ΘΕΜΑ Β (Πως υπολογίζονται τα μόρια;)

Ξεκίνησε από perrys, 28 Μαΐου 2010, 10:19:38 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

perrys

Πόσα μόρια δικαιούμαι για την παρακάτω λύση; Δυστυχώς μόνο η πρώτη επανάληψη είναι σωστή... Μία λάθος πράξη μετά με οδήγησε και σε 3η επανάληψη... :'(
Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων.

 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Αρ. ΓραμμήςΣυνθήκηΈξοδοςi j
11
22
43
52
63
7ΨΕΥΔΗΣ
44
52
64
7ΨΕΥΔΗΣ
46
54
66
7ΑΛΗΘΗΣ

Λάμπρος Μπουκουβάλας

#1
θαρρώ 10/20, χονδρικά.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Ακριβή

Καλημέρα,

δεν καταλαβαίνω γιατί θα πάρει μόνο 10 μόρια.  Η οδηγία είναι καθαρή.  Κόβεις μόρια για την λάθος τιμή και εάν μετά με βάση τη λάθος τιμή συνεχίζει σωστά τον αλγόριθμο τότε δεν κόβεις τίποτα.  Να ξαναγράψω ακόμη μια φορά την οδηγία;

Αν ο μαθητής υπολογίσει λάθος τιμή αλλά στη συνέχεια με βάση την τιμή αυτή οι υπολογισμοί του είναι σωστοί τότε σα λάθος υπολογίζεται μόνο η πρώτη λανθασμένη τιμή.


andreas_p


Ακριβή

Μα τόσες επαναλήψεις βγαίνουν από τη στιγμή που βάζει στο i 4 και όχι 5.  Με βάση το 4 ότι κάνει παρακάτω είναι σωστό.  Στις οδηγίες λέει ότι εάν στη συνέχεια οι υπολογισμοί του είναι σωστοί με βάση το 4 τότε του κόβεις μονάδες μόνο για τη λάθος τιμή.  Αυτό καταλαβαίνω.  Και εάν οι υπόλοιποι συνάδελφοι διαφωνούν παρακαλώ να τοποθετηθούν.  Εγώ προσωπικά θα έκοβα μόρια μόνο για τη λάθος τιμή. 

perrys

Δηλαδή πόσες μονάδες από τις 20 θα δίνατε;

vistrian

VR in Computing

manpap

Κι εγώ θα έβαζα 18. -1 για τον λάθος υπολογισμό (κ όχι -2 αφού έγραψε σωστά τον αριθμό εντολής) και -1 ως 'ποινή' για την απροσεξία του.
Συντηρώ το μυαλό μου ακοίμητο, λαγαρό, ανήλεο. Το αμολώ να παλεύει ακατάλυτα. Άλλο αργαστήρι να κάνω το σκοτάδι φως δεν έχω.
Ν. Καζαντζάκης

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Ναι, αναθεωρώ. Η απάντηση που έγραψα ήταν βιαστική. Δεν θα έβαζα 10, αλλά παραπάνω (16). Ευχαριστώ για την υπόδειξη, αν και διαφωνώ λίγο με τον τρόπο που διατυπώθηκε.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

vistrian

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 29 Μαΐου 2010, 03:04:44 ΜΜ
Ναι, αναθεωρώ. Η απάντηση που έγραψα ήταν βιαστική. Δεν θα έβαζα 10, αλλά παραπάνω (16). Ευχαριστώ για την υπόδειξη, αν και διαφωνώ λίγο με τον τρόπο που διατυπώθηκε.

Η οδηγία είναι καθαρή.  Κόβεις μόρια για την λάθος τιμή και εάν μετά με βάση τη λάθος τιμή συνεχίζει σωστά τον αλγόριθμο τότε δεν κόβεις τίποτα.

ΑΡΑ 18
VR in Computing

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Καρκαμάνης Γεώργιος

Στην ενημέρωση αποφασίσαμε σε τέτοια περίπτωση να κόψουμε 2 μόρια

Ακριβή

Παράθεση από: perrys στις 29 Μαΐου 2010, 02:16:38 ΜΜ
Δηλαδή πόσες μονάδες από τις 20 θα δίνατε;
Παιδιά εγώ θα έδινα 19.  Οι 20 μονάδες αντιστοιχούν σε: αριθμό γραμμής, συνθήκη, έξοδος, i, j και είναι ακριβώς 1 μονάδα για το καθένα.  Το μόνο που έχει κάνει λάθος είναι το i, ενώ η γραμμή του είναι σωστή.  Άρα 1 μονάδα.  Τα παιδιά συμπληρώνουν και τον αριθμό γραμμής στον πίνακα τιμών.

manpap

Καποιο μικρό πρόβλημα θα υπάρχει στην περίπτωση που κάποιος κάνει 1 επανάληψη αντί για 2. Αν π.χ. στην εκχώρηση του i δώσει τιμή 5 ή μεγαλύτερη και βγάλει μετά αληθής τη συνθήκη και σταματήσει??? Θεωρητικά πάλι 2 θα πρέπει να κόψουμε.... όσο περίεργο και αν φαίνεται...
Το θέμα ήταν τόσο απλό - χάρισμα μονάδων. Είναι δύσκολο να πάρει κάποιος <16....
Συντηρώ το μυαλό μου ακοίμητο, λαγαρό, ανήλεο. Το αμολώ να παλεύει ακατάλυτα. Άλλο αργαστήρι να κάνω το σκοτάδι φως δεν έχω.
Ν. Καζαντζάκης

trelosmathitis

#14
edit by alkisg: Το μήνυμα διαγράφηκε επειδή έγινε για δεύτερη φορά κατάχρηση της δυνατότητας «αναφοράς μηνύματος».

