Θέματα Ημερήσιου 2015

Ξεκίνησε από geoAlex, 27 Μαΐου 2015, 10:56:37 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

geoAlex

Να και τα θέματα για φέτος
Γιώργος Αλεξίου

Σούλας Βασίλης

Λύσεις και επειδή σίγουρα θα μου έχουν φύγει λαθάκια λόγω λίγου χρόνου που αφιέρωσα διορθώσεις ευπρόσδεκτες.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

gioufkas

Παράθεση από: Σούλας Βασίλης στις 27 Μαΐου 2015, 01:40:08 ΜΜ
Λύσεις και επειδή σίγουρα θα μου έχουν φύγει λαθάκια λόγω λίγου χρόνου που αφιέρωσα διορθώσεις ευπρόσδεκτες.
Νομίζω...
Στο Α5 στο τέταρτο γράφεις  Β div 100 = 0, αν είναι μονοψήφιος έχει λάθος (B>=10 ΚΑΙ Β<=99)




Βασίλης Παπαχρήστος

Παράθεση από: Σούλας Βασίλης στις 27 Μαΐου 2015, 01:40:08 ΜΜ
Λύσεις και επειδή σίγουρα θα μου έχουν φύγει λαθάκια λόγω λίγου χρόνου που αφιέρωσα διορθώσεις ευπρόσδεκτες.

ΘΕΜΑ Β/Β1/ Αν χ>1 κι όχι χ>0
ΘΕΜΑ Γ/ Δεν μηδενίζεις τους μετρητές έξω από την ΟΣΟ
ΘΕΜΑ Δ/Δ3/ Ξεχνάς να κλείσεις το Αν ΑΘ[ι]>50

Άρης Κεσογλίδης

Γεια σας κι από μένα... Αυτές είναι οι λύσεις μου.
Γενικά εύκολα...
Το Β1β πιστεύω ότι θα το κάνουν σωστά ελάχιστοι...
Και στο Δ4 πιστεύω αρκετοί θα μπερδευτούν.
Και τα 2 πιάνουν πολλές μονάδες, γι' αυτό δεν θα υπάρχουν πολλά άριστα, είναι η γνώμη μου.
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

Σούλας Βασίλης

#5
Με ενσωματωμένες τις διορθώσεις στα λαθάκια που ήμουν σίγουρος ότι υπάρχουν.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

epsilonXi

ωραία τα θέματα γενικά, αλλά θα τα προτιμούσα λίγο πιο δύσκολα... νομίζω ότι τώρα δεν θα μπορέσει να ξεχωρίσει ο καλός από τον καλύτερο...
θέμα Δ: κλασικό στυλ, καλό που λύνονται τα δ3,δ4 με πολλούς διαφορετικούς τρόπους
θέμα Γ: ωραίο, λίγοι πιστεύω θα σκεφτούν ότι ο ελεύθερος χώρος των αποθηκών λιγοστεύει κάθε που εισέρχεται ένα δέμα, ενώ στο υποπρόγραμμα επίσης οι πιο πολλοί θα εξετάσουν τις περιπτώσεις με τη σειρά που περιγράφονται χωρίς να υποψιαστούν τίποτα...
θέμα Β: ξανά απουσία πίνακα τιμών... και δύσκολο να βγει ολόσωστο το β1β, και δυστυχώς παίρνει πολλά μόρια
θέμα Α: πολύ στρωτό, μου άρεσε που είχε μπόλικα μικρά ερωτήματα

geoAlex

#7
Τελικά το Δ4 νομίζω ότι δεν ήταν επαρκώς και σαφώς διατυπωμένο. Εμπεριέχει ασάφεια, η οποία θα πρέπει να ληφθεί υπόψιν για να ήμαστε όσο το δυνατόν διακαιότεροι απέναντι στα παιδιά. Δείτε σχετική ανάρτηση η οποία εμπεριέχει αυτήν την διαφορετική "οπτική".

http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CF%8D%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%AD%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%82-%CE%B1%CE%B5%CF%80%CF%80-2015-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CE%AE-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AC%CE%BD%CE%B7


Τώρα είδα ότι υπάρχει σχετική ανάρτηση και εδώ,

http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CF%8D%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%AD%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%82-%CE%B1%CE%B5%CF%80%CF%80-2015-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CE%AE-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AC%CE%BD%CE%B7

Και επειδή η διαδικασία βαθμολόγησης τρέχει θα πρέπει να υπάρξει ξεκαθάρισμα εννοιών σε αυτή την περίπτωση.
Γιώργος Αλεξίου

petrosp13

"Να γραφεί αλγόριθμος που να διαβάζει τους 14 βαθμούς (1-20) ενός μαθητή και να εμφανίζει τα μαθήματα στα οποία είχε τον μέγιστο βαθμό του".
Αυτό σημαίνει να εμφανίζει τα μαθήματα που είχε 20;
Νομίζω ότι δεν υπάρχει ασάφεια, είναι ένα συνηθισμένο θέμα που τονίζεται σε διάφορες ασκήσεις ότι μιλάμε για την μέγιστη τιμή των παρατηρήσεων και όχι την μέγιστη δυνατή τιμή
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

geoAlex

Η διατύπωση της φυσικής γλώσσας γνωρίζουμε ότι εμπεριέχει ασάφειες, γιαυτό και προσπαθούμε να κωδικοποιούμε σε ποιο αυστηρές εκφάνσεις της και όπου χρειάζεται να διευκρινίζουμε. Το τι κατανοώ εγώ ή κάποιος άλλος πληροφορικός, μετά από κάποια χρόνια τριβής με το αντικείμενο, δεν είναι μέτρο του τι μπορεί να αντιληφθεί, να κατανοήσει και τελικά να αποδώσει σε τόσο ασφυκτικά χρονικά πλαίσια, ένας μαθητής με την ήδη μικρή προϋπάρχουσα εμπειρία του, νομίζω;
Γιώργος Αλεξίου

petrosp13

Εφόσον το κατανοούμε εμείς και είναι μια σχετικά συνηθισμένη περίπτωση, δεν θα πρέπει να την έχουμε περάσει και στους μαθητές μας;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

Τα θέματα είχαν αρκετές μικρό-ασάφειες στην διατύπωσή τους, κατά τη γνώμη μου, αλλά το συγκεκριμένο είναι σαφέστατο. Το ότι κάποιος έκανε λάθος δε σημαίνει πάντα ότι η διατύπωση ήταν λάθος, αλλά ότι ο ίδιος κάτω από την πίεση του χρόνου ίσως δεν αφιερώσε αρκετό χρόνο στην εκφώνηση.
Πάντως μέχρι στιγμής υπάρχει ένα σημαντικό ποσοστό μαθητών που έχει κάνει αυτή τη λύση.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr