Θέμα Β

Ξεκίνησε από gpapargi, 01 Ιουν 2012, 10:03:38 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Καρκαμάνης Γεώργιος

Και εγώ θα διαφωνήσω με τη χρήση της ΌΣΟ ή της ΓΙΑ για την υλοποιηση του διαγράμματος σε κωδικοποίηση.

Στην ενημέρωση των βαθμολογητών, σημφωνήσαμε να κόβουμε 2 μονάδες για αυτήν την χρήση των δύο παραπάνω εντολών επανάληψης.

Αθανάσιος Πέρδος

Τα ίδια ακριβώς προβλήματα είχαν προκύψει και σε παλιότερες εξετάσεις (2006) όπου ζητούνταν μετατροπή από Για σε διάγραμμα ροής. Υπήρχαν μαθητές που έβαζαν τη συνθήκη στο τέλος της δομής και συζητούσαμε αν θα το δεχτούμε σωστό ή λάθος στο βαθμολογικό. Υπήρχε το επιχείρημα (δεν εξετάζω την ορθότητα του) ότι εκτελούνται ακριβώς οι ίδιες εντολές άρα έπρεπε να το δεχτούμε σωστό.

Σε ότι αφορά τη χρήση της Όσο, αν ο μαθητής γράψει όλες τις εντολές μία φορά πάνω από τη συνθήκη συνέχειας και μία φορά μέσα στο σώμα εντολών τότε είναι ολόσωστο. Αλλάζοντας βέβαια και τη συνθήκη σε (όχι συνθήκη)

Δεν θέλω να κατηγορήσω την επιτροπή αλλά το συγκεκριμένο έχει ξανασυμβεί. Θα μπορούσαν τα μέλη της να είναι πιο ενημερωμένα ώστε να αποφύγουμε όλο αυτό το μπέρδεμα. Όταν βάζουμε ένα θέμα θα πρέπει πάντοτε να σκεφτόμαστε και τις πιθανές λύσεις. 

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: evry στις 03 Ιουν 2012, 12:11:24 ΠΜ
Θα διαφωνήσω με τον Νίκο ότι αν κάποιος δώσει ΔΡ με Για ή Όσο θα πάρει ίδιες μονάδες.
...
Οι ελέγχοι και οι εντολές δεν γίνονται με την ίδια σειρά.
Η εκφώνηση λέει ισοδύναμο και όχι να εμφανίζει τα ίδια,
τώρα τι σημαίνει ισοδύναμο, αυτή την κουβέντα νομίζω την έχουμε ξανακάνει....

Ακριβώς επειδή είναι μεγάλη η κουβέντα για το τι σημαίνει ισοδύναμο, για αυτό δεν θα καταβάλω καμία προσπάθεια ώστε να συμφωνήσουμε!  ;)

Συμφωνώ όμως με τον aperdos ότι θα έπρεπε η επιτροπή να αποφεύγει τέτοια μπερδέματα...

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 30 Μαΐου 2012, 11:12:25 ΠΜ
Κατά τη γνώμη μου οι θεματοδότες πρέπει:
...
β) Να έχουν υπόψη τους και να αποφύγουν τα γκρίζα - αμφισβητούμενα σημεία του μαθήματος.

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 30 Μαΐου 2012, 11:29:22 ΠΜ
... να έχει μεγάλη εμπειρία στη διδασκαλία του μαθήματος και να παρακολουθεί από κοντά την εξέλιξή του. Αλλιώς, θεωρώ, ότι αυτό θα έδειχνε έλλειψη υπευθυνότητας από την πλευρά του που δεν βοηθά ούτε το μάθημα ούτε τους μαθητές.



evry

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 03 Ιουν 2012, 01:29:11 ΜΜ
Ακριβώς επειδή είναι μεγάλη η κουβέντα για το τι σημαίνει ισοδύναμο, για αυτό δεν θα καταβάλω καμία προσπάθεια ώστε να συμφωνήσουμε!  ;)
Μα δεν θα συμφωνήσουμε Νίκο γιατί η έννοια της ισοδυναμίας αλγορίθμων δεν ορίζεται πουθενά στην βιβλιογραφία (τουλάχιστον από όσο έχω ψάξει εγώ)

Κατά τη γνώμη μου όταν ζητάμε μετατροπές μεταξύ δομών επανάληψης ή διαφορετικών αναπαραστάσεων αλγόριθμων θα πρέπει να δίνουμε μια από τις παρακάτω εκφράσεις, ανάλογα με το τι θέλουμε από τους μαθητές

1. έτσι ώστε να εμφανίζει τα ίδια αποτελέσματα
2. έτσι ώστε να εκτελεί τα ίδια ακριβώς βήματα με την ίδια ακριβώς σειρά

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr