα το έχουμε αν θεωρούμαστε οι μόνοι δικαιούχοι ως υπεύθυνοι εργαστηρίου.  Έτσι εκτός από το πλήρες ωράριο, χωρίς καμιά μείωση ωρών,  θα φορτωθούμε επιπλέον και τα δύο εργαστήρια.

Οι δάσκαλοι σε καμιά περίπτωση δεν θα επιθυμήσουν να αναλάβουν,  για προφανείς λόγους:
1ον Δεν έχουν τα απαραίτητα εφόδια για  τη συντήρηση όλου του εργαστηριακού εξοπλισμού (εκτός αν νομίζετε ότι οι μερικές πιστοποιήσεις και ECDL αρκούν),

2ον Στο πλήρες ωράριό των 24 ωρών που έχουν δεν θα θελήσουν να αφιερώσουν ούτε ώρα πάρα πάνω κάνοντας τους τεχνικούς,

3ον  Δεν θα τους συμφέρει καθόλου να εμπλακούν σε άλλα χωράφια πέρα από το διδακτικό τους έργο.

Αν εμείς οι ίδιοι κε Κατσάλη φοβούμαστε ότι θα τους αναγνωριστούν οι γνώσεις για να αντλήσουν δικαιώματα του κλάδου μας,  από μερικές επιμορφώσεις, λίγα σεμινάρια κ ECDL, τότε... νομίζω ότι τελικά δεν είμαστε και τόσο σπουδαίοι και απαραίτητοι όσο νομίζουμε!

Η γνώμη μου είναι πως ο κανονισμός καλώς άφησε ανοιχτό το θέμα ευθύνης του εργαστηρίου και στους άλλους, γιατί έτσι θα αποδειχθεί έμπρακτα η δικιά μας αξία και χρησιμότητα. Προτείνω λοιπόν να αφήσουμε  όλοι τα εργαστήρια στα χέρια των δασκάλων (που δεν θέλουν), και όταν θα μας επιθυμήσουν ... εδώ είμαστε με τους δικούς μας όρους.

nk

Παράθεση από: fof στις 20 Νοε 2011, 02:48:45 ΜΜ
Διαφωνώ με την παραπάνω  τοποθέτησή σου.
Το δικαίωμα να αρνηθούμε δεν θα το έχουμε αν θεωρούμαστε οι μόνοι δικαιούχοι ως υπεύθυνοι εργαστηρίου.  Έτσι εκτός από το πλήρες ωράριο, χωρίς καμιά μείωση ωρών,  θα φορτωθούμε επιπλέον και τα δύο εργαστήρια.

Οι δάσκαλοι σε καμιά περίπτωση δεν θα επιθυμήσουν να αναλάβουν,  για προφανείς λόγους:
1ον Δεν έχουν τα απαραίτητα εφόδια για  τη συντήρηση όλου του εργαστηριακού εξοπλισμού (εκτός αν νομίζετε ότι οι μερικές πιστοποιήσεις και ECDL αρκούν),

2ον Στο πλήρες ωράριό των 24 ωρών που έχουν δεν θα θελήσουν να αφιερώσουν ούτε ώρα πάρα πάνω κάνοντας τους τεχνικούς,

3ον  Δεν θα τους συμφέρει καθόλου να εμπλακούν σε άλλα χωράφια πέρα από το διδακτικό τους έργο.

Είμαι της άποψης ότι δεν πρέπει να κάνουμε πρόβλεψη προθέσεων διότι το τι θα θέλει κάποιος μη πληροφορικός μετά από κάποιο χρονικό διάστημα (σε ένα περιβάλλον που όλα αλλάζουν προς το χειρότερο και πολλοί θα προσπαθήσουν να "βολευτούν" ...) δεν μπορούμε ούτε να το προβλέψουμε ούτε να το γενικεύουμε (όλοι οι δάσκαλοι δεν έχουν ή δεν θέλουν ή δεν τους συμφέρει κλπ). Είμαι της άποψης να δούμε τι θέλουμε εμείς και φυσικά το Σχολείο για να λειτουργήσει σωστά (κάτι το οποίο όλοι πιστεύω ότι έχουμε καταλάβει ότι δεν είναι στις πρώτες προτεραιότητες των πολιτικών "υπευθύνων").

Επειδή ήδη είδα μια απάντησή σου στο thread της τεχνικής υποστήριξης, που άνοιξε ο ίδιος σύμβουλος που έχει υπογράψει το συγκεκριμένο κανονισμό σε ερωτώ: Νομίζεις ότι είναι σύμπτωση ότι ο ίδιος που υπέγραψε τον κανονισμό άνοιξε αυτή τη συζήτηση, η οποία είχε ξανανοίξει σε ΓΣ ης ΠΕΚΑΠ από κάποιους του ΔΣ (δες αυτό για να θυμηθείς http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=467).

Παράθεση
Αν εμείς οι ίδιοι κε Κατσάλη φοβούμαστε ότι θα τους αναγνωριστούν οι γνώσεις για να αντλήσουν δικαιώματα του κλάδου μας,  από μερικές επιμορφώσεις, λίγα σεμινάρια κ ECDL, τότε... νομίζω ότι τελικά δεν είμαστε και τόσο σπουδαίοι και απαραίτητοι όσο νομίζουμε!
Δεν είναι θέμα ούτε φόβου, ούτε αν ο καθένας μας είναι η όχι σπουδαίος, αφού ζούμε σε μια κοινωνία που λόγω των πολιτικών αντιπροσώπων-εκπροσώπων μας επιβιώνουν οι φελοί και οι μεσίτες των πολιτικών τους και πολλοί σημαντικοί (για το κοινωνικό σύνολο, το Σχολείο κλπ - όπως και οι Πληροφορικοί) είναι στο περιθώριο.

Είναι θέμα πραγματικότητας. Δες τις αναθέσεις των μαθημάτων στα ΕΠΑΛ στις οποίες κάνουν μαθήματα (τα οποία κάναμε εμείς) άλλοι καθηγητές με "...μερικές επιμορφώσεις, λίγα σεμινάρια κ ECDL..." που γράφεις παραπάνω ότι δεν γίνεται. Για να μην πάω παλαιότερα ....
Αν δεν γνωρίζουμε την ιστορία μας είμαστε καταδικασμένοι να την ξαναζήσουμε όπως έχει σωστά ειπωθεί ....

Παράθεση
Η γνώμη μου είναι πως ο κανονισμός καλώς άφησε ανοιχτό το θέμα ευθύνης του εργαστηρίου και στους άλλους, γιατί έτσι θα αποδειχθεί έμπρακτα η δικιά μας αξία και χρησιμότητα. Προτείνω λοιπόν να αφήσουμε  όλοι τα εργαστήρια στα χέρια των δασκάλων (που δεν θέλουν), και όταν θα μας επιθυμήσουν ... εδώ είμαστε με τους δικούς μας όρους.

Άρα για εσένα καλά έκαναν όλοι οι σύμβουλοι που το υπέγραψαν (τουλάχιστον για το συγκεκριμένο σημείο) ? Φυσικά ακόμα και με τη δική σου άποψη το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ μας δουλεύει γιατί στην ανακοίνωσή του (http://pekap.blogspot.com/2011/10/251011.html) είπε ότι διαφωνούσε έντονα !
Όσον αφορά το "...με τους δικούς μας όρους" που αναφέρεις, μπορείς να μου θυμίσεις πότε τελευταία θέσαμε τους δικούς μας όρους για να θυμηθώ ? Και για να μην υπάρξει παρεξήγηση δεν λέω ότι δεν μπορούμε (άλλωστε γιαυτό παλεύουμε κάποιοι ...) αλλά λέω απλώς ότι δεν έχει γίνει μέχρι τώρα. Επίσης σε κάθε περίπτωση το να αφήσεις κάτι να γίνει για να αποτύχει (αν αποτύχει) χωρίς τις δέουσες αντιδράσεις, αν διαφωνείς, είναι τακτικά λάθος, αφού έμμεσα η μη αντίδραση θα εκληφθεί απο την συγκεκριμένη πολιτική ηγεσία (που το επιβάλλει) ως αποδοχή !

Πάντως ξανασκέψου τη σύνδεση της Τεχνικής Υποστήριξης που έχουν ανοίξει κάποιοι με το εξής απλό σενάριο: Υπεύθυνος εργαστηρίου θα είναι ο οποιοσδήποτε άλλος καθηγητής και απλώς θα παίρνει τηλέφωνο τη τεχνική υποστήριξη (και τη διοικητική) που θα είμαστε εμείς (αυτό που προωθείται ...) ή του Δήμου ή του τάδε ιδιώτη (με το αζημείωτο) και θα γίνεται η δουλειά ....

Σε κάθε περίπτωση απλώς διαφωνούμε κα .. (συγνώμη δεν γνωρίζω το όνομά σου και ίσως θα έπρεπε να συστηθούμε).

Κατσάλης Νίκος
Καθηγητής ΠΕ19

fof

Δίνεις την εντύπωση πως για σένα ολόκληρος ο εκπαιδευτικός κόσμος χωρίζεται μόνο σε 'Πληροφορικούς' και 'Μη Πληροφορικούς' όπου οι δεύτεροι θέλουν να κατασπαράξουν τους πρώτους. Στην εκπαίδευση περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο τομέα, οι εργαζόμενοι  δάσκαλοι και καθηγητές έχουν το  υψηλότερο  φρόνημα αξιών, αγαπούν αυτό που κάνουν, αγαπούν τα παιδιά, τιμούν και προωθούν το αντικείμενο που σπούδασαν και διδάσκουν. Τα λέω αυτά γιατί δυσκολεύομαι να πιστέψω πως το συμφέρον,  η έχθρα , η  βολή, κυριαρχούν στον χώρο μας, όχι βέβαια ότι δεν υπάρχουν!

Το ότι οι δάσκαλοι δεν θα επιθυμήσουν να αναλάβουν υπ ευθύνη τους τα εργαστήρια, δεν είναι πρόβλεψη, ούτε προσωπική ευχή αλλά απόρροια λογικών συμπερασμάτων ύστερα από δικές τους τοποθετήσεις. Εξακολουθώ λοιπόν να πιστεύω πως είναι ευκαιρία να αναγνωριστεί έμπρακτα η προσφορά μας αφήνοντας τα εργαστήρια σε αυτούς.

Παράθεση από: nk στις 20 Νοε 2011, 04:21:11 ΜΜ
..Δεν είναι θέμα ούτε φόβου, ούτε αν ο καθένας μας είναι η όχι σπουδαίος, αφού ζούμε σε μια κοινωνία που λόγω των πολιτικών αντιπροσώπων-εκπροσώπων μας επιβιώνουν οι φελοί και οι μεσίτες των πολιτικών τους και πολλοί σημαντικοί (για το κοινωνικό σύνολο, το Σχολείο κλπ - όπως και οι Πληροφορικοί) είναι στο περιθώριο.

Οι πραγματικά σημαντικοί και σπουδαίοι ποτέ δεν είναι στο περιθώριο, μόνο οι δήθεν. Η πραγματικότητα για μένα είναι πως αν δεν είμαστε ικανοί να δείξουμε την προσφορά μας, αν δεν είμαστε ικανοί να διεκδικήσουμε τον πραγματικό μας ρόλο στην εκπαίδευση , τότε ας μας βάλλουν στο περιθώριο.

ΠαράθεσηΆρα για εσένα καλά έκαναν όλοι οι σύμβουλοι που το υπέγραψαν (τουλάχιστον για το συγκεκριμένο σημείο) ? Φυσικά ακόμα και με τη δική σου άποψη το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ μας δουλεύει γιατί στην ανακοίνωσή του (http://pekap.blogspot.com/2011/10/251011.html) είπε ότι διαφωνούσε έντονα !

Όχι ο κανονισμός αυτός δεν μου άρεσε καθόλου, δεν βιάζομαι όμως να κατακρίνω , ίσως γιατί περιμένω πρώτα να ακούσω και να καταλάβω τους λόγους αποδοχής του, από τους συμβούλους.