Ξαναλέω ότι αυτή η δυνατότητα είναι για μηνύματα με προσβλητικό περιεχόμενο, όχι για να κάνουμε τους διαχειριστές να μας απαντήσουν σε μια ερώτηση για την ΑΕΠΠ.

karaberis

Παράθεση από: Μανόλης Παπαδάκης στις 29 Μαΐου 2010, 04:21:02 ΜΜ
Καποιο μικρό πρόβλημα θα υπάρχει στην περίπτωση που κάποιος κάνει 1 επανάληψη αντί για 2. Αν π.χ. στην εκχώρηση του i δώσει τιμή 5 ή μεγαλύτερη και βγάλει μετά αληθής τη συνθήκη και σταματήσει??? Θεωρητικά πάλι 2 θα πρέπει να κόψουμε.... όσο περίεργο και αν φαίνεται...
Το θέμα ήταν τόσο απλό - χάρισμα μονάδων. Είναι δύσκολο να πάρει κάποιος <16....
Πολύ σωστά ομίλησες φίλε μου...

Ο συγκεκριμένος πίνακας που ζητείται πρέπει να συμπληρωθεί με 8 αριθμούς (εκ των οποίων οι δύο είναι τα δεδομένα και θα πρέπει κανείς να έχει IQ ραδικιού για να μην τους γράψει σωστά, ζητώ συγνώμη από τους υποψήφιους, αλλά αν θέλουν να μπουν στο πανεπιστήμιο αυτή είναι η αλήθεια!) και δύο λέξεις, συνολικά 10 κουτιά. Σύμφωνα με απλή αναλογική 10Χ2=20, σε αυτό το θέμα είναι αδύνατον, εκτός αν είσαι ραδίκι, να πάρεις λιγότερο από 4 μόρια!!! Και φυσικά αν κάνεις μόνο ένα λάθος λιγότερο από 18!!! Φοβερό θέμα, έχει υποερωτήματα κλιμακούμενης δυσκολίας, ελέγχει τον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης και την κριτική σκέψη και μπλα, μπλα, μπλα!!!

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Εγώ έγραψα παραπάνω τη γνώμη μου, έχοντας υπόψιν το εξής: όοοοοταν έδινα μαθηματικά δέσμης, έκανα ένα απλό αριθμητικό λάθος. Είχα βρει το δύσκολο θεώρημα, το είχα υλοποιήσει, λίγοι το είχαν κάνει αυτό τότε, όλα ήταν σωστά και έκανα ένα λάθος σε μια διαίρεση, το οποίο δεν είχα εντοπίσει ούτε κατά την ώρα που ξαναέβλεπα τις απαντήσεις μου. Αυτό ήταν εξαιρετικά σπάνιο για εμένα.

Παρόλα αυτά έγραψα 14,25/20 και όχι 16/20, εξαιτίας αυτού του λάθους. Το υπόλοιπο της άσκησης ήταν ολόσωστο, απλά έβγαλα άλλο αποτέλεσμα. Σας ενημερώνω ότι αυτή η απόκλιση με άφησε έξω από την πληροφορική Αθήνας (ΑΕΙ)...

Φυσικά δεν ισχυρίζομαι ότι έτσι πρέπει να γίνονται τα πράγματα. Απλά εγώ θα έβαζα 16 γιατί πρέπει να τα προσέχουμε όλα. ακόμη και το αριθμητικό λάθος. Με ένα τέτοιο βαθμό ούτε το τιμωρούμε ούτε και το επιβραβεύουμε. Σκεφθείτε ότι ο άριστος θα πάρει 20 ενώ εκείνος που έκανε 3 επαναλήψεις ή έβγαλε άλλες εξόδους, θα πάρει 18 ή 19. Ποιά είναι η διαφορά; Είναι δίκαιο για εκείνον που έκανε το λάθος και εντελώς άδικο για εκείνον που δεν το έκανε. Σαν να τιμωρούμε εκείνον που το έλυσε ολόσωστα.

Παρόλα αυτά οφείλουμε όλοι (κι εγώ) να συμμορφωθούμε πλήρως προς τις οδηγίες βαθμολόγησης, που εκδίδουν οι αρμόδιοι.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

karaberis

Κύριε Μπουκουβάλα,

Τα "ειρωνικά" μου σχόλια δεν αφορούσαν τις απόψεις σου. Απλά αναφέρθηκα στους υποτιθέμενους στόχους των θεματοδοτών... Δεν έχω τίποτα προσωπικό μαζί σου ή με τις απόψεις σου...

Φιλικά...

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Ε, ας μην τρελαθούμε κιόλας! Μίλησα εγώ για ειρωνικά σχόλια ή ότι έχει κάποιος κάτι με μένα; Καμία σχέση. Όλοι λέμε τις απόψεις μας "εν ειρήνη". Εγώ έτσι το βλέπω.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

karaberis

Και εγώ, αν και νομίζω ότι είμαστε μόνοι μας που το βλέπουμε έτσι το όλο θέμα ;D