Χαιρετισμός από νεοδιόριστη

Ξεκίνησε από pkakia, 11 Οκτ 2004, 10:05:50 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

pkakia

Καλημέρα σας.Μόλις έγινα κι εγώ μέλος στο forum πληροφορικών.Με μια μικρή πλοήγηση, ένιωσα ότι κι εγώ ήδη ανήκω εδώ. Έχω κοινές ανησυχίες με όλους. Είμαι νεοριόριστη και έχω δουλέψει ένα χρόνο σε γυμνάσιο και ένα χρόνο σε ΤΕΕ. Τώρα συμπληρώνω το ωράριό μου με 10 ώρες εβδομαδιαίως σε ΤΕΕ και απασχόληση στη γραμματεία! Σκοπεύω αφού υπηρετήσω την Οργανική μου, να κάνω αίτηση μετάθεσης. Σκέφτομαι το ενδεχόμενο να διδάξω σε Ενιαίο Λύκειο. Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να ανταπεξέλθω στο πολυσυζητημένο μάθημα ΑΕΠΠ; ;)

P.Tsiotakis

#1
Έχεις κάνει το μάθημα του προγραμματισμού στο ΤΕΕ; Απο τα λίγα που έχω δει το βιβλίο έχει πολλά κοινά...

Αν νοιώθεις οτι ανήκεις στο forum και έχεις κοινές ανησυχίες τότε προσωπικά πιστεύω οτι θα διδάξεις πολύ καλά την ΑΕΠΠ και γενικώς όλα τα μαθήματα

Όποιος αγωνίζεται και προσπαθεί συνεχώς να γίνει καλύτερος (και ο ίδιος και το μάθημά του) τότε πιθανότατα θα ανταπεξέλθει στις αυξημένες απαιτήσεις

Με εκτίμηση,

XRHSTOS

MH MASAS... THA TA PAS KALA.... META TON DIORISMO OLA EINAI ORAIA KAI TIPOTA DYSKOLO

dimdespoina


EleniK

Καλή αρχή και από μένα. Δε νομίζω ότι υπάρχει προγραμματιστής που να μην μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της ΑΕΠΠ. Μια χαρά θα τα πας αφού έχεις όρεξη να ασχοληθείς.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

P.Tsiotakis


Για την διδασκαλία ενός μαθήματος όπως η ΑΕΠΠ δεν αρκούν τα προσόντα του προγραμματιστή, αλλά χρειάζονται και μερικά από αυτά του δασκάλου (μεγάλη λέξη)

Τρελαίνομαι όταν βλέπω  διαφημιστικά (κυρίως) φροντιστηρίων όπου συνάδελφοι δηλώνουν προγραμματιστές Η/Υ, αναλυτές Η/Υ ή κάτι άλλο.

Το σχόλιο δεν αποτελεί αιχμή για αυτά που είπες Ελένη, αλλά γενική τοποθέτηση

Με εκτίμηση,

EleniK

Θεώρησα ότι εξυπακούεται το γεγονός ότι πρέπει να έχεις τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου, εκτός από προγραμματιστή. Εγώ απλά αναφερόμουν ως προς το γνωστικό αντικείμενο και όχι το σύνολο (παιδαγωγικό+γνωστικό).

Πάντως συμφωνώ με την τοποθέτησή σου σχετικά με τα φυλλάδια φροντιστηρίων και τις διαφημίσεις συναδέλφων ως υπερβολικές, αν και εγώ δουλεύω σε φροντιστήριο.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

Βαγγέλης Κανίδης

Καλώς όρισες  στον κλάδο μας και στο φόρουμ.

Είναι πολύ καλό σημάδι ότι αναρωτιέσαι αν θα τα πας καλά.  Ένα καλό  crash test είναι το ΤΕΕ  όπου ήδη διδάσκεις.  Αν τα πας εκεί καλά τότε δεν θα έχεις πρόβλημα με το Ενιάιο Λύκειο.
Το μεγάλο πρόβλημα δεν είναι το μάθημα αλλά γενικότερα η διδασκαλία του.  Ο καλός δάσκαλός μπορεί να διδάξει οτιδήποτε γνωρίζει.   Καλύτερα ένας δάσκαλος που γνωρίζει τέσσερα πράγματα και μπορεί να τα δώσει στους μαθητές του παρά ένας που γνωρίζει 10 αλλά δίνει μόνο δύο.   Εύκολα μαθάινεις τα περιεχόμενα ενός μαθήματος δύσκολα όμως αλλάζεις μέθοδο και τρόπο διδασκαλίας.
Η δική μου λοιπόν φιλική συμβουλή είναι να προσπαθήσεις να βελτιώσεις τον τρόπο διδασκαλίας σου, πειραματίσου με διαφορους τρόπους και πρόσεξε την αντίδραση των μαθητών.  Είσαι και αρκετά μικρή (υποθέτω) οπότε μπορείς να συζητήσεις μαζί τους.    

Οι συμβουλές είναι φιλικές και ελπίζω να μην παραξηγηθούν (βλέπε έλεγχος)
 
Και πάλι καλώς όρισες

Βαγγέλης

Λάμπρος Μπουκουβάλας

πρέπει να ξεφύγεις από τη λογική των πολλών παιδιών που 1) βαριούνται και 2) θεωρούν ότι έρχονται στην ΑΕΠΠ του σχολείου για ξεκούραση, γιατί κάνουν καλύτερο μάθημα στο φροντηστήριο ή στο ιδιαίτερο. αυτό συμβαίνει σε πολλούς, όχι σε όλους. επίσης δε πρέπει να επιτρέπεις να σε δοκιμάζουν, όχι για να μην αποτύχεις, αλλά για να τους φύγει η μαγκιά. τέλος πρέπει να έχεις καλό υλικό, για να σε εκτιμήσουν περισσότερο. κάνω ΑΕΠΠ τα τελευταία 5 χρόνια.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...