Περιμένω όμως και τις δικές σου προτάσεις, καλή η δυσαρέσκεια και η αντίδραση αλλά ο αγώνας ανύπαρκτος, δίχως βήμα μπροστά ..


originepe

Παράθεση από: mike19 στις 15 Νοε 2011, 09:28:56 ΠΜ
Και δεν μιλάω μόνο για αυτούς που δεν έχουν πτυχίο που γράφει "πληροφορική" αλλά και για αυτούς που έχουν πτυχίο που μαζί με κάποιες λέξεις έχει την λέξη πληροφορική (π.χ. Βιομηχανική Πληροφορική με βάση 6000 μόρια και ΤΕΙ Αυτοματισμού που δεν ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ).

mike όπως πάει σε λίγο καιρό και οι απόφοιτοι ΤΕΙ Αυτοματισμού θα γίνονται μέλη της ΕΠΕ. Mην ανησυχείς o Νεκτάριος θα φροντίσει  και για αυτό
Και γιατί ανησυχείς που η Βιομηχανική Πληροφορική  με βάση 6000 μόρια θα γίνουν μέλη της ΕΠΕ;
Σάμπως δεν έγιναν και αυτοί που μπαίνουν με κλήρωση στο ανοιχτό πανεπιστήμιο;



originepe

Παράθεση από: jtsop στις 16 Νοε 2011, 02:31:51 ΠΜ
Αν δεν γνωρίζεις έχουμε αναρτήσει τις αναλυτικές μας και τις συνοπτικές μας θέσεις στον δικτυακό τόπο http://users.sch.gr/tsopokis . Διάβασε ότι υπάρχει εκεί και θα σου λυθούν όλες οι απορίες. Πάντως μην ελπίζεις σε εμάς για διάσπαση, διάλυση κλπ.

Τις θέσεις τις ξέρω jtsop, ίδιες με τις δκές μου είναι. Γιατί πήγατε στην πεκαπ δεν μου εξηγείτε. Και να ξαναρωτήσω τελικά πόσοι εκλεχτηκαν από τους 5;

originepe

Παράθεση από: nk στις 17 Νοε 2011, 11:20:15 ΠΜ
Ελπίζω ότι αυτές οι εκλογές θα φέρουν την ΠΕΚΑΠ περισσότερο κοντά στην ΕΠΕ, ώστε να επιτευχθεί η ενότητα του κλάδου για να αντιμετωπίσουμε ενωμένοι όλοι οι Πληροφορικοί, σε όποιο επαγγελματικό χώρο και αν βρισκόμαστε, το ρόλο που μας αρμόζει και που χρειάζεται η χώρα για να βγει από τη δύσκολη κατάσταση στην οποία την έχουν οδηγήσει.
Κατσάλης Νίκος
Καθηγητής ΠΕ19

η πεκαπ ήταν κοντά στην ΕΠΕ και τώρα θα τις φέρετε πιο κοντά; ωραία. Η πεκαπ μας ενώνει. Να το κάνουμε και διαφήμηση.
Kαι γιατί ως ΕΠΕ δεν μπορούμε να πετύχουμε την ενότητα του κλάδου; θα μου το εξηγήσεις;
εκτός αν εννοείς ως κλάδο όλους όσους τους βάφτισαν ΠΕ19
Αντε όλοι ενωμένοι να κάνετε ένα κόμμα να βγει και η Ελλάδα από την κρίση

fof

βρε καλώς το , το παιδί ... που ήσουν τόσο καιρό και μας έλειψες,.... Ε  ναι! εσύ μας έλειπες τώρα μόλις ...
;D ;D ;D

Λοιπόν σοβαρά τώρα... Ε αν μπουν απόφοιτοι Αυτοματισμού στην ΕΠΕ πάει ...! το διαλύσαν το μαγαζί!!!

nektar

Να ευχαριστήσω για τις σημαντικές προτάσεις που διατυπώθηκαν για καλύτερη οργάνωση δικαστικών κινήσεων. Τις κοινοποίησα ήδη στα μέλη της ΕΠΕ για περαιτέρω επεξεργασία, λήψη αποφάσεων και εφαρμογή.
Νεκτάριος Μουμουτζής