Θέματα Εξετάσεων Πληροφορικής 2022 και σχολιασμός

Ξεκίνησε από evry, 07 Ιουν 2022, 12:47:08 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gpapargi

#45
Ένα σχόλιο που θα μπορούσα να κάνω στο θέμα Δ είνα ότι εισάγεται μια ας πούμε τεχνητή δυσκολία λόγω επιλογής δομών. Πχ αν κάποιος σχεδίαζε το πρόβλημα ενδεχομένως να έβαζε σε πίνακα 6Χ6 τις βαθμολογίες μεταξύ σχολείων και σε μονοδιάστατο πίνακα 6 θέσεων τις βαθμολογίες τις επιτροπής. Απλούστερη υλοποίηση. Φανηκε ότι ήθελαν να "πουσάρουν" τη διαγώνιο.

Επίσης στο θέμα Γ  η συνάρτηση δε δείχνει να δικαιολογεί τη χρήση της. Δηλάδη δεν κάνει πιο απλό το πρόβλημα. Απλά θέλουμε να εξετάσουμε υποπρόγραμμα.

pfan

Να κάνω μια ερώτηση;

Γιατί έδωσαν 20 μονάδες στις 100 σε θέματα που διαπραγματεύονται ύλη (δέντρα - αντικειμενοστρεφή) που πολλά από τα σχολεία την έκαναν κυριολεκτικά τις τελευταίες μέρες πριν κλείσουν;;;
Πύρζα Φανή
Καθηγήτρια Πληροφορικής

evry

Παράθεση από: pfan στις 08 Ιουν 2022, 08:06:43 ΜΜΝα κάνω μια ερώτηση;

Γιατί έδωσαν 20 μονάδες στις 100 σε θέματα που διαπραγματεύονται ύλη (δέντρα - αντικειμενοστρεφή) που πολλά από τα σχολεία την έκαναν κυριολεκτικά τις τελευταίες μέρες πριν κλείσουν;;;
Γιατί πρέπει να καλύψουν με κάποιο τρόπο όλη την ύλη.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Με την λογική αυτή, κάποια κεφάλαια δεν θα εξετάζονται ποτέ...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

dihatzou

Παράθεση από: evry στις 08 Ιουν 2022, 02:26:10 ΜΜΤα διαγράμματα ροής έχουν διδαχθεί στην Β Λυκείου έτσι δεν είναι; Κανονικά δεν θα έπρεπε να αποτελούν μέρος της εξεταστέας ύλης της Γ.
Και η δομες ακολουθίας επιλογής επαναληψης διδασκονται στην β Λυκείου. Με αυτήν την λογική ούτε αυτά πρέπει να αποτελούν αντικείμενο ύλης. Τεσπα δεν νομίζω να αλλάξει γνώμη κάποιος από μας. Καλό καλοκαιρι

P.Tsiotakis

Τελικά, τα λάθη κατά την εκτέλεση του θεατρικού έργου είναι εκείνα που οδηγούν σε αντικανονικό τερματισμό της ολίσθησης του οχήματος σε κάποιο δένδρο;
Αν αυτός δεν έχει επιπτώσεις στην ροή του θεατρικού έργου τότε αναντίρρητα υπάρχουν ψυχικά αποθέματα στους μαθητές να αντιμετωπίσουν τα διαίρει της ηλεκτρονικής εποχής.

akalest0s

"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK